Σελίδα 2 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2005, 14:43
από gas
Εγω ειχα φτιαξει πριν απο 7 χρονια ενα τετοιο μοτο-ποδηλατο.το εκανα για τον πατερα μου που πηγαινε με το ποδηλατο στη δουλεια του 11 χλμ.μακρυα.χρησιμοποιησα ενα απλο μαουντεν και τοποθετησα το μοτερ πανω απο τον μπροστινο τροχο.ετσι μπορουσε να χρησιμοποιει τα πηδαλια και τις ταχυτητες του ποδηλατου κανονικα.ετσι και το βαρος μοιραστηκε και2χ2 εγινε,μονο που βαρυνε το τιμονι. δουλεψε τουλαχιστον 1 χρονο και τωρα αναπαυεται στην αποθηκη περιμενοντας τα εβδομα γενεθλια του ανιψιου μου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2005, 14:55
από gas
Ξεχασα να αναφερω οτι ηταν διχρονος βενζινοκινητηρας 45cc με πλατινες και για γκαζι χρησιμοποιησα μανετα τυπου σκαδαλης οπως στις γουρουνες. παντως δεν θα ξεχασω την απορημενη εκφραση των οδηγων αυτοκινητων που οταν ηταν πισω μου δεν μπορουσαν να καταλαβουν απο προερχεται ο γαλαζιος καπνος.Α! και τα πιτσιρικια που με ακολουθουσαν φωναζοντας"θειο θειο απο που το πηρες?"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2005, 23:07
από okapi
οπα, οπα με εκανες να γουσταρω ! Ε ρε γλεντια!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Μάιος 2005, 23:08
από okapi
τι κοστος μπορει να εχει ; η μεταδοση στον μπτοστινο τροχο, πως την εχεις κανει; μπορεις να ανεβασεις καμια φωτογραφια;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 01:38
από okapi
Το αποφασησα. Θα το κανω. Ομως περα απο το μοτερακι τι αλλω πρεπει να βαλω...Βοηθηστε με τον δυστυχο.
Λεω αμα βρω να βαλω Lifan 50αρη κινητηρα...Καμια φωτογραφια ή καμια οδηγια ; καλα μπροστα ροδα πως το εβαλες ρε μεγαλε; πραγματικα ενδιαφερομαι και θελω βοηθεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 09:47
από IKE
Εχεις καμια φωτο του κινητήρα?

Το πηρούνι είναι σιδερένιο ή έχει και ανάρτηση?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 10:22
από okapi
Για να μπει μπροστα για να υπαρχει σωστη μεταδοση δεν πρεπει να υπαρχει μπροστα αναρτηση. Ομως αν δεν υπαρχει αναρτηση ξεσκιζεται απο τους κραδασμους το μοτερ. Το σωστο ειναι πισω να μπει.. Αλλα το θεμα ειναι πως. Ετοιμες λυσεις πολλες . Κυριως ηλεκτρικες..
Κανεις δεν ειχε ποτε την ιδια ιδεα με εμενα να με καθοδηγησει;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 11:00
από IKE
Χωρίς να έχω εμεπιρία επι του θέματος ο πιο βολικός τρόπος μου φαίνεται να στηρίξεις το μοτέρ σε μια σκάρα πίσω απο τη σέλα και να φτιάξεις μια πίσω ρόδα που θα έχει απο τη δεξιά μεριά τα γρανάζια για τα πεντάλ και απο την αριστερή το γρανάζι της μετάδοσης για τον κινητήρα.

-πολύ- πρόχειρο σχηματάκι:

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 11:09
από okapi
Και εγω κατι τετοιο εχω στο μυαλο μου. Αλλα με το κιβωτιο τι γινεται ; Δεν θα εχω ταχυτητες; αυτο μονο με προβληματιζει..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 11:12
από IKE
Το μοτέρ δεν έχει ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων? Αν ναί απλώς επιλέγεις το μέγεθος του γραναζιού για την τελική μετάδοση και τραβάς 2 συρματόσχοινα για να αλλάζεις ταχήτητες απο το τιμόνι.

Αν όχι καλύτερα να επιλέξεις ενα γρανάζι τελικής που να ψιλοβολεύει στις περισσότερες ταχύτητες που θα κινείσαι και να το χρησιμοποιείς σαν μονοτάχυτο. Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλα δεν ειναι και απαράδεκτο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 19:04
από gas
Βολευει να βρεις ενα ολοκληρο παλιο μοτοποδηλατο, αλλαζεις τον μπροστα τροχο του ποδηλατου με τον πισω τροχο του μοτοποδηλατου( με το γραναζι του για την μεταδοση της κινησης),μικροτερης διαμετρου αλλα ποιο ανθεκτικο με φαρδυτερο ελαστικο και ταμπουρο για να κερδισεις χωρο για το μοτερ και μπροστινο φρενο. κοβεις τον σκελετο απο το μοτοπ..για να εκμεταλευτεις τη βαση του μοτερ .τον τοποθετεις μπροστα απο το τιμονι και κατασκευαζεις ενα υποπλαισιο σαν ανθεκτικη σχαρα που σηριζεται στο πηρουνι και στο τιμονι .(το πηρουνι χωρις αναρτηση). Προβληματα α)η αλυσιδα καποια στιγμη χαλαρωνει γιαυτο χρησιμοποιησε σφιγκτηρες στην στηριξη της βασης του μοτερ ωστε να μπορεις να τεντωνεις την αλυσιδα β)ο πλαγιοστατης δεν μπορει να στηριξει το εξτρα βαρος μπροστα γ)η εκινηση ειναι δυσκολη γιατι πρεπει να κατεβαζεις μανιβελα μετο χερι. Αυτο το οχημα το κατασκευασα μονο για τις συγκεκριμενες αναγκες μετακινησης του πατερα μου,τις οποιες ικανοποιησε .Αν το εφτιχνα για τον εαυτο μου θα χρησιμοποιουσα ποδηλατο ΒΜΧ χωρις πεταλια και με τον κινητιρα στη μεση χαμηλα .Αυτο νομιζω θα ηταν οτι ποιο κοντα σε μοτοσυκλετα εντουρο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 22:04
από leipsippos
Να γινω λίγο ο συνήγορος του διαβολου και να ρωτήσω που ειναι ντεποζιτο και ηλεκτρικα στο σχεδιο? σύμπλεξη φυγοκεντρικη και γκαζι στο δεξι αντι για ταχυτητες?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2005, 22:26
από IKE
To σχεδιάκι είναι πολύ πρόχειρο προφανώς για να περιγράψω πιο εύκολα αυτό που ήθελα να πώ, ηλεκτρικά κλπ μπορούν να μπούν στην περιοχή της παγουροθήκης.

Το ντεπόζιτο αποτελεί όντως προβλημα μιας και ενω θα μπορούσε να στριμωχτεί κάπου εκεί θα πρέπει μάλλον να είναι ψηλότερα γιατι είναι λίγο απίθανο να έχει αντλία βενζίνης ο κινητήρας αυτός.

Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να μπεί πάνω απο το κινητήρα.

Οπότε μετα τις διορθώσεις του φίλου prop παρουσιάζω το συμπληρωμένο επιτόπιο σχέδιο :P

Εικόνα

δεξιά φαίνεται (?) το τιμόνι, το γκάζι μπορεί να μπεί σαν σκανδάλη αριστερά και ο συμπλέκτης αν υπάρχει δεξιά (δεν υπάρχει στο σχήμα).

τα χειριστήρια για ταχύτητες ποδηλάτου απο πάνω.

Το ντεπόζιτο δεν είναι και στην ασφαλέστερη δυνατή θέση αλλα αν φτιαχτεί και στερεωθεί σωστά δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

Αν και λίγο τραβηγμένο απο τα μαλιά το όλο project έχει πλάκα :D

Τα πράγματα θα ήταν καλύτερα αν μπορούσαμε να φτιάξουμε custom πλαίσιο αλλα πλέον δεν θα ήταν ποδήλατο με μοτέρ αλλα μοτοσυκλέτα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 10:27
από leipsippos
Ενω τα χειριστηρια βγαζουν ακρι και φαινουνται αρκετα λειτουργικα εξακολουθω να έχω ενστασεις για το ντεποζιτο, ΠΑΝΩ απο τον κυλινδρο ειναι στη θερμή περιοχη του κινητήρα, ειναι επικυνδυνο αν ειναι εστω στο ίδιο ύψος μπορεί να τραβήξει μια σωλήνα σιλικόνης προς το ντεπόζιτο χρησιμοποιώντας την υπερπίεση καυσαερίων της εξάτμισης για τα δημοιργήσει ροή προς τον κινητήρα. Το κάναμε στα τηλεκατευθυνόμενα γατί να μην λειτουργεί και εδω?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2005, 10:47
από IKE
To ντεπόζιτο είναι όντως σε χάλια θέση, αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ενα σύστημα σαν αυτό που λες με την υποπίεση τότε τα πράγματα θα είναι σαφώς καλύτερα.

Οπότε έχουμε την έκδοση v3.0 by prop :P :

Εικόνα