Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Απορίες αρχαρίου

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Απορίες αρχαρίου

Δημοσίευσηαπό elias » 17 Μάιος 2005, 19:57

Έχει λίγες μέρες που αγόρασα το ΤΤ600R που λέγαμε.
Το κάνω κάθε μέρα βόλτες και μπορώ να πω ότι δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα. Με τη μανιβέλα δεν αντιμετόπισα τρομερό
πρόβλημα αν και κατά τυχαίες στιγμές ζορίζομαι πολύ. Έχω όμως πολλές απόρίες και θέλω τη βοήθειά σας. Υπ' όψιν ότι είμαι καινούργιος οδηγός στη μεγάλη κατηγορία.
Βάλτε τα δυνατά σας γιατί είναι αρκετά και θα είμαι χαρόυμενος αν μου απαντήσετε σε όλα.

1) Εν στάσει δεν μπορώ να αλλάξω εύκολα από πρώτη σε νεκρά.

2) Πως καταλαβαίνω ότι τελειώνει το καύσιμο για να αλάξω σε RES. Κανονικά εγώ το έχω στο ΟΝ και ξέρω ότι όταν
τελιώσει το βάζω στο RES. Πόσα λίτρα είναι το RES; Όταν βάζω βενζίνη πρέπει να το έχω στο RES έτσι ώστε να
γεμίζει και αυτό;

3) Η μανιβέλα μου έχει ρίξει αρκετές ανάποδες όσο την μάθαινα στην αρχή αλλά δεν μου φάνηκε και πολύ δυνατή.
Μήπως θα αλάξει η συμπίεση με τον καιρό και ρίχνει πιο δυνατές, γιατί δεν μου φάνηκε δυνατή (το μηχανάκι το βάζω
μπροστα πάνω από την μηχανή χωρίς να ακουμπάω κάτω, μήπως γι' αυτό δεν το νιώθω, επειδή είμαι ψηλα;)

4) Πως καταλαβαίνω ότι έχει ζεσταθεί πολύ η μηχανή; Στα ταξίδια θέλει στάσεις;

5) Όταν το βάζω μπροστά έχει διαφορά εάν έχω νεκρά, ή ταχύτητα με πατημένο συμπλέκτη;

6) Τι πρέπει να προσέχω κατά το στρώσιμο της μηχανής. Παίζει ρόλο το δεύτερο άτομο;

7) Και τέλος το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω είναι ότι αρκετές φορές μου σβήνει η μηχανή στο δρόμο από μόνη της.
Αυτό γίνεται όταν αφήσω το γκάζι ετοιμαζόμενος να σταματήσω και πατώντας συμπλέκτη, δηλαδή στο ρελαντί, λες και
δεν έχει αρκετή τροφοδοσία καυσίμου. Προς το παρόν πάντα κρατάω λίγο το γκάζι παραπάνω για να μην σβήνει όταν
είμαι εν στάσει. Και το παθαίνω αν και έχω κρατήσει την μηχανή 2 λεπτά με γκάζι για να ζεσταθεί αφού την έχω βάλει
μπροστά. Ποιο είναι το σωστό ζέσταμα κατά την εκκίνηση;

Ευχαριστώ παιδιά.
Άβαταρ μέλους
elias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 19:49
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Απορίες αρχαρίου

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 18 Μάιος 2005, 08:49

elias έγραψε:Έχει λίγες μέρες που αγόρασα το ΤΤ600R που λέγαμε.
Το κάνω κάθε μέρα βόλτες και μπορώ να πω ότι δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα. Με τη μανιβέλα δεν αντιμετόπισα τρομερό
πρόβλημα αν και κατά τυχαίες στιγμές ζορίζομαι πολύ. Έχω όμως πολλές απόρίες και θέλω τη βοήθειά σας. Υπ' όψιν ότι είμαι καινούργιος οδηγός στη μεγάλη κατηγορία.
Βάλτε τα δυνατά σας γιατί είναι αρκετά και θα είμαι χαρόυμενος αν μου απαντήσετε σε όλα.

1) Εν στάσει δεν μπορώ να αλλάξω εύκολα από πρώτη σε νεκρά.

Στα περισσότερα μηχανάκια συμβαίνει αυτό και με τον καιρό και τα
σωστά λάδια βελτιώνετε κάπως.


2) Πως καταλαβαίνω ότι τελειώνει το καύσιμο για να αλάξω σε RES. Κανονικά εγώ το έχω στο ΟΝ και ξέρω ότι όταν
τελιώσει το βάζω στο RES. Πόσα λίτρα είναι το RES; Όταν βάζω βενζίνη πρέπει να το έχω στο RES έτσι ώστε να
γεμίζει και αυτό;

θα αρχίσει να σου κάνει κομπιάσματα και θα σβύσει.
Η ρεζέρβα στο ΤΤ δεν ξέρω πόσο είναι αλλά συνήθως είναι 1.5-2 λίτρα


3) Η μανιβέλα μου έχει ρίξει αρκετές ανάποδες όσο την μάθαινα στην αρχή αλλά δεν μου φάνηκε και πολύ δυνατή.
Μήπως θα αλάξει η συμπίεση με τον καιρό και ρίχνει πιο δυνατές, γιατί δεν μου φάνηκε δυνατή (το μηχανάκι το βάζω
μπροστα πάνω από την μηχανή χωρίς να ακουμπάω κάτω, μήπως γι' αυτό δεν το νιώθω, επειδή είμαι ψηλα;)

Δεν νομίζω να αλλάξει δραματικά αυτό

4) Πως καταλαβαίνω ότι έχει ζεσταθεί πολύ η μηχανή; Στα ταξίδια θέλει στάσεις;

Χωρίς οργανάκι δεν το καταλαβαίνεις εκτός και αν βράσει :shock:
Καλό κάνει να σταματάς οχι μόνο για την μηχανή αλλά..και για τα οπίσθια σου
:wink:

5) Όταν το βάζω μπροστά έχει διαφορά εάν έχω νεκρά, ή ταχύτητα με πατημένο συμπλέκτη;

Καλύτερα με νεκρά....είναι και ποιό βολικό :wink:

6) Τι πρέπει να προσέχω κατά το στρώσιμο της μηχανής. Παίζει ρόλο το δεύτερο άτομο;

Οχι σκίσιμο για τα πρώτα χιλιόμετρα και αλλαγή λαδιών συχνά.
Το δευτερο άτομο δεν παίζει και κανένα ρόλο εκτός και είναι 150 κιλά :lol:


7) Και τέλος το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω είναι ότι αρκετές φορές μου σβήνει η μηχανή στο δρόμο από μόνη της.
Αυτό γίνεται όταν αφήσω το γκάζι ετοιμαζόμενος να σταματήσω και πατώντας συμπλέκτη, δηλαδή στο ρελαντί, λες και
δεν έχει αρκετή τροφοδοσία καυσίμου. Προς το παρόν πάντα κρατάω λίγο το γκάζι παραπάνω για να μην σβήνει όταν
είμαι εν στάσει. Και το παθαίνω αν και έχω κρατήσει την μηχανή 2 λεπτά με γκάζι για να ζεσταθεί αφού την έχω βάλει
μπροστά. Ποιο είναι το σωστό ζέσταμα κατά την εκκίνηση;

θέλει ρύθμιση το καρμπυρατερ σου. :wink:
Εγώ το ζεσταίνω καναδύο λεπτά( χωρίς γκαζιές) και μετά για μερικά ακόμα δεν το σκίζω :wink:

Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 18 Μάιος 2005, 21:52

Απορίες? Αβεβαιότητα? Προβληματα νεότητος? Ο ιαπωνέζος φιλος μας Ταπαγκαζι Μηχανακι συνιστά... R.T.F.M. :agrue:
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό pino » 19 Μάιος 2005, 08:04

Μην ξεχάσεις να βγάλεις το καλώδιο από την ηλεκτρονική για να χαθεί η "τρύπα" της ροπής που έχει στις μεσαίες στροφές το TT600.
Περισσότερες πληροφορίες θα σου πει ο mister-yamaha smokie....
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες