Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride και Γραναζώματα ΜΟΤΟ...

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Μάιος 2005, 13:39

TSiTas έγραψε:
superspy έγραψε:Πσσσστ...... Βάλτε λίγο μακρύτερα γραναζώματα..... να πέσει η κατανάλωση.... :-)
Τα 110-120 πρέπει να τα έχετε "χαλαρά" στο μοτερ - όχι να πηγαίνει "σπασμένο" και να "σκαει" εκει....
δεν είναι enduro ο αγώνας.... :-)


ΕΕΕΕ.....με 110-120 και χαλαρα με το καθαρο ειναι λιγο δυσκολο..με βλεπω να φτανω χορευτο για μπανιο κατευθειαν απο καμια βουνοκορφη..απλως θα γινει πιο συντηρητικη οδηγηση. Αλωστε κατι διαβασα για πολυ στροφιλικι και ωραια περασματα απο ποταμια κτλ..απλα μη χαθουμε και χαλαμε ασκοπα καυσιμα!!



Δεν εννοούσα, οτι πρέπει να πηγαίνεις με 110-120 :roll:
Απλώς "γρανάζωσε το" έτσι, ώστε να μην πηγαίνεις συνέχεια "σπασμένος", οπότε το μοτερ θα δουλεύει πιο ομαλά.....
Γενικά θα επιδιώξεις η "τρίτη" σου να είναι η βασική ταχύτητα και όχι η τετάρτη ή πέμπτη.... Μάκρυνέτο τόσο ώστε η πρώτη να "παίζει" στις φουρκέτες και το μηχανάκι να γίνει πιο "ταξιδιάρικο" :-) :wink:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 25 Μάιος 2005, 13:57

Λες να βαλω πισω το 40 αρι γραναζι απο 50 που του εχω τωρα..
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Μάιος 2005, 14:07

TSiTas έγραψε:Λες να βαλω πισω το 40 αρι γραναζι απο 50 που του εχω τωρα..


50 !!!! :crazy: :clubbed: :crazyeyes: :forcefeed: :banging:

Μίκρυνε το!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 25 Μάιος 2005, 14:23

Θα δοκιμασω στην επομενη εξορμηση το 40αρι.. ποιος ξαναμετραει την αυτονομια τωρα... ](*,)
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Μάιος 2005, 14:46

Πόσο φοράς εμπρός - πίσω;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 25 Μάιος 2005, 15:07

Μπροστα εχω το μαμισιο και να σου πω την αληθεια δεν θυμαμαι ποσο ειναι.
ΥΓ: Το μηχανακι ειναι ktm exc 250 04 μοντελο (φοραει 36 καρμπιρατερ ομως και εχει καλη καταναλωση) Με χαλαρη οδηγηση και συνεχομενες αλλαγες μου βγαζει και 130-140 χλμ με το 50αρι γραναζι πισω.
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Μάιος 2005, 15:43

Απο το spare part list βλέπω ότι μπορεί να φοράς:
Μπροστά 13, 14, 15
Πίσω: 38-52!

Για μέτρα και πές μας!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 25 Μάιος 2005, 16:06

Εγινε θα κοιταξω σημερα και θα σας πω αυριο. Time to live!!Καλο απογευμα παιδια
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 25 Μάιος 2005, 16:35

Γ**ω τη βιασυνη μου..''leave'' εννοουσα..
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 27 Μάιος 2005, 09:20

καλημερα

Λοιπον εβαλα το 40αρι γραναζι που ειχε απο μαμα. Θα δειξει στην κυριακατικη βολτα τι παιζει. Μπροστα εχει 13αρι. Μια συντομη βολτα εδειξε οτι μακρυνε πολυ το βημα (απο 13/50).Πιστευω οτι ο καλυτερος συνδιασμος θα ηταν 14/46. Θα τα αλλαξω καποια στιγμη ολα μαζι στο μελλον. Τι προτεινεις?
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Μάιος 2005, 11:10

Προτίμησε να βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά - το μεγαλύτερο που μπορείς να βάλεις - γιατί ταλαιπωρεί λιγότερο την αλυσίδα.
Μετά παίξε με το πίσω....
Νομίζω 15/46 θα είναι καλά....
Δες πάντως τι έκανες (δε θα το δοκιμάσεις σε μονοπάτια βέβαια έτσι;) και δοκίμασε το στην άσφαλτο έτσι ώστε τα 100-120 να είναι άνετα χωρίς να ζορίζουν το μοτέρ...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό TSiTas » 27 Μάιος 2005, 11:42

Θα το δοκιμασω την κυριακη με 13/40,αλωστε δεν νομιζω ο αγωνας να εχει τοσο σφιχτα κοματια ωστε να με δυσκολεψει αυτος ο συνδιασμος.

Απο το 50αρι παντως θα ειναι σιγουρα πολυ πιο ξεκουραστο..
TSiTas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 12:23
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό mel » 02 Αύγ 2005, 17:46

TSiTas έγραψε:Λες να βαλω πισω το 40 αρι γραναζι απο 50 που του εχω τωρα..


αυτο είναι γρανάζωμα ΜΧ, ούτε σε enduro δεν θα βρείς κάτι τέτοιο.
γενικά καλό είναι να αφήνονται τα εργοστασιακά γραναζώματα.
Κώδικας: Επιλογή όλων
[list][/list]
Άβαταρ μέλους
mel
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 02 Αύγ 2005, 17:41
Τοποθεσία: Αθηνα


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες