prop έγραψε:op"]Αν ειναι να καψουμε ολα τα συνεργεια των Αθηνων, Θεσσαλονικης , προαστιων να το αφησουμε καλιτερα. Απο την στιγμη που ειναι τεκμηριωμενα, και οχι προσωπικες εμπαθειες, τα παραπονα δεν υπαρχει θεμα.
Καταρχήν συγνώμη σε όλους για την καθυστέρηση στην απάντηση.
Ο prop με πρόλαβε ... Δεν μπαίνω στη διαδικασία κυνηγιού μαγισσών ούτε θα σας πω τον πόνο μου με εμπάθεια ...
Αυτό συμβουλεύω να κάνουν και όσοι παραθέσουν στοιχεία σε αυτό το θέμα που όπως προείπα μας "καίει" όλους.
Σας παραθέτω λοιπόν το εξής γεγονός και τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας :
Την Παρασκευή πριν τον αγώνα του Πηλίου παρέλαβα το KTM LC4 2003 που έχω από το συνεργείου ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΜΟΤΟ (Λεωφόρος Μαραθώνος 153 και Ρούμελης 2 Νέα Μάκρη) και
για Full service που περιελάμβανε τις εξής εργασίες
1) Αλλαγή λαδιών (Full συνθετικό Dennicol)
2) Αλλαγή ψυκτικού υγρού
3) Αλλαγή υγρού φρένων και εξαέρωση (μπρος - πίσω)
4) Ρύθμιση βαλβίδων
5) Αλλαγή μπουζί
και τις έξτρα εργασίες :
1) Αλλαγή κομπλέρ μίζας
2) Αλλαγή βελόνας και slide στο καρπυρατέρ
3) Προσθήκη hellicoil στη μία από τις δύο βίδες του κάρτερ
πλήρωσα 378 Euro (απόδειξη 250).
Στην
έξοδο μου είπανε ότι το μοτέρ κάπως ακούγεται περίεργα
και ότι θα πρέπει να το ξαναπάω για να δουν περι τίνως πρόκειται ...
Επίσης και ότι το μοχλικό μου έχει τα χάλια του.
Ξεκινώντας λοιπόν για Πήλιο το μηχανάκι καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού "έφτυνε" λάδι από τον παπά (έχω μάρτυρα τον Sacram που ταξιδεύψαμε παρέα). Φυσικά όπως καταλαβαίνετε το είχαν τιγγάρει στο λάδι και φυσικά δεν έκαναν εξαέρωση γράφοντας την αναλυτικότατη περιγραφή του manual (ναι είμαι τύπος
Read
The
Fucking
Manual) στα π#%@ρια τους.
Μετά ακριβώς μία βδομάδα και αφού φυσικά είχα καθαρίσει το φίλτρο αέρος και αλλάξει νέο μπουζί γιατί και τα δύο ήταν σε άθλια κατάσταση το μηχανάκι άρχισε να καίει λάδι. Για την ακρίβεια από την εξάτμιση δεν έχω ξαναδεί μηχανάκι να βγάζει τόσο καπνό.
Πολλοί μου είπαν πηγαινέ του το πίσω και βρίσε τον κάνε τον κλπ.
Και σας ρωτώ εσείς θα το ξαναπηγαίνατε σε κάποιον που δεν ξέρει ούτε να αλλάξει λάδι για να πειραματιστεί στην καμπούρα σας ρίχνοντας τις όποιες ζημιές στην "κακιά την ώρα" ...
Τελικά δεν έχω μηχανάκι και μην σας πω τι πρέπει να κάνω για να πάω από Νέα Μάκρη στον Ασπρόπυργο που δουλεύω.
Το μοτέρ αποφάσισα να μην το ξανακουμπήσει κανείς άλλος εκτός από μένα και τουλάχιστον όποια ζημιά προκαλέσω από άγνοια (γιατί δεν το παίζω μηχανικός) να ξέρω σίγουρα ότι την έχω κάνει εγώ ...
Μπαρμπα - Μήτσος και ξέρω από καλό λάδι : ΤΕΛΟΣ
Ο καλώς τον Λούλη τον Λουλάκη (βλέπε θρυλική ταινία του Σταυρίδη)
μας τελείωσε ... Η καλύτερα τον τελειώσανε ...
Ειδικά για τα ΚΤΜ ξέρω από φίλο Αυστριακό ότι για να ανοίξεις εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Αυστρία πρέπει να περάσεις σχολή τεσσάρων επιπέδων με αξιόλογο και αλμυρό κόστος της ίδιας της εταιρείας.
Και εντάξει ας αφήσουμε του "μάστορες" ... τα παραπαίδια που συνήθως κάνουν τις "πιο lite" εργασίες γιατί στην Ελλάδα μόλις περάσουν την πόρτα κάποιου συνεργείου και πιάσουν ένα κατσαβίδι "βαφτίζονται" και αυτοί με την σειρά τους μηχανικοί και κάνουν και τις περισσότερες μ@%^&κίες ;