Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σε ποια συνεργεία να μην πάτε ποτέ ...

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Re: Με γειά το εργαλείο !

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 06 Ιούλ 2005, 11:28

geco έγραψε:Φίλε Άχαρε,

Εύχομαι καλορίζικο, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο το καινούργιο σου Beverly !


Αμήν Geco μου Αμήν ...
Όχι τίποτε άλλο αλλά έγινα ειδικός στα δρομολόγια όλων των δημόσιων μέσων μεταφοράς .... Μα όλων ...
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Επί του θέματος

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 06 Ιούλ 2005, 13:35

Το μοτέρ θα το κατεβάσω με τη βοήθεια του manual και ενός φίλου που είναι έμπειρος και το έχει ξανακάνει ... Δεν αναφέρω το όνομα του γιατί δεν ξέρω αν θέλει να εμπλακεί στο συγκεκριμένο θέμα του forum...

Αν θες Geco να είσαι παρόν στην διαδικασία, είσαι ευπρόσδεκτος για να δεις τα πράγματα ιδίοις όμασι και να βγάλεις τα συμπεράσματα σου και να μας βοηθήσεις με τις γνώσεις σου.

Θα φωτογραφήσω μέχρι και την τελευταία βίδα και θα σας παραθέσω όλα τα στοιχεία για να κρίνετε.

Λαϊκό δικαστήριο δεν είμαστε και ούτε πρέπει να γίνουμε αλλά παιδιά εγώ έχω πλέον αγανακτήσει ...
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Ιούλ 2005, 13:40

Καλοκαίρι 2004, το παλιό μου Tengai καίει λαδάκια, κάνει και ζέστη, οπότε αποφασίζω να συμπληρώσω, όπως πάντα αργοπορημένος... Επειδή είναι Σάββατο, πάω σε συνεργείο της γειτονιάς, στην Αγ. Παρασκευή-Κοντόπευκο, επί της Παπαρηγοπούλου.
- Να συμπληρώσουμε λαδάκι?
- Βεβαίως, τί λάδια?
- Έχεις Valvoline ημισυνθετικά?
- Έχω, φέρτο σε 1 ώρα (...)
Ξαναπάω σε 2 ώρες, και με το που με βλέπει ο πιτσιρικάς ξεκινάει να τα φέρει (...), οπότε αποφασίζω να περιμένω. Γυρνάει σε 10 λεπτά.
- Τί είναι αυτό ρε φίλε? Ημισυνθετικό? Απλό? Συνθετικό?
- Συνθετικό νομίζω
- Μπα? Και γιατί δεν το λέει πουθενά?
- Εεεε, είναι ημισυνθετικό
Τελοσπάντων σκέφτομαι, προκειμένου να μην έχω τίποτα, ας συμπληρώσω από αυτό και τα αλλάζω όλα αργότερα. Σε 5' είναι έτοιμο.
- Πόσο?
- 30 Ευρώ
- Τί λες ρε φίλε? Τϊ λάδι είναι αυτό που το χρεώνεις τόσο???
- Για μίλα με το μάστορα...
- Μάστορα, 30 Ευρώ για ένα λίτρο απλό λάδι?
- Δεν είναι απλό, είναι ημισυνθετικό
- Μπα? Και γιατί δεν γράφει τίποτα???
- Τελοσπάντων, δώσε 25...
Δινω τόπο στην οργή, είναι και Σάββατο μεσημέρι, πληρώνω και φεύγω.
Κυριακή μπαίνω στο Internet να δω από περιέργια τί σόι λάδι είναι αυτό, και βλέπω ότι είναι ορυκτέλαιο για ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, και μάλιστα για παλιά...
Τα συμπεράσματα δικά σας...

Μην κοροϊδευόμαστε, πολλοί έχουμε φίλους μάστορες ή "μάστορες", αλλά τα καλά συνεργεία που φτιάχνουν με όρεξη το μηχανάκι μας είναι η μικρή μειοψηφεία. Σκεφτείτε μόνο ότι είναι πολύ πιθανό να ξέρουμε πολύ καλύτερα Αγγλικά από πολλές μαστοράντζες και να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το manual καλύτερα από αυτούς.

Για μένα, είναι πολύ ευτυχισμένοι αυτοί που έχουν το χρόνο να αποκτήσουν τη γνώση για να ασχοληθούν με το μηχανάκι τους.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 06 Ιούλ 2005, 15:02

xontros έγραψε:Για μένα, είναι πολύ ευτυχισμένοι αυτοί που έχουν το χρόνο να αποκτήσουν τη γνώση για να ασχοληθούν με το μηχανάκι τους.


Είναι σαν τη διαφήμιση πρόεδρε ... Αν ξέρεις από καλό λάδι ...
Τι να πω ...

Στο παραπάνω σχόλιο να συμπληρώσω και τον χώρο.
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Ιούλ 2005, 15:19

Μάστορες ή Μαστούρες;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Το γινάτι βγάζει μάτι !

Δημοσίευσηαπό geco » 06 Ιούλ 2005, 15:37

AXAROS έγραψε:Το μοτέρ θα το κατεβάσω με τη βοήθεια του manual και ενός φίλου που είναι έμπειρος και το έχει ξανακάνει ... Δεν αναφέρω το όνομα του γιατί δεν ξέρω αν θέλει να εμπλακεί στο συγκεκριμένο θέμα του forum...

Αν θες Geco να είσαι παρόν στην διαδικασία, είσαι ευπρόσδεκτος για να δεις τα πράγματα ιδίοις όμασι και να βγάλεις τα συμπεράσματα σου και να μας βοηθήσεις με τις γνώσεις σου.

Θα φωτογραφήσω μέχρι και την τελευταία βίδα και θα σας παραθέσω όλα τα στοιχεία για να κρίνετε.

Λαϊκό δικαστήριο δεν είμαστε και ούτε πρέπει να γίνουμε αλλά παιδιά εγώ έχω πλέον αγανακτήσει ...


Άντε πάλι !

Φίλε Άχαρε ευχαριστώ γιά την πρόσκληση στη "νεκροτομή" αλλά δεν θα μπορέσω. Δεν αντέχω τέτοια θεάματα και το κυριώτερο ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ!!!

Επειδή έχω δεί τα απίστευτα από ερασιτέχνες που κάνουν ΤΙΣ καταστροφές και ατελείωτες περιπτώσεις που λύνουν τα μηχανάκια και τα πηγαίνουν σε κούτες στον μηχανικό θα παραθέσω την επίσημη στάση των αντιπροσωπειών που λέει :

"Οι εργασίες συντήρησης και επισκευής πρέπει να γίνονται αποκλειστικά στο επίσημο δίκτυο συνεργατών προκειμένου να τηρούνται οι όροι εγγύησης και να διασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών"

Τώρα εσείς κάνετε ότι θέλετε αφού έχετε και την ευθύνη γιά το αποτέλεσμα.

Πρέπει όμως να λύσετε τον κινητήρα (σχετικά εύκολο) , να κάνετε την σωστή διάγνωση γιά τις βλάβες (;!) και στή συνέχεια να τον επισκευάσετε και να τον δέσετε σωστά (το πιό δύσκολο!)

Και έλα εσύ στην θέση μου εκπροσωπόντας εταιρία να έρχεσαι αντιμέτωπος με "αγανακτισμένους πελάτες" που τις μισές φορές ευθύνονται οι ίδιοι γιά την ζημιά που έχουν υποστεί.

Πώς το κάθε εργοστάσιο θα ελέγξει την τεχνογνωσία, τον εξοπλισμό, την υποδομή του κάθε μηχανικού άν δεν τον εκπαιδεύση και παρακολουθεί το ίδιο; Και δεν συζητώ γιά τον κάθε ιδιώτη που οι γνώσεις του δεν μπορούν να ελεγχθούν και που ζητάει μόνο ευθύνες χωρίς να μπορεί να αναλάβει καμμία ο ίδιος !

Τώρα άν νειώθεις τυχερός και θές να δοκιμάσεις (Παίξε ένα Λόττο) ξεκίνα !

Εγώ μπορώ μονάχα να ευχηθώ καλή επιτυχία! (Δεν ποντάρω τα λεφτά μου όμως με τίποτα !)
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

"Στον ειδικό"

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 06 Ιούλ 2005, 16:14

Άντε πάλι !

Φίλε Άχαρε ευχαριστώ γιά την πρόσκληση στη "νεκροτομή" αλλά δεν θα μπορέσω. Δεν αντέχω τέτοια θεάματα και το κυριώτερο ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ!!!

Επειδή έχω δεί τα απίστευτα από ερασιτέχνες που κάνουν ΤΙΣ καταστροφές και ατελείωτες περιπτώσεις που λύνουν τα μηχανάκια και τα πηγαίνουν σε κούτες στον μηχανικό θα παραθέσω την επίσημη στάση των αντιπροσωπειών που λέει :

"Οι εργασίες συντήρησης και επισκευής πρέπει να γίνονται αποκλειστικά στο επίσημο δίκτυο συνεργατών προκειμένου να τηρούνται οι όροι εγγύησης και να διασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών"

Τώρα εσείς κάνετε ότι θέλετε αφού έχετε και την ευθύνη γιά το αποτέλεσμα.

Πρέπει όμως να λύσετε τον κινητήρα (σχετικά εύκολο) , να κάνετε την σωστή διάγνωση γιά τις βλάβες (;!) και στή συνέχεια να τον επισκευάσετε και να τον δέσετε σωστά (το πιό δύσκολο!)

Και έλα εσύ στην θέση μου εκπροσωπόντας εταιρία να έρχεσαι αντιμέτωπος με "αγανακτισμένους πελάτες" που τις μισές φορές ευθύνονται οι ίδιοι γιά την ζημιά που έχουν υποστεί.

Πώς το κάθε εργοστάσιο θα ελέγξει την τεχνογνωσία, τον εξοπλισμό, την υποδομή του κάθε μηχανικού άν δεν τον εκπαιδεύση και παρακολουθεί το ίδιο; Και δεν συζητώ γιά τον κάθε ιδιώτη που οι γνώσεις του δεν μπορούν να ελεγχθούν και που ζητάει μόνο ευθύνες χωρίς να μπορεί να αναλάβει καμμία ο ίδιος !

Τώρα άν νειώθεις τυχερός και θές να δοκιμάσεις (Παίξε ένα Λόττο) ξεκίνα !

Εγώ μπορώ μονάχα να ευχηθώ καλή επιτυχία! (Δεν ποντάρω τα λεφτά μου όμως με τίποτα !)



Με συγχωρείς ,
για την βλάβη στη μηχανή και στην τσέπη μου ευθυνόμουνα εγώ;
Γιατί αυτό καταλαβαίνω ότι εννοείς.
Και την είχα πάει σε "ειδικό" που δεν τον ήξερα και κακώς τον εμπιστεύτηκα ...

Από την άλλη που ξέρεις τι γνωρίζω ; Τι εργαλεία και χώρο έχω ; Από ποιον θα πάρω βοήθεια ...
Δεν ενθάρρυνα κανένα να "βάλει χέρι" στο μηχανάκι του.
Αλλά ούτε αποθάρρυνα ...

Στο δικό σου σενάριο θα έπρεπε να ξαναπάω στον ίδιο άνθρωπο που ξεκάθαρα δεν εμπιστεύομαι επειδή είναι ειδικός ;

Λυπάμαι αλλά δεν ...
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Re: Το γινάτι βγάζει μάτι !

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 06 Ιούλ 2005, 16:23

geco έγραψε:Επειδή έχω δεί τα απίστευτα από ερασιτέχνες που κάνουν ΤΙΣ καταστροφές και ατελείωτες περιπτώσεις που λύνουν τα μηχανάκια και τα πηγαίνουν σε κούτες στον μηχανικό θα παραθέσω την επίσημη στάση των αντιπροσωπειών που λέει :

"Οι εργασίες συντήρησης και επισκευής πρέπει να γίνονται αποκλειστικά στο επίσημο δίκτυο συνεργατών προκειμένου να τηρούνται οι όροι εγγύησης και να διασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών"


Αλήθεια πως η αντιπροσωπεία της ΚΤΜ εξουσιοδοτεί κάποιο συνεργείο ;
Πραγματικά θέλω να μάθω ...

Και θα ρωτήσω και τους ίδιους τους Αυστριακούς έτσι από περιέργεια ...
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Το γινάτι βγάζει μάτι ! -> OXI ΠΑΝΤΑ!

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Ιούλ 2005, 16:37

Axaros, στην περίπτωση σου – αν είναι όπως τα περιγράφεις δεν θα χρειαστεί να λύσεις και κάρτερ.
Όμως..... λάδια σου έκαιγε καιρό ή το έκανε ξαφνικά;
Πάς μόνο για τσιμουχάκια βαλβίδων ή ελατήρια;
Στα τσιμουχάκια θα σου βγάζει λάδι στις αλλαγές, στα ελατήρια θα ... καίει συνέχεια...


Axaros, αν έχει λήξει η εγγύηση στο μηχανάκι σου και έχεις χώρο, μυαλό, εργαλεία, βοήθεια, manual (αν δεν έχεις manual σου στέλνω εγώ), χρόνο και όρεξη
κατέβστο και λύστο εσύ.

Ναι μπορεί να κάνεις μαλακία – ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ισχύουν όλα τα παραπάνω μαζί. Αλλά θα την κάνεις εσύ-> στο δικό σου το μοτέρ.

Σε σχέση με τα «παλιά» μοτέρ τα «νέα» είναι πιο απλά.
ΟΜΩΣ το κάθε λάθος στα ΚΤΜ κοστίζει αρκετά – μην το ξεχνάς αυτό.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Πες τα ρε Σπύρο

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 06 Ιούλ 2005, 16:41

Γιατί έχω κουφαθεί !!!
Ξεκίνησε να καίει λάδι ακριβώς μία βδομάδα μετά το Πήλιο.
Μιλάμε για ντουμάνια από την εξάτμιση (στα φανάρια οι διπλανοί κλείνανε τα παράθυρα )...
Όπως το είπες ή οδηγούς βαλβίδων ή ελατήρια είδαμε με τον Γιώργο σαν σενάρια ...

Σε σχέση με τα «παλιά» μοτέρ τα «νέα» είναι πιο απλά.
ΟΜΩΣ το κάθε λάθος στα ΚΤΜ κοστίζει αρκετά – μην το ξεχνάς αυτό.


Τουλάχιστον θα φταίω εγώ για ότι κάνω ...
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Μου βγήκε λίγο ΜΕΓΑΛΟ!!!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Ιούλ 2005, 18:05

Όταν έλυσα το πρώτο μου μοτέρ μοτοσυκλέτας – πάνε 14 χρόνια πια- ήταν στην πρώτη μου – ένα XLR500 του ’82, 1500 χιλιόμετρα μετά που το είχα αγοράσει.
Αν και είχα γνώση –και τρέλα- με τα μηχανικά και ιδιαίτερα έχοντάς ήδη λύσει αρκετές φορές μοτέρ αυτοκίνητων, παρόλαυτα θυμάμαι ότι τα βράδια μέχρι που ξαναπήρε μπροστά δεν πολύ κοιμόμουνα.... βλέπεις οι γύρω μου λέγανε ότι τα μοτέρ μοτοσικλέτας είναι..... πολύπλοκα....
Όμως αν εξαιρέσουμε την καδένα των αντίβαρων του XLR που είχε ένα –σχετικά- πολύπλοκο σύστημα ρύθμισης το υπόλοιπο ήταν παιχνιδάκι.

Το βράδυ που πήρε μπροστά και για τις πρώτες βόλτες σκεφτόμουν – τώρα θα χτυπήσει – όμως τίποτα δεν έγινε.

Το μοτέρ του XLR ούτε που θυμάμαι πόσες φορές το κατέβασα ξανά, ΟΧΙ για ζημιές, αλλά για σκαλίσματα. Ο χρόνος υπήρχε τα χρήματα όχι!

Φτιάξε αυτό, βάλε εκείνο, να μεγαλύτερες βαλβίδες, χώσε και ένα εκκεντροφόρο, να ελαφρύνουμε λίγο το βολάν –τέλος πάντων το μοτέρ κατέβαινε πλέον μόνο του.

Αμέσως μετά το XLR, τα υπόλοιπα μηχανάκια που αγόραζα, τα έπαιρνα με «πρόβλημα στο μοτέρ».
Στοίχιζαν πιο φθηνά, το παζάρι έπιανε τόπο, ενώ εγώ τη γλίτωνα με προσωπική δουλειά και μια και είχα τη λόξα, ούτως η άλλως θα το έλυνα τελείως το μηχανάκι.
Μέχρι που πήρα το πρώτο μου καινούργιο, ότι μηχανάκι αγόραζα, πέρναγε το ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.

Και εξηγούμαι:
Κατέβασμα μοτέρ, λύσιμο τα πάντα, ψαλίδι, μπροστινά, πλεξούδα έξω, λαιμούς βίδες κλπ από το σκελετό.
Καθαρισμός σκελετού, βάψιμο, αλλαγή όλων των ρουλεμάν από ψαλίδι, λαιμό, τροχούς κλπ, έλεγχος πλεξούδας και γενικά ηλεκτρικών, ζαντών, κέντρων τροχών κλπ.
Το μοτέρ λυνόταν κατευθείαν την πρώτη μέρα, καθαριζόταν, ελεγχόταν και αφού αποφάσιζα τι θα άλλαζα, προχώραγα σε παραγγελία των ανταλλακτικών και μέχρι να έρθουν, δούλευα το σκελετό.

Στο τέλος δενόταν και το μοτέρ, έμπαινε πάνω και ... έτοιμος.


Με το που πήρα το νέο μου ΚΤΜ, ΟΚ αυτά τα ξέχασα.... μόνο πηνία άλλαζα μαζί με λάδια (το παλιό 620 με τα ηλίθια πηνία της SEM ήθελε κάθε 3500-4000 χιλιόμετρα ένα σετ – OXI δεν είχε πρόβλημα το μηχανάκι, απλά είχαν πρόβλημα οι μαλάκες οι Σουηδοί – της SEM - και φυσικά οι Αυστριακοί που τα βάλανε πάνω – είδαν και απόειδαν και χώσανε kokusan στα νέα και στρώσανε)

Μετά την 6 αλλαγή πηνίων και 60000 χιλιόμετρα το έδωσα το μηχανάκι – ακόμα δουλεύει – μόνο πηνία αλλάζει ο Γιάννης κάθε τόσο....

Πήρα το ADV που έχω τώρα και δεν μου έχει κάνει ούτε tsik... Βαριέμαι να ρυθμίζω βαλβίδες και κάθε 2500 χιλιόμετρα που αλλάζω λάδια (μόνο Motul 300V Competition) το αφήνω στο Χάρη και μου ρυθμίζει και βαλβίδες.


Πρόπερσι αποφάσισα να πάρω ένα Africa Twin 650 του 88 – το παλιό καλό. Μάλιστα ως ανώμαλος που είμαι, έψαξα και βρήκα ένα απο τα 500 πρώτα που είχαν παραχθεί τότε ή ίδια σειρά με τα 50 του Dakar του 89 – αληθινά σπάνιο.

Ήταν σε μέτρια κατάσταση και.... θυμήθηκα τον παλιό καλό καιρό.
Μοτέρ κάτω, λύσιμο τα πάντα, καθάρισμα σκελετού, αλλαγή ρουλεμάν κλπ κλπ κλπ τα παραπάνω γνωστά.

Αυτή τη φορά μια και είχα γνωρίσει ένα μηχανικό που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ήταν «μάνα» σε αυτά, ήταν και... κολλητός της κουμπάρας μας, είπα:
Δε γαμιέται, που να το λύνω τώρα το μοτέρ – ας αφήσω και εγώ μια να μου το λύσουν, φαίνετε να ξέρει και μάστορας απο αυτά, έχει και αυτός Africa.

Μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε, του είπα ότι θα βάλω και άλλα έμβολα κλπ (το έκανα 700), το κατέβασα και το παρέδωσα.

- Οι άλλοι δεν ξέρουν να λύνουν V2 μοτέρ, είναι περίπλοκο, αλλά εγώ το ξέρω απέξω (ήταν τα λόγια του)

Αρχίζει το μαρτύριο....
- Κώστα πότε θα το λύσεις;
- Έ, απο αύριο

Μια βδομάδα.....

- Κώστα τι γίνεται το έλυσες.
- Είχα λίγο δουλειά – θα το τακτοποιήσουμε

Τρεις βδομάδες...
-Κώστα... κοίτα να δεις, πες μου αν μπορείς, αλλιώς να το πάρω
- Αύριο θα το λύσω

Τέσσερις βδομάδες
- Κώστα αύριο θα έρθω να βοηθήσω να το λύσουμε το μοτερ
- Καλά έλα και το λύνω και μου κάνεις παρέα

Τελικά πήγα και το έλυσα ΜΟΝΟΣ μου, υπό την «επίβλεψη» του μαστούρα.

Ωραία θα το κάνω 700, αλλαγή μέταλλα (δεν ήθελε αλλά μια και είμαστε εδώ...) δίσκους, ρουλεμάν – το σασμάν είναι σαν καινούργιο.
Παραγγέλνω ανταλλακτικά, γνήσιες φλάτζες, ρουλεμανάκια, μέταλλα, τα πάντα και κάτι παραπάνω.

Έρχονται και τα έμβολα απο αμερική, να και οι φλάτζες και...

- Θα στο δέσω το μοτέρ εγώ, μέσα στη βδομάδα.
- Ναι αλλά... πες μου να είμαι και εγώ, εχω φέρει και τις οδηγίες για τα έμβολα, γιατί θέλουν ταίριασμα τα ελατήρια και οι φλάτζες του κιτ θέλουν διαφορετική αντιμετώπιση - έχουν και οδηγίες
- Καλά θα σε πάρω.

Βδομάδες, 1, 2
Μια μέρα πάω, απο εκεί...
- Έλα να δεις πήγες και έδωσες τόσα λεφτά να πάρεις έμβολα απο αμερική.... εγώ πήγα εδώ, πήρα δυο έμβολα απο XR400 και τα έβαλα στο μοτερ του Κώστα (άλλος Κώστας αυτός με Africa 750) και το έκανα.... 840!!!
- (!!!) Υπολόγισες συμπίεση;
- ;;;;
- Γιατί σίγουρα θα μεγαλώσει , (τα μαμά έμβολα είναι 81 χιλ διάμετρο, του XR 400 είναι 85) και φυσικά τα έμβολα έχουν σχεδιαστεί για άλλο μοτερ...
- Δεν έχει ανάγκη
- Κοίτα υπολόγισε για καλό και για κακό τη συμπίεση γιατί άμα βγει πάνω απο 11,5 : 1 θα έχει πρόβλημα με πειράκια...
- ....
- Με το μοτερ μου τι έγινε....
- Αύριο το δένω!

Βδομάδες + 1
- Πάλι εδώ το 750;....
- Τό σπασε ο μαλάκας!
- Μα πώς;
- Το άφησε χωρίς λάδι!
- Μα... την προηγούμενη βδομάδα δεν το βγάλε;
- Ναι
- Πόσα χιλιόμετρα έκανε;
- ούτε 800...
- και έμεινε απο λάδι;
- ΝΑΙ...

Απο κοντά βλέπω μια τρύπα σαν τη γροθιά μου και μια μπιέλα – χωρίς πείρο και έμβολο να με κοιτά....
- Πόσο συμπίεση είχε τελικά το μοτέρ;
- (!!!)

Βδομάδες +1, +2

Σκάω μύτη ένα πρωινό και .... ΘΑΥΜΑ βλέπω το μοτέρ στο πάγκο ψιλοέτοιμο....

Α.... ωραία....

Ναι, αλλά..... μα ....

- ΡΕ ΚΩΣΤΑ έβαλες τις χάλκινες φλάτζες βάσης κυλίνδρου του κιτ ΧΩΡΙΣ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ!!!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ανα κύλινδρο που θέλει (τέσσερις σύνολο) ΑΛΛΑ ΜΙΑ!
- Δεν έχει πρόβλημα
- Μα θα χάνει λάδια
- Δεν έχει πρόβλημα
- Μα το λεει στις οδηγίες, επειδή είναι χάλκινες, βάζετε δύο ανα κύλινδρο ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΦΛΑΤΖΟΚΟΛΛΑ για να μην χάνει λάδια
- Δεν έχει πρόβλημα

Έχω αρχίσει να... ανεβάζω...

- Μα Κώστα, το λεει καθαρά στις οδηγίες
- Είναι μαλάκες – Δεν έχει πρόβλημα
- (!!!)

Τι έγινε.....
Πήρα το μοτέρ ... με φορτηγάκι, το έλυσα ξανά....
Στο λύσιμο, βρήκα τα εξής:
Ο πίσω εκκεντροφόρος ήταν ένα δόντι λάθος.... Οι φλάτζες χάνανε πριν βάλω το μοτέρ μπροστά.

Γενικά έχασα πάνω απο δυο μήνες και στο τέλος τη δουλειά την έκανα μόνος μου.
ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ V2.
Αν μπορείς να διαβάσεις.... παίρνεις το manual το ακολουθείς και όλα πάνε κάλα....

Έχω 14000+ στο Africa και πλέον ξυρίζει.....(Για Africa)

Φαντάσου να του είχα ζητήσει να μου βάλει και τα μπροστινά USD. Καλά που τα έβαλα μόνος μου... :-)

Καλύτερα να αποφύγετε το συνεργείο στη Θερμοπυλών.... που περηφανεύεται και για ηλεκτρολόγος (της συμφοράς) αν θέλετε το μηχανάκι σας....
Όχι τίποτα άλλο, έχει πάρει στο λαιμό του και άλλους....
Ούτε Road book μην εμπιστεύεστε να βάλει !


KENNY που είσαι ΚΕΝΝΥ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ!

Υ.Γ. Εκτός των άλλων, έφαγα και ένα πακέτο και το ξανακατέβασα... είχε γίνει και μαλακία στο ρεκτιφιέ... αλλά αυτό είναι αλλό καπέλο...
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 07 Ιούλ 2005, 10:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό xontros » 06 Ιούλ 2005, 18:49

Ο Superspy που θύμισε και άλλα απίστευτα που άκουσα στη σύντομη θητεία μου στα συνεργεία (αφού αγόρασα μηχανάκι του '91 το 2000, ήμουν καλός πελάτης...). Ας θυμηθώ το κεφάλαιιο "φρένα":
1. Μάστορας σε γενικό συνεργείο στην Δημητρακοπούλου στο Κουκάκι - quick service το λέει τρομάρα του - λύνει τη μπροστινή δαγκάνα του Kawasaki για αλλαγή σε τσιμουχάκια, κάτι βλέπει που δεν το πολυκαταλαβαίνει, και λέει: "Α, εδώ έχει κάνει λάθος η Kawasaki" !!!!! Τί λες ρε μεγάλε, μάθε Γιαπωνέζικα και κάνε μια αίτηση να σε προσλάβουν!!!
2. Έλεγχος δισκόπλακας σε μαγαζί εξειδικευμένο σε φρένα στην Καλλιρόης:
- Γεια σας, νομίζω ότι χρειάζομαι δισκόπλακα, πρέπει να είναι φαγωμένη
- (Μετά από πολύ ώρα αναμονής, και με ύφος σα να μου κάνει χάρη) Για να δούμε. Βγαίνει έξω, την κοιτάει, και λέει: έχει πατούρα, θέλει αλλαγή
- Μα δεν θα την μετρήσετε?
- (Βγάζει το παχύμετρο βαρυεστημένα) Ναι, θέλει αλλαγή
- Πόσο είναι το όριο?
Δεν θυμάμαι την ακριβή απάντησή του, έχει περάσει καιρός, αλλά δεν ήξερε, απλά έκρινε από την εμπειρία του. ΟΚ, δε λέω, αλλά με το που πήγα στο σπίτι είδα ότι το έγραφε ΠΑΝΩ της η δισκόπλακα!!!!
3. Ο ίδιος μάστορας του 1 (έφτιαξε τα τσιμουχάκια και δεν πονηρεύτηκα) αλλάζει την μπροστινή δισκόπλακα. Δυσκολεύεται με τις βίδες της όσο είμαι μπροστά, με στέλνει να πάρω βίδες, και μέχρι να γυρίσω την έχει βγάλει με μαγικό τρόπο... Φεύγω, περνάω από Σύνταγμα, και με το που μπαίνω Πανεπιστημίου χρειάζεται να πατήσω φρένο δυνατά, και ...μαγκώνω τα δάχτυλά μου στο γκριπ με τη μανέτα!!!!! Πίεση 0, σκέτη τρόμπα (αέρα...).
Γυρνάω πίσω τρελλαμένος, τον ρωτάω εάν έκανε εξαέρωση, και μόνο που δεν με έβρισε... Ξανακάνει, και από τότε δεν ξαναέγινε κάτι τέτοιο. Η δική του εξήγηση ήταν ότι έφταιγε το υλικό της δισκόπλακας (Braking) σε σχέση με τα τακάκια. Πείτε μου τώρα τί να πιστέψω...

Πάντως έχει και τα δίκια του ο Geco, το Tengai το συντηρούσε μόνος του ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, είχε και το Service manual, αλλά δυστυχώς ανεπιτυχώς (ανατρίχιασα όταν αργότερα είδα σημειώσεις του τύπου spring=ελατήριο), οπότε έβγαλε διάφορες ζημιές για αυτόν ακριβώς τον λόγο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό kenny » 06 Ιούλ 2005, 20:24

syperspy καλησπέρα κατ`αρχήν.
ο kenny ειναι ακομα στην κεφαλλονιά και περιφέρει την κορμάρα του απο παραλία σε παραλία(κατα συμπτωση ειναι όλες ερημικες και φτανεις μονο απο χωματοδρομους).
οσο για την γνώμη σου για το συνεργείο στην Θερμοπυλών..... :huh: ή :flames: καταλαβες απο μόνος σου τι έχει κάνει στο μηχανάκι μου.
εμένα μου αρέσει πιο πολύ το στυλάκι του<<ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΞΕΡΩ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ>>.Το πρόβλημα βασικά το αντιμετοπίζει και η κουμπάρα σου γιατι βάζει πάνω πολλες φορές δικα της πραγματα σε μηχανάκια και αν δεν ξέρεις τη φάση μπορει να βγει και αυτη λάθος χωρίς να φταίει τιποτα.
Εγω μια φορα του είπα να μου αλλάξει λάδια γιατι δεν είχα χρόνο να το κάνω μόνος και στην εθνική πέρσι το καλοκαίρι π΄γα να τσακιστω.Είχε βάλει πολυ παραπάνω με αποτέλεσμα να πετάξει πολλά απο τον <<παπά>>.
:microwave:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ
Άβαταρ μέλους
kenny
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 11 Μάιος 2005, 12:02

Πες τα μας όλα !

Δημοσίευσηαπό geco » 07 Ιούλ 2005, 11:57

Πολύ καλά τα λές Σπύρο,

Σωστά εξηγείς ότι λύνεις-δενεις μοτέρ αυτοκινήτων μοτοσυκλεττών χρόνια τώρα.

Εκείνο που δεν λες είναι ότι εντελώς συμπτωματικά είσαι και μηχανολόγος.

Έτσι ο κάθε άσχετος μπορεί, ενδεχομένως,να σκεφθεί: αφού το κάνει ο Σπύρος γιατί όχι και εγώ;

Όσον αφορά εμένα συντηρώ τα μηχανάκια μου στα βασικά μόνος. Δηλαδή αλλάζω λάδια, φίλτρα, τακάκια, ντίζες, πλαστικά, τροχούς, αναρτήσεις, τιμόνια, τεντώνω αλυσίδες κλπ.
Δεν βάζω χέρι σε κινητήρες. Πηγαίνω σε μηχανικό της εμπιστοσύνης μου!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Πες τα μας όλα !

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 07 Ιούλ 2005, 12:45

geco έγραψε:Πολύ καλά τα λές Σπύρο,
Σωστά εξηγείς ότι λύνεις-δενεις μοτέρ αυτοκινήτων μοτοσυκλεττών χρόνια τώρα. Εκείνο που δεν λες είναι ότι εντελώς συμπτωματικά είσαι και μηχανολόγος.
Έτσι ο κάθε άσχετος μπορεί, ενδεχομένως,να σκεφθεί: αφού το κάνει ο Σπύρος γιατί όχι και εγώ;


O κάθε άσχετος μπορεί επίσης πριν κάνει οτιδήποτε να ρωτήσει κάποιον μηχανολόγο σαν τον όποιο Σπύρο και να μην κάνει τίποτα εάν κάποιος που έχει εμπειρία στην όποια διαδικασία θέλει να ολοκληρώσει δεν είναι παρόν.
Χωρίς βιασύνες ...

Αλλά Geco μη μου λες ότι είναι και Rocket Science το να λύσεις μονοκύλινδρο κινητήρα ...
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες