Σελίδα 1 από 1

ΜΟΤΟ Δίαιτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 10:19
από sacram
για πείτε καμιά ιδέα για χάσιμο κιλών. Οκ, πέταμα τα φλας,εργοστασιακό κοντέρ, πίσω μασπιέδες, τιμονάκι αλουμινίου.....
Ακούω ιδέες.
THANKS

Κόψε τα σουβλάκια !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 11:03
από AXAROS
Και ξεκίνα δίαιτα με φύκια σαν τους Γιαπωνέζους που φτιάξανε το χρέπι σου !!!! :P

η λύση είναι μια...Ιαπωνία !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 11:19
από sacram
ρε Αχαρε έχεις πάει ποτε με Ιαπωνέζα??
ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ: η Ιαπωνέζα τα κάνει όλα για πολυυυυυύ καιρό. Ασε που είναι ήδη καλλίγραμμη αλλά εγω της θέλω αδύνατες. Επίσης μη ξεχνάς οτι έχει και Ιταλικο ταπεραμέντο. Οχι σαν την δική σου την ξενέρωτη χοντρή Αυστριακή.(170 κιλα είπαμε??? :twisted: )

Θα δεις που η ΙΑΠΩΝΕΖΑ μου θα πάρει βραβείο αδυνατίσματος.

Ασε που τα σουβλάκια τα εχω κοψει , μονο η:beer: μείνανε

Re: ΜΟΤΟ Δίαιτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 11:23
από pino
sacram έγραψε:για πείτε καμιά ιδέα για χάσιμο κιλών. Οκ, πέταμα τα φλας,εργοστασιακό κοντέρ, πίσω μασπιέδες, τιμονάκι αλουμινίου.....
Ακούω ιδέες.
THANKS


Τα παραπάνω +

εξάτμιση τιτανίου (κερδίσεις σε απόδοση στα χαμηλά+ψηλά και μερικά κιλά)
κέντρα τροχών (κερδίζεις γραμμάρια)
μάσκα με πλαστικό φωτιστικό σώμα (κερδίζεις γραμμάρια)

πέταμα το σίδερο που κρατάει την πινακίδα (μετά ---> φωτοτυπία την πινακίδα, σμίκρηνση, πλαστικοποίηση και περτσίνωμα σε πλαστικό λασπωτήρα αν κυκλοφορείς σε δημόσιο δρόμο)

Πρότασή μου αν κάνεις μόνο TRR τότε η αλλαγή της έξατμισης είναι ΟΚ + αυτά που βγάζεις χωρίς να τα πληρώνεις, αν θέλεις να πάς και σε μονοπάτια πάρε άλλο μηχανάκι.

Δίαιτα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 11:23
από geco
Φίλε Sacram,

οι δίαιτα στα μηχανάκια είναι πολύ δαπανηρή και με αμφίβολα αποτελέσματα !

Γιά να χάσεις βάρος θα πρέπει να αντικαταστήσεις εξαρτήματα με άλλα από ελαφρύτερο υλικό. (.χ. Να βάλεις εξάτμιση από τιτάνιο αντί της βαρειάς σιδερένιας κλπ.)

Ακόμα και άν αλλάξεις σχεδόν τα πάντα με ελαφρύτερα θα σου στοιχίσει ο κούκος αϊδόνι και τι θα καταφέρεις στο τέλος ;

Πάρε το απόφαση ! Μην επενδύσεις πολλά σε ένα μηχανάκι που κάνεις γενική χρήση.

Θα πρέπει να συμβιβαστείς με τις δυνατότητες του ή να προγραμματίσεις αγορά κάποιου "αγωνιστικού" που θα είναι πιό ελαφρύ, πιό δυνατό και πιό κατάλληλο γιά αυτή τη χρήση!

Μην πετάς λεφτά ! Δεν θα τα πάρεις ποτέ πίσω! Σκέψου τι θα πάρεις κάποια στιγμή που θα πουλήσεις το μηχανάκι σου με ή χωρίς βελτιώσεις.
Άν αφαιρέσεις από την αρχική του αξία το κόστος χρήσης και την φθορά πρέπει να πάρεις πίσω κάποια χρήματα που θα επενδύσεις σε άλλο.

Σκέψου το !

Πέρα από την πλάκα ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 11:30
από AXAROS
Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω ...
Πολλά χρήματα για λίγη έως ελάχιστη διαφορά ...
Άστο όπως είναι και όταν και αν αποφασίσεις πάρε ένα καθαρό.

Re: Δίαιτα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 11:31
από sacram
geco έγραψε:Φίλε Sacram,

οι δίαιτα στα μηχανάκια είναι πολύ δαπανηρή και με αμφίβολα αποτελέσματα !

Γιά να χάσεις βάρος θα πρέπει να αντικαταστήσεις εξαρτήματα με άλλα από ελαφρύτερο υλικό. (.χ. Να βάλεις εξάτμιση από τιτάνιο αντί της βαρειάς σιδερένιας κλπ.)

Ακόμα και άν αλλάξεις σχεδόν τα πάντα με ελαφρύτερα θα σου στοιχίσει ο κούκος αϊδόνι και τι θα καταφέρεις στο τέλος ;

Πάρε το απόφαση ! Μην επενδύσεις πολλά σε ένα μηχανάκι που κάνεις γενική χρήση.

Θα πρέπει να συμβιβαστείς με τις δυνατότητες του ή να προγραμματίσεις αγορά κάποιου "αγωνιστικού" που θα είναι πιό ελαφρύ, πιό δυνατό και πιό κατάλληλο γιά αυτή τη χρήση!

Μην πετάς λεφτά ! Δεν θα τα πάρεις ποτέ πίσω! Σκέψου τι θα πάρεις κάποια στιγμή που θα πουλήσεις το μηχανάκι σου με ή χωρίς βελτιώσεις.
Άν αφαιρέσεις από την αρχική του αξία το κόστος χρήσης και την φθορά πρέπει να πάρεις πίσω κάποια χρήματα που θα επενδύσεις σε άλλο.

Σκέψου το !


η αλήθεια είναι οτι ένα wr450 ήδη παρενοχλεί τις σκέψεις μου, μιας και το TT600R το χρησιμοποιώ σαν καθαρό(!). ¨Ασφαλτο πατάει μόνο για να πάει στο χώμα. Θα δείξει.
THANKS

Re: Δίαιτα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 13:52
από finrond
sacram έγραψε:η αλήθεια είναι οτι ένα wr450 ήδη παρενοχλεί τις σκέψεις μου, μιας και το TT600R το χρησιμοποιώ σαν καθαρό(!). ¨Ασφαλτο πατάει μόνο για να πάει στο χώμα. Θα δείξει.
THANKS


Και το σκέφτεσαι ακόμα;;; Αν πάντως σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το βάρος γιατί δεν σκέφτεσαι την αγορά δίχρονου; Πιο ελαφρύ, φθηνότερη και πολύ ευκολότερη συντήρηση και πιο πορωτικό γκάζι!

Re: Δίαιτα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2005, 15:08
από sacram
finrond έγραψε:Και το σκέφτεσαι ακόμα;;; Αν πάντως σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το βάρος γιατί δεν σκέφτεσαι την αγορά δίχρονου; Πιο ελαφρύ, φθηνότερη και πολύ ευκολότερη συντήρηση και πιο πορωτικό γκάζι!


Η αλήθεια είναι οτι το σκέφτομαι ακόμα, γιατί δεν έχω αυτοκίνητο με τρέιλερ, και επίσης δεν γνωρίζω τι ακριβώς θα θέλει από συντήρηση.
Σχετικά με το 2χρονο ,ίσως είμαι λάθος, αλλά δεν το πολυεμπιστεύομαι.
Το άτιμο το wr450 μου έχει κολήσει....
Επίσης θεωρώ μάταιο να πληρώνω ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας για μοτο που την οδηγώ μόνο στο βουνό

Re: Δίαιτα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2005, 09:12
από superspy
Ασε το μηχανάκι όπως είναι.... δεν μπορείς να κάνεις και πολλά και ότι κάνεις θα στοιχίσει.....
Άκουσε τον Geco....
Πάρε το WR450 και άσε τα δίχρονα στην άκρη.... (εκτός αν έχεις στόχο μονο μονοπάτια...)
:-)

Re: Δίαιτα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2005, 10:16
από sacram
superspy έγραψε:Ασε το μηχανάκι όπως είναι.... δεν μπορείς να κάνεις και πολλά και ότι κάνεις θα στοιχίσει.....
Άκουσε τον Geco....
Πάρε το WR450 και άσε τα δίχρονα στην άκρη.... (εκτός αν έχεις στόχο μονο μονοπάτια...)
:-)


Μάλλον έχετε δίκιο. Υπολόγισα οτι αν κάθε που έχω μαζέψει κάνα φράγκο για <μετατροπές>, τα βάλω στην άκρη, σε κανα χρόνο από τώρα θα το χτυπήσω το άτιμο το 450!!!! :(


ΤΗΑΝΚS