Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τεχνικές οδήγησης

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Τεχνικές οδήγησης

Δημοσίευσηαπό furious » 20 Οκτ 2005, 22:55

Γεια σας παιδιά, είμαι κάπως νέος με τις μοτοσυκλέτες και πολύ νέος με το off-roading σε δυο τροχούς. Πήρα μια Africa και με ανησυχεί πολύ εκτός δρόμου. Μου φαίνεται υπερβολικό το βάρος και απορώ πώς θα καταφέρω να την μάθω κάποτε τη μηχανή.
Όταν μπήκα πρώτη φορά σε άμμο, νόμιζα ότι θέλει γκάζι, όπως είχα διαπιστώσει σε άλλα εκτός δρόμου εμπόδια. Μπήκα με λίγη φόρα και το τιμόνι μου 'φευγε δεξιά - αριστερά σαν τρελό! Τα 'παιξα, απορώ κι εγώ πώς δεν έπεσα... Τι γίνεται σ' αυτήν την περίπτωση; Συμβάλει σ' αυτό και το γεγονός ότι δε φοράω χωμάτινα λάστιχα (έχω τα Metzeler Tourance);
Και κάτι άλλο που μάλλον θα ισχύουν παρόμοιες τεχνικές. Το άλλο είδος εδάφους που με προβληματίζει είναι οι κινούμενες πέτρες ή χαλίκια, που τις πατάς και φεύγουν από 'δω κι από 'κει και δυστυχώς από 'δω κι από 'κει πάει και το τιμόνι μου. Πάνω σε τι πρέπει να προπονηθώ, δηλαδή, για να τα αντιμετωπίσω αυτά;

Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να βοηθήσει κι άλλους το post, γιατί δεν βρήκα άλλες απαντήσεις στο forum, Ηλίας
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Τεχνικές οδήγησης

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Οκτ 2005, 23:24

Μεγάλη κουβέντα άνοιξες…. 
Βαρύ μηχανάκι στο χώμα…..

Μερικά σύντομα:

Στην άμμο θέλει γκάζι (σωστά τα λες) ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ της Africa, όπως είναι μαμά (και πιθανών ταλαιπωρημένο από τα χρόνια) ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ…. Θες σκληρότερα ελατήρια (γενικά αλλα και ειδικά) και φυσικά να έχεις προπονηθεί με «άλλα».
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ και το σώμα όσο μπορείς πιο πίσω (στη σκάρα αν μπορείς).
Δε φρενάρεις με φρένα… το αφήνεις σιγά σιγά να «ηρεμήσει» και πάντα σκέφτεσαι ότι φρένο -> σε πάει για βύθισμα και… πάρτον κάτω
Εδώ δεν έχει και τόση σημασία (το κατά τα άλλα εντελώς ακατάλληλο για χώμα tourance)

Στο γαρμπιλάκι ή ακόμα χειρότερα στην λεπτή λασπούλα γλύτσα….
Α. Κάνεις το σταυρό σου (200+ κιλά είναι αυτά)
Β. Φοράς χωματερά
Γ. Έχεις προπονηθεί
Δ. Και το χειρίζεσαι μαλακά….


Αύριο θα συνεχίσω….
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 21 Οκτ 2005, 08:40

TOURANCE?? :shock: :shock: :shock: :shock:
CHANGE YOUR TIRES!!!!! :!: :!:
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Τεχνικές οδήγησης

Δημοσίευσηαπό cuspid » 21 Οκτ 2005, 08:56

Φίλε furious καλημέρα.
Η γνώμη μου είναι ότι ξεκινάς με λάθος μηχανάκι την οδήγηση στο χώμα. Το Africa είναι βαρύ και με ξεπερασμένες αναρτήσεις για χώμα. Δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να ταξιδέψει σε χωματόδρομους, αλλά απαιτεί την ανάλογη εμπειρία από τον αναβάτη.
Φοβάμαι ότι μαθαίνοντας να οδηγείς στο χώμα με Africa, θα αρχίσουν οι (αναπόφευκτες στο enduro) τουμπίτσες, ο λογαριασμός θα αρχίσει να ανεβαίνει (ζημιές στο μηχανάκι) και θα απογοητευτείς και θα τα παραρήσεις, έχοντας χάσει την ευκαιρία να βελτιωθείς οδηγικά και να γίνεις "ένα" με το μηχανάκι σου, έτσι όπως μόνον με την εκτός δρόμου οδήγηση μπορείς να κάνεις!
Γιατί δεν αγοράζεις ένα εντουράκι για να μάθεις? Δεν χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία αν πάρεις μεταχειρισμένο, και θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο.
Όταν μετά από προπόνηση θα έχεις αποκτήσει εμπειρία στο χώμα, θα πηγαίνεις με το Africa σε χωμάτινες διαδρομές πολύ πιο άνετα.
Πάντως ότι και αν κάνεις μην το κάνεις χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας, παρέα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΛΑΣΤΙΧΑ. Με τα λάστιχα που φοράς να είσαι πολύ προσεκτικός στο χώμα, ειδικά στο βρεγμένο.
Απ'ότι γράφεις το έχεις "πάρει ζεστά" το θέμα. Συνέχισε το.
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Τεχνικές οδήγησης

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 21 Οκτ 2005, 09:05

Φίλε Ηλία,να υποθέσω ότι είσαι πάνω από 1.80cm και καμμιά 90+κιλά?Γιατί αν δεν είσαι,οδήγηση enduro με Africa και χωρίς ιδιαίτερη εμπειρία μου φαίνεται ριψοκίνδυνη.Πάρε κανένα enduraki για να μπείς στο enrty level του enduro,να μάθεις και να ευχαριστηθείς.
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό furious » 21 Οκτ 2005, 22:24

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Εξοπλισμό ασφαλείας πήρα εξ' αρχής, γιατί φυσικά είναι απαραίτητος. Δεν θέλω τίποτα παραπάνω απ' το να κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε χωματόδρομους (την άμμο την θέλω για την Αφρική :wink: ), δε ζητάω δηλαδή χρήση enduro από το Africa, εννοείται. Μ' αρέσουν υπερβολικά τα μεγάλα ταξίδια και την Africa την πήρα για να πάω Κίνα στην αρχή και μετά βλέπουμε... Αυτός είναι ο λόγος που δεν πήρα enduro, αν και λάτρης της εκτός δρόμου οδήγησης.
Το πρόβλημα, μάλλον, μεγαλώνει λόγω του ότι είμαι 1.80, αλλά με 55 κιλά βάρος! Πάντως είμαι αποφασισμένος να τη μάθω τη μηχανή, έστω και μετά από προσπάθειες ετών και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. Δε θα ήθελα να πάρω και enduro για να μάθω, γιατί έκανα ήδη το μεγάλο έξοδο για να πάρω την Africa και πρέπει να μαζέψω κανένα φράγκο για την Κίνα. Θέλω απλά να κάνω αυτό που βλέπω να κάνουν άλλοι με τα BMW που ζυγίζουν 230 κιλά στεγνά. Ε, δε μπορεί, αυτοί πώς το καταφέρνουν; Κάποτε δε θα το καταφέρω κι εγώ;

Η μηχανή φοράει μπρος-πίσω WP και με ανησυχεί αυτό που λέτε για γκάζι στην άμμο, γιατί το δοκίμασα αρκετές φορές και είδα ότι όσο πήγαινα με τρομερά αργή ταχύτητα ήταν όλα καλά, μόλις έδινα λίγο γκάζι η μηχανή έφευγε δεξιά - αριστερά! Ευτυχώς δεν έπεσα ποτέ εν κινήσει, αλλά πέφτω συνέχεια όταν πάω να σταματήσω σε καμιά κατηφόρα με κλίση και αυτές τις κινούμενες πέτρες, που δε με αφήνουν να φρενάρω ομαλά. Πέφτω όταν η μηχανή έχει σχεδόν σταματήσει, επειδή με έχει σπρώξει λίγο προς τα αριστερά, για παράδειγμα, κάποια πέτρα και δε μπορώ να κρατήσω το βάρος αυτού του θηρίου με τα πόδια αν πάρει έστω και μικρή κλίση, φυσικά! Πώς σταματάμε, δηλαδή, στις κατηφόρες με τέτοιες πέτρες; Δε σταματάμε;;;

Φίλε superspy θα δοκιμάσω αυτό με το σώμα τέρμα πίσω, γιατί δεν το είχα κάνει τότε στην άμμο (νόμιζα ότι μόνο σε κατηφόρες βοηθάει) και ελπίζω να δω βελτίωση. Ευχαριστώ πολύ, περιμένω εναγωνίως τη συνέχεια της απάντησης σου.

Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι!
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Δημοσίευσηαπό sacram » 24 Οκτ 2005, 11:14

furious έγραψε:Μ' αρέσουν υπερβολικά τα μεγάλα ταξίδια και την Africa την πήρα για να πάω Κίνα στην αρχή και μετά βλέπουμε... Αυτός είναι ο λόγος που δεν πήρα enduro, αν και λάτρης της εκτός δρόμου οδήγησης.
Το πρόβλημα, μάλλον, μεγαλώνει λόγω του ότι είμαι 1.80, αλλά με 55 κιλά βάρος! Πάντως είμαι αποφασισμένος να τη μάθω τη μηχανή, έστω και μετά από προσπάθειες ετών και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. Δε θα ήθελα να πάρω και enduro για να μάθω, γιατί έκανα ήδη το μεγάλο έξοδο για να πάρω την Africa και πρέπει να μαζέψω κανένα φράγκο για την Κίνα. Θέλω απλά να κάνω αυτό που βλέπω να κάνουν άλλοι με τα BMW που ζυγίζουν 230 κιλά στεγνά. Ε, δε μπορεί, αυτοί πώς το καταφέρνουν; Κάποτε δε θα το καταφέρω κι εγώ;

Ευτυχώς δεν έπεσα ποτέ εν κινήσει, αλλά πέφτω συνέχεια όταν πάω να σταματήσω σε καμιά κατηφόρα με κλίση και αυτές τις κινούμενες πέτρες, που δε με αφήνουν να φρενάρω ομαλά. Πέφτω όταν η μηχανή έχει σχεδόν σταματήσει, επειδή με έχει σπρώξει λίγο προς τα αριστερά, για παράδειγμα, κάποια πέτρα και δε μπορώ να κρατήσω το βάρος αυτού του θηρίου με τα πόδια αν πάρει έστω και μικρή κλίση, φυσικά! Πώς σταματάμε, δηλαδή, στις κατηφόρες με τέτοιες πέτρες; Δε σταματάμε;;;



αδερφέ νομίζω οτι το πείσμα σου είναι ηρωικό.
προσπάθησε να μην πέφτεις με την μέθοδο της...πρόληψης!!! Μην την αφήνεις να πλαγιάζει εν στάση αφού το βάρος της είναι σχεδον ίσο με 4 furious!!!

ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗ ΚΙΝΑ!!!!!!!!!!!!!! :wink:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό AXAROS » 24 Οκτ 2005, 11:42

furious έγραψε:Το πρόβλημα, μάλλον, μεγαλώνει λόγω του ότι είμαι 1.80, αλλά με 55 κιλά βάρος! Πάντως είμαι αποφασισμένος να τη μάθω τη μηχανή, έστω και μετά από προσπάθειες ετών και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω.


Φίλε furius,
είσαι ήρωας !!!!! Εμένα μου φαίνεται βαρύ το LC4 (1,94 ύψος, 96 κιλά) και σκέφτομαι για κάτι ελαφρύτερο στο μέλλον...

Χαρά στο κουράγιο σου...
Σου εύχομαι ότι καλύτερο για το ταξίδι και να μας φέρεις πολλές φώτο !!!
ΧΩΜΑ και ξερό ψωμί
Άβαταρ μέλους
AXAROS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 14:13
Τοποθεσία: Να μη σας νοιάζει αδιάκριτοι

Αφού είσαι στούμπος

Δημοσίευσηαπό sacram » 24 Οκτ 2005, 12:01

AXAROS έγραψε:
Φίλε furius,
είσαι ήρωας !!!!! Εμένα μου φαίνεται βαρύ το LC4 (1,94 ύψος, 96 κιλά) και σκέφτομαι για κάτι ελαφρύτερο στο μέλλον...

Χαρά στο κουράγιο σου...
Σου εύχομαι ότι καλύτερο για το ταξίδι και να μας φέρεις πολλές φώτο !!!


μήπως δεν φταίει το ΚΤΜ και φταίει το μικρό σου ύψος?!?!?!?! :shock: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από sacram και 24 Οκτ 2005, 12:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Οκτ 2005, 12:23

furious έγραψε:.... Θέλω απλά να κάνω αυτό που βλέπω να κάνουν άλλοι με τα BMW που ζυγίζουν 230 κιλά στεγνά. Ε, δε μπορεί, αυτοί πώς το καταφέρνουν; Κάποτε δε θα το καταφέρω κι εγώ;


Οχι ακριβώς... τα BMW έχουν πολύ πιο χαμηλό κέντο βάρους...

furious έγραψε:Η μηχανή φοράει μπρος-πίσω WP και με ανησυχεί αυτό που λέτε για γκάζι στην άμμο, γιατί το δοκίμασα αρκετές φορές και είδα ότι όσο πήγαινα με τρομερά αργή ταχύτητα ήταν όλα καλά, μόλις έδινα λίγο γκάζι η μηχανή έφευγε δεξιά - αριστερά!


Λογικό! Κάτσε πιο πισω και έχε τα χέρια χαλαρά στο τιμόνι, μην προσπαθείς να σταματήσεις τη δεξιά - αριστερά ταλάντωση γιατί έτσι θα την κάνεις μεγαλύτερη και... θα αγοράσεις.

Όταν θες να στρίψεις θα το κάνεις μετακινώντας το βάρος σου και όχι στρίβοντας το τιμόνι, αυτό σημαίνει ότι θα θέλεις πολύ μεγαλύτερη απόσταση και αρκετό χώρο για να γίνει αυτό.


furious έγραψε:Πώς σταματάμε, δηλαδή, στις κατηφόρες με τέτοιες πέτρες; Δε σταματάμε;;;

Σημαδεύεις απο την αρχή το ... τέλος της κατηφόρας και ροβολάς μέχρι εκεί...! (Σιγά μη σταματήσεις με το TΕΡΑΣ στην κατηφορά... :-) )


furious έγραψε:Φίλε superspy θα δοκιμάσω αυτό με το σώμα τέρμα πίσω, γιατί δεν το είχα κάνει τότε στην άμμο (νόμιζα ότι μόνο σε κατηφόρες βοηθάει) και ελπίζω να δω βελτίωση. Ευχαριστώ πολύ, περιμένω εναγωνίως τη συνέχεια της απάντησης σου.


Επιστρέφοντας στην άμμο: Μην ξεκινήσεις, αν δεν ρίξεις πιέσεις στα λάστιχα.
Για το Africa, υπολόγισε για αρχή γύρω στα 10-12 εμπρός και περίπου 8-10 πίσω, θα δεις ότι θα αρχίσεις να μπορείς να το κουμαντάρης - προσοχή στις πέτρες!

Σημειωσε ότι στην άμμο, δεν είναι απαραίτητα τα "άγρια" χωματερά, (το αντίθετο μάλιστα, μια και έχουν την τάση να ... σκάβουν την άμμο και να σε θάβουν), ΟΣΟ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Οκτ 2005, 12:30

furious έγραψε:...Το πρόβλημα, μάλλον, μεγαλώνει λόγω του ότι είμαι 1.80, αλλά με 55 κιλά βάρος! Πάντως είμαι αποφασισμένος να τη μάθω τη μηχανή, έστω και μετά από προσπάθειες ετών και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. ...


Θα τα καταφέρεις.... στο κάτω κάτω τα κατάφερε και η παρακάτω δεσποινίς στο PD89!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό furious » 24 Οκτ 2005, 21:36

Ναι, διάβασα για τη δεσποινίδα :shock: και πριν πάρω το Africa και είπα ε, δε μπορεί ρε γαμώτο, θα τα καταφέρω κι εγώ! Βέβαια, αυτή φαντάζομαι θα προπονείται από μωρό και θα άρχισε από ελαφριά μηχανάκια, αλλά, εντάξει, είπαμε, εγώ δε θέλω να φτάσω αυτήν, ούτε εσάς, φυσικά. Θέλω, απλά, να μπορώ να κάνω χιλιόμετρα σε χωματόδρομους, για να φτάσω στην υπέροχη φύση, που λατρέυω κι από 'κει και πέρα ποδαρόδρομος για να την απολαύσω στο έπακρο!
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, τώρα λύθηκαν όλες μου οι απορίες. Πιστεύω αν ξεφουσκώσω τα λάστιχα, οδηγάω πίσω και με χαλαρό τιμόνι όπως είπατε, να δω διαφορά.

superspy εσύ είσαι αυτός στη φωτογραφία (την πρώτη εννοώ :wink: ) με το μάχιμο Africa; Πού είναι; Πολύ ωραία πάντως, τέτοιες καταστάσεις ονειρεύομαι κι εγώ...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!!!
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 21 Νοέμ 2005, 11:04

Κινα ε? Ειναι μεγαλο ταξιδι αν το κανεις ολο οδικως και απο οτι ξερω υπαρχουν προβληματα στην εισοδο των οχηματων στην συγκεκριμενη χωρα.
Παρολαυτα υπαρχει δρομος που σε βγαζει εκει, ασφαλτος (Κarakoram Highway λεγεται αν θυμαμαι καλα) , αν και ο χωματοδρομος δεν θα ειναι απιαστο ονειρο αν θες να ακολουθησεις ενναλακτικους προορισμους. Θα εισαι πολυ βαρυς παντως στο συνολο (μηχανη+αναβατης + εξοπλισμος) για κατι τετοιο, οποτε θες αρκετη προπονηση και εξοικειωση με το μηχανακι.
Απο μηχανολογικα πως τα πας? Εχεις ξανακανει μεγαλο ταξιδι με μηχανη εκτος Ευρωπης?

Στον Superspy, οταν αγορασε την Africa, του δωσαν μαζι CD με ΟΛΕΣ τις φωτογραφιες που θα μπορουσε να θελει ποτε ο κατοχος μιας τετοιας μηχανης, απο τις περιπετειες και τα ραλλυ που εχει παρει μερος!!! :D :D :D
Τελευταία επεξεργασία από leipsippos και 23 Νοέμ 2005, 10:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

χώμα και ΧΤ660

Δημοσίευσηαπό ZooMan » 22 Νοέμ 2005, 02:05

Θέλω να ρωτήσω κι εγώ σχετικά με το ΧΤ και το χώμα....
εχω το νεο ΧΤ660R και φοράω τα Metzeler Tourance (απο μαμά)
Αυτό που με προβληματίζει είναι τα χαλίκια και γενικά το μαλακό χώμα που συναντάς σε επαρχιακούς δρόμους. Με φοβίζει οταν θελω να στρίψω γρήγορα και εχει χώμα και γενικά νομίζω πως δεν παταει καλα... ναι τα λάστιχα (Metzeler) δεν ειναι για χώμα αλλα για επαρχιακούς δρόμους νομίζω οτι ειναι μια χαρά.
Βασικά δεν εχω εμπειρία πανω σ΄αυτό το είδος οδήγησης αλλα δε το περίμενα τόσο δύσκολο.
Σε ευθεία πάω καλα (με λιγα χιλιόμετρα 30-50) αλλα σε στροφή (αν ειναι και κατιφόρα) σταματάω!!
μήπως θέλω προπόνηση ή αλλαγή λάστιχα και αναρτηση μπροστα?
Άβαταρ μέλους
ZooMan
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 15 Οκτ 2005, 02:16
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 22 Νοέμ 2005, 09:57

ZooMan, υπαρχει ενα thread με επικεφαλιδα "Ελαστικα για καθε χρηση Εντουρο" στο ΜοτοForum. Μια ματια εκει ισως σε βοηθησει να καταλαβεις για τι λαστιχα κυριως μιλαμε.
Χωρις να ειμαι ειδικος, απλα θα σου πω οτι τα συγκεκριμενα λαστιχα (tourance), ΔΕΝ ειναι για χωμα. Δεν εχουν σωστο τακουνι και η μονη χρηση ειναι ασφαλτος και χωματοδρομος ελαφρων απαιτησεων (δηλ. επιπεδο, χωρις λασπες γιατι μπουκωνουν με το παραμικρο, και χωρις πολλες ανηφοριες γιατι σπινιαρουν μεχρι την Δευτερα Παρουσια). Για επαρχιακους ασφαλτινους δρομους , προσωπικα ειχα μεινει ευχαριστημενος, αλλα μολις επιανε εστω και λιγο χωμα , παλευα με τα κυματα!!! :D :D
Το θεμα ειναι τι ειδους "χωμα" θες να κανεις? Ταξιδιωτικο? οπως ο Furious Κινα, Αφρικη κτλ? Αγωνες? Βολτουλες? Πας απο χωματοδρομο καθε μερα στη δουλεια?
Οσο για την αναρτηση θα σου πουν τα παιδια γιατι ξερουν καλυτερα. Παντως το λαστιχο και μονο, σιγουρα θα βελτιωσει σημαντικα την συμπεριφορα της μηχανης στο χωμα.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες