Σελίδα 1 από 1

plz re paidia mia boitheia...min pane tsampa ta lefta mou.!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2005, 14:44
από Zed
Prota apo'la na po ena GEIA se olous sas mias kai einai to proto mou post kai i proti mou mera sto Forum.! :D :D
Eimai 20 xronon kai afou mzepsa kati lefa apo douleia pira ena pai arxika ena papi kai tora epitelous ebgala 2 xiliarika apo th douleia kai pao aera gia 250ri croossaki.. :shock: :shock:
kateliksa sto XR250 98-99(metaxeirismeno fysika) kai tin psaxno apo eggelies ktl mipos bro tipota.!
Ayto pou tha ithela einai

1)Kali epilogi to xr 250 i exete na protinetai tipota allo???(sta 250 panta logo lefton alla kai periorisamou diplomatos mexri ta 21)

2)KAI TO PIO SHMANTIKO:Ti na koitao gia na min paro kanena skismeno kai pethameno mixanaki..2 xiliarika ta douleyo 8 mines na ta bgalo sthn akrh kai i symbasi mou lifei opote den exo perithoria gia allages.!Aplos an exete kapoia symbouli gia to ti na prosekso...ti mporei na eiai xalasmeno kai na min fainetai..ti problhma mporei na bgalei ena XR gia na to do..Apo bdmada tha bgo sth Gyra gai mixani....wish me luck :D...min paro tipota kai meta :clubbed:

Elpizo en kairo namoirazomai kai ego empeiries sto Forum.!! :o

plz re paidia mia boitheia...min pane tsampa ta lefta mou.!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2005, 19:26
από markd
Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και για κανένα KLX καθότι υδρόψυκτο.
Καλά ψαξίματα.

plz re paidia mia boitheia...min pane tsampa ta lefta mou.!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2005, 05:33
από Zed
ναι ρε συ..το κοίταξα και είναι και πολυ όμορφο αλλα και πολυ καλα χαρακτηριστικά, απλως σκεφτηκα μήπως σε μεταχειρισμένα μετράει πολύ και η αξιοπιστία που σου δίνει ενα Ηonda καθως και εχουν τι φήμη ότι είναι 'σκηλιά'...παντως θα το κοιταξω.!thnx.!

plz re paidia mia boitheia...min pane tsampa ta lefta mou.!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2005, 00:31
από finrond
Ως κάτοχος ενός XR250 '97 (από 96-99 είναι τα ίδια) σου λέω τα εξής:

- Καταρχάς το μηχανάκι τα κάνει ΟΛΑ χωρίς να λέει όχι πουθενά.
- Κατά δεύτερον το μηχανάκι ΤΙΠΟΤΑ δεν το κάνει ΤΕΛΕΙΑ. Είναι απολύτως μέτριο σε όλα.
- Έχει μεταπώληση, καθώς το όνομα Honda μετράει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
- Σαν πρώτο μηχανάκι για το χώμα είναι ίσως ότι καλύτερο. Θα το λατρέψεις και όταν έρθει η ώρα να το αλλάξεις θα έχεις δύο προβλήματα. Πρώτον θα λυπηθείς που θα το αποχωριστείς και δεύτερον θα δυσκολευτείς να βρείς κάτι άλλο που να τα κάνει όλα, όπως το XR, και να μην λέει πουθενά όχι.

Τί πρέπει να γνωρίζεις.
- Το XR είναι σκυλί, ΑΛΛΑ: Έχει πρόβλημα με την κεφαλή του. Αν ο προκάτοχός του του έχει πιεί το αίμα και δεν το έχει προσέξει πολύ, τότε μπορεί να σου βγάλει ράγισμα στην κεφαλή. Τί σημαίνει αυτό; ~800 ευρώ το ανταλλακτικό μόνο (καινούριο), χωρίς τα εργατικά. Και πολύ δύσκολα θα βρεις μεταχειρισμένη. Πάντως μην τρομοκρατείσαι. Αν πάρεις "καθαρό" μηχανάκι και το προσέξεις κι εσύ, τότε δύσκολα θα σου βγάλει την παραπάνω ζημια, η οποία είναι και η μοναδική που μπορεί να σου βγάλει.

Τί κοιτάς όταν το αγοράζεις.
- Το ιδανικό είναι να πάρεις ένα "καθαρό". Δηλαδή να μην έχει κάνει χώμα. Δύσκολο αυτό βέβαια. Όλοι θα σου το πασάρουν για καθαρό, αλλά σχεδόν κανείς δεν θα λέει την αλήθεια.
- Λίγο πάνω από τους μαρσπιέδες, πάνω στο πλαίσιο να δεις αν έχει φύγει το χρώμα. Αν ναι, το μηχανάκι έχει κάνει εντούρο και τα σημάδια που θα δεις θα είναι από τις εντουρόμποτες. Αν το πλαίσιο σε εκείνο το σημείο είναι τζάμι, τότε μάλλον είναι καθαρό.
- Ρώτα τον προκάτοχο τί χρήση το έκανε. Αν το πήγαινε συχνά μεγάλες διαδρομές (πχ Αττική οδό) πες του άντε γεια. Αν το πήγαινε στο κέντρο κυρίως, τότε δεν το έχει ταλαιπωρήσει και τόσο. Βέβαια με τις θερμοκρασίες το XR δεν τα πάει και τόσο καλά, αλλά καλύτερα το κέντρο παρά το παρατετμένο τέρμα γκάζι για πολύ ώρα σε ανοιχτό δρόμο.

Μοντέλα που υπάρχουν (98-99 που ψάχνεις).
- Όπως είπα από 96-99 όλα είναι τα ίδια με ελάχιστες και μη ουσιαστικές διαφορές. Όλα έχουν πλαίσιο τετράγωνης διατομής. Με στρογγυλό πλαίσιο είναι τα πιο παλιά.
- Υπάρχουν δύο εκδόσεις. Η R και η απλή. Η R είναι πιο χωμάτινη έκδοση με μηχανικό καρμπυρατέρ, κοντύτερο γρανάζωμα. Οι 1η και η 6η είναι ίδιες στις δύο εκδόσεις, αλλά οι υπόλοιπες αλλάζουν λίγο. Η απλή έκδοση έχει ψηφιακό κοντές (trip master) και ωραία μασκούλα με φώτα που είναι λίγο πιο αδύναμα από το καντύλι της εκκλησίας. Επίσης, έχει μίζα και ΔΕΝ έχει μανιβέλα. To R πάλι έχει μόνο μανιβέλα και όχι μίζα, ενώ τα όργανά του είναι ψηφιακά. Τελευταία σημαντική διαφορά είναι ότι το R έρχεται με πλαστικό ντεπόζιτο, ενώ το απλό με μεταλλικό.
- Τέλος, υπάρχει και το Baja με τις γνωστές άσχημες φωτάρες του. Η απλή η έκδοση είναι ουσιαστικά ένα Baja με ωραία φώτα. Αυτό είναι χρήσιμο για να ξέρεις (αν τελικά πάρεις το απλό) για τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά που πιθανώς χρειαστείς.

Αυτά. Εναλλακτικά, το ΜΟΝΟ άλλο ιαπωνικό που παίζει μπάλα σε αυτό που ψάχνεις είναι το TT-R 250 από 2000 και μετά (το "μπλε"). Με τίποτα μην πάρεις από 99 και πριν (το "άσπρο"). Τo KLX ως Kawasaki δεν θα το σύστηνα, λόγω αξιοπιστίας κυρίως. Αυτά είναι σχετικά βέβαια... Πάντως το KLX είναι σίγουρα πιο όμορφο, πιο δυνατό και σαφώς πιο χωματερό.

Να θυμάσαι πάντως ότι στο χώμα το Α και το Ω είναι ο αναβάτης και μετά το μηχανάκι.

Ch(B)eers!

xr xr xr xr xr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2005, 17:52
από sacram
συμφώνο με τον φίλο finlord.Διαφωνώ μόνο στο να μην έχει κάνει χώμα. Καλύτερα να πήγαινε για enduro παρά να το είχε κανείς που θα το έσπαγε από φανάρι σε φανάρι. Τουλάχιστων το χώμα είναι το φυσικό του...

πάρε ένα xr να γουστάρεις. Το πρώτο μου enduraΚι ήταν xr του 1991, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Φρόντισε απλά να το βρείς σε καλή κατάσταση :wink:

Re: xr xr xr xr xr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2005, 17:53
από sacram
sacram έγραψε:συμφώνο με τον φίλο finrond

πάρε ένα xr να γουστάρεις. Το πρώτο μου enduraΚι ήταν xr του 1991, και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Φρόντισε απλά να το βρείς σε καλή κατάσταση :wink:

οχι αλλα enduro στην ασφαλτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2005, 12:53
από Igor_Giganski_Antiatom
Ο κατατοπιστικότατος finrond(j.r.r. tolkien?)έκανε ενα μίκρο λάθος με το θέμα χώμα!Διότι εις χωμάτινες διαδρομές πρέπει να είσαι αρκετά χεράς για να σπάσεις ενα μήχανακι η αρκετά ηλίθιος,μέτα ενα χωμάτινο μηχανάκι έχει σχεδιαστεί για χρήση 99% στο χώμα(στην άσφαλτο πατάει μονο για να μεταβεί
στην επόμενη διαδρομή)οπότε για να το έχει κάποιος μόνο για καθημερινή
μετακίνηση είναι 80% "κάγκουρας" ή δεν έχει άλλο μέσω(ακόμη χειρότερα εαν ειναι motard)επίσης εαν εχει κάνει χώμα(αν είχε κάνει ΜΟΝΟ χώμα ακόμα καλύτερα) ολο και κάποιος θα τον ξέρει και θα ξέρει τι χρήση του έχει κάνει !
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ(και τον καναπέ)
ΝΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ!!!!

οχι αλλα enduro στην ασφαλτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2005, 11:39
από ktmakis
ΧRάκι και ξερό ψωμί!!! Ο δάσκαλος του χώματος...Τα κάνει όλα και συμφέρει. Αμα θες πιο πολλά το αλλάζεις με καθαρό αν οχι το κρατάς μια ζωή!! Καλύτερα πάντως να μην αγοράσεις από μαγαζί αλλά από κάποιον ιδιώτη 2ο χέρι.

οχι αλλα enduro στην ασφαλτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2005, 15:46
από finrond
Παιδιά, επειδή βλέπω ότι μερικοί υποστηρίζετε ότι στο χώμα ένα XR "είναι στο περιβάλλον του, οπότε τί μπορεί να πάθει;" θα πω ότι εν μέρει έχετε δίκιο, αλλά όχι 100%. Έχοντας τρέξει στο Αττικό Trail Ride, μπορώ να πω ότι στα τελευταία 40 χλμ της διαδρομής το XR απλά δεν πήγαινε. Εϊχε γεμίσει χώματα στον κινητήρα και το πλαίσιο (εκεί που έχει το λάδι) με αποτέλεσμα να έχει ανάψει σε βαθμό που κόντεψα να το σπάσω! Και μιλάμε σε εκείνο το σημείο είχε χιονια! Φανταστείτε να ήταν πιο ζεστή μέρα. Επειδή λοιπόν δεν έχει ψυγείο, όταν γεμίσει λάσπες (όπως αυτές που μας συνηθίζει η Βαρυμπόμπη) τότε δεν είναι να το ζορίζεις. Γιατί η ευαίσθητη κεφαλή του κινδυνεύει να σπάσει και μετά θα πληρώνεις καμιά 500αριά ευρώ και θα κλαις.

Από αυτή την άποψη, αν το έχει κάποιος για καθημερινή μετακίνηση σε χαλαρή φάση (γιατί και στο κέντρο της Αθήνας βράζει το XR, ειδικά το καλοκαίρι) τότε είναι προτιμότερο από το ξεζουμίζει στο χώμα. Βέβαια, υπάρχουν χρήσεις και χρήσεις και αναβάτες και αναβάτες, οπότε ότι και να πούμε, η αγορά ενός μεταχειρισμένου πάντα έχει μέσα τον παράγοντα τύχη.

Υ.Γ. Silmarilion Rules!! (offtopic)

Re: οχι αλλα enduro στην ασφαλτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2005, 18:55
από sacram
finrond έγραψε:Παιδιά, επειδή βλέπω ότι μερικοί υποστηρίζετε ότι στο χώμα ένα XR "είναι στο περιβάλλον του, οπότε τί μπορεί να πάθει;" θα πω ότι εν μέρει έχετε δίκιο, αλλά όχι 100%. Έχοντας τρέξει στο Αττικό Trail Ride, μπορώ να πω ότι στα τελευταία 40 χλμ της διαδρομής το XR απλά δεν πήγαινε. Εϊχε γεμίσει χώματα στον κινητήρα και το πλαίσιο (εκεί που έχει το λάδι) με αποτέλεσμα να έχει ανάψει σε βαθμό που κόντεψα να το σπάσω! Και μιλάμε σε εκείνο το σημείο είχε χιονια! Επειδή λοιπόν δεν έχει ψυγείο, όταν γεμίσει λάσπες (όπως αυτές που μας συνηθίζει η Βαρυμπόμπη) τότε δεν είναι να το ζορίζεις. Γιατί η ευαίσθητη κεφαλή του κινδυνεύει να σπάσει και μετά θα πληρώνεις καμιά 500αριά ευρώ και θα κλαις.

η αγορά ενός μεταχειρισμένου πάντα έχει μέσα τον παράγοντα τύχη.

Υ.Γ. Silmarilion Rules!! (offtopic)


φίλε Finrond
μάλλον είχες φάει πακέτο στο Αττικό αλλά δεν νομίζω οτι έφταιγε η λάσπη.
Το xrάκι που έιχα, παρόλο που ήταν μεγαλομένο(270 κυβικά), φόραγε wiseco πιστόνι αλλά και αρκετα γυαλισμένη και πλανιαρισμένη κεφαλή, ποτέ δεν είχε κάνει παράπονο!!! Θυμάμαι χαρακτηριστικά 300χλμ εθνική οδό, στο καπάκι enduro και όλα αυτά Ιούλιο μήνα. Εξάλλου σκέψου οτι xr400 έτρεξε και στο Dakar.....
Πάντως σχετικά με την τύχη στην αγορά μετεχειρισμένου έχεις δίκιο :wink:
Το σίγουρο είναι ένα : οτι όποιος ξεκινάει enduro με xrάκι, συνήθως το ερωτεύεται και μετά δύσκολα ξεκολάει.
Αχ τι μου θυμίσατε πάλι... xr, γρυλιστός ήχος, σουζίτσες αλλά και οι πρώτες χωματοτούμπες (το άτιμο, εγώ τσακιζόμουνα και αυτό δεν έπερνε χαμπάρι! το πολυ πολύ να μπούκωνε λίγο παραπάνω) :lol:
Αυτά είναι!!!!! Αδέρφια λασπωθείτε

Re: οχι αλλα enduro στην ασφαλτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2005, 22:06
από ktmakis
Δεν ξεχνιούνται οι 1ες τούμπες στο χώμα με XR!!!! Εχω ρίξει μούτζες στο μονοπάτι του Τασούλι που έφαγα τη 1η τούμπα μου!!!! Και το Xr άκι άρχοντας!!!! Ούτε μανέτα δεν λύγισε!!! Αν και φανατικός 2-χρονάκιας αυτό το γλυκό γουργουρητό του XR δεν το ξεχνώ με τίποτα!!! Είναι όπως η 1η σου γκόμενα, ή όπως το πρώτο καλό ποδήλατο που καβάλησες πιτσιρικάς. Αντε ρε Zed μας συγκίνησες !!!!

Re: οχι αλλα enduro στην ασφαλτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2005, 12:04
από sacram
ktmakis έγραψε:Αν και φανατικός 2-χρονάκιας αυτό το γλυκό γουργουρητό του XR δεν το ξεχνώ με τίποτα!!! Είναι όπως η 1η σου γκόμενα, ή όπως το πρώτο καλό ποδήλατο που καβάλησες πιτσιρικάς. Αντε ρε Zed μας συγκίνησες !!!!


Ακριβώς όπως η 1η σου γκόμενα, ή όπως το πρώτο καλό ποδήλατο που καβάλησες πιτσιρικάς. . Μπορεί τώρα να καβαλάμε μοτο με αναρτησάρες-γκάζια κτλ κτλ, αλλά όπως και να το κάνεις, η πρώτη φορά( με xr) πάντα μένει στην καρδιά μας. ΑΧ αυτό το γουργουρητό....
Λοιπόν τέρμα το θέμα γιατί με βλέπω να πηγαίνω για xr650 αν το συνεχίσουμε :D :P :razz: :twisted: :wink: 8)

XR650R !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2005, 15:09
από geco
Κάτσε να ανέβει το άρθρο γιά το XR650R και θα μου πεις...

Μάζευε λεφτά από τώρα ! (Μην τα παίξεις στα ζάρια, την Πρωτοχρονιά!)

Μάζεψε την μπάντα και βγες γιά κάλαντα!




Άντε ρε Σπύροοοοοοοοοοοοοοοο !!!



ΥΓ. Βόλτες ... δεν δίδονται. Πληροφορίες - know how, ναι!

XR650R !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2005, 10:44
από sacram
χαχαχα φαντάσου τους sacram να λένε τα κάλαντα σε heavy metal έκδοση, και ο κουμπαράς να γράφει ....τι άλλο??? ΧR650! A, σε παρένθεση θα γράφει και acrapovic, μπας και φιλοτιμηθεί και ο Α.Βασίλης!!!! :P :lol:

XR650R !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2005, 11:17
από ktmakis
Και μια μίζα παιδιά!!!! Εχει βγεί ένα κίτ για το 650...
εκτός και αν είναι γίγαντας και δεν μασάς.
Μπές bajadesigns.com και διάλεξε καλούδια. Οταν είχα το Xrάκι είχα πάρει διάφορα από εκεί.
Και μετά καπάκι Τυνισία με Superspy!!!!
Οτι πρέπει για στρώσιμο!!!!