Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αρρώστησε ο bigουλας

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Δημοσίευσηαπό markd » 23 Δεκ 2005, 17:31

mprizolas έγραψε:Και αυτό μπορεί να παίζει , εμένα το έκανε αυτό στα τελευταία στάδια . Στις αρχές όταν άνοιγα το γκάζι δεν ανέβαζε με τίποτα πάνω από ορισμένες στροφές έκανε ένα πολύ ωραίο θόρυβο και έσβηνε . ( Όλα αυτά γίνονταν στιγμιαία ) . Να υποθέσω ότι τα μπουζιά και τα μπουζοκαλώδια τα έχεις τσεκάρει σωστά ??? :roll:


Δεν έχω ψάξει τίποτα.
Προσπαθώ ακόμα να καταλάβω πότε το κάνει και πότε όχι.
Ψάχνομαι σιγά σιγά ώστε να μπορέσω να το εντοπίσω.
Δεν βιάζομαι γιατί το μηχανάκι λειτουργεί άψογα όσο δεν κάνει τις διακοπές.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό T63 » 23 Δεκ 2005, 20:31

Καλησπερα και απο μενα...

Ισως το προβλημα να μην ειναι της ηλεκτρονικης.Μπορει να φταιει κατι αλλο οπως πχ βολαν, πολ/στης κλπ.Το 650 παντως εχει ενα συστημα σαν κοφτη που βρισκεται στο σημειο που που "πιανουν" οι ντιζες του γαζιου στο καρμπιρατερ, και ειναι ενας μικρος διακοπτης, που υποψιαζομαι οτι οταν πατιθει στελνει καποιο σημα στην ηλεκτρονικη.
Θα μπορουσες ωστοσο να τσεκαρεις και μονος σου το ηλεκτρικο και ηλεκτρονικο κυκλωμα της μηχανης να δεις αν υπαρχει κατι που μπορει να δημιουργει προβλημα, με ενα απλο πολυμετρο.Η Αποκλιση στις μετρησεις απο αυτες που αναφερει ο κατασκευαστης μπορει να σου δειξει ποιο ειναι το προβλημα.
Εψαξα λιγο στο δυκτιο και βρηκα τα παρακατω :

http://home.germany.net/avehrenb/Big/elektrik_e.html

Εχει καποιες γενικες συμβουλες συντηρισης και νομιζω οτι αναφερει ακριβως το προβλημα που εχει η μηχανη σου :

"One of the few weak spots on the DR-Big is the source coil of the ignition circuit (or like I called it elsewhere "ignition power coil"). I´m not sure if every DR model is affected equally, but on the internet forums you find plenty of reports from people who had a defect source coil. Also, in most cases when people report missing sparks, the source coil turns out to be the bad guy. In many cases people even report intermitting ignition failure, often conditioned by the engine speed, and easy to confuse with carburettor problems."

http://home.germany.net/avehrenb/Big/messtabellen_e.html

'Εχει πινακες με τα αναμενωμενα ΚΩ για τα ηλεκτρονικα και ηλεκτρικα του 800.

http://www.chardo.com.br/clube/sistemaeletrico.htm

Εδω εχει απο το βιβλιο της suzuki για το DR800 το κομματι με το ηλεκτρικο συστημα .Δυστυχως ειναι στα πορτογαλλικα και ειναι λιγακι κακο σκαναρισμενο... (Λοιπαμαι αλλα μονο αυτο μπορεσα να βρω.) Νομιζω ομως οτι με λιγη προσπαθεια μπορεις να βγαλεις ακρη...

Ελπιζω να βοηθησα καπως :D

Καλο ψαξιμο!
Άβαταρ μέλους
T63
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2005, 03:28

Δημοσίευσηαπό markd » 24 Δεκ 2005, 18:03

Φίλε Τ63 βοήθησες αρκετά!!!
Ευχαριστώ πολύ!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες