Σελίδα 5 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 19:07
από sacram
πώς επηρρεάζεται το μοτόρι:
- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο και πιο χαμηλό σε ύψος, οπότε "κονταίνει" σε σχέσεις και τελική.
- Όσο πιο λεπτό το λάστιχο, τόσο πιο εύκολα πλαγιάζει στα κλειστά κομμάτια και αλλάζει γρηγορότερα πορεία.
- Όσο πιο λεπτό, τόσο γρηγορότερα φθείρεται.
- Όταν το λεπτό λάστιχο είναι φθαρμένο -σχεδόν καραφλό- συμπεριφέρεται καλύτερα από ένα φθαρμένο φαρδύτερο στην γλίτσα και στην λάσπη.
- Όσο πιο λεπτό λάστιχο, τόσο ευκολότερα τα πράγματα για τον κινητήρα, καθώς έχει λιγότερη στροφορμή.

Aυτά ήθελα να μάθω.... ΤΗΑΝΚΣ ΓΙΑΤΡΕΕΕΕΕ

Δηλαδή: από 90/90μπροστά και 130/80πίσω... που φοραω τώρα,
αν πάω σε ΜΤ16 80/100 μπροστα και 110/100 ή 120/100 πίσω
είμαι οκ??? Πάνω κάτω τα ίδια? Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η γρηγορότερη αλλαγή πορείας και το κόντιμα που προανέφερες :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2007, 19:47
από doc
sacram έγραψε:Aυτά ήθελα να μάθω.... ΤΗΑΝΚΣ ΓΙΑΤΡΕΕΕΕΕ

Δηλαδή: από 90/90μπροστά και 130/80πίσω... που φοραω τώρα,
αν πάω σε ΜΤ16 80/100 μπροστα και 110/100 ή 120/100 πίσω
είμαι οκ??? Πάνω κάτω τα ίδια? Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η γρηγορότερη αλλαγή πορείας και το κόντιμα που προανέφερες :wink:


Το 90/90-21" εμπρός είναι το ίδιο με το 80/100-21", με το διαφορετικό σύστημα μέτρησης που λέγαμε... Το μεν μετράει εσωτερική διάμετρο, το δε εξωτερική...

Αντί για 130/80 μπορείς να βάλεις 110/100. ΟΧΙ 100/100. Το 120/100 δεν το ξέρω!!! Δεν πρέπει να υπάρχει τέτοια διάσταση!

Με το 110/100 θα συμπεριφέρεται ελάχιστα πιο "βαριά" από το 130/80. Ουσιαστικά είναι τα ίδια σε διαστάσεις όπως σου είπα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2007, 15:43
από Boomerang
Για τα METZELER γιατί δεν λέει κανένας τίποτα????? :?::?::?:Τόσο μάπα είναι???Έτσι εξηγείται λοιπόν....Για αυτό δεν μπορώ να πάω τέζα..... :banging: :D .Τα MCE 6 φοράει το KTM μου και μου τα έβαλε γνωστός εντουράς της Θεσσαλονίκης...Αυτό που κατάλαβα για αυτά τα λάστιχα είναι ότι είναι ΘΕΟΣΚΛΗΡΑ στο βγάλσιμο και χάσαμε 2 κιλά ιδρώτα μέχρι να βγάλουμε το κλαταρισμένο πίσω μαζί με ένα φίλο μάστορη ένα Σάββατο....Επίσης στην άσφαλτο και δη σε βρεγμένο γλιστράνε πολύ εύκολα...Τόσο έυκολα που έπεσα στο ίσιωμα με 20 km/h.Αυτά...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2007, 19:43
από Papasouzas
Η αλήθεια πάντως είναι ότι με κανένα χωμάτινο λάστιχο δεν θα είσαι ικανοποιημένος στην άσφαλτο...
Έγω προσωπικά όταν βρέχει πάω με 20-40 για να μην χρειαστεί ΠΟΤΕ να πατήσω μπροστινό,εκτός αν είμαι αττική οδό ή στην Σπύρου Λούη :P

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 12:11
από sacram
ρε γαμ@
το πισινό λάστιχα ΜΤ-21 μου έβγαλε max 1000 χλμ και θέλει αντικατάσταση.
ΣE ξερό οκ τσουλάει ακόμα. Εχθές σε λασπερές ανηφόρες....βαρέθηκα να χορεύω
Τι χορός...πέφτω δεν πέφτω δηλαδή
Τα 100% χωμάτινα θα βγάζανε λιγότερα?
ΝΟμίζω πως ήρθε η ώρα για BAJA :-x

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 12:14
από ktmakis
Bridgestone 402 !! Και στην ασφαλτο δουλεύει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 15:14
από axelkal
Όντως είναι ένα από τα κορυφαία μεσαία .
Νομίζω πώς πλέον αντικαταστάθηκε από
το 404 με μπροστινό το 403 , αντί του 401 .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 16:42
από drMel
axelkal έγραψε:Όντως είναι ένα από τα κορυφαία μεσαία .
Νομίζω πώς πλέον αντικαταστάθηκε από
το 404 με μπροστινό το 403 , αντί του 401 .


Intermediate παντού,
θα δουλέψουν τέλεια παντού, δεν θα σε στεναχωρήσουν πουθενά και άν μέσα στην ατελείωτη ξέρα βρεθεί και καμμιά λάσπη θα δουλέψουν εξαιρετικά.
Μην κάνετε το λάθος που έκανα στην Πάτρα, παρασυρόμενος απο τις πληροφορίες για ξέρα και πέτρα έβαλα το 602 πίσω με αποτέλεσμα όπου έφτυνε ο Καλαποθάκης εγώ είχα τον αμάζευτο, φανταστείτε τι έγινε στην λάσπη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 16:56
από sacram
Μελετη το 404 είναι για όλα τα τεραίν δηλαδή?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 17:21
από Papasouzas
To καλύτερο κατά την γνώμη μου για όσους από μας δεν μπορούνε να έχουνε 4 διαφορετικά ζευγάρια στην αποθήκη και να αλλάζουνε όποτε θέλουνε,είναι να βάζεις το χειμώνα λάστιχα που να είναι καλύτερα στην λάσπη,και το καλοκαίρι κάτι που να είναι καλύτερα στο ξερό.
Ούτως ή άλλως 2 ζευγάρια το χρόνο τουλάχιστον θα τα κάψεις πιστεύω!
Τώρα βέβαια δεν ξέρω στα πολλά κυβικά πόσα ζευγάρια λάστιχα τον χρόνο θες...
Εγώ αράζω στα κυβικά μου όπως έλεγε και ο Ψάλτης στο κολώπαιδο τον Κυριάκο... :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 17:53
από axelkal
Αν οι χειμώνες είναι σα το φετινό , τι να τα κάνεις
τα λασπερά βρε papasouza ;;;
Τα intermediate , είναι λάστιχα που θα δουλέψουν
ικανοποιητικά σε όλα τα τεραίν .
Και σε γενικές γραμές , είναι & ανθεκτικά στη φθορά.

Όσο για το νέο σου παιγνίδι , τουλάχιστον μπροστινό
θα αργήσεις πολύ να χρειαστείς .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 18:05
από drMel
sacram έγραψε:Μελετη το 404 είναι για όλα τα τεραίν δηλαδή?


ναι, 404 πίσω και 403 εμπρός ή 402 & 401 αντίτοιχα (τα πρωτα αντικαθιστουν τα δεύτερα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 18:11
από epital
130 τοποθετημένα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 18:15
από drMel
epital έγραψε:130 τοποθετημένα....


Πού??????????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2007, 19:36
από epital
Χε χε!!!!

Αμα σου πώ,θα με σκίσει ο ¨άλλος¨!!
.....................στην γειτονιά μου πάντως...