Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Χώμα και άσφαλτος...ένα μηχανάκι - ποιό ?

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Δημοσίευσηαπό DRZakias » 27 Μαρ 2006, 12:09

sacram έγραψε:ΤΤ600R-XR650-DRZ


Φιλαρακο κατω των 600 λεει εισαι σε λαθος κατηγορια ρεεεεεεεεεεεε! :lol:
Θα παει η μονοπαταδα συννεφο JOHN οταν γινεις καλα και θα αλλαξοπιστησεις κι εσυ καποια στιγμη.... :D

:D :D

ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ
Άβαταρ μέλους
DRZakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:55
Τοποθεσία: ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΠΙ

Δημοσίευσηαπό Mudlark » 27 Μαρ 2006, 12:12

Κάθε 30000??Αμαν!!!Συμφέρει το μηχανάκι!!!!Πλαστικά ένα κόστος στο περίπου ξέρεις??

Γενικώς ξέρω οτι οι αντιπροσωπιες ζητάνε τα μαλιοκεφαλα τους για "service" :crazy: έχεις δίκιο σε αυτό!!!Η τεομοτο ζήτησε σε ένα γνωστό για KLE500 εργασία 200 ευρώ + ανταλακτικά :punch: !!!!!!!

Τωρα για χώμα δηλαδη είναι βαρύ ??Πόσο είναι γεμάτο???
Δεν θέλω κατι σε XR ή Xlr μια και θα είναι και η μοναδικο μου μηχανή που θα τα κάνει όλα και συμφέρει απο οτι φαίνεται!!!
Είμαστε κομμάτι της γης και η γη είναι κομμάτι του εαυτού μας...
Mudlark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 08:06

Δημοσίευσηαπό sacram » 27 Μαρ 2006, 12:36

DRZakias έγραψε:
sacram έγραψε:ΤΤ600R-XR650-DRZ


Φιλαρακο κατω των 600 λεει εισαι σε λαθος κατηγορια ρεεεεεεεεεεεε! :lol:
Θα παει η μονοπαταδα συννεφο JOHN οταν γινεις καλα και θα αλλαξοπιστησεις κι εσυ καποια στιγμη.... :D

:D :D

ΠΑΜΕ ΠΑΜΕ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ


xa. 600 forever. ροπάκλα ρεεεεε. Και ταξίδια κ άνετη σέλα :haha: :haha:

και αν αλλαξοπιστησω κάποια στιγμή θα είναι μόνο για καθαρό!!!!

Πάντως προτίνω στον φίλο μας που σκέφτετε να πάρει μοτο, να οδηγήσει όλες τις υποψήφιες και να πάρει αυτή που θ του κάνει κλικ!!!(xr400 κ τα μυαλά στα κάγκελα)
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Why knot?

Δημοσίευσηαπό JOKER.1208 » 27 Μαρ 2006, 13:05

Why knot YZF450????
Άβαταρ μέλους
JOKER.1208
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 21 Ιουν 2005, 08:16
Τοποθεσία: κυψελη

Δημοσίευσηαπό DRZakias » 27 Μαρ 2006, 13:36

sacram έγραψε:Πάντως προτίνω στον φίλο μας που σκέφτετε να πάρει μοτο, να οδηγήσει όλες τις υποψήφιες και να πάρει αυτή που θ του κάνει κλικ!!!(xr400 κ τα μυαλά στα κάγκελα)


Εδω τα βρισκουμε το XR ειναι τρελα ετσι χωρις λογο!!!!!!(καλο το DRZ αλλα.....δε ξερεις ποτε)
Άβαταρ μέλους
DRZakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:55
Τοποθεσία: ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΠΙ

Δημοσίευσηαπό DRZakias » 27 Μαρ 2006, 13:50

[quote="Mudlark"]Κάθε 30000??Αμαν!!!Συμφέρει το μηχανάκι!!!!Πλαστικά ένα κόστος στο περίπου ξέρεις??

Γενικώς ξέρω οτι οι αντιπροσωπιες ζητάνε τα μαλιοκεφαλα τους για "service" :crazy: έχεις δίκιο σε αυτό!!!Η τεομοτο ζήτησε σε ένα γνωστό για KLE500 εργασία 200 ευρώ + ανταλακτικά :punch: !!!!!!!

Πλαστικα UFO ολοιδια με της μανας του γυρω στα 20 ευρω φτερα πλαινα καμια 30 καπακια ψυγειου 15 γενικως καλα ειναι.

Απο βαρος 132 λεει κενη εμενα μου φαινεται λιγοτερο.Δε σε προβληματιζει στο χωμα μια χαρα απλα λιγο ελαφρυτερο θα ηταν τελειο.Οντως το 250 ειναι λιγο για δρομο οποτε παιρνεις το 400 και εισαι κομπλε.Με συνεση στο χωμα ομως στα πρωτα βηματα.

:wink:
Άβαταρ μέλους
DRZakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:55
Τοποθεσία: ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΠΙ

Re: Why knot?

Δημοσίευσηαπό sacram » 27 Μαρ 2006, 14:34

JOKER.1208 έγραψε:Why knot YZF450????


because : δίχως εμπειρία σε χώμα και γενικά σε μοτο,
καβάλα στο λατρευτό YZF450......μάλλον αγκαλια με κάνα δέντρο :lol: :lol:
Ασε που στην άσφαλτο όπως σοφά είπες....θες κάτι παραπάνω
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό Mudlark » 27 Μαρ 2006, 14:46

Να γίνω λίγο κουραστικός :D και να ρωτήσω γιατί όχι στο CCM και ναι στο DRZ???
Mudlark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 08:06

Δημοσίευσηαπό pino » 27 Μαρ 2006, 15:19

Γιατί τα περιφερειακά και συναρμολόγηση είναι ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ και γιατί θα βρίσκεις ότι θέλεις από after market.-
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Mudlark » 27 Μαρ 2006, 15:27

Ναι αλλά τα περιφερειακά του CCΜ (πλαίσιο,αναρτήσεις,φρένα) δεν είναι καλύτερα απο του DRZ ????
Mudlark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 08:06

Δημοσίευσηαπό ullyses » 27 Μαρ 2006, 17:41

ccm 404e έχει κινητήρα του drz400e ?

Αν ναι τότε με το σέρβις κάθε πότε ?
Το drz400s σαφώς και έχει λιγότερο συχνά σέρβις το e όμως ?

Έχουν διαφορά και στην σέλα και υποπλαίσιο ?

ccm404e όντως το κοίταξα και έχει WP ρυθμιζόμενα μπρος-πίσω , brembo και έχει καλύτερο πλαίσιο σε σύγκριση με drz....

ανταλλακτικά : κινητήρας suzuki , πλαστικά από ufo, acerbis, polisport κάνουν...(πληροφορίες από ccmowners site...)
επίσης απ'ότι διάβασα το εργοστάσιο το ξαναπήρε η οικογένεια και βγάζουν και καινούργια μοντέλα (επίσημο site)

οπότε μόνο το γνωστό θέμα μεταπώλησης μένει ?

κανείς με ccm για να πάρουμε μια γεύση ?
ullyses
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005, 13:15
Τοποθεσία: στον δρόμο για την.....Ιθάκη

Δημοσίευσηαπό axelkal » 27 Μαρ 2006, 18:04

Θα άξιζε το κόπο (& τα χαμένα λεφτά της μεταπώλησης) το CCM αν ήταν καμιά 15αριά kg ελαφρύτερο απο το DRZ .
Τώρα όσο αφορά το κινητήρα είται είναι Ε είται είναι S , αν είσαι τακτικός & αβέρτος με τα λάδια-φίλτρα & τις
αλλαγές τους , τίποτα δε θα ζητήσει . ( Ας είναι καλά τα καπελότα )
Σχετικά με τις αναρτήσεις του DRZ , είναι μονάδες που αν καλοκουρδιστούν , καλύπτουν μια χαρά , με άνεση &
ασφάλεια όλα τα πεδία χρήσης εκτός MX & πρωταθληματικού ENDURO .


VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό T63 » 30 Μαρ 2006, 12:11

Kαλησπέρα και απο μένα.

Εγω είμαι κάτοχος ενός DR 650 SE (μοντέλο 96).Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο απο άποψη περιφεριακών. Πιστεύω όμως οτι αποτελεί μια πολύ τίμια αγορά για κάποιον που ζητάει πολυχρηστικότητα και αξιοπιστία.Επιπλέον έχει σχετικά μικρό βάρος για την κατηγορία του (160 κιλά γεμάτο βενζίνη λάδια).Η συμπεριφορά του και στο χώμα και στην ασφαλτο είναι ικανοποιητική , τουλάχιστον για τα δικά μου μέτρα και σταθμά.Είναι το μόνο μεταφορικό μέσο που έχω και ή χρήση του περιλαμβάνει τα παντα : καθημερινή μετακίνηση στην Αθήνα, χωμάτινες βόλτες τα Σ/Κ, (χωμάτινες) εκδρομές, (χωμάτινες) διακοπές :rockout: :rockout: κλπ κλπ κλπ. Έχει αρκετα φαρδια σέλα για να φιλοξενίσει 2 υπομονετικά άτομα για μέγαλες διαδρομές καθώς και καλό υποπλαίσιο και χώρο ώστε να κρατήσει και πραγματα.
Το δικό μου πλέον έχει πατήσει τα 93000 χλμ. Εκτός από τα αναλώσημα (λάδια , φίλτρα, ύγρα, φρένων, γρανάζια, αλυσίδες, τακάκια) και διάφορες φθορες λόγω χλμ (ρουλεμαν, ποτηρια, σερβις αναρτήσεων) δεν έχει βγάλει κανένα άλλο πρόβλημα.Ούτε έχει ανοιχτεί ποτέ ο κινητήρας.
Γενίκα από φίλους πού έχουν το μοντέλο αυτό δέν έχω δει προβλήματα
Αυτα...





Y.Γ.
::twisted: ::twisted: ::twisted: ::twisted: ::twisted: ::twisted: ::twisted:
:firestarter: :firestarter: :firestarter: :firestarter: :firestarter: :firestarter:
Ένας φίλος άλλαξε ανορθωτή στα 170000χλμ!
:rockout: :rockout: :rockout: :rockout: :rockout:
Άβαταρ μέλους
T63
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2005, 03:28

Δημοσίευσηαπό Mudlark » 30 Μαρ 2006, 12:54

Ξέρει κανείς το CCM XC trail τι διαφορές έχει με το DS και το E????
Mudlark
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 08:06

Δημοσίευσηαπό ullyses » 31 Μαρ 2006, 00:49

δυστυχώς δεν γίνεται (λόγω οικονομικών-γ@μ% τους ελληνικούς μισθούς μου) να έχω δυο μηχανάκια (αν και σκεφτόμουν για μεταχειρισμένο δίχρονο μέχρι 1500€ αλλά πάει πολύ μετά και το XT δεν μου κάνει πια και θέλω να το αλλάξω άρα επιρπόσθετα λεφτά για αγορά ταξιδιάρας μηχανής) άρα = 1 μηχανή για όλα....

τα 600άρια είπαμε βαριά για χώμα από την στιγμή που θέλω να μπω με τα μουτρα στο χώμα (προς Θεού όχι αγώνες κλπ)

ψάχνω για κάτι αξιόπιστο άρα που να μην χρειάζεται π.χ κάθε 1000χλμ αλλαγή λαδιών όπως το XR400 ! έτσι μου είπε ο μηχανικός στην έκθεση και δεν τον πίστευα....οπότε πάει το XR

ΚΤΜ μου φαίνεται απόλυτο για τα πάντα και ακριβό στην όλη συμβίωση μαζί του...δυστυχώς - αργότερα βλέπουμε

YAMAHA, σ'αυτή την κατηγορία δεν παίζει κάτι (το WR ούτε με σφαίρες σχεδόν για τους ίδιους λόγους όπως το ΚΤΜ - αφήστε που είναι και πανύψηλο το άτιμο!)

HUSQ, BERG, KAWA κτλ τα ίδια ...

SUZUKI υπάρχει το DRZ400 λοιπόν....το Ε δεν βγάζει πινακίδες (ούτε με μέσο πλέον!!)
άρα το S....χχχμμμμ ωραία! ... αλλά σήμερα άκουσα άλλη μια ιδέα.... πάρε το SM με τα ίδια λεφτά 6500€ και κάντο εντούρο μιας και έχει καλύτερες αναρτήσεις από του S...(μπροστινό-πίσω ρυθμιζόμενα Showa από το RM250 μάλλον με μικρότερες διαδρομές ?) και έχεις μηχανάκι και για τα δύο με μια αλλαγή τροχών απλά !

....το δίλλημα κόλλησε κάπου εκεί και μεταξύ του CCM404...

θα μαζέψω ακόμα μερικές πληροφορίες (βλ. και άλλο πόστ http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3885.html ) αλλά και το κόστος για να το κάνω εντούρο (κόστος σετ τροχών εντούρο τουλάχιστον - για να μην πω και για πλαστικό τεπόζιτο-470€ του Ε αποκλείεται και 270€ after πάλι ακριβό) ακόμα και να είμαι πιο σίγουρος για την επιλογή...

ελπίζω σύντομα να τελειώνω με αυτή την ιστορία και να τα πούμε σε κανά λοφάκι ! :D
ullyses
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005, 13:15
Τοποθεσία: στον δρόμο για την.....Ιθάκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες