Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οδήγηση στο όρθιο...

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Οδήγηση στο όρθιο...

Δημοσίευσηαπό furious » 03 Απρ 2006, 17:27

Ρε παιδιά, συναντάω ένα προβληματάκι όταν οδηγάω την αφρικάνα μου όρθιος: στο όρθιο δε με κρατάει η σέλα, οπότε για να κρατηθώ βάζω δύναμη στο τιμόνι φυσικά. Και όταν θέλουμε να αλλάξουμε ταχύτητα πώς αφήνουμε τα δάχτυλα του ενός χεριού από το τιμόνι για να πατήσουμε συμπλέκτη;;;

Δοκίμασα να πατήσω τον συμπλέκτη με τα τρία δάχτυλα και με τα δύο να κρατάω το τιμόνι, αλλά έτσι δεν πατιέται ο συμπλέκτης, γιατί βρίσκει πάνω στο δάχτυλο που κρατάει το τιμόνι. Με δυσκολεύει και στο πόδι το τράβηγμα του μοχλού για να αλλάξω ταχύτητα, αλλά πιο πολύ με δυσκολεύει το χέρι ειδικά άμα είμαι σε καμιά ανηφόρα και δίνω γκάζια και κρατάω το τιμόνι σα να κρατάω ταύρο! Εκεί δε μπορώ να αφήσω το τιμόνι με τίποτα, χέζομαι :shock: Υπάρχει κανένα tip ή να συνεχίσω έτσι μέχρι να συνηθίσω;

Υ.Γ. Το ύψος του συμπλέκτη το έχω ελαφρά προς τα κάτω, αλλά άμα το κατεβάσω κι άλλο στο όρθιο μπορεί να με βολεύει, αλλά δε θα με βολεύει όταν κάθομαι :cry:
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Οδήγηση στο όρθιο...

Δημοσίευσηαπό cuspid » 03 Απρ 2006, 19:00

Βασικά ξεκινάς τον προβληματισμό σου λάθος αφού από την αρχή παρατηρείς ότι όταν οδηγείς όρθιος κρατιέσαι από το τιμόνι. Δεν πρέπει να το κάνεις αυτό!
Πρέπει να τοποθετείς τόσο μπροστά το σώμα σου ώστε να μην χρειάζεται να "τραβάς" με τα χέρια σου το τιμόνι (στην ουσία σηκώνοντας ένα μέρος από το βάρος σου). Το ρεζερβουάρ της Άφρικα είναι σωστά σχεδιασμένο και μπορείς να το πετύχεις (εντάξει δεν θα είσαι τόσο άνετα όσο με ένα καθαρόαιμο που παίρνει 7 λίτρα).
Το σώμα σου πρέπει να κρατιέται στην μοτοσικλέτα ΜΟΝΟ από τα γόνατα (σφίγκοντας το ρεζερβουάρ) και τα χέρια να είναι ελεύθερα για να στρίβουν, πατάνε συμπλέκτη ή φρενάρουν.
Με λίγη εξάσκηση θα δεις ότι τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους. Θα είσαι και σε θέση να πάρεις το ένα χέρι από το τιμόνι χωρίς να χάσεις την ισσοροπία σου. Εξασκήσου στην άσφαλτο που είναι εύκολο.
Επίσις πρέπει να σηκώσεις ολόκληρο το τιμόνι πιο ψηλά (με αποστάτες) και να το στρίψεις σε πιο όρθια θέση για να σε βολεύει στην όρθια οδήγηση. Τα χειριστίρια τα στρίβεις προς τα κάτω ενώ τον λεβιέ των ταχυτήτων πρέπει να τον σηκώσεις προς τα πάνω για να χωρά το πόδι.
Πρέπει να είσαι σε θέση να αλλάζεις ταχύτητες, να φρενάρεις και να στρίβεις όπως όταν οδηγείς καθιστός.
Εξασκήσου!!
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Re: Οδήγηση στο όρθιο...

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Απρ 2006, 21:38

furious έγραψε:Ρε παιδιά, συναντάω ένα προβληματάκι όταν οδηγάω την αφρικάνα μου όρθιος: στο όρθιο δε με κρατάει η σέλα, οπότε για να κρατηθώ βάζω δύναμη στο τιμόνι φυσικά.


Γιατί οδηγάς όρθιος???
Είναι τόσο βαρύ μηχανάκι που "μπιστάει" πολύ δύσκολα!!!
Είχα 2 χρόνια super tenere με πολλές ώρες στο χώμα και σηκωνόμουν όρθιος σπάνια!!!
Και τώρα με τον bigουλα στο αττικό π.χ. δεν σηκώθηκα σχεδόν καθόλου από τη σέλα!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Οδήγηση στο όρθιο...

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Απρ 2006, 21:49

furious έγραψε:Και όταν θέλουμε να αλλάξουμε ταχύτητα πώς αφήνουμε τα δάχτυλα του ενός χεριού από το τιμόνι για να πατήσουμε συμπλέκτη;;;

Δοκίμασα να πατήσω τον συμπλέκτη με τα τρία δάχτυλα και με τα δύο να κρατάω το τιμόνι, αλλά έτσι δεν πατιέται ο συμπλέκτης, γιατί βρίσκει πάνω στο δάχτυλο που κρατάει το τιμόνι.


Να σφίξεις την ντίζα του συμπλέκτη τόσο ώστε η μανέτα να έχει ελάχιστο τζόγο και να αποσυμπλέκει στην αρχή της διαδρομής (όχι να πατινάρει).
Να χειρίζεσαι τη μανέτα με τον δείκτη και τον μέσο και να την φέρεις σε τέτοια θέση όπου πήχης, καρπός και δάχτυλα να είναι σε μία ευθεία.
Για να το πετύχεις αυτό πρέπει να κρατάς τους αγκώνες σου περίπου στην ευθεία των ώμων σου.
Έτσι το τιμόνι όταν σου ροπιάζει το μηχανάκι βρίσκει αντίσταση στην παλάμη και όχι στα δάχτυλα και δεν έχεις φόβο να σου φύγει το τιμόνι από τα χέρια.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Οδήγηση στο όρθιο...

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Απρ 2006, 21:51

furious έγραψε:Με δυσκολεύει και στο πόδι το τράβηγμα του μοχλού για να αλλάξω ταχύτητα.


Να σηκώσεις τον λεβιέ τόσο ωστε να χωράει η μπότα από κάτω και να αλλάζεις ταχύτητα με μια απαλή κίνηση.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Οδήγηση στο όρθιο...

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Απρ 2006, 21:54

Ελπίζω να σε βοήθησα!
Αυτά όλα καλύτερα θα είναι να σου τα δείξει κάποιος από κοντά!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό furious » 04 Απρ 2006, 16:25

Ευχαριστώ, πολύ κατατοπιστικά όλα αυτά. Εντάξει, κι εγώ δεν οδηγάω την Africa μονίμως στο όρθιο, στα ζόρικα σηκώνομαι.

Πρέπει να τοποθετείς τόσο μπροστά το σώμα σου ώστε να μην χρειάζεται να "τραβάς" με τα χέρια σου το τιμόνι (στην ουσία σηκώνοντας ένα μέρος από το βάρος σου). Το ρεζερβουάρ της Άφρικα είναι σωστά σχεδιασμένο και μπορείς να το πετύχεις (εντάξει δεν θα είσαι τόσο άνετα όσο με ένα καθαρόαιμο που παίρνει 7 λίτρα).


Εδώ τώρα έχω απορία: όταν σηκωνόμαστε το σώμα προς τα πίσω δεν το πάμε για να ρίξουμε βάρος στην πίσω ρόδα και να έχει καλύτερη πρόσφυση και να ελαφρύνουμε την μπροστινή για να μη βυθίζεται (π.χ. στη λάσπη, άμμο κ.λ.π.); Τώρα τι γίνεται εδώ; Απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει σε εδάφη τέτοια να γέρνω πίσω, ενώ στις άλλες περιπτώσεις να είμαι μπροστά και να γαντζώνω με τα γόνατα, σωστά;

Υ.Γ. Τι εννοείς "μπιστάει δύσκολα"; :roll:
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Δημοσίευσηαπό cuspid » 04 Απρ 2006, 19:07

furious έγραψε:Ευχαριστώ, πολύ κατατοπιστικά όλα αυτά. Εντάξει, κι εγώ δεν οδηγάω την Africa μονίμως στο όρθιο, στα ζόρικα σηκώνομαι.

Πρέπει να τοποθετείς τόσο μπροστά το σώμα σου ώστε να μην χρειάζεται να "τραβάς" με τα χέρια σου το τιμόνι (στην ουσία σηκώνοντας ένα μέρος από το βάρος σου). Το ρεζερβουάρ της Άφρικα είναι σωστά σχεδιασμένο και μπορείς να το πετύχεις (εντάξει δεν θα είσαι τόσο άνετα όσο με ένα καθαρόαιμο που παίρνει 7 λίτρα).


Εδώ τώρα έχω απορία: όταν σηκωνόμαστε το σώμα προς τα πίσω δεν το πάμε για να ρίξουμε βάρος στην πίσω ρόδα και να έχει καλύτερη πρόσφυση και να ελαφρύνουμε την μπροστινή για να μη βυθίζεται (π.χ. στη λάσπη, άμμο κ.λ.π.); Τώρα τι γίνεται εδώ; Απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει σε εδάφη τέτοια να γέρνω πίσω, ενώ στις άλλες περιπτώσεις να είμαι μπροστά και να γαντζώνω με τα γόνατα, σωστά;



Υ.Γ. Τι εννοείς "μπιστάει δύσκολα"; :roll:


Όπα-τα μπέρδεψες τώρα.
Είναι σημαντικό να καταλάβεις γιατί είναι προτιμότερο να οδηγάς όρθιος σε ανώμαλο έδαφος.
Το κάνεις για να μεταφέρεις το βάρος σου χαμηλότερα στο σύστημα αναβάτης-μοτοσυκλέτα. Όλο το βάρος του σώματος σου ασκείται στα μασπιέ και όχι στην σέλα που είναι 40-50 πόντους πιο ψηλά. Έτσι το συνολικό κέντρο βάρους χαμηλώνει και ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας είναι πιο εύκολος. Αυτό κερδίζεις.
Από την στιγμή που ο "πωπός" σου δεν ακουμπά την σέλα, όσο πίσω και να τοποθετήσεις το σώμα σου, το βάρος συνεχίζει να ασκείται στα μασπιέ και το μόνο που κερδίζεις είναι ότι μπορείς να τραβάς το τιμόνι και να σηκώνεις τον μπροστινό διευκολίνοντας την ανάρτηση.
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό markd » 04 Απρ 2006, 21:22

furious έγραψε:Εδώ τώρα έχω απορία: όταν σηκωνόμαστε το σώμα προς τα πίσω δεν το πάμε για να ρίξουμε βάρος στην πίσω ρόδα και να έχει καλύτερη πρόσφυση και να ελαφρύνουμε την μπροστινή για να μη βυθίζεται (π.χ. στη λάσπη, άμμο κ.λ.π.); Τώρα τι γίνεται εδώ; Απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει σε εδάφη τέτοια να γέρνω πίσω, ενώ στις άλλες περιπτώσεις να είμαι μπροστά και να γαντζώνω με τα γόνατα, σωστά;


Όρθιος και τραβηγμένος πίσω, οδηγάς στις ευθείες.
Για να στρίψεις σε ανοικτή στροφή φέρνεις το σώμα σου πιό μπροστά ώστε να έχεις "τιμόνι".
Σέ κλειστή στροφή μετακινείσαι τελείως μπροστά και καβαλάς σχεδόν το τεπόζιτο. Ξαπλώνεις το μηχανάκι καθισμένος λίγο πλάγια προς την εξωτερική μεριά και τεντώνεις το πόδι της εσωτερικής πλευράς ακριβώς κάτω από το τιμόνι και κολλημένο στο τεπόζιτο. Tο χέρι της εσωτερικής πλευράς είναι τεντωμένο ενώ το άλλο χέρι ακουμπάει σχεδόν στην κοιλιά σου.
Όλα αυτά γίνονται με αγωνιστικό μηχανάκι και όχι με την africa!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 04 Απρ 2006, 21:23

furious έγραψε:Υ.Γ. Τι εννοείς "μπιστάει δύσκολα"; :roll:


Στις ανωμαλίες του εδάφους δεν σε πετάει εύκολα από τη σέλα!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό furious » 05 Απρ 2006, 16:38

markd έγραψε:
furious έγραψε:Εδώ τώρα έχω απορία: όταν σηκωνόμαστε το σώμα προς τα πίσω δεν το πάμε για να ρίξουμε βάρος στην πίσω ρόδα και να έχει καλύτερη πρόσφυση και να ελαφρύνουμε την μπροστινή για να μη βυθίζεται (π.χ. στη λάσπη, άμμο κ.λ.π.); Τώρα τι γίνεται εδώ; Απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει σε εδάφη τέτοια να γέρνω πίσω, ενώ στις άλλες περιπτώσεις να είμαι μπροστά και να γαντζώνω με τα γόνατα, σωστά;


Όρθιος και τραβηγμένος πίσω, οδηγάς στις ευθείες.
Για να στρίψεις σε ανοικτή στροφή φέρνεις το σώμα σου πιό μπροστά ώστε να έχεις "τιμόνι".
Σέ κλειστή στροφή μετακινείσαι τελείως μπροστά και καβαλάς σχεδόν το τεπόζιτο. Ξαπλώνεις το μηχανάκι καθισμένος λίγο πλάγια προς την εξωτερική μεριά και τεντώνεις το πόδι της εσωτερικής πλευράς ακριβώς κάτω από το τιμόνι και κολλημένο στο τεπόζιτο. Tο χέρι της εσωτερικής πλευράς είναι τεντωμένο ενώ το άλλο χέρι ακουμπάει σχεδόν στην κοιλιά σου.
Όλα αυτά γίνονται με αγωνιστικό μηχανάκι και όχι με την africa!!!


OK, το 'πιασα! :wink:
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Δημοσίευσηαπό furious » 05 Απρ 2006, 16:48

cuspid έγραψε:
furious έγραψε:Ευχαριστώ, πολύ κατατοπιστικά όλα αυτά. Εντάξει, κι εγώ δεν οδηγάω την Africa μονίμως στο όρθιο, στα ζόρικα σηκώνομαι.

Πρέπει να τοποθετείς τόσο μπροστά το σώμα σου ώστε να μην χρειάζεται να "τραβάς" με τα χέρια σου το τιμόνι (στην ουσία σηκώνοντας ένα μέρος από το βάρος σου). Το ρεζερβουάρ της Άφρικα είναι σωστά σχεδιασμένο και μπορείς να το πετύχεις (εντάξει δεν θα είσαι τόσο άνετα όσο με ένα καθαρόαιμο που παίρνει 7 λίτρα).


Εδώ τώρα έχω απορία: όταν σηκωνόμαστε το σώμα προς τα πίσω δεν το πάμε για να ρίξουμε βάρος στην πίσω ρόδα και να έχει καλύτερη πρόσφυση και να ελαφρύνουμε την μπροστινή για να μη βυθίζεται (π.χ. στη λάσπη, άμμο κ.λ.π.); Τώρα τι γίνεται εδώ; Απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει σε εδάφη τέτοια να γέρνω πίσω, ενώ στις άλλες περιπτώσεις να είμαι μπροστά και να γαντζώνω με τα γόνατα, σωστά;



Υ.Γ. Τι εννοείς "μπιστάει δύσκολα"; :roll:


Όπα-τα μπέρδεψες τώρα.
Είναι σημαντικό να καταλάβεις γιατί είναι προτιμότερο να οδηγάς όρθιος σε ανώμαλο έδαφος.
Το κάνεις για να μεταφέρεις το βάρος σου χαμηλότερα στο σύστημα αναβάτης-μοτοσυκλέτα. Όλο το βάρος του σώματος σου ασκείται στα μασπιέ και όχι στην σέλα που είναι 40-50 πόντους πιο ψηλά. Έτσι το συνολικό κέντρο βάρους χαμηλώνει και ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας είναι πιο εύκολος. Αυτό κερδίζεις.
Από την στιγμή που ο "πωπός" σου δεν ακουμπά την σέλα, όσο πίσω και να τοποθετήσεις το σώμα σου, το βάρος συνεχίζει να ασκείται στα μασπιέ και το μόνο που κερδίζεις είναι ότι μπορείς να τραβάς το τιμόνι και να σηκώνεις τον μπροστινό διευκολίνοντας την ανάρτηση.


Όπα, εδώ τώρα πρέπει να μελετήσουμε ένα νόμο της φυσικής ο οποίος είναι πολύ βασικός, αλλά παρ' όλα αυτά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι τον κατέχω! Είχα κι εγώ το ίδιο μπέρδεμα στο μυαλό μου, αλλά νομίζω ότι κατάλαβα τι γίνεται. Πιστεύω ότι συμβαίνει το αντίθετο από αυτό που λες. Δηλαδή, δεν έχει σημασία που στηρίζεται το βάρος, αλλά σε ποιο σημείο βρίσκεται. Παράδειγμα: Βάζουμε πλαϊνές βαλίτσες στο μηχανάκι στην κλασσική θέση που μπαίνουν πίσω, τις στηρίζουμε όμως με κάποιον τρόπο από το μπροστά μέρος της μηχανής. Ποια ρόδα πιστεύεις ότι θα σηκώσει το επιπλέον βάρος των βαλιτσών;

Εγώ από τα παραδείγματα που έχω στο μυαλό μου πιστεύω η πίσω.
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Που ασκήται το Βάρος?

Δημοσίευσηαπό cuspid » 14 Απρ 2006, 14:50

Το ίδιο πράγμα λέμε (νομίζω).
Βάρος=Δύναμη=Ροπή Στρέψης.
Όταν οδηγείς όρθιος στα μασπιέ και πηγαίνεις το σώμα σου πίσω, ασκείς στην μοτοσυκλέτα μια δύναμη τραβώντας το τιμόνι που τείνει να την στρέψει προς τα πίσω. Δηλαδή να αποφορτίσει το μπροστινό και να βυθίσει την πίσω ανάρτηση. Αυτό όμως το κάνεις με τα χέρια, αφού το τιμόνι το κρατάς δυναμικά (μπορείς να το «τραβάς» προς το μέρος σου και να του μεταφέρεις στην ουσία μέρος του βάρους σου).
Στα μασπιέ αντίθετα απλώς πατάς παθητικά, δεν μπορείς να ασκήσεις ροπή. Απλώς ασκείς σε αυτά μια δύναμη που αντιστοιχεί σε ένα μέρος από το βάρος σου. Φαντάσου ότι είσαι όρθιος στα μασπιέ χωρίς να κρατάς το τιμόνι και αρχίζεις να πηγαίνεις το σώμα σου προς τα πίσω. Πιστεύεις ότι θα φορτίσεις την πίσω ανάρτηση και θα αποφορτίσεις την μπροστινή ή απλώς κάποια στιγμή εσύ θα φύγεις προς τα πίσω και το μηχανάκι προς τα εμπρός (δράση-αντίδραση)?
Θα σου θέσω και ένα άλλο παράδειγμα:
Τοποθετείς μια βαλίτσα που ζυγίζει 30 κιλά (εντάξει…είναι γεμάτη σαβούρα) πάνω από τον μπροστινό τροχό της μηχανής, αλλά με ένα… «τρελό» σύστημα από λάμες την στηρίζεις αποκλειστικά στην πίσω σχάρα. Ποιος τροχός θα φορτίζεται και γιατί?
Εγώ λέω κυρίως ο μπροστινός. Και μάλιστα πολύ αφού Ροπή Στρέψης = Δύναμη Χ Απόσταση.
Άρα τα σημεία που ασκείται μια δύναμη (και το Βάρος είναι μια δύναμη-η δύναμη με την οποία η Γη έλκει τα σώματα) έχουν σημασία.

Τι λες… μπορεί να λέω και π@π@ριές αλλά στην Φυσική ήμουν πολύ καλός στο Λύκειο (πριν από 17 χρόνια βέβαια).

………………πριν πόσα?......Φτου , τώρα με πήρε από κάτω………..………...μελαγχόλησα…δεν με παρατάτε και σεις και τα μηχανάκια σας ….. :( ](*,)
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Θεωρία !

Δημοσίευσηαπό geco » 14 Απρ 2006, 15:32

Ρε σεις,

Αφήστε την θεωρία κατά μέρος !

Πηγαίνετε μιά βόλτα στο χώμα με τον Τσιάπα και θα δείτε στη πράξη πως οδηγιέται το Africa στό χώμα!

Ρωτήστε τον μετά πως το κάνει και ... κάντε το και σείς !!!

Απλό !
Τελευταία επεξεργασία από geco και 14 Απρ 2006, 15:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό furious » 14 Απρ 2006, 15:47

Ωραία cuspid, το ίδιο λέμε :)

geco, εννοείται έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα στο χώμα και είχα απλώς μία ειδική ερώτηση για τον χειρισμό του συμπλέκτη, η οποία απαντήθηκε, ΟΚ. Αλλά τώρα με κάνεις να ρωτήσω κάτι άλλο...


Ποιος είναι ο Τσιάπας;;; :?:
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες