Σελίδα 4 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2010, 22:28
από megalexandros
leipsippos έγραψε:F2R-H Πορτογαλική απαντηση!
Λιγα λογια για την θηκη. Ναι, ειναι πορτογαλεζικη, ναι ειναι μαυρη . Το μοτερ ειναι μεσα στο κουτι και χρησιμοποιει ιμαντες για την κίνηση κατι το οποιο εχει αποδειχτει σωτηριο σε σχέση με τα γρανάζια.
Σαν μαυρη στις φωτογραφιες εδειχνε ογκοδες και ασχημη αλλα η αληθεια δειχνει αλλιως.Μ' αρεσει που ειναι μαυρη, οσο να 'ναι διεφερει και τελικα ειναι πιο ομορφη απ' οσο δειχνει.
Το μοτερ ειναι μεσα στο φορεα καλυμενο με μια λαμα οπου επανω της δεχεται το φωτισμο αποτελουμενο απο 4 led.Εξυπνος και πρακτικος ο τροπος που συνδεεται το φωτιστικο σωμα στη βαση της χωρις ....καθολου καλωδια αφου η ταινια με τα led κουμπωνει σε ετοιμη υποδοχη.
H κινηση με τους ιμαντες σαφως ειναι σωτηριο σε σχεση με τα γραναζια αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση εχουμε να κανουμε με αξιοπιστια και με πρακτικοτιτα.Αξιοπιστια γιατι οι ιμαντες κατασκευαζονται , συμφωνα με το Tomaz , απο εξελιγμενο ελαστικο υλικο και ενα χρονο τωρα δε χρειαστικε καμια αντικατασταση σε καποια συσκευη.Η πρακτικοτιτα εχει να κανει με την αλλαγη των ιμαντων (οποτε και αν χρειαστει).Δε ειναι αναγκη να λυθει τιποτα, η αντικατασταση μπορει να γινει περνωντας τους νεους ιμαντες στα ραουλα τους με ενα γατζο.Καλοοο :?: :?: :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2010, 22:56
από megalexandros
leipsippos έγραψε:F2R-H Πορτογαλική απαντηση!

Το καπάκι καλυπτει και τον μηχανισμο κίνησης στα δεξιά καθώς παρέχει και αδιαβροχοποιηση. το μεταλλο είναι βαμμενο και δεν υπάρχουν ενώσεις/κολλήσεις εκτεθειμένες.

Εξηπνη η καλυψη του μηχανισμου, κορηφαια η αδιαβροχοποιηση.Το δοκιμασα με τη πιεση και δε περασε τι-πο-τα 8) Αψογα κολιμενη η ζελατινα του, κατασκευασμανη απο lexan, ενω και εδω εχουμε λειτουργικοτιτα και πρακτικοτιτα με το τροπο κλισηματος.Στα δεξια το καπακι θυληκονει σε δυο υποδοχες και αριστερα ασφαλιζει με ελαστικο ιμαντα/ο-ring, επισης απο εξελιγμενο ελαστικο υψιλης αντοχης.
Το ολο σωμα του φορεα δεν εχει ουτε μια κολληση :shock: και μιλαμε για 2 χιλ. παχος :shock: :shock:
Συζητοντας με το συναγωνιστη Χριστο μου ανελυσε το τροπο κατασκευης: <κοβεται> σε πρεσα, οπως μου εξηγησε, διαδικασια αναλογη με τις καραβανες του στρατου.Ευχαριστω φιλε Χριστο :)
Οσο για το μαυρο; Ειπαμε: ΔΙΕΦΕΡΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2010, 23:16
από megalexandros
leipsippos έγραψε:F2R-H Πορτογαλική απαντηση!
Το μόνο ισως που μου έκανε κατι είναι ο δικόπτης ο οποίος φαινηκε μικρος και δεν μου γέμισε το μάτι, απο την αλλή βέβαια δεν είπε κανεις οτι οι γκουμούτσες που εχουν τα άλλα δυο ηλεκτρικα ειναι και οτι καλυτερο.
Ο διακοπτης ειναι μικρος και βολικος κι ας μη σου γεμιζει εσενα το ματι.Ειναι καλυμενος μεσα σε <κουτακι> αλουμινενιο (για πρωστασια).Εχει μικρο αφροδες μαξιλαρακι για τους κραδασμους μεσα στο κουτακι , ενω διαθετει και καλημα αδιαβροχοποιησης στο χειριστηριο του το οποιο, φυσικα και δοκιμασα με τη πιεση και φυσικα μετα δουλεψε α-ψο-γα 8)
Περα απο την πρωτοπορια καλυψης του διακοπτη αλλη πρωτοπορια ειναι η τοποθετιση ασφαλειας στην ηλεκρικη τροφοδοσια για πρωστασια του μοτερ.Περιτο να αναφερω οτι εδω και ενα χρονο παρουσιας δεν εχει αλλαχτη μοτερ 8)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2010, 23:30
από megalexandros
megalexandros έγραψε:tips:1)δε τυλιγουμε σφικτα το χαρτι (εγω το συνιθηζα, οχι πλεον)για να εχει ομαλη κυλιση μεχρι τελους.
2)η ασφαλειοθηκη απο τη μαμα εχει γιαλινη ασφαλεια 1,5Aμπερ.Στο εμποριο βρηκα ενος η δυο αμπερ οι οποιες σε μεγεθος ειναι 2χιλ. πιο κοντες.Εφαρμοζουν στην ασφαλειοθηκη απολυτα.Δε χρειαζεται να αλλαχτη η ασφαλειοθηκη με αλλου τυπου ουτε η ασφαλεια με μεγαλιτερα αμπερ (συμβουλες φιλου ηλεκτρολογου).
Να θυμηθουμε και τα παραπανω!Και ακομα:
Τα 12 μετρα χαρτι οντως τα περνει αλλα ζοριζει στη κυλιση.Ετσι κι' αλλιως ο μοναδικος αγωνας που εχω τρεξει με r-b μεγαλιτερο απο 12 μετρα ηταν το περιφημο Αττικο 06 (13,5).Σπανια το ρολο ειναι μεγαλιτερο απο 8-9 μετρα.Πρωσοπικα το επομενο ....μακριτερο r-b μου ετυχε στο Μακεδονικο rally-raid με μηκος 11,4 μτρ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2011, 22:04
από spyro_990
Καλησπέρα παίδες και καλως σας βρήκα,

να ξεθάψω ένα παλιό θέμα έτσι ώστε να μη ανοίγω καινούργια και μου τη πέσετε, ένεκα της νεότητας μου στο φόρουμ :P

2 ερωτήσεις:

1. ποιο απο τα άνωθεν δέχεται Α4 σελίδες
2. Το ACERBIS που το βρίσκω?

ευχαριστώ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2011, 17:55
από superspy
Road book για Α4 δεν έχω συναντήσει. Συνήθως τα RB είναι Α5.

Acerbis μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.lgracing.co.uk/productdetail ... uctid=1770

και εδώ

http://www.acerbisshop.com/?page=catalo ... &cat_id=33


Αν πάς πάντως για χειροκίνητο, ρίξε μια ματιά εδω, παίζουν σε πολύ καλές τιμές: http://www.off-road.gr/article1619.html

εδώ θα βρεις και μερικά παλαιότερα RB από αγώνες: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-7140.html

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2011, 21:41
από megalexandros
spyro_990 έγραψε:Καλησπέρα παίδες και καλως σας βρήκα,

να ξεθάψω ένα παλιό θέμα έτσι ώστε να μη ανοίγω καινούργια και μου τη πέσετε, ένεκα της νεότητας μου στο φόρουμ :P

2 ερωτήσεις:

1. ποιο απο τα άνωθεν δέχεται Α4 σελίδες
2. Το ACERBIS που το βρίσκω?

ευχαριστώ

Καλως ορισες :P
Δε θα στη πεφταμε, θα σε στελναμε εδω!
1)Δε γνωριζω
2)Απαντισε ο Σπυρος
Εκτιμηση μου οτι αυτο που ζητας μπορει να κατασκευαστει μονο :?
Εχω λυση ακομα και στη κατασκευη 8)
Παρε τηλ 2610 220756 καθε πρωι εκτος Κυρ.-αργιες :wave:

Re: Roadbook Holder

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2013, 11:05
από leipsippos
Και συνεχιζω στο ιδιο θεμα με νεα διευθυνση για να φτιαξετε το δικο σας δρομοβιβλιο, http://www.rallynavigator.com/, αν θα βγειτε εκει περα βεβαια που θελετε ειναι αλλη υποθεση.