Για λίγο ολα ηταν στάσιμα. Καταλαβαίνω οτι η μύτη μου τσουζει και τρέχει άιμα, το πόδι μου κατι έχει πάθει στο γόνατο, αλλά δεν με νοιαζουν εκεινη τη στιγμη γιατι δεν ξέρω τι έχει γίνει ο Μαρκατος τον οποίο φοβόμουν οτι έχω κλαδεψει με την πίσω ρόδα μου. Σηκώνω τον κορμό μου με τα χέρια και κοιτάω πίσω τον MArkd και προσπαθω να δω να ειναι ενταξει... μεχρι να καταλαβω οτι ηταν ορθιος και καλά, περασε λιγος χρονος, στον οποίο μου φωναζε αν είμαι καλά, αλλά εγω βέβαια δεν τον άκουγα απο την ζαλάδα. Την τριτη φορα τον ακούω και νοιώθοντας την μύτη μου να έχει πλημμυρίσει απο αιματα του και να πονάει λέω "Έσπασα την μύτη μου"
Εκει πρέπει να εφαγε την μεγαλύτερη φρίκη της ζωης του!!
Βγάζω το κράνος γρήγορα και σηκωνομαι. Το γονατο μου ποναει, η επιονατιδα της Acerbis εσπασε απο την προσκρουση, μετακινηθηκε λιγο και απο την τριβη καηκε το δερμα (ψιλοπραγματα δλδ). Νοιωθω όμως να με πονάει η κοιλιά μου στα δεξία πραγμα που δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Τι είχε γίνει; Μετα τις τελευταιες φωτογραφίες είχα βαλει την μηχανη στην πλαϊνη τσέπη και οχι στην πίσω με αποτελεσμα να σκασω κυριολεκτικα πανω της. Μεσα στη τσεπη είχα δυο εργαλεια για την μηχανη τα οποια, ευτυχως, βρηκαν διεξοδο σκιζοντας την τσέπη του μπουφαν και οχι μέσα στην κοιλιά μου!
Η μύτη βεβαια δεν έσπασε, απλά το κρανος ήταν πιο κάτω απο οτι έπρεπε και με την προσκρουση , το ραμφος του κρανος υποχωρησε και σταματησε πανω στον χόνδρο της μυτης μου, χτυπώντας την γερά, με αποτελεσμα να ανοιξουν τα αγγεια και να σκορπισουν παντου αιματα. Το πρηξιμο βεβαια και το τσουξιμο, ειναι Δευτερα και ακομα τα εχω, τα θεωρω όμως πταισμα μπροστα στο τι θα μπορούσα να πάθω υπο άλλες συνθήκες.
Μας πηρε κανα 20 λεπτο να ανασυγκρωτηθούμε για να φυγουμε. Κοιταξα και το 640 το οποιο δεν επαθε και πολλα , μονο κατι γρατζουνιες στο ντεποζιτο και την χουφτα.
Και φυγαμε καρφι για την παραλία...