leipsippos έγραψε:Προς το παρων το γκαραζ σου εχει μονο
Ιαπωνεζικα τσιγκελοκουτια και το μονο αξιολογο κομματι της συλλογης βρισκετε σε αλλο γκαραζ. Προφανως δεν αντεχει αυτη την ψαριλα που βρωμανε τα μηχανακια-σουσι... πραγμα φυσικο
αν σκεφτει κανεις οτι οταν το φτιαχαν το 250, οι υπαλληλοι ακουγαν Στραους... δεν τρωγαν ωμο ψαρι τυλιγμενο σε φυκια και μετα πηγαιναν να συναρμολογησουν το DR ...
Ελεος δλδ!!! Που θες να με πεισεις οτι βγαζουν
σοβαρα μηχανηματα... :lol:
Εχουμε και λέμε
Καταρχήν το παρακάτω κείμενο δεν το εμπνεύστικα εγώ.
Περιοδικό 0/300 τεύχος 142 Μάιος 2006
<<Η HONDA Στην δεκαετία του 60' είχε την οικονομική άνεση να πειραματιστεί για την εξέλιξη νέων μοντελών........
Λόγο της απέχθεια του κ. Soichiro Honda προς τους δύχρονους κινητήρες, οι δοκιμές είχαν ξεκινήσει απο το 68'-69'
Λίγο αργότερα, το 1972, η εταιρεία εκφράζετε πάνω στο XL250 που το συνόδευε το motorsport. Επρόκειτο για μία μοτοσυκλέτα <σταθμό> που θα έφερνε τα πάνω κάτω.
Σήμερα μονοκύλινδρο τετράχρονο μοιάζει τόσο <συνηθισμένο θέμα>, ενω το 1972 η XL250Motorsport ήταν η...μοναδική μοτοσυκλέτα για χρήση <εντός-εκτός> δρόμου με τέτοιο κινητήρα.
Λίγους μήνες μετα την παρουσίαση της ΧL250, ο αναβάτης Ron jones, κατάφερε να κερδίσει στρατιά ευρωπα'ι'κών δυχρόνων(cz, maico, Husgvarna), αλλά και μεγάλα Βρετανικά 2κύλινδρα, στον εξαιρετικά απαιτητικού αγώνα εκτός δρόμου Virginia city.
Ta Husgvarna TE510 και τα KTM LC, είδαν φως και μπήκαν σον χορό απο τα μέσα της δεκαετίας του 80'>>.....