Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ή ΒΟΛΤΑ

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ή ΒΟΛΤΑ ???

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
7
54%
ΒΟΛΤΑ
6
46%
 
Σύνολο ψήφων : 13

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ή ΒΟΛΤΑ

Δημοσίευσηαπό Berg » 15 Σεπ 2006, 12:06

Μερικοί προσπαθούν να αποκτήσουν καλύτερη απόδοση και εμπειρία με σκοπό την καλύτερη θέση ή να τερματίσουν κάποιο αγώνα.

Συνήθως η λύση είναι η συχνότερη οδήγηση στο χώμα. Το ζήτημα όμως είναι αρκεί μια βόλτα με πολλά χιλιόμετρα ή η ουσία είναι στην σωστή προπόνηση σε περιορισμένο χώρο?

Πόσοι από εσάς έχουν κάνει ξανά και ξανά μία ανηφόρα ή κατηφόρα?

Ποιά είναι η γνώμη σας? Γουστάρετε παρέα για προπόνηση? Θέλετε να εξασκηθείτε μαζί με άλλους που ίσως ξέρουν περισσότερα? Μήπως θέλετε μόνο βόλτα?
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ή ΒΟΛΤΑ

Δημοσίευσηαπό sacram » 15 Σεπ 2006, 13:52

Συνήθως η λύση είναι η συχνότερη οδήγηση στο χώμα. Το ζήτημα όμως είναι αρκεί μια βόλτα με πολλά χιλιόμετρα ή η ουσία είναι στην σωστή προπόνηση σε περιορισμένο χώρο?

Νομίζω πώς η λύση σαφώς είναι η συχνότερη οδήγηση στο χώμα.
Εννοείτε πως είμαι από αυτούς που κάθε Κυριακή πρωί λένε..πάμε ednuroβολτα και οχι
πάμε για προπόνηση.
Ετσι και αλλιώς ανεβαίνοντας επίπεδα ως οδηγός διαλέγει και ανάλογες διαδρομές.
Φυσικά στα πλαίσια της βόλτας πάντα υπάρχουν ευκαιρίες για extreme καταστάσεις.
πχ:{σήμερα θα πάμε ΒΟΛΤΑ το σκληροπυρηνικο της πεντέλης}
Προσωπικά όποτε εχω βγει με παρέα που λέει οτι κάνει προπόνηση.....
δεν έχω δει και καμιά διαφορά τις προκοπής σε σχέση με enduroβολτα.
Μάλλον για ψυχολογικούς λόγους λένε.....θα κοιμηθώ νωρίς απόψε. Εχει προπόνηση αυριο!!! :lol: :lol: :lol:

Πάντως σε περιορισμένο χώρο...είναι ψιλοβαρετό :banging:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Eνα με απ'όλα παρακαλώ!

Δημοσίευσηαπό JOKER.1208 » 15 Σεπ 2006, 13:55

Γιατί να μην τα συνδιάσεις και τα δύο???
Μια ωραία βόλτα μπορεί να περιλαμβάνει από
φλαταδούρες μέχρι μονοπάτια για κρι-κρι! :wink:
Επίσης δεν κουράζεται το μάτι σου ρε αδερφέ
αλλά ούτε και το μυαλό σου,με τα ίδια και τα ίδια!!
Ενα με απ'όλα λοιπόν!!! :D
MAN IS THE PARASITE
Άβαταρ μέλους
JOKER.1208
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 21 Ιουν 2005, 08:16
Τοποθεσία: κυψελη

Δημοσίευσηαπό Berg » 15 Σεπ 2006, 14:57

Λόγω χρονικής εμπειρίας, (18 χρόνια στο βουνό), (και που να πει ο Geco τα δικά του :P :P ), έχω διαπιστώσει ότι αποτελέσματα βελτίωσης βλέπεις με τους ακόλουθους τρόπους:

ΒΟΛΤΑ = Πολλά χιλιόμετρα με διαφορετικά εδάφη. Βελτιώνουν την φυσική κατάσταση, την οδηγική εμπειρία, δίνει ευχαρίστηση.

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ = Λίγα χιλιόμετρα σε κλειστή διαδρομή Enduro. Βελτίωσης της φυσικής κατάστασης, οδηγικής εμπειρίας και τεχνικής ιδίως αν υπάρχουν ποιό έμπειροι αναβάτες μαζί.

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ = Βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Μην περιμένετε να καβαλήσετε για 8 ώρες το Σ/Κ και ο οργανισμός σας να τα καταφέρει αφού όλη της εβδομάδα δεν κάνετε τίποτα.

Άρχισα με βόλτες πέρασα στο στάδιο της "προπόνησης" και τώρα πλεον κάνω βόλτες με "προπονησούλες" που και που.

Το 1989 τερμάτισα το πρώτο μου Gatoulis Trail Ride, σε καλή θέση γιατί δεν είχα χαθεί. Μετά από αυτό για να τερματίσω αγώνα Enduro μου πήρε 6 μήνες αφού έμπλεξα με έμπειρους εντουράδες και μπήκα στην φάση της "προπόνησης".
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Eνα με απ

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 15 Σεπ 2006, 14:59

Προσωπικά επιλέγω 2 στις 3 προπόνηση σε πίστα διότι: Μου αρέσει το πιστάκι και το ΜΧ , αντί για γυμναστήριο είναι ότι καλύτερο και αν πλησιάζει κάποιος αγώνας δεν υπάρχει καλύτερη προπόνηση από 3 μισάωρα στο πιστάκι. Η εντουράδα δεν βοηθάει στον αγώνα ούτε στο 10% σε σχέση με τη πίστα.
Οταν πάω ενδτουράδα το κάνω για ψυχαγωγία και μόνο να αλλάξω παραστάσεις και να αδειάσει το μυαλό μου από τις μαλακίες της καθημερινότητας. Οι καλύτερες στιγμές που μπορεί να περάσει κάποιος off-roader είναι σαφώ με καλή παρέα στο βουνό!!
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Eνα με απ

Δημοσίευσηαπό markd » 15 Σεπ 2006, 15:35

Ρε 'σεις, εγώ πάω από αγώνα σε αγώνα!
Τι προπόνηση και αηδίες???

(μήπως έχω πρόβλημα???)
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Eνα με απ

Δημοσίευσηαπό Berg » 15 Σεπ 2006, 15:43

markd έγραψε:Ρε 'σεις, εγώ πάω από αγώνα σε αγώνα!
Τι προπόνηση και αηδίες???

(μήπως έχω πρόβλημα???)


Ναι αλλά τρώς ενδιάμεσα. :lol: :lol: :lol: Δημητράκη μια χαρά σε βρίσκω.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό LC8er » 15 Σεπ 2006, 15:47

... καθώς αρκετές από τις δυσκολίες πέρα από τεχνική χρειάζονται την συμπαράσταση του μυαλού και την καταστολή οποιασδήποτε άρνησης, η συνταγή που θα πρότεινα έχει τα εξης χαρκτηριστικά και μπορεί να εφαρμοστεί σε πλείστους τομείς δραστηριοτήτων:

- Βόλτα ή πίστα δεν έχει σημασία
- Σημασία έχει η κλιμάκωση της δυσκολίας
- Ένας "καλύτερος" από εμας είναι απαραίτητος. Μπορεί να είναι της παρέας μας ή κάποιος που τον είδαμε τυχαία να βγάζει ένα δύσκολο μονοπάτι
- Αν είναι στην παρέα μας ακόμα καλύτερα γιατι βλέπει τα λάθη μας και μας τα λέει.
- Τα λάθη μπορεί να εντοπιστούν και από πιο άπειρα βλέματα
- Ξανά και ξανά και ξανά.... είναι η καλύτερη προπόνηση. Βλέπεις ένα πέρασμα και χωρίς το άγχος του χρόνου το προσπαθείς μέχρι να το βγάλεις. Οι πτώσεις, το κουβάλημα είναι μέσα στο παιχνίδι...
- Όλα τα πιστάκια ΜΧ (βαρυμπόμπη, πεντέλη) έχουν περιφεριακά αρκετά περάσματα που μπορεί να αποτελέσουν πεδίο δοκιμών.


Οπότε συμφωνώ με τύπο που έχει βαλβίδες τιτανίου στον μπέργκο του!!!

όσο για την πλοήγηση, δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προπόνηση, παρα μόνο καθαρό μυαλό την ώρα που διαβάζεις! Για να έχεις καθαρό μυαλό πρέπει να είσαι ξεκούραστος, για να παραμείνεις ξεκούραστος, πρέπει να έχεις τεχνική και για να αποκτήσεις τεχνική πρέπει να ανεβάζεις σε κάθε έξοδο τον προσωπικό σου πήχη!

Τις καλησπέρες μου

Σωτήρης
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Re: Eνα με απ

Δημοσίευσηαπό sacram » 15 Σεπ 2006, 17:48

LC8er έγραψε:Βόλτα ή πίστα δεν έχει σημασία
- Σημασία έχει η κλιμάκωση της δυσκολίας .

Συμφωνώ απολύτως!!!!! :wink:

ktmakis έγραψε:Η εντουράδα δεν βοηθάει στον αγώνα ούτε στο 10% σε σχέση με τη πίστα.


Αν η Κυριακάτικη εντουράδα περιλαμβάνει 150 χλμ χώμα χωρίς στάση κ μετά άλλα 50χλμ μονοπάτια...βοηθάει.
Επίσης μην ξεχνάτε οτι σε πίστα μετά τον πρώτο γύρο....ξέρεις τι θα βλέπεις για τους επόμενους 10!!!!
Αντιθέτως στην endurada υπάρχει το απρόσμενο....πχ κομμένος δρόμος-νεροφαγώματα κτλ κτλ, εκπαιδεύεσαι(!!) σε πατέντες, μαθαίνεις να κρατάς δυνάμεις και φυσικά μαθαίνεις να προσανατολίζεσαι μέσα στα βουνα.
Το κυριότερο απ'όλα...ανακαλύπτεις μέρη

Προπόνηση???εντουρόβολτα????
Χώμα να'νε κ οτι να'νε. Αρκεί να έχει λάσπη :wink: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό alexandros » 15 Σεπ 2006, 19:10

για εμενα η λογική ξεκίνησε με την αρχη του να περναω καλα και αυτο συνεπάγεται με το να ειμαι πολλες ωρες πανω στο γουρουνι μου, οσο πιο μακρυα τοσο πιο ωραια. δυστυχως δεν υπαρχουν πιστακια για τους γουρουναρεους αλλα προσωπικα δεν μου αρεσουν, προτιμω το ''χασιμο και το ξεκολλημα'' που μου προσφερει η φυση οταν περασω και την Βοιωτια - εκει φτιαχνομαι !!

με αυτην την λογικη θα ελεγα πως ο διαχωρισμος της βόλτας απο την προπονηση ειναι καθαρα στην σκέψη που εκανες το προηγούμενο βράδυ οταν σκεφτοσουν ''που θα παω αραγες αυριο ?? ''

1. θα παω εδω διπλα να παιξω και να γυρισω? τοτε βολτα αλλα με στοιχεια προπονησης μιας και δεν θελεις να υπερβαλεις αλλα ουτε να χασεις την επαφη σου με το χομπυ.

2. θελω να φτασω μεχρι πχ στη Λειβαδια ? τοτε ειναι προπονηση διοτι ξεκιναω με σκοπο να κανω ενα νουμερο χιλιομετρων ετσι ωστε παλι να μην χασω την επαφη με το χομπυ (βολτα) αλλα να μεινω πχ και ενα 4ωρο επανω στην σελα !!

ενα θα πω, οποτε μπορεσουμε να συντονιστουμε αρκετοι μαζι αξιζει να παμε μια μικρινη βολτα (οχι αγωνα) και να λιωσουμε στις σελες μας ολοι παρεα διχως την σκεψη της διακρισης. ο epital ξερει καλα τι εννοω !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό QUADMAN » 15 Σεπ 2006, 19:41

Αντιθέτως στην endurada υπάρχει το απρόσμενο....πχ κομμένος δρόμος-νεροφαγώματα κτλ κτλ, εκπαιδεύεσαι(!!) σε πατέντες, μαθαίνεις να κρατάς δυνάμεις και φυσικά μαθαίνεις να προσανατολίζεσαι μέσα στα βουνα.

Dr patentas speaking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ενα θα πω, οποτε μπορεσουμε να συντονιστουμε αρκετοι μαζι αξιζει να παμε μια μικρινη βολτα (οχι αγωνα) και να λιωσουμε στις σελες μας ολοι παρεα διχως την σκεψη της διακρισης. ο epital ξερει καλα τι εννοω !!


Εμεις οοι απειροι διτροχοι ποτε θα κανουμε βολτα????????????
Epital και Αλεξ ΑΚΟΥΤΕ???????????????????
Good roads bring bad people
Bad roads bring good people

Απο γουρουνα σε ΚΤΜ 640 ADV τωρα αυτο ειναι καλο??????!!!!
Άβαταρ μέλους
QUADMAN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: 08 Μαρ 2004, 17:14
Τοποθεσία: ΚΗΦΙΣΙΑ

Δημοσίευσηαπό kavadias » 16 Σεπ 2006, 10:42

βόλτα. Παρέα δεν έχω οπότε πάω μόνος μου. Αν πάω εκτός πιστακίων αποφεύγω τα πάρα πολύ δύσκολα περάσματα μιας και αν βρεθεί σε κανά χαντάκι (και έχει βρεθεί, και ήταν κάποιες δραματικές ώρες ομολογουμένος :lol: ) το μηχανάκι δεν πρόκειτε να το σηκώσω ποτέ μόνος μου. Τα πιστάκια τα αποφευγώ. μπορεί να είναι καταπληκτική προπόνηση αλλά μετά τον 3-4 γύρο δεν βρίσκω κανένα νόημα στο να γυρνάω γύρω γύρω ένα φλατ χώρο, και αφού δεν μου λέει κάτι δεν το κάνω.

δυστυχώς και οι βόλτες μου περιορίζονται στο να βγάλω κανά παλιό roadbook ή να εξερευνήσω τίποτα φλαταδούρες μιας και όπως είπα και πριν άνευ παρέας :lol:
-Έλα Καβαδία, πότε σκοπεύεις να τερματίσεις;;
.
.
.
-ΠΟΤΕ;;;;;

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

παιδί τραύμα
Άβαταρ μέλους
kavadias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 05 Φεβ 2006, 22:38
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ Ή ΒΟΛΤΑ

Δημοσίευσηαπό DRZakias » 16 Σεπ 2006, 12:45

Σαφεστατα βολτα.Ποτε δεν εχω πει "παμε βουνο για προπονηση".Η βολτα απο μονη της ομως δεν ειναι και προπονηση?Θα εκανα προπονηση μονο εαν ημουν επαγγελματιας και εβγαζα χρηματα απο αυτο.

Η συχνη οδηγηση σε συνδυασμο με το να δοκιμαζεις διαφορες δυσκολιες ξανα και ξανα(ανηφορες,κατηφορες,μονοπατια κτλ.)ανεβαζει αναμφισβητητα το επιπεδο.Βοηθανε επισης ενας καλυτερος οδηγος στη παρεα και η καλη φυσικη κατασταση(γυμναστηριο,κολυμβητηριο).

Προσωπικα οι γυροι σε πιστακια δεν με συναρπαζουν.Μετα απο 3-4 γυρους αρχιζω να βαριεμαι.Προτιμω την εξερευνηση μεσα στο δασος,να βλεπω καινουργιες μαγευτικες εικονες,πινοντας τη φραπεδουμπα μου και ακουγοντας τα πουλακια.


8) 8)
Άβαταρ μέλους
DRZakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:55
Τοποθεσία: ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΠΙ

Δημοσίευσηαπό epital » 16 Σεπ 2006, 13:09

Στήν ουσία ο Πάρις έχει δίκιο!!
Δεν μπορείς να βελτιωθείς αρκετά αν δεν είσαι σε καλή κατάσταση,πράγμα το οποίο
προϋποθέτει και κάτι εξτρά εκτός απο την Κυριακάτικη βόλτα-προπόνηση.
Το Γυμναστήριο είναι ιδανική λύση,ενώ πολύ καλό είναι και το ποδήλατο ,ή έστω
το απλό τρέξιμο σε κάποιο στάδιο στο μέτρο του δυνατού.

Οσο για το βουνό,τίποτα καλύτερο απο το λιώσιμο στά πιστάκια και τα μονοπάτια
-φυσικά κατά την γνώμη μου πάντα-,και πάντα με παρέα!
Μόνος ποτέ δεν θα καταφέρεις να περάσεις τα όρια σου,απο τον φόβο του τι
θα γίνει αμα κάτι πάει στραβά!
Κάποιος να σε βγάλει απο το ρέμα ρε αδελφέ!
Φυσικά και το flat έχει την χάρη του και την μαγεία του,αλλά εγώ προσωπικά
το περιόρισα λίγο......λόγω εξόδων!
Είχαμε φτάσει να κάνουμε πάνω απο 300χλμ κάθε κυριακή,και για βάλτε τα κάτω
να δείτε: λάστιχα βενζίνες, φθορές,αναλώσιμα......
Δεν μας φτάνουν τα έξοδα των αγώνων??

Συνοψίζοντας το ιδανικό για μένα:
80-100χλμ φλαταδούρι,50χλμ μονοπάτι και μετα λιώσιμο στο
πιστάκι μέχρι τελικής πτώσεως.
Απαραίτητοι κανόνες:Πίνουμε υγρά ΠΡΙΝ διψάσουμε,τρώμε κάτι ΠΡΙΝ πεινάσουμε,
και ποτέ δεν κάνουμε sex πρίν η μετά απο κάποια προπόνηση! :twisted:

P.s. Γιαννάκη κανονίζουμε τίποτα.....χαλαρό για την Κυριακή??
Τελευταία επεξεργασία από epital και 17 Σεπ 2006, 10:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευσηαπό epital » 16 Σεπ 2006, 13:20

alexandros έγραψε:ενα θα πω, οποτε μπορεσουμε να συντονιστουμε αρκετοι μαζι αξιζει να παμε μια μικρινη βολτα (οχι αγωνα) και να λιωσουμε στις σελες μας ολοι παρεα διχως την σκεψη της διακρισης. ο epital ξερει καλα τι εννοω !!


419χλμ την Δευτέρα του Πάσχα,...έτσι για να γουστάρουμε!!!
Ρεεεεεεεε!!!!!είναι τρελοί οι γουρουνάδες!!!!!!!!!!!
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες