Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διατηρητέα Ευ'κίνητα.

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Διατηρητέα Ευ'κίνητα.

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 08:55

Όσοι έχουν Διατηρητέα μοντέλα να σηκώσουν το χέρι και να αναφέρουν: Κατασκευαστής, τύπος, κυβικά, ιπποδύναμη, χρονολογία κατάσταση, και λοιπά χαρακτηριστικά. Αν σας λείπουν ανταλλακτικά, που βρίσκετε ανταλλακτικά, αν ανταλλάσσεται περισσευούμενα ανταλλακτικά. Αν πουλάτε κάποιο Διατηρητέο η ψάχνετε να βρείτε κάποιο συγκεκριμένο. Να οργανωθούμε οι νεκρόφιλοι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Διατηρητέα Ευ

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 10:07

KAWASAKI Z1-900 του 1974 ένα τεμάχιο (Αγορασμένο καινούριο μεταποιημένο σε καφε ρεισερ της εποχής, τότε κόβαμε ότι εξείχε από τα αμορτισέρ και πίσω με σέλα σφυρίχτρα, πιρούνι, ψαλίδι και φρένα από Z-100 του 77 και ολικό ξεβράκωμα, 135 hp+) . KAWASAKI Z1-900 του 1975 84 hp άλλο ένα τεμάχιο (οριτζιναλ πολύ καλή κατάσταση με πιρούνι, ψαλίδι και φρένα από Z-100 του 77) YAMAHA DT360-RT3 του 1976 Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση (με κύλινδρο κεφάλι ΥΖ εξάτμιση Huker και τιμόνι Μπουλτακο. HONDA C50-J 4.2 hp.του 1978 Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση. YAMAHA YZ-125 του 1982. Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση . YAMAHA Alpha-100 του 1993 Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση-καθημερινή χρήση (Υπηρεσιακό του μαγαζιού) ασταμάτητα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Διατηρητέα Ευ

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 21 Σεπ 2006, 10:10

disco έγραψε:KAWASAKI Z1-900 του 1974 ένα τεμάχιο (Αγορασμένο καινούριο μεταποιημένο σε καφε ρεισερ της εποχής, τότε κόβαμε ότι εξείχε από τα αμορτισέρ και πίσω με σέλα σφυρίχτρα, πιρούνι, ψαλίδι και φρένα από Z-100 του 77 και ολικό ξεβράκωμα, 135 hp+) . KAWASAKI Z1-900 του 1975 84 hp άλλο ένα τεμάχιο (οριτζιναλ πολύ καλή κατάσταση με πιρούνι, ψαλίδι και φρένα από Z-100 του 77) YAMAHA DT360-RT3 του 1976 Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση (με κύλινδρο κεφάλι ΥΖ εξάτμιση Huker και τιμόνι Μπουλτακο. HONDA C50-J 4.2 hp.του 1978 Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση. YAMAHA YZ-125 του 1982. Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση . YAMAHA Alpha-100 του 1993 Οριτζιναλ-άριστη κατάσταση-καθημερινή χρήση (Υπηρεσιακό του μαγαζιού) ασταμάτητα.


Τώρα μας έστειλες αδιάβαστους :shocked!: :shocked!: :shocked!:

Θα ανεβάσεις καμμιά φώτο από τα 900 έτσι για να αρρωστήσουμε;
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Διατηρητέα Ευ

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 10:16

VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pino » 21 Σεπ 2006, 11:34

DUCATI Sport Desmo 500 του 1974. Το μοναδικό δικύλινδρο εν σειρά της DUCATI. Ανακατασκευασμένο το 1990. Πληροφορίες θέλουν όλους όσους έχουν εμπλακεί στην σχεδίαση του συγκεκριμένου μοντέλου να έχουν απολυθεί χωρίς αποζημείωση. Επίσης έχουν καταστραφεί όλα τα κομμάτια που είχε η εταιρεία στην κατοχή της για να εξαφανιστούν τα ίχνη του.
Ένα από τα ελάχιστα που υπάρχουν στον κόσμο εκτελεί χρέη ορθοστάτη στον πάγκο εργασίας μου.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Berg » 21 Σεπ 2006, 11:48

Α Σίμο είσαι μεγάλη μαζόχα και δεν σου φαινότανε :lol: :lol: :lol:

Και μετά κατηγορείς εμένα για τον Bergo και το Elefant? :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 12:53

DUCATI Sport Desmo δικύλινδρο εν σειρά: Αν θυμάμαι καλά πρέπει να υπήρχε και σε 350cc. Μετά ακολούθησε το Pantah 500 και 600 ,φοβερό πλαίσιο για την εποχή του.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pino » 21 Σεπ 2006, 15:25

disco έγραψε:DUCATI Sport Desmo δικύλινδρο εν σειρά: Αν θυμάμαι καλά πρέπει να υπήρχε και σε 350cc. Μετά ακολούθησε το Pantah 500 και 600 ,φοβερό πλαίσιο για την εποχή του.


Ναι έτσι είναι. Μετά υπήρξε και ένα 750.Όσο για το πλαίσιο πράγματι είναι καταπληκτικό. Αν δεις τι πράγματα έχει ο πάγκος μου θα καταλάβεις... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό pino » 21 Σεπ 2006, 15:27

Berg έγραψε:Α Σίμο είσαι μεγάλη μαζόχα και δεν σου φαινότανε :lol: :lol: :lol:

Και μετά κατηγορείς εμένα για τον Bergo και το Elefant? :lol: :lol: :lol:


Προς Θεού Πάρη..δεν σε κατηγορώ. Αντιθέτως σε καταλαβαίνω. Ήμουν κι εγώ νέος κάποτε. :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Διατηρητέα Ευ

Δημοσίευσηαπό jfk60 » 21 Σεπ 2006, 17:38

disco έγραψε:http://www.japsirauta.fi/Z1900-74-SSV.jpg




Η φωτο μαλλον ειναι απο γερμανια η αγγλια.

Εχω δικιο ?
Άβαταρ μέλους
jfk60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 02 Μαρ 2005, 16:21
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 17:40

Το επτάμισι ήταν και το χειρότερο (από πλευράς κινητήρα πάντα) από όλα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Διατηρητέα Ευ

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Σεπ 2006, 17:44

jfk60 έγραψε:
disco έγραψε:http://www.japsirauta.fi/Z1900-74-SSV.jpg




Η φωτο μαλλον ειναι απο γερμανια η αγγλια.

Εχω δικιο ?
. .Μάλλον Φινλανδία
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες