Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ήταν μία εταιρεία κάποτε...

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Ήταν μία εταιρεία κάποτε...

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 04 Οκτ 2006, 11:39

Ευρώπη VS. Ιαπωνίας. Όταν οι σχιστοματηδες φτιαχναν τετραχρονα , οι Σουηδοί μουσκέτα και οι ιταλοί τρακτέρ. Πως ξεκίνησαν οι εταιρειες που σημερα φτιχνουν μηχανες που "εχουν μια ιστορια πισω τους"...



sacram έγραψε:Εχουμε και λέμε
Καταρχήν το παρακάτω κείμενο δεν το εμπνεύστικα εγώ.
Περιοδικό 0/300 τεύχος 142 Μάιος 2006
<<Η HONDA Στην δεκαετία του 60' είχε την οικονομική άνεση να πειραματιστεί για την εξέλιξη νέων μοντελών........
Λόγο της απέχθεια του κ. Soichiro Honda προς τους δύχρονους κινητήρες, οι δοκιμές είχαν ξεκινήσει απο το 68'-69'
Λίγο αργότερα, το 1972, η εταιρεία εκφράζετε πάνω στο XL250 που το συνόδευε το motorsport. Επρόκειτο για μία μοτοσυκλέτα <σταθμό> που θα έφερνε τα πάνω κάτω.
Σήμερα μονοκύλινδρο τετράχρονο μοιάζει τόσο <συνηθισμένο θέμα>, ενω το 1972 η XL250Motorsport ήταν η...μοναδική μοτοσυκλέτα για χρήση <εντός-εκτός> δρόμου με τέτοιο κινητήρα.
Λίγους μήνες μετα την παρουσίαση της ΧL250, ο αναβάτης Ron jones, κατάφερε να κερδίσει στρατιά ευρωπα'ι'κών δυχρόνων(cz, maico, Husgvarna), αλλά και μεγάλα Βρετανικά 2κύλινδρα, στον εξαιρετικά απαιτητικού αγώνα εκτός δρόμου Virginia city.
Ta Husgvarna TE510 και τα KTM LC, είδαν φως και μπήκαν στον χορό απο τα μέσα της δεκαετίας του 80'>>.....

Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Husqvarna

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 04 Οκτ 2006, 11:44

wikipedia έγραψε: Husqvarna is a brand used by several companies, all related to Husqvarna Vapenfabrik (Husqvarna weapons factory), founded in 1689 to produce muskets for the Swedish military. The Husqvarna logo is based on a cross section through a gun barrel and sight.

The name is a spelling variant of the company's hometown, Huskvarna. There is a small company museum in the city, situated next to the oldest production facilities.

...


As with many motorcycle manufacturers, Husqvarna first began producing bicycles in the late 19th century. In 1903, they made the jump to motorcycle manufacturing. In 1920 Husqvarna established its own engine factory and the first engine to be designed is a 550 cc four-stroke 50-degree side-valve V-twin engine, similar to those made by companies like Harley-Davidson and Indian. Although they once made motorcycles for street use, and raced at road circuits such as the Isle of Man TT prior to World War II, they are more well known for producing World Championship winning motocross and enduro bikes. In the 1960's, their lightweight, two-stroke engined off-road bikes made the once dominant British four-stroke bikes obsolete. Throughout the 60's and 70's they were a force to be reckoned with in the motocross world, winning 14 Motocross World Championships in the 125cc, 250cc and 500cc divisions and 24 Enduro World Championships. The Husqvarna motorcycle division was sold to Italian motorcycle manufacturer Cagiva in 1987. The motorcycles (affectionately known as "Huskys") are now produced in Italy. A group of former Husqvarna employees started a new motorcycle company named Husaberg that won the 500cc Motocross World Championship 3 times in the 1990s.


Περισσοτερες πληροφοριες για την Husqvarna απο την wikipedia
Sorry για τα αγγλικα αλλα ειναι σχετικα ευκολο το κειμενο οποτε δε νομιζω οτι πειραζει.
Τελευταία επεξεργασία από leipsippos και 04 Οκτ 2006, 12:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

KTM

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 04 Οκτ 2006, 11:51

wikipedia έγραψε:The company was founded in 1934 by engineer Hans Trunkenpolz in Mattighofen. It started out as a metalworking shop and was named Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen. It wasn't until 1953 that KTM began production of motorcycles. With just 20 employees, motorcycles were built at the rate of three per day. In 1955, a businessman Ernst Kronreif became shareholder of the company, on acquiring a sizable portion of the company. It was then renamed Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen. Trunkenpolz died unexpectedly in 1989. During these early years of motocycle production at KTM, almost all components for the motorcycles were built in-house by KTM.

Throughout KTM's history, they have been on the leading edge of motorcycle technology. They were the first manufacturer to produce a liquid-cooled four-stroke motorcycle engine, a design which has since been replicated by all other manufacturers (KTM even supplied radiators to Suzuki in their early water-cooling days). In 1986 KTM became the first motorcycle manufacturer to include both front and rear disc brakes. Then in 1998, they offered the first motorcycles with a linkless rear suspension, dramatically reducing the un-sprung weight of the bike. They were also the first to offer hydraulic clutch mechanisms on all models of motorcycles, and were the first to offer a competition-ready supermoto bike. In 2006 they became the first to produce a competition-class motocross bike with electric start, eliminating the kickstart lever from the engine design entirely.


Για να βλογησουμ' και τα γενια μας.

Περισσοτερες πληροφοριες για την ΚΤΜ απο την wikipedia


Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki οσοι πιστοι... ποσταρετε.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό pino » 04 Οκτ 2006, 12:31

Φίλε leipsippos, θα σε παραπέμψω στο
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1235.html

Διάβασε και συνέχισε εκεί.
Άν έχεις κάτι καλό και έξυπνο που θα μας κάνει να γελάσουμε πες το....και θα σε στρώσουμε κι εσένα :D :D :D
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Μια σφουγγαριστρα ρε παιδια...

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 04 Οκτ 2006, 12:55

ΧΑΧΑΧΑ!! οντως η αντιπαραθεση ειναι αρχαια απο οτι βλεπω (απο το 2004, που το θυμηθηκες;!). Χρειαζομαι παντως μια σφουγγαριστρα να μαζεψω τα αιματα πριν μπω εκει περα γιατι η σφαγη ειναι μεγαλη και ανελεητη, και το bloobath τεραστιων διαστασεων! Κρατω το κομματι της ιστορικης αναδρομης εδω και επιφυλασσομαι να εκτοξευσω τους Ευρωπαϊκούς πυραυλους μου εναντιον των Ιαπωνικων Ζερο του γλυκου νερου εν ελθετω χρονο (και αμα τη επιτευξη σοβαρου εντουρο-επιπεδου απο μερους μου, δια να ομιλειν εκει μεσα :D :D )
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: Μια σφουγγαριστρα ρε παιδια...

Δημοσίευσηαπό geco » 04 Οκτ 2006, 14:41

leipsippos έγραψε: επιφυλασσομαι να εκτοξευσω τους Ευρωπαϊκούς πυραυλους μου εναντιον των Ιαπωνικων Ζερο ...
(και αμα τη επιτευξη σοβαρου εντουρο-επιπεδου απο μερους μου ...


Άσε ρε Λειψίκωμε !

Θα φέρουμε ... συνεργείο καθαρισμού να μαζέψει το αίμα ! Να κάνει και μιά ... απολύμανση !

Την επίτευξη σοβαρού επιπέδου, δεν ξέρω αν θα ζήσω γιά να την προλάβω!
Θα αργήσει όμως, από ότι βλέπω !

Με γειά το ... καμινέτο σου ! (Πως αλλοιώς να πείς το δίχρονο 125άρι ; )

Είναι και ... περτικαλί !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Berg » 04 Οκτ 2006, 15:37

Ρε leipsippos όλα τα μηχανάκια έχουν στο δεξί γκρίπ το γκάζι.
Αμα το στρίψεις προς τα κάτω ανοίγει.

Δοκίμασε πρώτα αυτό και άσε τις ιστορικές αναδρομές.

Γράψε την δική σου ιστορία. :razz: :razz: :razz:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sacram » 04 Οκτ 2006, 15:53

εγώ πάντως στο βουνό θα συνεχίσω να φέρνω ιμάντες...για να ρυμουλκώ τους ευρωπα'ι'κους πυραύλους όταν χαλάνε :lol: :lol: :twisted:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: Μια σφουγγαριστρα ρε παιδια...

Δημοσίευσηαπό pino » 04 Οκτ 2006, 20:33

leipsippos έγραψε:ΧΑΧΑΧΑ!! οντως η αντιπαραθεση ειναι αρχαια απο οτι βλεπω (απο το 2004, που το θυμηθηκες;!).


Ποτέ δεν το ξέχασα...
Απλά σκαλίζεις πληγές (είχαμε ανακωχή τον τελευταίο καιρό). Επειδή δεν σε γνωρίζω προσωπικά θα κρατήσω τα σχόλιά μου για κάποια άλλη φορά (σχετικά με τα ευρωπαικά μοτό).
έως τότε οδήγα πολύ και άνοιξε ένα βιβλίο μηχανολογίας και όχι ιστορίας.

Για τους άλλους θα πώ μόνο μερικές λέξεις:

UNICAM DOHC RFVC
MONOSOCK-FULLFLOATER UNITRACK κλπ
FCR
TPS
CDI

Βρείτε τις αντίθετες έννοιες και συνεχίζω....
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Ήταν μία εταιρεία κάποτε...

Δημοσίευσηαπό doc » 04 Οκτ 2006, 21:51

leipsippos έγραψε:Ευρώπη VS. Ιαπωνίας. Όταν οι σχιστοματηδες φτιαχναν τετραχρονα , οι Σουηδοί μουσκέτα και οι ιταλοί τρακτέρ. Πως ξεκίνησαν οι εταιρειες που σημερα φτιχνουν μηχανες που "εχουν μια ιστορια πισω τους"...



sacram έγραψε:Εχουμε και λέμε
Καταρχήν το παρακάτω κείμενο δεν το εμπνεύστικα εγώ.
Περιοδικό 0/300 τεύχος 142 Μάιος 2006
<<Η HONDA Στην δεκαετία του 60' είχε την οικονομική άνεση να πειραματιστεί για την εξέλιξη νέων μοντελών........
Λόγο της απέχθεια του κ. Soichiro Honda προς τους δύχρονους κινητήρες, οι δοκιμές είχαν ξεκινήσει απο το 68'-69'
Λίγο αργότερα, το 1972, η εταιρεία εκφράζετε πάνω στο XL250 που το συνόδευε το motorsport. Επρόκειτο για μία μοτοσυκλέτα <σταθμό> που θα έφερνε τα πάνω κάτω.
Σήμερα μονοκύλινδρο τετράχρονο μοιάζει τόσο <συνηθισμένο θέμα>, ενω το 1972 η XL250Motorsport ήταν η...μοναδική μοτοσυκλέτα για χρήση <εντός-εκτός> δρόμου με τέτοιο κινητήρα.
Λίγους μήνες μετα την παρουσίαση της ΧL250, ο αναβάτης Ron jones, κατάφερε να κερδίσει στρατιά ευρωπα'ι'κών δυχρόνων(cz, maico, Husgvarna), αλλά και μεγάλα Βρετανικά 2κύλινδρα, στον εξαιρετικά απαιτητικού αγώνα εκτός δρόμου Virginia city.
Ta Husgvarna TE510 και τα KTM LC, είδαν φως και μπήκαν στον χορό απο τα μέσα της δεκαετίας του 80'>>.....



Αστο καλύτερα...

Έχω ασχοληθεί δημοσιογραφικά με το θέμα χρόνια και χρόνια πριν...
Σε ένα μεγάλο αφιέρωμα στο ΜΟΤΟ για τα τετράχρονα στο Motocross πριν ο Jacky Martens τα ξαναφέρει στο προσκήνιο...

BSA, AJS, και ένα σωρό άλλες μάρκες που δεν τις ξέρει καν ο σύγχρονος μοτοσυκλετιστής, σάρωναν τίτλους, όταν οι ιάπωνες ανακάλυπταν τον τροχό...
Στα street NAI! Η Ηοnda είχε 2κύλινδρα, 4κύλινδρα και 6κύλινδρα εν σειρά 50άρια έως 350άρια, τρελλά πολύστροφα, που έκαναν τα δίχρονα ανεμηστήρα...
Αλλά στο χώμα... οι Ιάπωνες άργησαν πολύ...
Πρώτα η Maico, ΗVA, Rotax και μετά...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Πνευματωδεις σχολιασμοι και λοιπες ιστοριες

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 05 Οκτ 2006, 08:55

geco έγραψε:Άσε ρε Λειψίκωμε !

Θα φέρουμε ... συνεργείο καθαρισμού να μαζέψει το αίμα ! Να κάνει και μιά ... απολύμανση !

Την επίτευξη σοβαρού επιπέδου, δεν ξέρω αν θα ζήσω γιά να την προλάβω!
Θα αργήσει όμως, από ότι βλέπω !

Με γειά το ... καμινέτο σου ! (Πως αλλοιώς να πείς το δίχρονο 125άρι ; )

Είναι και ... περτικαλί !


Εισαι μικρος ακομα θα προλαβεις αρκετα... το επιπεδο βεβαια ειναι ενα καλο ερωτημα αν εχω τις δυνατοτητες να το φτασω και αν ποτε θα γινει αλλα δε σταματω να ελπιζω και να προσπαθω οσο μπορω.

Η "μπραάπ-μπραααααααάπ" μου παει μια χαρα παρα τα 7 χρονακια που εχει στην πλατη της μετα απο μια βολτα που το εκανα χθες στον Υμμητο. Ειδικα με ενα μαντροσκυλο να με κυνηγαει, χθες, για κανα χιλιομετρο, κανω απίστευτες επιδοσεις (που βρεθηκε το #$%^κοπαδι με τα γιδια στον Υμμητο αληθεια; )

Δεν ειναι περτικαλι! Ειναι ασπρο-κιτρινο-μπλε.

@Pino, αν και δεν προλαβαμε να συστηθουμε την τελευταια φορα (Πήλιο , μου φαινεται), ανοιγω και βιβλια και γκαζι οσο μπορω! Ανακωχη....; με τους "σχιστοματιδες"; ποτε ξανα! Το τομαχωκ προσωπικα δεν το εθαψα ποτε, ακομα και οταν ειχα (εχω :? ) Ιαπωνεζικα! :twisted: :twisted:

@Berg, Τι σοβαρα; Αυτο ειν' το γκαζι; Στα δεξια ειναι; Εγω νομιζα οτι είναι η αλλη λακαμια που τραβας με το αριστερο χερι πισω, και οταν εχει κατηφορο φευγει τεζα το μηχανακι πάνω στον Markd!!! :D

@doc, δεν μπορω να πω τπτ, respect!
Τελευταία επεξεργασία από leipsippos και 05 Οκτ 2006, 14:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Πνευματωδη σχολιασμοι και λοιπες ιστοριες

Δημοσίευσηαπό sacram » 05 Οκτ 2006, 11:05

καλά λοιπόν θα ηρεμήσουμε τα πνεύματα και δεν θα κατηγορούμε τα Ευρωπα'ι'κα πυραύλια.
Ακούστε τι θα κάνουμε όμως. Απλά και όμορφα θα σημειώνουμε κάθε φορά που κάποιος εγκαταλείπει trail ride λόγο μηχανικής βλάβης, τη μότο καβαλάει, και σε κάνα χρόνο βλέπουμε τα ποσοστά.
Αυτα.
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

"Πόλεμος και Ειρήνη" !

Δημοσίευσηαπό geco » 05 Οκτ 2006, 11:37

leipsippos έγραψε:
@Pino ... ανοιγω και βιβλια και γκαζι οσο μπορω!



Σίμο,
ο νεαρός τα βιβλία τα ανοίγει (είναι ... διαβαστερός) !!!

Το γκάζι ...

Eίναι όπως ακριβώς τα λέει :" Όσο μπορώ" (Δεν μπορεί ακόμα!)

Φέρε εσύ πάντως από εκείνο το καλό το ξύδι, που ξέρεις, γιά να του περάσει η ... έξαψη !!!


leipsippos έγραψε:@Berg, Τι σοβαρα; Αυτο ειν' το γκαζι; Στα δεξια ειναι; Εγω νομιζα οτι είναι η αλλη λακαμια που τραβας με το αριστερο χερι πισω, και οταν εχει κατηφορο φευγει τεζα το μηχανακι πάνω στον Markd!!! :D



Τώρα που έμαθες πως το λένε, είναι καιρός σιγά-σιγά, να μάθεις και να το ανοίγεις.

Προσοχή μόνο, ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΕ ... ΠΕΙΡΑΞΕΙ !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό kavadias » 05 Οκτ 2006, 18:03

Απλά και όμορφα θα σημειώνουμε κάθε φορά που κάποιος εγκαταλείπει trail ride λόγο μηχανικής βλάβης, τη μότο καβαλάει, και σε κάνα χρόνο βλέπουμε τα ποσοστά.


άσε αν συμμετέχω και γω δεν μάς παίρνει... τη γ@μήσαμε οι γιαπωνέζοι... :lol: :lol: :lol:
-Έλα Καβαδία, πότε σκοπεύεις να τερματίσεις;;
.
.
.
-ΠΟΤΕ;;;;;

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

παιδί τραύμα
Άβαταρ μέλους
kavadias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 05 Φεβ 2006, 22:38
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό T63 » 08 Οκτ 2006, 20:15

:firestarter: :firestarter: :firestarter: :firestarter: :firestarter:

Bασικά μπορούμε απλά να πούμε τι καβαλάει ο καθένας πόσα χιλόμετρα εχει κάνει και πόσες φορές έχει λύσει το μοτέρ του!

Εγώ έχω κάνει 105000 χλμ και έχω αλαξει την φλάτζα στην βάση του κυλίνδρου...ΜΟΝΟ...


:band: :rockout2: :rockout2:


:sword: Japan και τα μυαλα στα κάγκελα! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
T63
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2005, 03:28

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες