Σελίδα 1 από 2

Θέλω να πάρω τα βουνά.Εχω πρόβλημα;...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 18:31
από patrinos
Γεια χαρα σε ολους :) Εχω παρακολουθησει αρκετες απο τις κουβεντες που κανετε εδω μεσα και σας διακρινει το κλιμα της "παρεας" μεσα βεβαια απο την ωριμοτητα...Μπραβο γιαυτο σε ολους σας... :wink: Το μικροβιο του βουνου ή το εχεις ή δεν το εχεις(και πας για μπανια στη θαλασσα... :P ).Το θεμα που θελω να με βοηθησετε ειναι το εξης ...Η μοτοσυκλετα για μενα αποτελει ενα απο τους τροπους διασκεδασης στη ζωη μου...Οδηγω για να το ευχαριστιεμαι ειτε σε ταξιδι ειτε στην πολη ειτε σε Εθνικες Οδους...Εννοειται οτι η ασφαλτος εναλλασεται με χωματινες διαδρομες οσο μπορω...Μονός και διπλός(και η γυναικα ακολουθει...)Ειτε με το αυτοκινητο ειτε με την μοτοσυκλετα με την πρωτη ευκαιρια τα παταω τα χωματα...Εχω ενα Caponord και ο λογος που το πηρα ειναι γιατι κανει τα παντα και με περισσεια ανεση και τεζα φορτωμα...Ολα αυτα που θελω να κανω.Πλην του χωματινου "καλου"...Σε χωματα το παω αλλά δεν ειναι και οτι πιο ευχαριστο.Ασε που το λυπαμαι.ασεεεε αν πεσει...μου επεσε η καρδια(και η τσεπη...)Οχι οτι δεν το παω βεβαια...Μην τρελλαθουμε κιολας...Την τρωει την βρωμίλα του...Θελω λοιπον να παρω μια μοτο που να μου επιτρεπει σε προσωπικη και μονο χρηση να ξεδινω στα βουνα.Θελω ενα οικονομικο Endurακι που να μπορω να το περιποιουμαι στην συντηρηση μονος μου αλλά και να κινειται αξιοπρεπως στα βουνα και στα μονοπατια...Και μπορει οι διαστασεις μου των 190εκατοστων και 105 κιλων να μην κολλανε πουθενα σε διαδρομες,αλλά το ιδιο θελω και για την μοτοσυκλετα που θα παρω... Καθαρά για δικη μου ευχαριστηση και φυσικα με ολα αυτα τα μοντελα που ακουω...εχω μπλοκαρει...CRM KDX TTR YZF WRZ WRF YZR DRZ KLX και ολα τα τρίγραμμα :oops: :oops: 125cc,200,250,400,450,600 και παει λεγοντας... Αλλο 2χρονο άλλο 4χρονο άλλο αεροψυκτο,υδροψυκτο...και η επιλογη γινεται λαβυρινθος...Το θελω να παιρνω τα βουνα και να το φχαριστιεμαι.Αλλά και μεσα στην πολη να το κυκλοφορω επισης δεν θα με χαλασει,χωρις βεβαια να ειναι και πρωταρχικος μου στοχος.Τωρα αν ειναι και ανετο ακομα καλυτερα.Κι αν εχει και φωτα ουουου...πολυ καλα.Και φυσικα να το κουμανταρω εγω εεε...οχι να με πηγαινει αυτο οπου θελει...να συνεργαζομαστε...φιλικά.!Εδω ειναι το θεμα ομως...Αλλά μου λενε καποιοι οτι το 200αρι ειναι μικρο,παρε 2χρονο,εκεινο καιει πολλα,αυτο ειναι βαρυ,αυτο δεν συντηρειται ευκολα,αυτο χαλαει,εκεινο εκει ειναι δυστροπο,το αλλο ετσι,εκεινο παραεξω και μπλοκαρω...Για βοηθηστε ρε παιδια...Μπας και ερθει εκεινη η ωρα που θα βαλω τη μποτουλα,κρανος, στολη... και θα φυγω για τα βουνα...Και δοξα το Θεο στην ευρυτερη περιοχη της Πατρας εχει πολλα(και καλα...).Ασε που θα το κοτσαρω σε τρεϊλερακι (που θα παρω βεβαια...:? )και οταν οι αλλοι ξεκουραζονται στο χωριο...εγω θα αλωνιζω στα βουνα και στις ομορφιες διασκεδαζοντας...Βοηθατε γιατι καιρο τωρα λεω να την κανω αλλά οσες φορες ψαχνω...τοσο μπερδευομαι... :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 22:16
από iatrodikastis
Πάρα πολλές κουβέντες γιά το ίδιο θέμα έχουν ξεκινήσει εδώ.
Δεν πιστεύω ότι θα βρείς άκρη.Οι γράφοντες έχουν ξοδέψει εκατομμύρια και δεν έχουν καταλήξει.
Ξέρεις γιατί;Γιατί εξελίσονται.
Εξελίσονται σαν οδηγοί.
Πάντως ότι και να πάρεις πριν το πάρεις δοκιμασέ το.
Στα κιλά σου θα χρειαστείς και αλλαγή ελατηρίου αμορτισέρ.
Πήγαινε την άλλη Κυριακή και μέχρι το enduro sprint
στο Αίγιο έχει τεστ ride όλα το ktm.Δοκίμασε και τα ξαναλέμε.Από την κρίση σου θα καταλάβουμε που πρέπει να κινηθείς.
Φιλικά Πέτρος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 22:38
από drMel
Φίλε απο την Πάτρα, το προβλημα σου είναι ότι είσαι ακόμη στην πόλη και όχι στα βουνά.

Σχετικά με το θέμα μοτο, ατέρμονο το ζήτημα.
Δεν βγάζεις άκρη εύκολα.
Πάρε κάτι φθηνό για αρχή να σε βάλει στην πρίζα και μετά βλέπεις.
XR400 μια χαρά για αρχή όχι πάνω απο 2500.
Συγνώμη για τον τύπο που σου απάντησε πριν, έχει το ακαταλόγιστο.
Τον κυνηγάμε και μείς να τον πιάσουμε αλλά όλο και κάτι γράφει.

:lol: τεσπα
Το aprilia το πήρες απο τον Βασίλη??
Αν ναί τα χαιρετισματά μου όταν τον δείς
Μελέτης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2006, 22:41
από iatrodikastis
drMel έγραψε:Συγνώμη για τον τύπο που σου απάντησε πριν, έχει το ακαταλόγιστο.
Τον κυνηγάμε και μείς να τον πιάσουμε αλλά όλο και κάτι γράφει.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2006, 10:02
από patrinos
drMel έγραψε:Φίλε απο την Πάτρα, το προβλημα σου είναι ότι είσαι ακόμη στην πόλη και όχι στα βουνά.
Πάρε κάτι φθηνό για αρχή να σε βάλει στην πρίζα και μετά βλέπεις.
XR400 μια χαρά για αρχή όχι πάνω απο 2500.
Το aprilia το πήρες απο τον Βασίλη??
Αν ναί τα χαιρετισματά μου όταν τον δείς
Μελέτης

Καλημερα...Το προβλημα μου ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που λες...οτι ειμαι ακομη στην πολη... :lol: :lol: Που θα παει...θα παρω και τα βουνα.Κι εγω σκεφτομουν για το ΧR400 και μαλλον εκει θα καταληξω.Και βλεπουμε...
Το Capo απο τον "μανουλα μου" το πηρα... :D Θα του δωσω χαιρετισματα. Σ'ευχαριστω... :)

Πάρε τα βουνά και γρήγορα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2006, 10:52
από geco
Πάρε το XR 400 !

Είναι το καλύτερο σχολείο και το πιό άθραυστο μηχανάκι στον πλανήτη !

Μην δώσεις πολλά ! Βρες κάποιο σε λογική κατάσταση και με λογική τιμή και χτύπα το !

Ανταλλακτικά υπάρχουν, μηχανικοί επίσης, αξεσουάρ όσα θες και θα το φχαριστηθείς τρελλά !

Βουρ !!!

Πάρε τα βουνά και γρήγορα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2006, 11:03
από disco
Το πιό άθραυστο μηχανάκι στον πλανήτη είναι το Καβασακι Ζ-900b και Γιαμαχα V-50.
Δεν είναι χωμάτινα βεβαια.

Πάρε, πάρε !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2006, 11:18
από geco
Βρε Δίσκε,

είσαι εκτός θέματος !

Πες καμμιά κουβέντα να βοηθήσεις τον άνθρωπο!

Πάρε, πάρε !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2006, 11:44
από disco
Αυτό το θέμα είναι πολύπλοκο, παίρνεις ένα εισαγωγικό μοντέλο και μετά παίρνεις αυτό που που έχεις κατάληξη ότι θα σου ταιριάζει περισσότερο. Ναι το XR400 είναι ένα τέτοιο όπως και το WR200 το οποιο δεν παράγεται από το 98.

Re: Πάρε τα βουνά και γρήγορα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2006, 13:09
από patrinos
geco έγραψε:Πάρε το XR 400 !
Είναι το καλύτερο σχολείο και το πιό άθραυστο μηχανάκι στον πλανήτη !
Μην δώσεις πολλά ! Βρες κάποιο σε λογική κατάσταση και με λογική τιμή και χτύπα το
Ανταλλακτικά υπάρχουν, μηχανικοί επίσης, αξεσουάρ όσα θες και θα το φχαριστηθείς τρελλά !
Βουρ !!!

Φιλε σ'ευχαριστω.Μαλλον για αυτο λεω.Τωρα βεβαια θα ηθελα μια βοηθεια σχετικα με το τι να κοιταξω για να δω αν ειναι σε καλη κατασταση.Δηλαδη περα απο εμφανιση,χτυπηματα και τετοια σχετικα που φαινονται με το ματι,τι αλλο πρεπει να προσεξω στα 400αρια XR σε επικειμενη αγορα;...Σε τι τιμες παιζουν μεταχειρισμενα;... :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2006, 21:40
από iatrodikastis
Πάγενε σου λέω μέχρι το Αίγιο την Κυριακή....μετά θα είναι αργά να το μετανιώσεις.
Βρές μετά και ένα XR να το δοκιμάσεις και ξαναγράψε.

Re: Πάρε τα βουνά και γρήγορα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2006, 13:36
από sacram
patrinos έγραψε:
geco έγραψε:Πάρε το XR 400 !
Είναι το καλύτερο σχολείο και το πιό άθραυστο μηχανάκι στον πλανήτη !
Μην δώσεις πολλά ! Βρες κάποιο σε λογική κατάσταση και με λογική τιμή και χτύπα το
Ανταλλακτικά υπάρχουν, μηχανικοί επίσης, αξεσουάρ όσα θες και θα το φχαριστηθείς τρελλά !
Βουρ !!!

Φιλε σ'ευχαριστω.Μαλλον για αυτο λεω.Τωρα βεβαια θα ηθελα μια βοηθεια σχετικα με το τι να κοιταξω για να δω αν ειναι σε καλη κατασταση.Δηλαδη περα απο εμφανιση,χτυπηματα και τετοια σχετικα που φαινονται με το ματι,τι αλλο πρεπει να προσεξω στα 400αρια XR σε επικειμενη αγορα;...Σε τι τιμες παιζουν μεταχειρισμενα;... :roll:


πάρε το XR και το μυαλό σου θα καεί..ε συγνώμη θα κολήσει στα βουνα εννοώ
Τι να προσέξεις???????? ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο GECO!!!
Mη πάρεις αγωνιστικό μοτόρι από τώρα. Δεν εχει νόημα. Εκτος κ αν το 8ες κ εσύ για...ψυχολογικούς λόγους :wink:

ΥΓ: Εχω τσεκάρει πολλά xr για φίλους πριν την αγορά
Το νου σου πολύς κόσμος τα βαπτιζει πχ μοντέλο 98 επειδή είναι η πρώτη τους άδεια στην Ελλάδα το 98(εισαγωγή). Τέλος πάντων θα σου πει ο geco... :wink: :wink:

XR 400 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2006, 15:02
από geco
Οι τιμές ξεκινάνε γύρω στα 2.000 ευρώ.

Με τον αριθμό πλαισίου μπορώ να σου βρώ την χρονιά παραγωγής ! Μην σε απασχολεί αυτό. Εδώ δεν μπορούν να σε κοροϊδέψουν.

Δεν πονάει πουθενά αλλά πρέπει να έχει αρκετό λάδι και να αλλάζεται συχνά!

Τι να προσέξεις ;

Κοίταξε την γενική του κατάσταση γύρω-γύρω , άκουσε πως δουλέυει το μοτέρ, ψάξε γιά χτυπήματα, επισκευές στον σκελετό. Δες τα ρουλεμάν του λαιμού. Βγάλε σέλα και ρεζερβουάρ και δες πως είναι από κάτω, άν μπορείς.

Προτίμησε μηχανάκι που έκανε χώμα (κι ας έχει γρατζουνιές) από κάποιο που έλειωνε στην άσφαλτο και στις σούζες. Οι ακριβές ζημιές είναι στον κινητήρα! Τα περιφερειακά αλλάζονται εύκολα και φτηνά!

Πήγαινε το να το δεί μηχανικός. Θα σου πεί άν χρειάζεται κάτι.

Τα κόκκινα είναι τα νεώτερα μοντέλλα, τα λευκά παλιότερα!

Θυμίσου : 'Ολο τον κόσμο ρώταγε - του κεφαλιού σου κάνε !

Καλή τύχη !

XR 400 R

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2006, 15:38
από iatrodikastis
Ακουσέ με και δεν θα χάσεις.
Τα test που σου προτείνω είναι για να βγείς κερδισμένος και ευτυχισμένος από την αγορά σου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Δεκ 2006, 12:00
από patrinos
παρακολουθω τις οδηγιες σας και ευχαριστω πολυ γιαυτο.Με βοηθατε αρκετα... :wink: Αυτες τις μερες οντας σε αναζητηση του καινουριου μου εντουροφιλου, επεσα πανω σε ενα CRM250R μοντελο '96...Απο πρωτη ματια φανηκε σε καλη κατασταση και θελω την γνωμη σας...Ειναι καλη αγορα μια τετοια;Που κυμαινονται οι τιμες για τα συγκεκριμενα;Τι απαιτησεις κοστος συντηρησης εχει;Αξιζει ως αγορα ή ειναι "λιγο";...Για δωστε τα φωτα σας ρε παιδια...μπας και καταληξουμε τελικα καπου... :)