Σελίδα 1 από 1

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2006, 12:02
από jfk60
Επειδη θελω να ρυθμισω το ΙΜΟ ξερει καποιος
να μου πει που ειναι το χλμ στα παλια
γραφεια του 0-300?
η εστω καποιο αλλο γνωστο και τσεκαρισμενο μερος?

Ευχαριστω.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2006, 12:06
από superspy
Το χιλιόμετρο ανα αγώνα είναι κάτι σχετικό.
Δηλαδή ορίζεται κάθε φορά απο τον εκάστοτε οργανωτή.
Το ότι θα ρυθμίσεις το ΙΜΟ σου στο συγκεκριμένο χιλιόμετρο δεν σε εξασφαλίζει. Απλά θα είσαι πολύ κοντα. :-)

Ακριβώς στην είσοδο του παραδρομου του 0-300 (παλαιά γραφεία) έχει μια τσιμεντένια κολόνα.
Θα βρείς στο σώμα της το 0. Συνεχίζεις στον παράλληλο με την εθνική και μετά απο μια δεξία και πάνω στην παρατεταμένη αριστερή στο στηθαίο θα βρείς το 1. :-)

Καλή επιτυχία ;-)

Καλιμπράρισμα !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2006, 12:24
από geco
Βρε jfk,

τι είναι αυτά που λές;

Τι να το κάνεις το χιλιόμετρο άν δεν πας να κάνεις συγκεκριμένο αγώνα;

Σε κάθε αγώνα μπορεί να διαφέρει και πρέπει ο οργανωτής να σου πει τι Περίμετρο τροχού (Wheel Size) έχει βάλει και τι όργανο έχει χρησιμοποιήσει.

Tέλος πάντων στον παράδρομο της Εθνικής Οδού λίγο μετά τα Goodys του Αγίου Στεφάνου και έξω από την είσοδο του "Γερμανού" ξεκινάει το χιλιόμετρο που τελειώνει έξω από το κατάστημα του γεωπόνου.

Βρες τα σημάδια στην άσφαλτο και στην μπαριέρα (και στις δύο κατευθύνσεις) και μέτρησέ το.

Συνήθως το WS που βάζουν είναι 2205 αλλά εξαρτάται και από την φθορά που έχει το λάστιχό σου κλπ.

Καλή τύχη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2006, 13:33
από jfk60
Σπυρο και Γιωργο* σας ευχαριστω.


* Φιλε Γιωργο την Κυριακη εκανα ξανα το T.R. του φλεβαρη και
ρυθμισα το ΙΜΟ με 2205 που λεει και το κοντερακι του ΚΤΜ
και εδειχνε αρες-μαρες-κουκουναρες , τελικα μπρος-πισω συνεχεια
και με συνεχεις διορθωσεις (και αναφορα ανα 10 μ.)το εφτασα στο 2235
το κουφο στην ιστορια ειναι οτι στις μικρες αποστασεις εως 400-500 μ.
εδειχνε σωστα στις μεγαλες 1.5- 2.7 χλμ εδειχνε λαθος.

Εχετε δικιο, το σεταρισμα θα πρεπει να γινει πριν τον αγωνα.

Ρυθμίσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2006, 14:21
από geco
jfk60 έγραψε:
το κουφο στην ιστορια ειναι οτι στις μικρες αποστασεις εως 400-500 μ.
εδειχνε σωστα στις μεγαλες 1.5- 2.7 χλμ εδειχνε λαθος.



Μπά !

Το κουφό θα ήταν το αντίθετο !

Αυτό που λες είναι νορμάλ γιατί οι μικροδιαφορές αθροίζονται και στις μακρυνές τουλίπες η απόκλιση φαίνεται !

Συχνά ακόμα, ενώ στο χιλιόμετρο όλα δείχνουν ΟΚ, στον αγώνα δεν συμφωνεί το οδόμετρο με το road book.

Εκεί πρέπει να μετρήσεις μεγαλύτερη απόσταση και να καλιμπράρεις ξανά.

Ρυθμίσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2006, 16:10
από sacram
Eπίσης στον αγώνα μετά τις πρώτες δύο τρείς τουλίπες, τσεκάρεις και προσθαφαιρείς περίμετρο αναλόγως.
Μέχρι και η πίεση που θα επιλέξεις στο μπροστινό σου είναι ικανή να σου <ζαλίσει> το κοντέρ.
Σημαντικό: ΟΧΙ ΣΟΥΖΕΣ!!! Θα γράψει τα μισά :lol:

Re: Ρυθμίσεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2006, 19:33
από doc
sacram έγραψε:Σημαντικό: ΟΧΙ ΣΟΥΖΕΣ!!! Θα γράψει τα μισά :lol:


Μπαααααά
Αν αφήνεις τον τροχό να γυρνάει δεν χάνεις και πολλά! Το θέμα είναι να μην τον φρενάρεις στον αέρα... :lol: :lol: :lol: :lol: