Σελίδα 1 από 3

2χρονο VS 4χρονο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2007, 20:53
από patrinos
Οταν μιλαμε για χωματινες μοτοσυκλετες και αναφερομαστε σε διαφορους τυπους και κυβισμους,η μεγαλυτερη διαφορά μεταξυ των μοτοσυκλετων ειναι ο χρονισμος...Μιλαμε δηλαδη για 2χρονα και 4χρονα...Ποιες οι διαφορές μεταξυ τους στην πραξη;Πώς κινειται μια 2χρονη και πώς μια 4χρονη μοτοσυκλετα στο χωμα;Ποια η διαφορετικοτητα τους στον τροπο οδηγησης τους αλά και στον τροπο που συμπεριφερονται;Ποιες προτιμουνται;Ποιες θεωρουνται ως ευκολοτερες ή πιο ευχρηστες;Ποια η αξιοπιστια καθεμιας αλλά και η αποδοση της συγκρινομενη με την αλλη;
Ειναι λοιπον μια εφ'ολης της υλης αντιπαραθεση,ετσι για να μαθαινουμε οι νεωτεροι στο χωρο αλλά και για να μας διδάσκουν οι εμπειροτεροι.Δεν μπορει.Κατι καλο θα βγει... :wink:
Υ.Γ.Παρακληση πος τους γνώστες...Ας μην αναλωθει το τοπικ σε τεχνικη αναλυση των 2χρονων-4χρονων και στον τροπο που "τεχνικα" στηνονται αλλά ας δουμε τις διαφορές στην πράξη.Στα βουνά,στο χωμα,στον τροπο που οδηγουνται αλλά και στο αποτελεσμα που βγαζουν...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2007, 14:03
από Papasouzas
Εγω το μόνο που ξέρω (έχοντας οδηγήσει 2-3 φορες δίχρονο σε πίστα)είναι πως τα ρημαδιασμένα τα δίχρονα θέλουν συνέχεια πίσω φρένο κι εγω σαν νέοπας δεν έχω σηνιθίσει εντελώς στην οδήγηση με την μπότα ακόμα:P :P Με το ΧRάκι μου απλά κατεβάζω ταχύτητες :P :P (αν και πιστεύω πως δεν είναι σωστος τρόπος για γρήγορη οδηγηση αυτος) :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2007, 15:44
από patrinos
Αληθευει οτι τα 250αρια 2Τ ειναι καλο "σχολειο" για ενασχοληση με ερασιτεχνικο εντουρο;...Ή μηπως τα 400αρια σε 4Τ ειναι πιο cool για τετοιες καταστασεις στα βουνα;... :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2007, 17:19
από doc
patrinos έγραψε:Αληθευει οτι τα 250αρια 2Τ ειναι καλο "σχολειο" για ενασχοληση με ερασιτεχνικο εντουρο;...Ή μηπως τα 400αρια σε 4Τ ειναι πιο cool για τετοιες καταστασεις στα βουνα;... :roll:



Ανοίγεις και πάλι μεγάλη πληγή...

Όχι δεν αληθεύει! Τα 250άρια δεν παύουν να έχουν 40 άλογα, που είναι πολλά και μπορούν να σε στείλουν αδιάβαστο! Καλύτερο σχολείο είναι τα 200-125 (αν είσαι ελαφρύς) και πόσο μάλλον τα 250-400 τετράχρονα.

Δίχρονα
+Ελαφριά, ευέλικτα, φτηνό service,
-μανιβέλα, λαδόμιξη, βρώμα, πιο ασταθή στα πολλά χιλιόμετρα, δεν έχουν το φρένο του κινητήρα, επισφαλής η εξάτμιση στα βράχια.

Τετράχρονα
+ομαλή απόδοση, οικονομία, μίζα, φρένο κινητήρα, "politicaly correct", σταθερότερο στις ανωμαλίες και στα πολλά χλμ.
-βαρύτερα, ακριβότερο στη συντήρηση

Διαλέγεις και παίρνεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 09:35
από leipsippos
Πιστευω ενα μεταχειρισμενο 2Τ στα 125 με 200 ειναι ιδανικη περιπτωση για να ξεκινισει καποιος. Εχει αρκετο γκαζι, ειναι αρκετα ελαφρυ, δεν ζηταει πολλα και συγχωρει αρκετα λαθη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 10:04
από ktmakis
Συμπληρώνω:
2Τ Φθηνότερα να τα αποκτήσεις , πιο απλά στη κατασκευή του μοτερ, χειρότερη ζημιά 500 ευρώ περίπου.
4Τ Πιο ήπια στην απόδοση και λειτουργεία βάζουν τη δύναμη καλύτερα στο έδαφος και έχουν καλυτερη πρόσφηση. Επίσης πιο ξεκούραστα αρκεί να μην φορτώνονται με λάσπη και να μην πέφτουν συχνά. Αμα σπάσουν όμως πέρνεις καταναλωτικό.
Πάντα ξεκινάς από τα μικρά κυβικά για να μάθεις το χειρισμό τους. Οταν φτάσεις να χαλάς πολλή βενζίνη και να λιώνεις δίσκους ανεβαίνεις σε κυβικά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 10:25
από patrinos
Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες.Να ρωτησω κατι ακομη.Για μενα που το 1.90m και τα 100+ κατι κιλα μου ειναι καπως...πιο...αντρικα :roll: :roll: :D ενα 125 δεν θα ηταν "λιγο" για να με πηγαινει στα βουνα;...Μηπως να δω τα 200 και ανω ως καλυτερη επιλογη;... :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 12:59
από doc
patrinos έγραψε:Σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες.Να ρωτησω κατι ακομη.Για μενα που το 1.90m και τα 100+ κατι κιλα μου ειναι καπως...πιο...αντρικα :roll: :roll: :D ενα 125 δεν θα ηταν "λιγο" για να με πηγαινει στα βουνα;...Μηπως να δω τα 200 και ανω ως καλυτερη επιλογη;... :?:


Ναι... Εσύ και με 250 μπορείς να ξεκινήσεις. Σίγουρα όχι 125...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 13:09
από leipsippos
Κοιτα καλιτερα για 200, ειμαι 120 κιλα περιπου και το KTM 200 2Τ του ιατροδικαστη που οδηγησα προχθες, ειχε αρκετο γκαζι, οχι οτι το 125 που εχω δεν παει βημα. Απλα το 200 δεν θα το εξαντλησεις γρηγορα ωστε να χρειαστεις αλλο. Επιστημονικη μου αποψη παντα.

Σημ. ο doc τα λεει απο την οπτικη γωνια του ... λεπτου! Για αυτο και δε θα τον βαλουμε ποτε στην ομαδα των 100+!!!! :D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 17:25
από doc
Επιπροσθέτως:

Τα δίχρονα, εννοείται ότι σε δύο χρόνια πρέπει να τα αλλάξεις.
Τα τετράχρονα μπορείς να τα κρατήσεις τέσσερα χρόνια! :lol: :lol: :lol: :lol: :toilet:

Τα τετράχρονα έχουν βαλβίδες και θέλουν ρύθμιση...
Τα δίχρονα προέκυψαν από τετράχρονα με καμμένες βαλβίδες και εξελίχτηκαν από έναν μηχανικό για να μην έχουν βαλβίδες. Κι έτσι δεν μπορείς να φουσκώσεις τα λάστιχα!!! :withstupid:

Τα δίχρονα τα λένε και "ξερά" στα Θεσσαλονικιώτικα, από το ξερό ήχο!
Είναι ΜΕΓΑ λάθος να τα λένε "καθαρά", γιατί είναι πιο βρώμικα λόγω λαδιού!
Καθαρά είναι τα τετράχρονα MX που δεν λερώνονται με λάδι, κι όταν δεν κάνεις προπόνηση στη λάσπη! :ahole:

Τα δίχρονα έχουν μεγάλη εξάτμιση μπροστά, για να μεταφέρουν βάρος μπροστά, αφού έχουν ελαφρύτερο κινητήρα, για να μην σηκώνουν εύκολα σούζα! Στα τετράχρονα, γίνεται το αντίθετο :bang:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 18:04
από ktmakis
Τα δίχρονα είναι αντρικά μηχανάκια δηλαδή.
Τα τετράχρονα είναι για κυρίες συνήθως....
Αμα ξέρεις τι τύπος είσαι διαλέγεις και το αντίστοιχο μηχανάκι.
Εύκολο είναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 20:09
από patrinos
Τι αυτονομια εχουν αυτα τα 250 2Τ;...απο θεμα καταναλωσης λεω...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 20:27
από ktmakis
80-100+ Εξαρτάται από το πόσο πλούσιο μίγμα καυσίμου του τροφοδοτεί το καρμπυρατέρ. Αυτό είναι ρυθμίσιμο. αμα βάλεις και τη ρεζέρβα προσθέτεις άλλα 20 περίπου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2007, 23:57
από doc
patrinos έγραψε:Τι αυτονομια εχουν αυτα τα 250 2Τ;...απο θεμα καταναλωσης λεω...


A!!! Και το βασικότερο: Τα δίχρονα καίνε σε δύο χρόνια, ότι καίνε τα τετράχρονα σε τέσερα!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2007, 11:35
από sacram
εεε μη ξεχνάς και τις αποστάσεις....
8ες να γυρνάς για πολλά χιλιόμετρα? Αν κρίνω από την υπογραφή σου μάλλον εισαι ταξιδιάρης. Οταν λέω ταξίδι εννοώ χωμάτινο....(και οχι μόνο)
Ε τότε πάρε ένα 4stroke να βρείς την υγειά σου.
Δεν υπάρχει καλό κ κακό μοτο, 8έμα γούστου. Εξαρτάται από το <πώς> θες να περνάς τα Σαβκύριακά σου.