Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 10:06
από patrinos
sacram έγραψε:εεε μη ξεχνάς και τις αποστάσεις....
8ες να γυρνάς για πολλά χιλιόμετρα? Αν κρίνω από την υπογραφή σου μάλλον εισαι ταξιδιάρης. Οταν λέω ταξίδι εννοώ χωμάτινο....(και οχι μόνο)
Ε τότε πάρε ένα 4stroke να βρείς την υγειά σου.
Δεν υπάρχει καλό κ κακό μοτο, 8έμα γούστου. Εξαρτάται από το <πώς> θες να περνάς τα Σαβκύριακά σου.

Καπως ετσι το σκεφτομαι κι εγω.Απο μια ερευνα αγορας που κανω αυτο τον καιρο ΨΑΧΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο 2Τ και 4Τ και κυβισμους απο 200 εως 650...Αυτο που με χαλαει σε καποια ειναι η πολυ μικρη αυτονομια διοτι εγω μιλαω για αποστασεις ποτέ (σχεδον)μικροτερες απο 100 χλμ οπότε ειναι κι αυτο ενας περιορισμος.Απο την αλλη δεν θελω κατι εντελως "βρουμμμμμμμμμμμμ" διοτι θα με κουρασει εν καιρω και δεν θα χαιρομαι αυτα που θελω να κανω...
Γενικα και μεσα και απο τις συμβουλες σας(... :wink:) προσανατολιζομαι σε 3 μοτο...DRZ400S,XR400,KTM EXC 250...Μαλλον δηλαδη γιατι παιζει ρολο και η τιμη αγορας αλλά και η συντηρηση...Παντως ενω τα περιμενα πιο "ευκολα" και συγκεκριμενα στην συγκεκριμενα κατηγορια τελικα υπαρχει πληθωρα επιλογων και τιμων που αμα μπεις στο χορο...θα χορεψεις για τα καλα...υπο ολες τις εννοιες... :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 10:13
από ktmakis
Το 2χρονο EXC δεν έχει 100κμ αυτονομία και δεν θα είναι ξεκούραστο γιαυτό που θέλεις...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 10:29
από patrinos
ktmakis έγραψε:Το 2χρονο EXC δεν έχει 100κμ αυτονομία και δεν θα είναι ξεκούραστο γιαυτό που θέλεις...

Ναι...το εβαλα στα "υποψη" διοτι αν τελικα παρω αυτο τοτε υπολογιζω και ενα τρεϊλερ μεταφορας...Εξαρταται απο την τιμη...Εξαρταται.Αλλωστε ακομα δεν εχω αποφασισει τιποτα... :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 11:34
από ktmakis
Είναι για εντουρο όμως.......... άλλο πράγμα!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 17:09
από patrinos
ktmakis έγραψε:Είναι για εντουρο όμως.......... άλλο πράγμα!!!

Ειναι...ειναι...:wink: Το 300αρι; Τι λεει αυτο;σε τι τιμες παιζει;... :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 17:13
από ktmakis
300 μεταχειρισμένο δεν γνωρίζω...Καλό όμως και ροπάτο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2007, 17:21
από THANOS_KTM
ktmakis έγραψε:300 μεταχειρισμένο δεν γνωρίζω...Καλό όμως και ροπάτο.


300αρι σχετικά καινούργιο μοντέλο,γιατί τα παλιά τα καπάκια ειδικά στις ανηφόρες τα είχαν για ψωμοτύρι. :wink: :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιαν 2007, 23:42
από patrinos
THANOS_KTM έγραψε:300αρι σχετικά καινούργιο μοντέλο,γιατί τα παλιά τα καπάκια ειδικά στις ανηφόρες τα είχαν για ψωμοτύρι. :wink: :D

Eιναι μοντελο 2000 και απο οτι μου ειπε ο ιδιοκτητης(τυγχανει γνωστος φιλου)ειναι "χαρτι".....Για εντουρο το θελω...Τι λεει;... :?: Απο συντηρηση και λοιπα;Απο αυτονομια; :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2007, 15:38
από doc
patrinos έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:300αρι σχετικά καινούργιο μοντέλο,γιατί τα παλιά τα καπάκια ειδικά στις ανηφόρες τα είχαν για ψωμοτύρι. :wink: :D

Eιναι μοντελο 2000 και απο οτι μου ειπε ο ιδιοκτητης(τυγχανει γνωστος φιλου)ειναι "χαρτι".....Για εντουρο το θελω...Τι λεει;... :?: Απο συντηρηση και λοιπα;Απο αυτονομια; :roll:


Το 300άρι δεν έχει καμία σχέση με αυτά που ζητάς...
συντήρηση κλασσική των δίχρονων, αυτονομία μικρή.
Δυσκολία στην οδήγηση αρκετή, μανιβέλα όχι πολύ εύκολη...
Το 2000 είναι ήδη παλιό. Κάτω από 2500 € φαντάζομαι... ε?
Πινακίδα έχει?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2007, 18:27
από patrinos
doc έγραψε:
patrinos έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:300αρι σχετικά καινούργιο μοντέλο,γιατί τα παλιά τα καπάκια ειδικά στις ανηφόρες τα είχαν για ψωμοτύρι. :wink: :D

Eιναι μοντελο 2000 και απο οτι μου ειπε ο ιδιοκτητης(τυγχανει γνωστος φιλου)ειναι "χαρτι".....Για εντουρο το θελω...Τι λεει;... :?: Απο συντηρηση και λοιπα;Απο αυτονομια; :roll:


Το 300άρι δεν έχει καμία σχέση με αυτά που ζητάς...
συντήρηση κλασσική των δίχρονων, αυτονομία μικρή.
Δυσκολία στην οδήγηση αρκετή, μανιβέλα όχι πολύ εύκολη...
Το 2000 είναι ήδη παλιό. Κάτω από 2500 € φαντάζομαι... ε?
Πινακίδα έχει?


Δηλαδη το 300αρι για τι ειναι;... :? :? :( (και πανω που ελεγα...)
Πινακιδα εχει ναι...Απο τιμη ΠΟΣΟ να το ζηταει για να το ζηταει καλα δηλαδη;...Κι απο θεμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ τι λεει;......... :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2007, 18:34
από doc
patrinos έγραψε:Δηλαδη το 300αρι για τι ειναι;... :? :? :( (και πανω που ελεγα...)
Πινακιδα εχει ναι...Απο τιμη ΠΟΣΟ να το ζηταει για να το ζηταει καλα δηλαδη;...Κι απο θεμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ τι λεει;......... :?


Πάντως δεν είναι για αυτό που το θες... Να τα ξαναλέμε????? Δεν τάπαμε??????

Ρουλεμάν τροχών, μπολτζόιντ μοχλικού, τσιμούχες πιρουνιού, ζοάν εξάτμισης και τέτοια να κοιτάξεις.

Από κινητήρα δεν έσπαγε - τι να σπάσεις από δαύτο!

2500 καλά είναι.

Το 2000ρο ήταν πολύ aggresive...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2007, 18:51
από patrinos
doc έγραψε:Πάντως δεν είναι για αυτό που το θες... Να τα ξαναλέμε????? Δεν τάπαμε??????
Ρουλεμάν τροχών, μπολτζόιντ μοχλικού, τσιμούχες πιρουνιού, ζοάν εξάτμισης και τέτοια να κοιτάξεις.
Από κινητήρα δεν έσπαγε - τι να σπάσεις από δαύτο!
2500 καλά είναι.
Το 2000ρο ήταν πολύ agresive...

Mαλιστα...Οπότε αφου XR400 δεν βρισκω ευκολα...και αφου DRZ400 πανε πολυ ψηλα τιμολογιακα...συνεχιζεται το ψαξιμο :?
Ευχαριστω... :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2007, 19:18
από miouos
για ριξε μια ματια στο www.mototriti.gr κατι θα βρεις εκει..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2007, 14:39
από patrinos
Λοιπον.Ψαχνοντας αυτο τον καιρο για ...την εισοδο μου στα βουνα και στα χωαματα,διαπιστωσα οτι υπαρχουν αρκετες επιλογες...Θελω λοιπον δινοντας το στιγμα του ΤΙ ακριβως θελω να με βοηθησετε με την γνωμη σας...
ΔΕΝ ΘΕΛΩ μικρη αυτονομια γιατι θελω να κανω και ταξιδακια χωματινα ανω των 150 χλμ...
ΔΕΝ ΘΕΛΩ αποτομη δυναμη γιατι δεν θα μπω πιστα ή δεν θα κανω μοτοκρος.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ λιγα κυβικα γιατι ειμαι εγω πολλα...(κιλα )και δεν θα με εξυπηρετησει...
ΔΕΝ ΘΕΛΩ να δωσω πανω απο 2500ευρωπουλα στην παρουσα φαση...
ΘΕΛΩ ολα τα παραπανω,αλλά και μια μοτο που να σιγονταρει.
ΘΕΛΩ εκδρομικο εντουρο αλλά με αξιωσεις,οχι παω δεν παω
ΘΕΛΩ αξιοπιστια και ευκολη κατα το δυνατο συντηρηση.
ΘΕΛΩ πολλα;;;;;; :oops:
με τα πολλά λοιπον,αν και καλυτερη λυση ισως ηταν ενα διχρονο 250 για καθαρο εντουρο με αξιωσεις-αλλά ειπα...δεν με εξυπηρετει απο αυτονομια- εψαξα για ΧR400 και DRZ400 ΑΛΛΑ δυστυχως παιζουν ΨΗΛΑΑΑΑΑ σε τιμη αγορας...Καλα κανουν βεβαια αλλά δεν με εξυπηρετουν...
ΒΡΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ενα TT600R μοντελο 2001 (μπλε) και ειμαι κοντα σε αγορα...ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ... :?: :?: :?:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2007, 15:14
από sacram
πάμε πάμε!!!!!
Πολλά θα ακούσεις όπως... είναι βαρύ πάρε κα8αρό κτλ κτλ
Λοιπόν ξεκα8αρίζω καταρχήν that i love TT600R.
Γιατί... εχει γλυκιά μα πολύ γλυκιά ροπή και άφθονη
Με κλειστο γκαζι σκαρφαλώνει, αυτονομία μαζί με την ρεζερβα τα χεις τα 150,
είναι τέλειο για εκδρομικό enduro, για trail ride raid, πίστεψε με μπαίνει κ σε μονοπάτια κ σε γκρέμια :mrgreen:.
Σε χωματόδρομους παίρνει το αίμα του πισω αφού η ohlins που φοράει πίσω... η piolli μπροστά, σε συνδιασμό με τον καλοσχεδιασμένο σκελετό του...τα κάνει όλα έυκολα.
YAMAHA MOTER!!!! με τους Ιταλους να εχουν αναλάβει τα υπόλοιπα...... 8)
Τωρα....από συντήρηση.....είναι σαν xt. Καθε 10,000χλμ service90/100ευρω και καθε 5,000 λάδια. Εγώ προσωπικα τα αλλάζω κά8ε 3,000...έτσι.....γιατι του αξίζει!!!
Εεεεε και με μια termigioni...απογειώνετεεεε....trust me
Mέχρι 2001 βγαίναν μανιβελάτα!!! Τα επόμενα,2002 και μετα, έχουν μίζα οπως και πολλα μειονεκτήματα...δεν φοράνει ohlins, τα μπροστινά τους έχουν μικρότερη διαδρομή, η σέλα είναι πιο κοντή, καμιά 10 κιλά βαρύτερα και 4με 5 άλογα λιγότερα.
Μοντελο 2001 είναι οτι πρεπει λοιπόν.
Οτι απορία έχεις ρίξτην ή μιλάμε τηλεφωνικός.

ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν συγκρίνω το xr400 με το ΤΤR600.
Απλα απαντώ στην ερώτηση περί ΤΤ600R!!!