Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιο μηχανακι να παρω;

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Ποιο μηχανακι να παρω;

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 23 Ιαν 2007, 13:57

Ενα πολυ καλο ερωτημα που εχει παρουσιαστει αρκετες φορές τον τελευταιο καιρο, και παντα θα επαρχεται ειναι το πολυ απλο «ποιο μηχανακι να πρωί για να ξεκινησω;» .
Απαντηση σε αυτο το ερωτημα δεν υπαρχει για τον πολυ απλο λογο οτι η ερωητηση εχει απο πισω της και ολους τους περιορισμους και τα «θελω» του εκαστοτε αγοραστη.
Βασικο σημειο για να ξεκινησουμε να συζητημε λοιπον ειναι η ιεραρχηση των αναγκων μας.
Γιατι το θελουμε το διτροχο;
Το θελουμε για την πολη; Για την εθνικη; Για ταξιδια; Για να ριχνουμε γκομενες ; Για να πηγαινουμε στο βουνο τις Κυριακές;
Οι πιο πολλοι απο μας κατα 90% θα χρησιμοποιησουμε την μηχανη μας για την καθημερινη μας μετακινηση απο και προς την εργασια μας. Αυτο και μονο μας περιοριζει σε αρκετα πραγματα. Λαστιχα, θεση οδηγησης, συντηρηση, κυβισμος αυτοματα μπαινουν σε ορια. Οσο και να γουσταρουμε εκεινο το διχρονο το εντουρακι ειναι λιγο ζορι να πηγαινεις καθε μερα με το κουστουμι να μυριζει λαδιλα στη δουλεια, και τα λασπιαρικα λαστιχα να φθειρονται χωρις λογο. Οποτε εχουμε δυο επιλογες, ειτε να εχουμε 2 μηχανες , που ειναι και το πιο σωστο κατ΄εμε, ειτε να αρχισουμε τους συμβιβασμους, που εκει αρχιζουν τα γλεντια.
Εστω λοιπον οτι θελουμε μια μηχανη η οποια θα μας πηγαινει στη δουλεια και θα μας δινει και την δυνατοτητα για χωμα. Πηγαινουμε λοιπον στην κατηγορια που λεγεται On-Off, μηχανες δηλαδη με διπλο χαρακτηρα, τοσο για ασφαλτο οσο και για χωμα. Εκει τα πραγματα ειναι χαοτικα. Οι κατασκευαστες ονομαζουν on-off μηχανες με καθαρα ασφαλτινο προορισμο και με καποιες δυνατοτητες χωματοδρομου (Ducati Multistrada, Yamaha TDM) μεχρι και εντουρο μεγαλου κυβισμου με φωτα και φλας (ΚΤΜ 640). Επειδη σιγουρα θα θελουμε να παμε και καπου το καλοκαιρι με την καλη μας και την «καλη» μας, τα μικρα κυβικα (125) μπορει να ειναι ιδανικα απο πλευρας βαρους, καταναλωσης, κοστους για την πολη αλλα θα κλαταρουν στα πρωτα 40 χλμ οταν φορτωθουν με το μισο βιος μας στη σχαρα. Οποτε αρχιζουμε να κοιταμε για πιο πολλα κυβικα. Ποσα; Τοσα ωστε να μην χρειαζομαστε ολο μας τον μισθο σε βενζινες και συντηρηση. Μια Honda Goldwing μπορει να τραβαει και τροχοσπιτο αν χρειαστει, αλλα το καθε μερα Παγκρατι-Νεα Ιωνια θα μας κανει να ζουμε για να πληρωνουμε βενζινες.
Γενικα καλο θα ηταν οταν δεν ξερουμε να κοιταμε τι παιρνει η πλειοψηφια για αυτες τις δουλειες. Και να μην μας κανει στο τελος, θα εχουμε ενα μηχανακι που πουλαει, αρα θεωρειται γενικα «καλο» , το οποιο σημαινει οτι θα εχει και μια μεταπωληση , αρα δε θα χασουμε ενα σκασμο λεφτα απο μια λαθος επιλογη. Ενα εξεζητημενο μηχανακι μπορει να μας κανει να φαινομαστε αρχοντες στα ματια των φιλων μας, αλλα αν μας βγαζει την ψυχη και εμεις την δικια του με την χρηση που του κανουμε σε λιγο θα αναγκαστουμε να τοπουλησουμε οσο οσο και θα βριζουμε και τη τυχη μας.
Τα 250-650 κυβικα ειναι οι κατηγοριες που εχουν τα πιο πολλα μοντελα ον-οφφ, ειδικα αυτη των 650 τεινει να γινει η πλεον διαδεδομενη στην Ελλαδα κυριως για τα τεχνικα χαρακτηριστικα της που επιτρεπουν σχετικα ανετη μετακινηση στην πολη , με λογικη καταναλωση και δυνατοτητα ταξιδιου , με φορτιο, χωρις πολλα προβληματα και κουραση.
Τωρα οσον αφορα στη εισαγωγη στα εντουρο αλλαζει πολυ το θεμα. Εκει μπαινουν αλλες παραμετροι. Τα κυβικα ειναι πιο λιγα, οπως και τα κιλα της μηχανης. Οι κινητηρες χωριζονται σε διχρονους (2Τ) και τετραχρονους (4Τ) οι οποιοι οριζουν και τις δυο μεγαλες κατηγοριες και υστερα τα κυβικα. Μετα εχουμε, αναρτησεις, ελατηρια, πλαισια, χωρα κατασκευης και περιφεριακα να παιζουν ρολο στην τελικη επιλογη. Επειδη εδω μιλαμε για αγωνιστικες κατασκευες καλο ειναι για αρχη να ξεκινησουμε με κατι μεταχειρισμενο και μικρο για δύο λογους. Πρωτον γιατι ειναι στατιστικα δεδομενο οτι θα πεσουμε και γενικα θα κακομεταχειριστιουμε την μηχανη, οποτε δεν θελουμε να πληρωνουμε για ανταλλακτικα μια περιουσια και δευτερον γιατι μια μηχανη με μεγαλη ιπποδυναμη ελεγχεται πιο δυσκολα και τρομαζει τον αναβατη οταν δεν εχει πειρα. Το θεμα μας ειναι να κανουμε το χομπυ μας , οχι να βρεθουμε στο νοσοκομειο. Το θεμα βαρος αναβατη εδω παιζει πολυ μεγαλιτερο ρολο αφου τα πιο πολλα εντουρακια ειναι σεδιασμενα και ρυθμισμενα για αναβατες 85 κιλων περιπου. Παραπανω κιλα απαιτουν πιο πολλα αλογα, αλλα το πιο σωστο ειναι να κατεβουμε εμεις στα σωστα κιλα μας και για λογους φυσικης καταστασης παρα να ανεβαινουμε τις κατηγοριες γιατι βαριομαστε να κανουμε λιγη ασκηση. Εξαλλου μιλαμε για εντουρο, μια καποια φυσικη κατασταση καλο θα ηταν να υπαρχει.
Αλλη αναλυση στο θεμα εντουρο δεν θα κανω, οι εταιριες εξελισσουν καθε χρονο τα μοντελα τους και ειναι αδυνατο να ειναι καποιος ενημερος αν δεν το παρακουλουθει συνεχεια.
Εκτος αυτου ειναι πολυ μεγαλο θεμα για να το καλυψουμε σε μερικα ποστ, οποιες ερωτησεις ειτε γενικου ειτε ειδικοτερου ενδιαφεροντος ειναι παντα ευπροσδεκτες αφου μερικα πραγματα ουτε ατομα που ασχολουνται χρονια με τον χωρο δεν τα εχουν σκεφτει.

Για περαιτερω αποριες και αναζητηση παραθετω λινκ με την εκαστοτε συζητηση για πιο πολλες λεπτομερειες.

Ποιο διτροχο να παρω για καθημερινη μετακινηση

Επιλογη μεταφορικη μεσου αλλα και Enduroπλου

2χρονο vs 4χρονο

Τι να προσεξω σε μετχ/νο εντουρο.

Αυτα για μια γρηγορη αναφορα αλλα υπαρχουν γενικα στο φορουμ και αλλες ερωτησεις που καλυτπουν πλλες αποριες, οπως και αν εχει η αγορα μιας μηχανης ενα πραγμα εμπεριεχει σιγουρα και αυτο ειναι το ψαξιμο.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Ποιο μηχανακι να παρω;

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 23 Ιαν 2007, 14:09

:cheers: :hello1: :hello1:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Re: Ποιο μηχανακι να παρω;

Δημοσίευσηαπό drMel » 23 Ιαν 2007, 14:16

:wink:
drMel
 

Δημοσίευσηαπό patrinos » 23 Ιαν 2007, 15:19

Συμφωνω με ολα αυτα που ειπωθηκαν με μια μονο συμπληρωματικη παρενθεση,οτι ναι μεν ιεραρχεις τα θελω σου και τις αναγκες σου οταν προκειται να επιλεξεις την "σωστη" μοτοσυκλετα αλλά τελικα αυτο που θετει τον "όρο" για την αγορα ειναι η οικονομικη ανεση που θα εχεις την στιγμη της αγορας...Η τσεπη δυστυχως ή ευτυχως παιζει ανασταλτικο ή επιτρεπτικο παραγοντα στην τελικη μας επιλογη.Γιατι ναι μεν τα θελω και οι αναγκες μπορει να μας ειναι γνωστες αλλά αν το πορτοφολι δεν φτανει εκει που θελουμε τοτε αναποφευκτα αρχιζουμε τους συμβιβασμους που πολλες φορες "καπελωνουν" τα θελω...Για μενα σωστοτερο βεβαια ειναι να μην γινεται βιαστικη επιλογη μονο και μονο γιατι "κ@υλωσαμε" να παρουμε το ταδε μοτο γιατι ετσι θα οδηγηθουμε παρορμητικα σε κατα πασα πιθανοτητα λαθος ή πολυ συμβιβαστικη επιλογη.Καλυτερο ειναι να κανουμε λιγη υπομονη και περισσοτερη ερευνα αγορας και να προσεγγισουμε αυτο που μας ενδιαφερει οσο δυνατον περισσοτερο.Και την καταλληλη στιγμη να ειμαστε ευτυχεις κατοχοι μιας μοτοσυκλετας και οχι ευκαιριακοι και δυσαρεστημενοι... :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Πάρε, πάρε !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 23 Ιαν 2007, 16:02

Φίλε Patrine,

το ψάχνεις πολύ το θέμα βλέπω και όλο και το γυροφέρνεις το χωματάκι !

Το σωστό είναι να ξεκινήσεις από την χρήση που θα κάνεις πριν προχωρήσεις στην αγορά!

Τι αλήθεια σκέπτεσαι να κάνεις;

Θέλεις να κάνεις εντουροβόλτες με σκοπό να μπείς και να τρέξεις κάποτε και σε αγώνες;

Θέλεις απλά να κάνεις βόλτες στο χώμα και μικρά ταξίδια περιπέτειας;

Πάντως οι αγώνες που γίνονται με roadbook έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφού δεν έχουν σήμανση και η διαδρομή είναι άγνωστη. Έχουν ακόμα απαιτήσεις πλοήγησης, προσανατολισμού, οικονομίας δυνάμεων και το επίπεδο δεν είναι ιδιαίτερα ψηλό ώστε να σε αποθαρρύνει !

Άρα ξεκινάς από τα τρέιλ ράιντ και δοκιμάζεις την τύχη σου !
Άν σου ταιριάξει συνεχίζεις και με μεγαλύτερες αποστάσεις σε rally raid!

Στην περιοχή σου ειδικά είσαι τυχερός που ο ΑΟΔΠ σχεδιάζει τις ομορφότερες διαδρομές και με κάποιο roadbook από παλιότερο αγώνα μπορείς να προπονηθείς πολύ καλά !

Ο Ανδρέας ο Καρκάτσας θα σου πεί τα πάντα πιστεύω !

Προσοχή στο χώμα ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ ! Ακόμα και από βενζίνη ή λάστιχο να μείνεις 30 χιλιόμετρα από τον πολιτισμό, κινδυνεύεις!

Βέβαια γιά όλα αυτά θα χρειαστείς ένα μηχανάκι και το καλύτερο που μπορείς να διαλέξεις είναι ένα XR 400 όπως σου έχουμε ήδη εξηγήσει και αναλύσει αρκετά μέχρι τώρα. (Τα κάνει όλα πολύ καλά και δεν σπάει)

Άν έχεις διαφορετική άποψη κάνε εκείνο που νομίζεις σωστό! Σίγουρα όμως χρειάζεσαι μηχανάκι+εξοπλισμό καθώς και παρέα γιά να μπείς ... στο χώμα ! Μην το κάνεις χωρίς αυτά τα μίνιμουμ!

Θα δεις όμως ότι το χώμα με τον κατάλληλο εξοπλισμό είναι ιδιαίτερα "εθιστικό" και από ότι βλέπω εσύ είσαι ... έτοιμος!

Άντε λοιπόν, ξεκίνα !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Πάρε, πάρε !!!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 23 Ιαν 2007, 16:13

Patrinos, σε γενικες γραμμες η πρωτη μηχανη δνε ειναι παντα και η καλυτερη δυνατη επιλογη πολυ απλα γιατι ΔΕΝ ξερεις ακριβως τι θες. Αν ξερεις τι θες τοτε οι πιθανοτητες να παρεις κατι που θα το χαρεις αυξανουν κατα πολυ. Η τσεπη ειναι αλλη μια προτεραιοτητα. Τα αγωνιστικα μηχανηματα κοστιζουν, ειναι μερος της συμφωνιας. Για να καταφερουν να εχουν την αποδοση που πρεπει, χρειαζονται συχνα συντηρηση. Για να βγαλουν τα αλογα που χρειαζεσαι στον αγωνα/βολτα πρεπει να καταναλωσουν πολυ περισσοτερη βενζινη απο οτι το καθημερινο σου μηχανακι. Οποτε θετεις ως προτεραιοτητα τη οικονομια και αναγκαστικα χανεις σε επιδοσεις για να πετυχεις και το οικονομικο. Εκ των πραγματων ολα δεν μπορεις να τα εχεις.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: Πάρε, πάρε !!!

Δημοσίευσηαπό drMel » 23 Ιαν 2007, 16:23

geco έγραψε:Φίλε Patrine,

το ψάχνεις πολύ το θέμα βλέπω και όλο και το γυροφέρνεις το χωματάκι !

Το σωστό είναι να ξεκινήσεις από την χρήση που θα κάνεις πριν προχωρήσεις στην αγορά!

Τι αλήθεια σκέπτεσαι να κάνεις;

Θέλεις να κάνεις εντουροβόλτες με σκοπό να μπείς και να τρέξεις κάποτε και σε αγώνες;

Θέλεις απλά να κάνεις βόλτες στο χώμα και μικρά ταξίδια περιπέτειας;

Πάντως οι αγώνες που γίνονται με roadbook έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφού δεν έχουν σήμανση και η διαδρομή είναι άγνωστη. Έχουν ακόμα απαιτήσεις πλοήγησης, προσανατολισμού, οικονομίας δυνάμεων και το επίπεδο δεν είναι ιδιαίτερα ψηλό ώστε να σε αποθαρρύνει !

Άρα ξεκινάς από τα τρέιλ ράιντ και δοκιμάζεις την τύχη σου !
Άν σου ταιριάξει συνεχίζεις και με μεγαλύτερες αποστάσεις σε rally raid!

Στην περιοχή σου ειδικά είσαι τυχερός που ο ΑΟΔΠ σχεδιάζει τις ομορφότερες διαδρομές και με κάποιο roadbook από παλιότερο αγώνα μπορείς να προπονηθείς πολύ καλά !

Ο Ανδρέας ο Καρκάτσας θα σου πεί τα πάντα πιστεύω !

Προσοχή στο χώμα ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ ! Ακόμα και από βενζίνη ή λάστιχο να μείνεις 30 χιλιόμετρα από τον πολιτισμό, κινδυνεύεις!

Βέβαια γιά όλα αυτά θα χρειαστείς ένα μηχανάκι και το καλύτερο που μπορείς να διαλέξεις είναι ένα XR 400 όπως σου έχουμε ήδη εξηγήσει και αναλύσει αρκετά μέχρι τώρα. (Τα κάνει όλα πολύ καλά και δεν σπάει)

Άν έχεις διαφορετική άποψη κάνε εκείνο που νομίζεις σωστό! Σίγουρα όμως χρειάζεσαι μηχανάκι+εξοπλισμό καθώς και παρέα γιά να μπείς ... στο χώμα ! Μην το κάνεις χωρίς αυτά τα μίνιμουμ!

Θα δεις όμως ότι το χώμα με τον κατάλληλο εξοπλισμό είναι ιδιαίτερα "εθιστικό" και από ότι βλέπω εσύ είσαι ... έτοιμος!

Άντε λοιπόν, ξεκίνα !


συνυπογράφω
drMel
 

Δημοσίευσηαπό axelkal » 23 Ιαν 2007, 16:38

.........& έχε στο νού σου , έναν κανόνα , που στο 99% των
περιπτώσεων ισχύει !!!!!

ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ! :wink:
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Re: Πάρε, πάρε !!!

Δημοσίευσηαπό patrinos » 23 Ιαν 2007, 16:53

geco έγραψε:Φίλε Patrine,
το ψάχνεις πολύ το θέμα βλέπω και όλο και το γυροφέρνεις το χωματάκι !
Το σωστό είναι να ξεκινήσεις από την χρήση που θα κάνεις πριν προχωρήσεις στην αγορά!
Τι αλήθεια σκέπτεσαι να κάνεις;
Θέλεις να κάνεις εντουροβόλτες με σκοπό να μπείς και να τρέξεις κάποτε και σε αγώνες;
Θέλεις απλά να κάνεις βόλτες στο χώμα και μικρά ταξίδια περιπέτειας;
Πάντως οι αγώνες που γίνονται με roadbook έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφού δεν έχουν σήμανση και η διαδρομή είναι άγνωστη. Έχουν ακόμα απαιτήσεις πλοήγησης, προσανατολισμού, οικονομίας δυνάμεων και το επίπεδο δεν είναι ιδιαίτερα ψηλό ώστε να σε αποθαρρύνει !
Άρα ξεκινάς από τα τρέιλ ράιντ και δοκιμάζεις την τύχη σου !
Άν σου ταιριάξει συνεχίζεις και με μεγαλύτερες αποστάσεις σε rally raid!
Στην περιοχή σου ειδικά είσαι τυχερός που ο ΑΟΔΠ σχεδιάζει τις ομορφότερες διαδρομές και με κάποιο roadbook από παλιότερο αγώνα μπορείς να προπονηθείς πολύ καλά !
Ο Ανδρέας ο Καρκάτσας θα σου πεί τα πάντα πιστεύω !
Προσοχή στο χώμα ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ ! Ακόμα και από βενζίνη ή λάστιχο να μείνεις 30 χιλιόμετρα από τον πολιτισμό, κινδυνεύεις!
Βέβαια γιά όλα αυτά θα χρειαστείς ένα μηχανάκι και το καλύτερο που μπορείς να διαλέξεις είναι ένα XR 400 όπως σου έχουμε ήδη εξηγήσει και αναλύσει αρκετά μέχρι τώρα. (Τα κάνει όλα πολύ καλά και δεν σπάει)
Άν έχεις διαφορετική άποψη κάνε εκείνο που νομίζεις σωστό! Σίγουρα όμως χρειάζεσαι μηχανάκι+εξοπλισμό καθώς και παρέα γιά να μπείς ... στο χώμα ! Μην το κάνεις χωρίς αυτά τα μίνιμουμ!
Θα δεις όμως ότι το χώμα με τον κατάλληλο εξοπλισμό είναι ιδιαίτερα "εθιστικό" και από ότι βλέπω εσύ είσαι ... έτοιμος!
Άντε λοιπόν, ξεκίνα !

Φιλε geco ετσι ακριβως ειναι.Κατ'αρχας εχω ξαναπει οτι γουσταρω τα βουνα και τα χωματα και δεν κανω πισω ακομα και αν ειναι να παω με το Caponord και ενα ζευγαρι karoo Οπως κανω μεχρι τωρα.Απλα εκει δεν το ευχαριστιεμαι πολυ γιατι "κολωνω" στην ιδεα μιας πτωσης που ειναι παντα ορατη και παω με πολυ περισσοτερο φοβο...Ομως παω.Γιαυτο θελω μια μοτοσυκλετα που να μου επιτρεπει να κανω αφοβα καθε βολτα στα βουνα και στις λασπουριες χωρις το φοβο αν πεσω να την πληρωσω χρυση.απο κει και μετα ποτέ δεν θα πω οχι για συμμετοχη σε trail ride και ακομα καλυτερα rally raid πιο μετα οταν αποκτηθει ο "τροπος"γιατι ξερω οτι θΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.Παρεα να υπαρχει οπως λες γιατι ειναι πολυτιμη στα βουνα(και γενικα...)και ολα γινονται.Βρισκομαι σε αναζητηση μοτοσυκλετας ηδη εχω ξεκινησει με αγορα εξοπλισμου ασφαλειας και ενδυσης και ειμαι κομπλε πλεον και ψαχνω μια μοτο για να αρχισω τα Εντουροβολταρισματα και...οπου προκυψει που λεμε.Γυρω στα 1000-1500 ευρω για αρχη νομιζα οτι θα ηταν καλα...αλλά βλεπω οτι ανεβαινουμε παραπανω...Εδω υπαρχει πολλη σκεψη γιατι δεν εχω αρκετες γνωσεις απο την κατηγορια αυτη και απο την αλλη θελω αυτα που θα επενδυσω σε μια πρωτη αγορα να μην πανε για πεταμε αλλά και να μην δωσω ενα καρο λεφτα γιατι ισως να χρειαστει αργοτερα να παρω κατι καλυτερο(που θα χρειαστει)και να πουλησω αυτο που θα παρω τωρα χανοντας πολλα...Απο την αλλη δεν θελω να παρω κατι σουπερ ντουπερ απο την αρχη γιατι αν κανω καμια μαλακια που παιζει κι αυτο θα κλαιω το μηχανακι...Αυτη ειναι η σκεψη μου...και σε ευχαριστω και εσενα και ολα τα παιδια που βοηθατε τα μεγιστα να προχωρησω σε κατι που γουσταρω. :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Berg » 24 Ιαν 2007, 11:40

Απάντηση στο θέμα: Ποιό μηχανάκι να πάρω.

Για αρχή? = Κάποιο εύκολο στην οδήγηση!

Για μετά? = Ότι σου κάνει κέφι και σε φτιάχνει!

Προτάσεις για αρχή: Τετράχρονο 250cc - 400cc, Δίχρονο 200cc

Πιο σύγκεκριμένα: Yamaha WR250R, Honda XR 250, Honda Xr400, KTM 250 EXC, KTM EXC 200.

Για μετά: Husaberg FC 650, KTM 690 Rally κλπ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 24 Ιαν 2007, 11:51

Berg έγραψε:Απάντηση στο θέμα: Ποιό μηχανάκι να πάρω.

Για αρχή? = Κάποιο εύκολο στην οδήγηση!

Για μετά? = Ότι σου κάνει κέφι και σε φτιάχνει!

Προτάσεις για αρχή: Τετράχρονο 250cc - 400cc, Δίχρονο 200cc

Πιο σύγκεκριμένα: Yamaha WR250R, Honda XR 250, Honda Xr400, KTM 250 EXC, KTM EXC 200.

Για μετά: Husaberg FC 650, KTM 690 Rally κλπ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ενα τέτοιο δηλαδή. :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 25 Ιαν 2007, 09:50

Οχι ακομα το 690, εχει βγαλει πολλα προβληματα στο Ντακαρ, το 660 ειναι πιο αξιοπιστο και εξισου γρηγορο. Σε 2-3 χρονια που θα εχουν περασει το σταδιο των προβληματων νεοτητος τοτε σαφως θα εναι μια καλη προταση. :D :D
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 25 Ιαν 2007, 09:52

Οχι ακομα το 690, εχει βγαλει πολλα προβληματα στο Ντακαρ, το 660 ειναι πιο αξιοπιστο και εξισου γρηγορο. Σε 2-3 χρονια που θα εχουν περασει το σταδιο των προβληματων νεοτητος τοτε σαφως θα εναι μια καλη προταση. :D :D
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες