Σελίδα 1 από 2
ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Δημοσιεύτηκε:
18 Ιαν 2003, 14:34
από mitsos
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟ.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
ΥΨΟΣ: 188 cm
ΒΑΡΟΣ: 118 Κg
ΗΛΙΚΙΑ: ΑΝΤΕΧΩ ΑΚΟΜΑ !
ΕΜΠΕΙΡΙΑ OFF-ROAD: ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
ΣΚΟΠΟΣ - ΕΠΙΘΥΜΙΑ: OFF-ROAD ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ 70-80% ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ ΚΑΤΑ 30 - 20 %.
ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΡΥΘΜΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΒΟΛΤΑ.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ !

Δημοσιεύτηκε:
20 Ιαν 2003, 12:48
από superspy
Χμμμ.
A. θα περίγραφες την διαδρομή σου σαν εκδρομικό enduro ή θέλεις να πάρεις μέρος και σε αγώνες σαν την Οδύσσεια πχ;
Β. Πολλά τα κιλά σου (μην το πάρεις στραβά) και δείχνεις κατευθείαν για τετράχρονο 600-650.
Μια σύντομη πρόταση, μέχρι να δώσει έξτρα πληροφορίες στο Α:
1. Γενικά ήρεμα χιλιόμετρα ταξιδιού με αρκετό χώμα και σβέλτη άσφαλτο (130-140): DR650 SE + χωματερά ελαστικά, χωρίς σκέψη απλώς άπαιχτο!
2. Κάτι παραπάνω στο χώμα, με σημαντική υποχώρηση στην άσφαλτο (110-130): ΚΤΜ640
3. Αν τα βλέπεις λίγα και θές παραπάνω χώμα τα ξαναλέμε....
Superspy
250.000χλμ+ σε μονοκύλινδρα

Δημοσιεύτηκε:
20 Ιαν 2003, 19:48
από mitsos

Δημοσιεύτηκε:
20 Ιαν 2003, 20:01
από superspy

Δημοσιεύτηκε:
20 Ιαν 2003, 20:32
από mitsos
Σε ζάλισα,
Μην ξεχνάς οτι απο εμπειρία είμαι πολύ χαμηλά και ουσιαστικά η επιλογή που θα κάνω θα είναι και μια αρχή.
Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα με ΧΤ-600 (όχι δικό μου) και αυτό για πολύ λίγο.
Τώρα είμαι στην διαδικασία ψαξίματος και θέλω γνώμες και προτάσεις έμπειρων.
Για παράδειγμα σκεύτομαι και την πιθανότητα ενος ΧΤΖ-660 TENERE '96. ??
Πάντος, ήδη βοήθησες πολύ !!
Ευχαριστώ
Μήτσος

Δημοσιεύτηκε:
21 Ιαν 2003, 14:05
από smokie

Δημοσιεύτηκε:
21 Ιαν 2003, 15:10
από superspy

Δημοσιεύτηκε:
21 Ιαν 2003, 15:17
από superspy
H ταπεινή μου άποψη.

Δημοσιεύτηκε:
18 Φεβ 2003, 00:10
από petrogaz
ΦΙΛΕ PETROGAZ...

Δημοσιεύτηκε:
04 Μαρ 2003, 19:16
από mitsos
DR 650 SE ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσιεύτηκε:
27 Μάιος 2003, 19:25
από mitsos

Δημοσιεύτηκε:
27 Μάιος 2003, 20:58
από azo
Re: DR 650 SE ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσιεύτηκε:
28 Μάιος 2003, 08:49
από pino
Re: DR 650 SE ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσιεύτηκε:
28 Μάιος 2003, 09:24
από superspy

Δημοσιεύτηκε:
28 Μάιος 2003, 14:59
από mitsos