Σελίδα 1 από 2

ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΟ????

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2007, 11:43
από jfk60
Οπως γνωριζετε η φετινη χρονια εχει 3 TR στην επαρχια, σιγουρα
θα υπαρχουν αρκετοι που θελουν να τα τρεξουν αλλα δεν εχουν τροπο
να μεταφερουν τα μηχανακια (ενας απο αυτους και εγω).

Νομιζω οτι θα ηταν καλο οσοι εχουν τρειλερ η φορτηγακια και περισσευει
χωρος να συννενοηθουμε, ωστε να μπορεσουμε να μεταφερουμε και τα δικα μας, εννοειτε οτι θα υπαρξει συμμετοχη στα εξοδα.

Ας χρησιμοποιησουμε αυτο το ποστ για τον λογο αυτο.

1. Ζαφειρης
2.
3.
4.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2007, 18:36
από doc
Στην διάθεση όποιου ενδιαφέρεται ένα τριθέσιο τρέιλερ, μεγάλο, με μπαγκαζιέρα.

Θα βρούμε κι άλλα... :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2007, 12:49
από iatrodikastis
Ωραίο το θρεντ.
Μπράβο γιατί εμείς που διαθέτουμε τρέιλερ,ψάχνουμε πολλές φορές γιά παρέα...και γιά να μοιραστούμε τα έξοδα.
Γιά Πάτρα μάλλον είμαι γεμάτος.Θα ενημερώσω άν αλλάξει κάτι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 10:35
από jfk60
Πετρο, αν αλλαξει κατι ειδοποια.

ΤΡΕΪΛΕΡ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 11:07
από geco
Ζαφείρη δεν νομίζω πως χρειάζεται ειδική ενότητα !

Πρέπει να έχουν όλοι υπόψη τους ότι η χρήση τρέιλερ έχει να κάνει με πολλές μικρές (αλλά ουσιαστικές) λεπτομέρειες και απαιτεί πείρα, γνώση και μέτρα προφύλαξης !

Δεν μπορεί να γίνει συμφωνία μιά και έξω ! Σε κάθε αγώνα οι συνθήκες είναι διαφορετικές.

Επομένως, όπως μέχρι τώρα, όποιος χρειάζεται μεταφορά θα το ζητάει σε κάθε αγώνα και όποιος μπορεί θα ανταποκρίνεται !

Το λέω γιατί και εγώ έχω τριθέσιο τρέιλερ και κουβαλάω μηχανάκια πάνω από 25 χρόνια τώρα.

Έχω λοιπόν κουβαλήσει πολλούς, έχω γνωρίσει κόσμο και έχω πάθει και διάφορα που μου έμαθαν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να γίνεται στην φόρτωση και μεταφορά με αυτό το μέσον.

Η τεχνογνωσία στην διάθεσή σας !!!

Re: ΤΡΕΪΛΕΡ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 13:13
από KaTaNaS
geco έγραψε:Η τεχνογνωσία στην διάθεσή σας !!!



είμαστε όλοι αφτιά!

Re: ΤΡΕΪΛΕΡ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 15:45
από iatrodikastis
geco έγραψε:Ζαφείρη δεν νομίζω πως χρειάζεται ειδική ενότητα !

Πρέπει να έχουν όλοι υπόψη τους ότι η χρήση τρέιλερ έχει να κάνει με πολλές μικρές (αλλά ουσιαστικές) λεπτομέρειες και απαιτεί πείρα, γνώση και μέτρα προφύλαξης !

Δεν μπορεί να γίνει συμφωνία μιά και έξω ! Σε κάθε αγώνα οι συνθήκες είναι διαφορετικές.

Επομένως, όπως μέχρι τώρα, όποιος χρειάζεται μεταφορά θα το ζητάει σε κάθε αγώνα και όποιος μπορεί θα ανταποκρίνεται !

Το λέω γιατί και εγώ έχω τριθέσιο τρέιλερ και κουβαλάω μηχανάκια πάνω από 25 χρόνια τώρα.

Έχω λοιπόν κουβαλήσει πολλούς, έχω γνωρίσει κόσμο και έχω πάθει και διάφορα που μου έμαθαν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να γίνεται στην φόρτωση και μεταφορά με αυτό το μέσον.

Η τεχνογνωσία στην διάθεσή σας !!!


Γιά πες μας...
έχω πολλές φορές μεταφέρει μοτο άλλων...χωρίς ευτυχώς να μου προκύψει πρόβλημα.
Εχω άδεια ρυμούλκησης του τρέιλερ καθώς και extra ασφάλιση...
Τι άλλο πρέπει να προσέξουμε γιά να μην έχουμε κάποιο πρόβλημα.

Re: ΤΡΕΪΛΕΡ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 16:46
από jfk60
geco έγραψε:Ζαφείρη δεν νομίζω πως χρειάζεται ειδική ενότητα !

Πρέπει να έχουν όλοι υπόψη τους ότι η χρήση τρέιλερ έχει να κάνει με πολλές μικρές (αλλά ουσιαστικές) λεπτομέρειες και απαιτεί πείρα, γνώση και μέτρα προφύλαξης !

Δεν μπορεί να γίνει συμφωνία μιά και έξω ! Σε κάθε αγώνα οι συνθήκες είναι διαφορετικές.

Επομένως, όπως μέχρι τώρα, όποιος χρειάζεται μεταφορά θα το ζητάει σε κάθε αγώνα και όποιος μπορεί θα ανταποκρίνεται !

Το λέω γιατί και εγώ έχω τριθέσιο τρέιλερ και κουβαλάω μηχανάκια πάνω από 25 χρόνια τώρα.

Έχω λοιπόν κουβαλήσει πολλούς, έχω γνωρίσει κόσμο και έχω πάθει και διάφορα που μου έμαθαν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να γίνεται στην φόρτωση και μεταφορά με αυτό το μέσον.

Η τεχνογνωσία στην διάθεσή σας !!!



Γιωργο, συμφωνω απολυτα μαζι σου, αν και εχω βρει τρειλερ
δεν μπαινω στην διαδικασια ρυμουλκησης για τους λογους που αναφερεις.

Σαφως και δεν κανουμε συμφωνιες, προθεση μου ειναι να βρω καποιον
απο τα παιδια που λιγο -πολυ γνωριζομαστε
ωστε και αυτος να μοιραστει τα εξοδα και εγω να μεταφερω την μοτο.




Trailer

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 17:48
από geco
Οι μικρές λεπτομέρειες έχουν να κάνουν κυρίως με τον τρόπο φόρτωσης, δεσίματος, οδήγησης κλπ.

Βασικές αρχές :

Όσο μικρότερο το φορτίο τόσο το καλύτερο ! Δηλαδή αλλοιώς συμπεριφέρονται τρέιλερ και αυτοκίνητο με μία, δύο ή τρείς μοτοσυκλέτες.

Το καλύτερο μέτρο ασφάλειας είναι οι ΚΑΛΟΙ ΙΜΑΝΤΕΣ !Χρόνια τραβιόμασταν με σχοινί, ιμαντάκια της πλάκας και άλλα ημίμετρα. Πήρα ιμάντες Acerbis με soft loop και τα δένω όλα καλά! Το τελευταίο μοντέλο έχει και "παραμάνες" ασφαλείας να μην φεύγουν οι γάντζοι!

Δεν βιαζόμαστε !
Δεν ρισκάρουμε με φορτωμένο τρέιλερ να πάμε πολύ γρήγορα, να κάνουμε προσπεράσματα "γκράν γκινιόλ", να πλησιάζουμε πολύ κοντά στους προπορευόμενους, να κάνουμε σφήνες ...

Τσεκάρουμε τακτικά κοτσαδόρο και "χούφτα", βάζουμε λιπαντικό στην μπίλια, ελέγχουμε γιά φθορά και καταπόνηση το τρέιλερ, συντηρούμε τα απαραίτητα μέρη ... Κάποτε μου κόπηκε τρέιλερ με τρία μηχανάκια και άρχισε τις κωλοτούμπες στην εθνική οδό !!!

Φορτώνουμε με τάξη και προσοχή !
Αν έχουμε π.χ. 2 ελαφριές μοτό και 1 βαριά, την βάζουμε στην μέση! Προσέχουμε να μην κάνουμε ζημιές σε μηχανάκια που τρίβονται μεταξύ τους, προσέχουμε που δένουμε τους ιμάντες, ελέγχουμε άν χαλάρωσε το δέσιμο σε κάθε ευκαιρία. Προσπαθούμε να μοιράσουμε το βάρος όσο πιό ομοιόμορφα (Μπρός-πίσω, δεξιά-αριστερά)

Αποφεύγουμε τις υπερβολές !
Το τρέιλερ δεν είναι ... νταλίκα ! Δεν γίνεται να κουβαλάμε 5 άτομα, 3 μηχανάκια, εργαλεία και εξοπλισμό και όλες τις απαραίτητες αποσκευές μαζί ! Ας δώσουμε κάτι και σε άλλους να ελαφρώσουμε λίγο !

Διαλέγουμε (ή κατασκευάζουμε) καλό, γεροφτιαγμένο τρέιλερ!Η καλύτερη βάση είναι άξονες & τροχοί αυτοκινήτου. Κάτι ροδάκια από ... καροτσάκι λαικής αγοράς και υπερελαφρές κατασκευές δεν πάνε πολύ μακρυά ...

Ρωτάμε όσους ξέρουν !
Εχω ακούσει ιστορίες με τρέιλερ να σε προσπερνάνε και παραλίγο ... πολύνεκρα και χαμένα μηχανάκια και ξενύχτια στις εθνικές οδούς και, και, και ...

Re: Trailer

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 18:12
από drMel
geco έγραψε:Οι μικρές λεπτομέρειες έχουν να κάνουν κυρίως με τον τρόπο φόρτωσης, δεσίματος, οδήγησης κλπ.


και κάτι ακόμα, η πίεση στα ελαστικά του τρειλερ είναι πιο σημαντική απο του αυτοκινήτου.
Περισσότερο φορτίο, μεγαλύτερη πίεση εφ'όσον τα λάστιχα είναι σε καλή κατάσταση, αν δεν είναι αλλάξτε τα, δεν είναι ντροπή.

Οδηγικά μια συμβουλή,
δεν το αφήνετε να σας σπρώχνει. Προσπαθείτε συνεχώς να το τραβάτε όσο γίνεται παραπάνω.

Re: Trailer

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 18:52
από doc
drMel έγραψε:650 Dakar Rallye Touratech
Πείτε μου καλορίζικο


Καλορίζικο!!!

Re: Trailer

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2007, 23:45
από ktmakis
Επίσης συχνός έλεγχος στα ρουλεμάν των τροχλων του τρειλερ. Από εκεί ξεκινάνε τα πιο πολλά ατυχήματα.
Και οταν βλέπουμε λακούβα ΠΟΤΕ φρένο...Μονο γκάζι για να ελαφρώσει το τρειλερ και να μην πέσει στη λακούβα ή το εμπόδιο σπρώχνοντας.

Re: Trailer

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2007, 00:14
από drMel
doc έγραψε:
drMel έγραψε:650 Dakar Rallye Touratech
Πείτε μου καλορίζικο


Καλορίζικο!!!


στωωωωωωωω

Re: Trailer

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2007, 10:06
από leipsippos
Geco έγραψε: Δεν βιαζόμαστε !
Δεν ρισκάρουμε με φορτωμένο τρέιλερ να πάμε πολύ γρήγορα, να κάνουμε προσπεράσματα "γκράν γκινιόλ", να πλησιάζουμε πολύ κοντά στους προπορευόμενους, να κάνουμε σφήνες ...


Γκουχουγκουχουγκουχουμητσοακουςγκουχουγκουχουγκουχου...

Re: Trailer

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2007, 10:23
από markd
ρε ουστ !!!