Σελίδα 1 από 2
Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
12 Μαρ 2007, 16:27
από THANOS_KTM
Ρε παιδιά όταν έχεις γυρίσει σε ρεζέρβα,και πάς να γεμίσεις βενζίνη χωρίς να έχεις γυρίσεις το ρουμπινέτο στο ΟΝ τρέχει βενζίνη από το καρμπυρατέρ?
Μου το έκανε χτές.
Εχει πρόβλημα το καρμπυρατέρ ή έτσι γίνετε πάντα και δεν το είχα προσέξει.
Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
12 Μαρ 2007, 16:58
από ktmakis
Τι ΚΤΜ ??
Αν εχει κολήσει το φλοτερ μονο.
Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
12 Μαρ 2007, 17:00
από pino
Οχι.Ίσως έχει κολλήσει το φλοτέρ του καρμπυρατέρ.
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
12 Μαρ 2007, 17:02
από THANOS_KTM
ktmakis έγραψε:Τι ΚΤΜ ??
Αν εχει κολήσει το φλοτερ μονο.
620 εχω....πάω για έλεγχο δηλαδή.
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
12 Μαρ 2007, 18:08
από markd
THANOS_KTM έγραψε:620 εχω....πάω για έλεγχο δηλαδή.
Να πάς την Τετάρτη !!!
Κάθε
Τετάρτη
Μάστορα !!!
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
12 Μαρ 2007, 18:31
από ktmakis
Οταν τρέχει πάρε ένα σφυράκι και χτύπα μαλακά το κάτω μέρος του καρμπυρατερ με τη λαβή, ή αλλιώς με μια ματσόλα για ν αμην χαλάσεις το μέταλλο. Αμα σταματήσει σημαίνει οτι έχει μείνει κολλημένο το φλοτερ.
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
12 Μαρ 2007, 18:34
από markd
Η πάρε μία βαριά και άρχισε να κοπανάς όλο το μηχανάκι !!!
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 10:27
από leipsippos
Μετα απο 10 χρονια τελικα εβγαλε προβλημα ε; Τι λες ρε παιδι μου; Και το λεγανε οτι χαλανε αυτα τα πραγματα και δεν τους πιστευα! Μηπως εχει πιασει μουργα η σωληνα απο τα χρονια και εχει κατσει κανα σκουπιδακι καπου; Κατι σαν καρδιακο.
Ειχα και εγω αντιστοιχο προβλημα αλλα σε ιαπωνεζικο, ελυνα καρπυρατερ καθε 3 μηνες και τιποτα δεν εβρισκα, αλλα πανω απο ολα ηταν ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ μηχανακι!
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 10:49
από pino
markd έγραψε:Η πάρε μία βαριά και άρχισε να κοπανάς όλο το μηχανάκι !!!
Μαρκάτε δε μας λες σε παρακαλώ τί τραβάς κι εσύ με το μπλε σου υπερόπλο; Κάτι φήμες λένε διάφορα αλλά δεν τα πιστεύω.Sorry για το σπαμάρισμα στο θέμα, αλλά μάλλον θα κόλλησε το φλοτέρ.
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 11:29
από markd
Για τέτοιο δεν πήγαινες κι εσύ ή δεν θυμάμαι καλά ???
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 12:26
από ktmakis
Εγώ κάτι θυμάμαι για γρανάζια μίζας αλλά δεν είμαι σίγουρος.......
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 12:26
από pino
markd έγραψε:Για τέτοιο δεν πήγαινες κι εσύ ή δεν θυμάμαι καλά ???
Ναι. Είναι ένα από τα καλύτερα ENDURO. Αλλά πριν αγοράσει ο κόσμος ρωτάει και τους φίλους του πιο μοντέλο να μην πάρει. (2003).
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 14:24
από THANOS_KTM
Το φλοτέρ ήταν τελικά μέσα στην "μούργα".Καθαρίστηκε το καρμπυρατέρ επιμελώς από τον Χάρη και είναι ετοιμοπόλεμο,όπως πάντα από τον Ιούνιο του 1997 μέχρι σήμερα.!!
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 14:32
από ktmakis
Ωραία!!! Αντε καλό βόλι!!
Re: Aπορία τεχνικής φύσεως
Δημοσιεύτηκε:
13 Μαρ 2007, 16:47
από markd
ktmakis έγραψε:Εγώ κάτι θυμάμαι για γρανάζια μίζας αλλά δεν είμαι σίγουρος.......
Κόμπλερ ήταν !!!