Σελίδα 1 από 2

Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2007, 16:27
από THANOS_KTM
Ρε παιδιά όταν έχεις γυρίσει σε ρεζέρβα,και πάς να γεμίσεις βενζίνη χωρίς να έχεις γυρίσεις το ρουμπινέτο στο ΟΝ τρέχει βενζίνη από το καρμπυρατέρ? :roll:
Μου το έκανε χτές. :?
Εχει πρόβλημα το καρμπυρατέρ ή έτσι γίνετε πάντα και δεν το είχα προσέξει. :oops:

Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2007, 16:58
από ktmakis
Τι ΚΤΜ ??
Αν εχει κολήσει το φλοτερ μονο.

Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2007, 17:00
από pino
Οχι.Ίσως έχει κολλήσει το φλοτέρ του καρμπυρατέρ.

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2007, 17:02
από THANOS_KTM
ktmakis έγραψε:Τι ΚΤΜ ??
Αν εχει κολήσει το φλοτερ μονο.


620 εχω....πάω για έλεγχο δηλαδή. :o

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2007, 18:08
από markd
THANOS_KTM έγραψε:620 εχω....πάω για έλεγχο δηλαδή. :o


Να πάς την Τετάρτη !!!

Κάθε Τετάρτη Μάστορα !!!

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2007, 18:31
από ktmakis
Οταν τρέχει πάρε ένα σφυράκι και χτύπα μαλακά το κάτω μέρος του καρμπυρατερ με τη λαβή, ή αλλιώς με μια ματσόλα για ν αμην χαλάσεις το μέταλλο. Αμα σταματήσει σημαίνει οτι έχει μείνει κολλημένο το φλοτερ.

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2007, 18:34
από markd
Η πάρε μία βαριά και άρχισε να κοπανάς όλο το μηχανάκι !!!

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 10:27
από leipsippos
Μετα απο 10 χρονια τελικα εβγαλε προβλημα ε; Τι λες ρε παιδι μου; Και το λεγανε οτι χαλανε αυτα τα πραγματα και δεν τους πιστευα! Μηπως εχει πιασει μουργα η σωληνα απο τα χρονια και εχει κατσει κανα σκουπιδακι καπου; Κατι σαν καρδιακο.
Ειχα και εγω αντιστοιχο προβλημα αλλα σε ιαπωνεζικο, ελυνα καρπυρατερ καθε 3 μηνες και τιποτα δεν εβρισκα, αλλα πανω απο ολα ηταν ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ μηχανακι!

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 10:49
από pino
markd έγραψε:Η πάρε μία βαριά και άρχισε να κοπανάς όλο το μηχανάκι !!!


Μαρκάτε δε μας λες σε παρακαλώ τί τραβάς κι εσύ με το μπλε σου υπερόπλο; Κάτι φήμες λένε διάφορα αλλά δεν τα πιστεύω.Sorry για το σπαμάρισμα στο θέμα, αλλά μάλλον θα κόλλησε το φλοτέρ.

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 11:29
από markd
Για τέτοιο δεν πήγαινες κι εσύ ή δεν θυμάμαι καλά ???

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 12:26
από ktmakis
Εγώ κάτι θυμάμαι για γρανάζια μίζας αλλά δεν είμαι σίγουρος.......

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 12:26
από pino
markd έγραψε:Για τέτοιο δεν πήγαινες κι εσύ ή δεν θυμάμαι καλά ???


Ναι. Είναι ένα από τα καλύτερα ENDURO. Αλλά πριν αγοράσει ο κόσμος ρωτάει και τους φίλους του πιο μοντέλο να μην πάρει. (2003).

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 14:24
από THANOS_KTM
Το φλοτέρ ήταν τελικά μέσα στην "μούργα".Καθαρίστηκε το καρμπυρατέρ επιμελώς από τον Χάρη και είναι ετοιμοπόλεμο,όπως πάντα από τον Ιούνιο του 1997 μέχρι σήμερα.!!

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 14:32
από ktmakis
Ωραία!!! Αντε καλό βόλι!!

Re: Aπορία τεχνικής φύσεως

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 16:47
από markd
ktmakis έγραψε:Εγώ κάτι θυμάμαι για γρανάζια μίζας αλλά δεν είμαι σίγουρος.......


Κόμπλερ ήταν !!!