Σελίδα 1 από 2

TT-R 600.Τι λάδια να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2007, 13:19
από patrinos
Θα κανω αλλαγη λαδιων αυτες τις μερες και θελω μηπως καποιος ξερει,να βαλω κανενα καλο λάδι ωστε να δουλευει ρολόι το ΤΤ...Διοτι αν το αφησω στην ευχερεια του μαστορα,θα βαλει "αυτα που κρινει"...Εχετε κατι να προτεινετε;Αλλαγή λαδιων κανω καθε 3.000χλμ και η χρηση του ΤΤ ειναι 80-20 χωμα-ασφαλτο...Για πειτε Τι και Γιατι;...Ευχαριστιομαστε :D

TT-R 600.Τι λάδια να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2007, 13:53
από THANOS_KTM
MOTUL 4T 300V 15W-50 :wink:

TT-R 600.Τι λάδια να βάλω;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2007, 14:11
από Papasouzas
Και εγώ αυτά που είπε ο Θάνος θα έλεγα...
Και εγώ αυτά χρησιμοποιώ!
Είναι ακριβούτσικα αλλά από όλους ακούω πως είναι από τα καλύτερα!
Πάντως εγώ αλλάζω λάδια κάθε 2000χλμ...στα μεγάλα δεν ξέρω αν έχει διαφορά!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2007, 21:03
από Riddon
Χρησιμοποιούσα ΜΟTUL στα δίχρονα και δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένος...Προτιμώ Yamalube ή Castrol για τετράχρονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2007, 23:02
από axelkal
Τα motul που αναφέρετε , είναι συνθετικά .
Κινητήρες αερόψυκτοι μονοκύλινδροι , τα
καίνε για πλάκα & καλό είναι να τα αποφύγεις.
Προτιμότερο είναι κάτι σε ημίσυνθετικό , ή
ορυκτέλαιο με πιό συχνή αλλαγή .
Δοκίμασε το motul 5100 ,20-50 για καλοκαίρι
& 15-40 για χειμώνα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2007, 23:04
από iatrodikastis
ή bell ray racing.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2007, 23:18
από axelkal
iatrodikastis έγραψε:ή bell ray racing.


Eξ΄ίσου καλά λάδια , ειδικά τα EXR , αλλά στα
σασμάν των YAMAHA , έχουν ένα ....θεματάκι .
Το ψιλοσκληραίνουν :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2007, 23:29
από iatrodikastis
Ναι τα ΕΧR,του drz πάντως γίνεται βούτυρο.
Γιά yamaha δεν ξέρω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2007, 00:14
από ktmakis
Οτι είπε ακριβώς ο axelkal....Τα μονοκύλινδρα αερόψυκτα μόνο ιμισυνθετικά διότι τα συνθετικά τα καίνε.
Και τα συγκεκριμένα είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε λάδι ημισυθετικό.
Απλά λίγο προσοχή στο ξηρό καρτερ και την εξαέρωση.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2007, 01:26
από Papasouzas
axelkal έγραψε:Τα motul που αναφέρετε , είναι συνθετικά .
Κινητήρες αερόψυκτοι μονοκύλινδροι , τα
καίνε για πλάκα & καλό είναι να τα αποφύγεις.
Προτιμότερο είναι κάτι σε ημίσυνθετικό , ή
ορυκτέλαιο με πιό συχνή αλλαγή .
Δοκίμασε το motul 5100 ,20-50 για καλοκαίρι
& 15-40 για χειμώνα .


Εγώ πάντως διαφωνώ μιας και το XR μου από τα 2 λίτρα MOTUL V-300 που μπαίνουν, 2λίτρα ακριβώς βγαίνουν!
Δεν καίει σταγόνα!
Αλλαγή κάνω κάθε 2000χλμ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2007, 22:27
από axelkal
Papasouzas έγραψε:Εγώ πάντως διαφωνώ μιας και το XR μου από τα 2 λίτρα MOTUL V-300 που μπαίνουν, 2λίτρα ακριβώς βγαίνουν!
Δεν καίει σταγόνα!
Αλλαγή κάνω κάθε 2000χλμ!


Δημοσθένη , χωρίς να θαλω να σε προσβάλω ,
δώσε το xrάκισου στο doc για 500 χλμ & μετά
κάνε αλλαγή λαδιών .
Στοίχημα πως θα έχει κάψει τουλάχιστον 400-500 ml. :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2007, 01:48
από Papasouzas
Στον Doc???

Τα 400-500 που λες είναι λίγα μου φαίνεται :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2007, 09:06
από sacram
sorry κιόλας ρε Axelkal ....
αλλά στον Doc αν του δώσεις xr250....και τσιμέντο ταχείας πήξεως να έχεις ρίξει μέσα....θα το κάψει......
Εκτός και αν του το δώσεις χωρίς τα κλειδιά για να μην μπορέσει να το βάλει μπροστά

ΥΓ: και εγώ motul 300v competition βάζω στο ΤΤR και δεν καίει ντιπ για ντίπ :lol:
Η γνώμη μου...τα δοκιμάζεις...αν δεις οτι δεν καίει....καλώς
Πάντως και τα ημισυνθετικά μια χαρά είναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2007, 09:23
από Papasouzas
sacram έγραψε:Εκτός και αν του το δώσεις χωρίς τα κλειδιά για να μην μπορέσει να το βάλει μπροστά


Ασε Γιάννη,την βάψαμε...δεν έχει κλειδι...
Μόνο διακόπτη...οπότε μην πέσει στα χέρια του!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2007, 09:29
από sacram
ee να βγάζεις το μπουζί τότε