Το βάρος σίγουρα δεν είναι ο λόγος της μετάβασης από το ατσάλι στο αλουμίνιο καθώς το αλουμινένιο της ΥΑΜΑΗΑ για το WR 2007 είναι 1 κιλό βαρύτερο από το ατσάλινο. Επιπλέον πρόσθεσε μεγάλα προβλήματα στην προσβασιμότητα του κινητήρα, αλλά....
α) Μπόρεσαν να δώσουν περισσότερες ελεγχόμενες στρεβλώσεις για ξεκούραστη οδήγηση
β) Χαμήλωσαν το Κέντρο Βάρους για εύκολες αλλαγές πορείας
γ) Χαμήλωσαν το ύψος τις σέλας χωρίς να μειώσουν την απόσταση από το έδαφος
δ) και σημαντικότερο.... η HONDA έχει, εμείς δεν θα έχουμε;
Η ΚΤΜ είναι υπερήφανη για το πλαίσιό της και δεν σκοπεύει να το αλλάξει μέχρι
α) να καταφέρει να αποκτήσει (φθηνή) πρόσβαση στην χύτευση σε θάλαμο κενού αέρος
β) Να ελέγχει με ακτίνες Χ την παραγωγή
Συμπέρασμα όλα κάνουν τη δουλειά τους με καλό ή πολύ καλό τρόπο.
Το τμήμα marketing όμως είναι αυτό που δίνει τις εντολές στο σχεδιαστήριο και οι πωλήσεις δικαιώνουν ή όχι τις επιλογές τους.
Θα συμφωνήσω με το τον Doc στην επιλογή της συμπεριφοράς του πλαισίου, το υλικό μου είναι αδιάφορο, (αν και το αλουμίνιο μπορείς να το γυαλίζεις μέχρι να γίνει καθρέφτης).