Σελίδα 1 από 1

Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2007, 18:19
από spypetr
Γεια σας παίδες.
Είναι το πρώτο μήνυμα μου στο Φόρουμ και θα ήθελα την εμπειρία σας.
Είμαι κάτοχος ενός Triumph Tiger με ζάντες χυτές.

Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
1) Υπάρχει πιθανότητα να σπάσουν οι ζάντες μου, σε χαλαρή φλαταδούρα ή έστω σε κανα πετραδάκι ή νεροφάγωμα μικρό?
2) Οι πιέσεις των ελαστικών μου για άσφαλτο είναι 42-36. Μήπως θα πρέπει να τις χαμηλώσω? και αν ναι πόσο?
3) Οι αναρτήσεις μου, μήπως θα χρειαστεί να τις μαλακώσω? δηλαδή προφόρτιση ή επαναφορά? ή τίποτα?


Σας ευχαριστώ προκαταβολικά 8)

Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2007, 19:00
από klri
ΚΑΛΟΣ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΒΑΡΙΑ ΜΟΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΣ ΣΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΟΥΝ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ. ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ 7 ΜΕ 9 ΑΤΜΟΣΦΕΡΕΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΛΑΚΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ. ΚΑΛΕΣ ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.

Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2007, 00:56
από spypetr
Eυχαριστώ για τις συμβουλές και για τις ευχές.
Μήπως θα 'πρεπε δηλαδή να βάλω ζάντες με ακτίνες?

Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2007, 10:03
από sacram
Γεια σου SPypetrrr
Δεν ξέρω να σου πώ για τις ζάντες(γενικά τα enduro ακτινες έχουν)

Την πίεση πρέπει να την ρίχνεις όπωςδηποτε

Της αναρτήσεις αν τις έχεις ρυθμισμένες για άσφαλτο...θέλουν μαλακωμα

Προφόρτιση τέτοια ώστε να έχει το σωστό sag.
Επαναφορά, την ρυθμίζεις όταν δεις τι σε ένοχλει

Απο ρυθμίσεις, προφόρτιση και επαναφορά.....
Αρχικά ρύθμισε λοιπόν την προφόρτιση σωστά gia to sag.....
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5975.html
και μετά βάλε την επαναφορα στο 50/50. Δηλαδή ρύθμισε την επαναφορά στη μέση...κάνε βόλτα και οταν σταματήσεις αυξησε ή μείωσε την επαναφορα κάθε φορά ένα με δύο κλικ. Ετσι θα καταλαβεις ακριβώς τι σου <λέει> ή ρύθμιση της επαναφοράς ώστε να βρεις την ρύθμιση που ταιριάζει με το μοτο σου και με εσένα

Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2007, 12:14
από leipsippos
Θελει προσοχη γιατι η χυτη ζαντα την "ακουει" πολυ πιο δυνατα στην πετρα. Οι πιεσεις ειναι δικοπο μαχαιρι, αν εχεις πολυ αερα μεσα εχει λιγοτερη επιφανεια προσφυσης το λαστιχο αλλα αποροφα μεγαλυτερο μερος του χτυπηματος το ιδιο το λαστιχο, αν εχεις χαμηλη πιεση εχες καλυτερη προσφυση αλλα ειναι πιο ευκολο να υποχωρησει το λαστιχο και να χτυπησει η ζαντα, τα βαρια μηχανηματα εχουν το καλο οτι πατανε αρκετα καλα οποτε δεν χρειαζεται να χαμηλωσεις πολυ την πιεση.

Και ο Klri βεβαια αναφερεται σε Lb/psi να κατεβασεις και οχι ατμοσφαιρες που (απο κεκτημενη ταχυτητα) γραφει!

Τασο, χρειαζεσαι διακοπες επειγοντως!!!! :lol: :lol:

Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2007, 20:32
από klri
ΕΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΑΚΤΙΝΟΤΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ.Η ΠΙΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ.ΤΩΡΑ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ Η ΜΟΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΜΑ 1,5 BAR ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ 1,5 BAR ΓΙΑ ΠΙΣΩ. ΜΕ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ +0,2 BAR. ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2007, 00:00
από spypetr
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά για τις πολύτιμες συμβουλές σας

Re: Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2007, 10:40
από sacram
klri έγραψε:ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ .


Mh μασάς ρε Τάσο. Θα γυρίσει ο τροχος.... :wink:

Re: Απορίες ενός ερασιτέχνη περιηγητή του χώματος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2007, 18:46
από klri
ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.