Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μια μηχανή για ολες τις δουλειες..

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Μια μηχανή για ολες τις δουλειες..

Δημοσίευσηαπό Zed » 16 Σεπ 2007, 13:30

Καλησπέρα στο Forum..
Έχοντας κανει μια έρευνα για μηχανη (στα 250cc) στο φόρουμ,και γενικοτερα, καταλαβα ότι το XR δεν είναι μονο δικo μου κολλημα αλλα και γενικότερη παραδοχή ότι είναι απο τα καλύτερα στην κατηγορια..
το θέμα είναι ότι στα 2000-2500Ε που ψάχνω εκτός του ότι απευθύνομαι σε εκδόσεις 98-99 δεν βλέπω να ύπαρχει και ιδιαιτερη διαθεσιμότητα στην αγορα, γεγονός που με προβλημάτισε και απο εκει που έψαχνα για κατι συγκεκριμένο τώρα έχω χαθεί μεσα σε ενα σωρο μικρες αγγελιες και ξαναέρχομαι σε μηδενική βάση.
..δεν έχω απαραίτητη εμπειρία και δεν ξέρω ακομα αν το'χω για πιστες εντουραδες κτλ. το σίγουρο είναι ότι δεν θέλω το μηχανακι να κολώνει σε χωματόδρομους και μονοπάτια γιατι εκτος του έχουν τη πλάκα τους...σε οδήγούν στις καλυτερες τοποθεσίες και σ δίνουν νεες προοπτικές στα ταξιδια.

Μεχρι στιγμής κατι τετοιο μας προσεφερε μια Honda dominator ενος φίλου και κατι τετοιο έψαχνα στο XRακι...αλλα μήπως είναι παλιο του 98? μήπως είναι ταλαιπωρημένο και στην τελική δεν αξίζει το ρίσκο?
(υπαρχει μαι πιθανότητα ραγίσματος κεφαλής στα εισαγωγης απ'ότι ακουσα)
..μηπως τελικα κατι τετοιο μου προσφέρει ενα TT η ενα XT ενα KLX??

Πιο σωστος τίτλος θα ήταν
'Μια μηχανή για όλες τις δουλείες..και ας μην κανει καμια τελεια"

..είμαι ανοιχτός σε προστασεις,δια του λόγου του αληθές..χρειαζομαι μια βοηθεια.!
ΤΗΝΧ
Άβαταρ μέλους
Zed
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2005, 14:29
Τοποθεσία: Βυρωνας

Μια μηχανή για ολες τις δουλειες..

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 16 Σεπ 2007, 22:13

Πρωτα απο ολα βρες μια (οποί ειναι αυτη τελοσπαντων που σκεφτεσαι) και πηγαινε καβαλα την να δεις αν σου καθεται καλα! Μηχανη εννοω παντα. Οοσ καλο και αν φαινεται στα χαρτια , αν δεν σου κανει στην αισθηση εισαι 50% λαθος στην επιλογη σου.
Σε χωματοδρομους αν ειναι εστω και ψευτοεντουρο δεν θα κολωσει. Ακομα και με KLE εχω παει χωμα και μπορει να μην ηταν οτι πιο καταλληλο, αλλα πηγαινε.
Οσο πιο εντουρο ειναι τοσο πιο κοντα πρπει να ειναι ο χωματοδρομος, τα ταξιδια ειναι επιπονα με τετοιες μηχανες, εκτος αν κανεις προπονηση για το Iron Butt του χρονου!
Τα ΧR γενικα ειναι καλα αλλα δνε μπορει κανεις να σου εγγυηεθι οτι το συγκεκριμενο δεν θα σπασει, το Dominator στην ουσια ΧR με αλλαγμενα μερικα χαρακτηριστικα, για πιο τουρισταδικη χρηση. (Ο Γκεκο ξερει περισσοτερα επ'αυτου) Kawasaki δεν θα το συνιστουσα για τοσο παλιο. Το ΧΤ ειναι πιο τουρισταδικο σε σχεη με τα αλλα και βεβαια ειναι λαχειο με τοσους καγκουρες που τα εχουν, τους αλλαζουν τα φωτα και τα πουλανε στον χρονο.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό Zed » 17 Σεπ 2007, 01:35

Με εβαλες σε σκεψεις...Την dominator την εχω οδηγήσει και μου καθεται καλα ενώ με μια γρήγορη ματια βλέπω ότι κυμαινεται σε αρκετα χαμηλότερα επιπεδα σε σχέση με την XR.!!
..αυτο συνεπαγεται πιο καινούργιο και γιατι όχι και μεγαλύτερο κυβισμο..!!
Το θέμα είναι,μήπως γνωρίζεις τιποτα περι dominator..σε θεματα αξιοπιστίας&αποδοσης, αν βγάζουν καποια ζημιά και γενικότερα τι εντυπώσεις εχουν κερδίσει.?
..και γιατι όχι καμια αλλη πρόταση..
Άβαταρ μέλους
Zed
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2005, 14:29
Τοποθεσία: Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό sacram » 17 Σεπ 2007, 10:58

Aν σε ενδιαφέρει Και το χώμα, δηλαδή να ξεχαρμανιάζεις και όχι απλά να περνάς όπως πχ με ένα ΚΛΕ, τότε είσαι ανάμεσα σε ΧR ή ΤΤR. To xr400 δεν σε ψήνει?

το σίγουρο είναι ότι δεν θέλω το μηχανακι να κολώνει σε χωματόδρομους και μονοπάτια γιατι εκτος του έχουν τη πλάκα τους...σε οδήγούν στις καλυτερες τοποθεσίες και σ δίνουν νεες προοπτικές στα ταξιδια.

Σου προτείνω αυτά τα δύο σμφωνα με την περιγραφή που κάνεις παραπάνω.
Τώρα αν σκοπεύεις να την δεις αγωνες κτλ κτλ τότε αλλάζει το θεμα

Eγώ αν ξανάπερνα μοτορι θα έπερνα πάλι TT600R ή ΧR400.
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό Zed » 17 Σεπ 2007, 12:04

...πως δεν με ψήνει?? Το XR ήταν και η πρωταρχική μου και αδιαλλακτη επιλογή.

Απλώς ψάχνοντας αυτες τις μέρες συνειδητοποίησα ότι το μηχανάκι δεν τυγχανει και της καλύτερης μεταχείρισης,αφου ειδικά το 250cc πολυς κοσμος το παιρνει και του βγαζει το λαδι, και είναι λίγο ρίσκο η αγορά μεταχειρισμένου..
σε αντιθεση με μηχανες τύπου Dominator που οι περισσοτεροι κανουν πιο 'συνετη' χρηση.
(αναφέρομαι σε 99-00 χρονολογια αφού τα λεφτα είναι 2500Ε πανω κατω).

..τώρα για αγώνες κτλ..προς το παρον δεν το βλέπω όυτε και το λαμβανω υπ'όψη στην αγορα, μου αρκέι να ξέρω οτι μπορώ πχ να παω με τη μηχανή στην κρήτη και να την γυρισω με μια διαθεση εξερευνητική..σε χωματα μονοπατια κτλ :)

..μπηπως για αυτο χρειαζεται ενα ψυγείο... και γενικοτερα μια φιλοσοφία πιο 'συμβατική' απο το Xr που ειναι πιο enduro??

..η μηπως τελικα το XRακι τα κανει όλα και το παρεξήγησα..!
Άβαταρ μέλους
Zed
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2005, 14:29
Τοποθεσία: Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό sacram » 17 Σεπ 2007, 18:25

Oλα τα κάνειιιι. Αν χρειαζόταν ψυγείο θα είχε(άσε που τα ψυγεία στις τούμπες σπάνε ( :alright: )
Για 400ρι λέω εεεε

Σχετικά με το Dominator..οκ μοτορι είναι με πιο ταξιδιάρικη κουλτούρα. Αλλά πολύ με τα μονοπάτια κολάς και πολύ καλά κάνεις.
Ε πάρε ένα XR400 να βρεις την υγειά σου
Θα σου πρότεινα και DRZ αλλά τότε 8α πρέπει να κουβαλάς και ηλεκτρολόγο μαζί σου :smoke:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό Zed » 18 Σεπ 2007, 12:51

Εχεις δίκιο με το Xr αλλα ειδικα σε 400 όπως το βλέπω είναι οριακα στα λεφτα οποτε ίσως τελικα παω καλυτερα στο 250ρι.

...αντε να δούμε αν θα βρούμε κανένα της προκοπής.!!

..ξερει τελικά καποιος όμως κατα πόσο το Dοminator εχει όντως μοτερ ίδιο με το Xr και αν ναι, γιατι είναι αρκετα φθηνότερο??
Άβαταρ μέλους
Zed
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2005, 14:29
Τοποθεσία: Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό sacram » 18 Σεπ 2007, 13:27

κοίτα...δεν ξέρω αν όντως εχει ίδιο μοτερ αλλά σίγουρα έχει διαφορετικό στήσιμο.
h τιμή σχετίζετε με πολλούς παράγοντες: πχ...στήσιμο, ποιότητα...είδος χρήσης...ζήτηση...μόδα κτλ κτλ
Και το xr250 μια χαρά είναι αρκεί ναχεις υπομονή να βρείς.
Πάντως ένας γνωστός μου με Dominator 650...το είχε γυμνό και το έβαζε....παντού!!! (χωρίς αυτό να σημαίνει οτι ήταν εύκολο)
Ποτέ δεν θα γίνει xr όμως, το χρ στο χώμα είναι μανούλα.
Καλό ψάξιμο και..καλές εξορμήσεις
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 18 Σεπ 2007, 13:48

Το 1994 είχα πάρει το XR650L από την Αμερική,το οποίο είχε κινητήρα από Dominator και τα λοιπά από XR και ήταν άψογο.!!!
Με μίζα για να μην σπάω το πόδι μου με τις μανιβέλες..όπως στο XR600 και γενικά το είχα χαρεί πολύ μέχρι να πάρω το ΚΤΜ.
Πάρε 250 ή 400 και θα είσαι ΟΚ
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό Zed » 19 Σεπ 2007, 12:35

Ερώτηση:

Πως θα είμαστε σίγουροι ότι το μοντέλο και κατα συνέπεια το μηχανάκι είναι χρονολογίας που λένε...ειδικά σε μοντέλα που δεν έχουν εξωτερικές διαφορές.
Γράφουν πχ. Ημερομηνια πρώτης αδειας κυκλοφοριας..και ακουγεται σαν να υπεκφεύγουν να γραψουν το μοντέλο της μηχανης.

Ημερομηνια εκδοσης πινακίδας υπαρχει κάπου καταγεγραμένη?
Άβαταρ μέλους
Zed
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2005, 14:29
Τοποθεσία: Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό ullyses » 19 Σεπ 2007, 18:42

νομίζω καλύτερα να το ψάξεις με τον αριθμό πλασίου
"Να είσαι η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο"
ullyses
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005, 13:15
Τοποθεσία: στον δρόμο για την.....Ιθάκη

Δημοσίευσηαπό Zed » 25 Σεπ 2007, 15:30

..τελικα, ποτε δεν ξέρεις ποτε θα εξελιχθουν τα πράγματα!

Πάνω που κοιταγα XRάκια και Domi ειπα να μιλήσω με ενα γνωστό μου μηχανικό για τη δικη του αποψη κτλ...και κατεληξε ότι είναι γενικοτερα κουρασμένα μηχανάκια, ορισμένα παραεισαγωγης και να το ψάξω καλα!

..και τελικα πανω που είχα 2000Ε για 250ρι κατεληξα σε XT600 του 01 γνωστού με 2900Ε....

Το ξέρω είναι πιο συμβατικό και πιο πολης μηχανή..αλλα απο τα 250 πήγα στα 600cc και το μηχανακι είναι γνωστού και σε καλη κατασταση, και μπορεί να μην είναι τοσο χωματινο αλλα με ενα λαστιχο αναλογο νομίζω δεν θα κωλοσει και ευκολα σε λιγο χώμα.!

λογικα απο βδομαδα το παιρνω.. 8) .

ευχαριστώ παντως για τις βοηθειες.. :turn-l:
Άβαταρ μέλους
Zed
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2005, 14:29
Τοποθεσία: Βυρωνας

Δημοσίευσηαπό ullyses » 25 Σεπ 2007, 20:53

με γειές και πάντα όρθιος!
"Να είσαι η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο"
ullyses
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005, 13:15
Τοποθεσία: στον δρόμο για την.....Ιθάκη


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες