Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

H ζωη τραβα την ανηφορα(αλλιως Μαθημα ανωδυνης τουμπας)

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

H ζωη τραβα την ανηφορα(αλλιως Μαθημα ανωδυνης τουμπας)

Δημοσίευσηαπό patrinos » 27 Σεπ 2007, 21:56

Λοιποοοοοον!!!Με κινδυνο να καταντησω και "γραφικος" στα ματια ορισμενων,αλλά θα ρωτησω διοτι ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ :wink:
Ανεβαινω πριν δυο μερες ανηφορα με κλιση 45ο και φυσικα το εδαφος σαθρο εως πολυ σαθρο(σκονη ψιλη οπου γλυστρας ακομα και περπατωντας)λογω ξηρασιας,ενω υπαρχει και λουκι 10 ποντων στη διαδρομη.Το μεταφορικο μεσο το γνωστο ΤΤ-Ρ 600 (αυτο εχω-αυτο "χωνω"...μεχρι νεωτερας :oops: ). Η διαδρομη της ανηφορας ειναι περι τα 80 μετρα.Κοιτωντας απο κατω λες "μπαααα"...Τεσπα.Ανεβαινουνε οι δυο φιλοι πρωτα ελαφρυτεροι με τα 250 τους ,ο ενας το ψιλοχανει κιολας,και λεω "ΩΧ"και αποφασιζω να τολμησω...
Αποπειρα πρωτη .Παιρνω φόρα,ειμαι καθιστος στη σελα και το σωμα λιγο μπροστα,βαζω 1η στο κιβωτιο και στα 30 μετρα περιπου και ενω η ανηφορα σε εκεινο το σημειο ηταν στις 45ο νοιωθω να σπιναρει ο πισω τροχος(δευτερα στο κιβωτιο δεν βαζω αλλά ανοιγω "παιζοντας" το γκαζι)μεταφερω το σωμα κι αλλο εμπρος,φευγει το εμπρος δεξια αριστερα και ΤΣΟΥΠ ΚΑΤΩ...ΟΕΟ!!! :cry:
Αποπειρα δευτερη.Μια απο τα ιδια αλλά αυτη τη φορά κουμπωνω στα 20 μετρα την 2α στο κιβωτιο,εχω γκαζι αρκετο,βουρ στην ανηφορα,παλι σπιναρει ο πισω τροχος,μεταφερω λιγο το σωμα ΠΙΣΩ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ(οπως μού ειπαν οι "παλιοι") αλλά ΠΑΛΙ μια απο τα ιδια...Χαζοσπιναρει ο πισω,δινω κι αλλο γκαζι για να ανεβω,σπιναρει κι αλλο...ΤΣΟΥΠΠΠ ΠΑΛΙ ΚΑΤΩ...!!!
Αποπειρα τριτη...(λεω ΓΜΤ ΓΜΤ θα ανεβω!!!)Παλι 1η κιβωτιο,στο μισο το γκαζι,φτανω στην αποτομη ανηφορια δινω καλο γκαζακι αλλά παλι σπιναρει,σωμα πανω στο τιμονι,κι αλλο γκαζι μπας και...αλλά σπιναρει,σκαβει(οπως και πριν δηλαδη)φευγει κια ο μπροστινος παρα την υπερπροσπαθεια να το κρατησω σταθερα ανοδικο και ...ΑΝΤΕ ΠΑΛΙΙΙΙΙΙΙ!!!!ΤΣΟΥΠ ΚΑΤΩ :cry: :cry: :cry:
Ξεροντας ρε παιδια οτι μεσα απο σελιδες και "θεωρια" δεν γινεται ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ αλλά επειδη ειμαι "σκαστος" οχι επειδη επεσα αλλά επειδη ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΕΒΩΩΩΩΩΩΩΩΩ πειτε μου τι λαθος εκανα;Φταιει το μηχανακι που ειναι βαρυ μαζι με εμενα στα 250 και κατι κιλα;Φταιει λαθος χειρισμος;Γιατι απο λαστιχα εχω τακουνατα (Μ12) απο γκαζι υπαρχει,απο διαθεση στο φουλ αλλά...τζιφος!!!Τελικα που παει το σωμα;Ποσο γκαζι οταν σπιναρει στο ξερο;Τι πρεπει να κανω;
Να σημειωσω οτι παντου παω με το καημενο το ΤΤ.Και ανηφορες και λασπες και κροκαλλες και και και...Αλλά αυτες οι αποτομες ανηφοριες(με λουκια...) δεν μπορω να τις καταφερω.Γιατι ρε γαμωτο;Οταν σπιναρει λεω συνεχεια "ΩΧ ΕΠΕΣΑ"...Με φόρα και χωρις σπιναρισμα παω παντου ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Υ.Γ.Ποτανααααα μανιβελαααα...Στην τριτη προσπαθεια ΠΕΘΑΝΑ στην προσπαθεια να βαλω μπροστα...ΠΕΘΑΝΑ λεμε!!!(γενικα δεν εχει πουθενα προμπλεμ η μανιβελα παρα ΜΟΝΟ σε αυτες τις κ@λ΄@ανηφορες ΜΗΝ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΣΒΗΣΕΙ και ειμαι κουρασμενος γιατι την π@υτσισα :cry: )
Υ.Γ 2 ...Μην πειτε παρε ελαφρυτερο γιατι "Το πνευμα προθυμο...η τσεπη νο"
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

H ζωη τραβα την ανηφορα(αλλιως Μαθημα ανωδυνης τουμπας)

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 28 Σεπ 2007, 09:41

Με 2α δεν σε "παίρνει" να πάρεις φόρα να ανέβεις?
Εγώ με το 620(που είναι βαρίδι και αυτό) τις ανηφόρες προσπαθώ να τις ανεβαίνω με 2α και σταθερό(όσο γίνετε) γκάζι.Το σώμα μπροστά και δύναμη στα μαρσπιέ για να "φορτίσει" όσο περισσότερο γίνεται ο πίσω τροχός.
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό Berg » 28 Σεπ 2007, 09:54

Συμβουλή: Για να ανέβετε μια ανηφόρα πρέπει να έχετε φόρα πριν αρχίσει να ανηφορίζει! Όσο περισσότερη μπορείτε. Στο κομμάτι της ανηφόρας αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι να μην χάσει η μηχανή την ροπή της.

Όσο πιό πολύ φόρα τόσο καλύτερα.

Αυτά από θεωρία. Η πράξη είναι διαφορετική. :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

H ανηφόρα θέλει φόρα

Δημοσίευσηαπό Mex » 03 Οκτ 2007, 07:57

Την επόμενη φορά δοκίμασε να έχεις αρκετή φόρα, συνήθως με 2α ή 3η ταχύτητα καθαρίζεις και τις πιο δύσκολες ανηφόρες(ποτέ με πρώτη γιατί θα σε φέρει καπάκι),είναι καλό να έχεις το δακτυλό σου πάνω στη μανέττα του συμπλέκτη, έτσι ώστε αν χρειαστεί να δώσεις λίγη ροπή στα ζόρια. Τώρα όσον αφορά τη θέση σώματος το καλύτερο είναι να είσαι στο κέντρο της μηχανής για να έχει καλύτερη πρόσφυση ο πίσω τροχός. Όσο πιο μπροστά κάθεσαι τόσο λιγότερη πρόσφυση έχει και το αντίθετο
Άβαταρ μέλους
Mex
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 09 Σεπ 2007, 13:14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες