Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συστήματα κίνησης σε όλους τους τροχούς στις μοτοσικλέτες;

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Συστήματα κίνησης σε όλους τους τροχούς στις μοτοσικλέτες;

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Μάιος 2004, 15:16

Στο παιχνίδι της κίνησης σε όλους τους τροχούς μπαίνει και η ΚΤΜ!

Όπως δείχνουν τα πράγματα, σε λίγα χρόνια όλες οι μοτοσικλέτες Enduro θα χρησιμοποιούν κάποιο σύστημα για κίνηση σε δύο τροχούς. Αναλογισθείτε που μπορεί να φτάσουμε, όταν στο παιχνίδι μπουν τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα, μεταβλητά συστήματα κατανομής ροπής εμπρός πίσω...

Τι λέτε;
Που βαδίζουμε κύριοι;
Τις απόψεις σας!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό forester » 28 Μάιος 2004, 22:26

Η τεχνολογία ανέκαθεν, βοήθησε να πάμε εκεί, που χωρίς αυτή δεν θα πηγαίναμε....
Όλα τα συστήματα που εξελίσσονται και εφαρμόζονται σε αυτοκίνητα και μηχανές, πάνε τον καθένα πιο "μακριά" απ' ότι θα πήγαινε χωρίς αυτά....
Ο καλός θα γίνει καλύτερος, ο μέτριος θα κάνει πράγματα που πριν δεν μπορούσε, κι ο αρχάριος θα μάθει πιο εύκολα...
Αυτοκίνητα σαν το EVO και το IMPREZA, κάνουν μάγκα ακόμα και το μυαλομένο μέτριο και μάλιστα με λογικά χρήματα, μοτοσυκλέτες σαν το ΚΤΜ 640 κάνουν αναβάτες που πήγαιναν μόνο σε άσφαλτο και χώμα που οδηγούσε σε παραλίες κυρίως, να ανεβαίνουν μονοπάτια και να οργώνουν λάσπες....
Τώρα, το 2κίνητο ΥΑΜΑΗΑ, θέτει νέα στάνταρ στις εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες και φυσικά θα ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 29 Μάιος 2004, 11:46

XAXAXAXA!!! :lol: :lol: :lol: Το καλύτερο ανέκδοτο που άκουσα φέτος: Η ΚΤΜ "εξελίσει" το AWD....
Μια προσεκτική ματιά στις φωτό θα αποκαλύψει την αλήθεια. Είναι αυτούσιο το σύστημα της ΥΑΜΑΗΑ.
Σχεδόν 10 χρόνια έρευνας και εξέλιξης από την ΥΑΜΑΗΑ και την Οhlins οι αυστιακοί τα συμπίκνωσαν σε 2 μήνες ......
Σίγουρα όλοι οι κατασκευαστές θα προχωρίσουν στον δρόμο που χάραξε η YAMAHA αλλά θα πρέπει να δουλέψουν πολύ για να μην κάνουν clopy-paste...
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 01 Ιουν 2004, 08:40

Καλημέρα σε όλους.

Λοιπόν συμφωνώ με τον forester, αλλά διαφωνώ με τον pino.

Οπως λένε και οι στρατηγοί, σκοπό έχεις την νίκη και οχι το μέσο που θα χρησιμοποιήσεις για να επιτευχθεί αυτή. Σκέψου πρίν 30 χρόνια (γέρασα ρε γαμώτο) τα ΧΤ που αλώνιζαν στο dakar, ουσιαστικά τις τότε γνώσεις δεν αντέγραψαν όλοι οι υπόλοιποι, ασε που η ΚΤΜ έχει πείρα στο κλέψιμο μην ξεχνάς την ιστορία με την Husaberg.
Βλέπεις σήμερα γεμίσαμε απο αντίγραφα του ΧΤ 500 και του BMW 800GS (όταν το είχε πρωτοδημοσιεύσει το MOTOSPORT πρίν πόσα χρόνια δεν θυμάμαι, θυμάμαι όμως πόσοι γέλασαν τότε )
Σίγουρα μιλάμε για κλοπή, αλλά εμείς οι κλεπταποδόχοι θα κερδίσουμε στο τέλος. Ασε να το εξελίξουνε και που ξέρεις ?
Μακάρι και άλλοι κατασκευαστές να κάνουν το ίδιο, και να μην ξέρουμε σε λίγα χρόνια τι να πρωτο διαλέξουμε .

Πάντως απ'ότι διάβασα στο site αλλα και στο ΜΟΤΟ με το WR450 αρχικά έχω μόνο θετικά σχόλια. Τι και αν στο στεγνό δεν υπερτερεί, εμείς οι ερασιτέχνες πιστεύω οτι σε βάθος χρόνου θα το εκμεταλλευτούμε τόσο που μετά απο χρήση μερικών ετών ενός δικίνητου , δεν θα μπορούμε μετά να οδηγήσουμε τα ΚΤΜ μας που θα'ναι στο υπόγειο .

Το WR 450 το εξοπλίζουνε ήδη με σταμπιλιζατέρ τιμονιού, αν και ο κεραμιδάς λέει οτι δεν του χρειάζεται, πιστεύω οτι παργματικά το βάλανε γιατί θέλει πολή δουλειά ακόμη για να αποδώσει τέλεια. Τώρα αν το κάνουν και 2 κιλά απο 6 , που κάπου τόσο πρέπει να ζυγίζει και της YAMAHA ...μμμμμ :evil: .

Άπο τις φωτογραφίες που έχω δεί, δεν νομίζω να είναι ευαίσθητο σε βλάβες το σύστημα, ουσιαστικά μιλάμε για μία αντλία .

Με το κτηνάκι μου το ADVENTURE δηλαδή όπου κολλάω τώρα, μετά θα περνάω έτσι απλά !!!!!!

Κάτι τελευταίο και σημαντικό το WR 450 τελικά δεν στοιχίζει πολύ περισσότερο απο το απλο μοντελο.

Οπότε εγω ψηφίζω ΝΑΙ. :P

ΝΑΙ στην κλοπή Τεχνολογίας
ΝΑΙ στην εξέλιξη
ΝΑΙ σε όλα
ΝΑΙ , ΝΑΙ , ΝΑΙ.

Την καλημέρα μου σε όλο τον κόσμο.
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Ιουν 2004, 12:03

Με μια ματιά στις φωτό υψηλής ανάλυσης, κάποιος παρατηρεί την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ομοιότητα του συστήματος που δοκιμάζει η KTΜ με αυτό τις YAMAHA.
Η πρώτη σκέψη με το που είδα την φωτό ήταν «Μάλλον αγοράσανε ένα Yamaha 2track, ξηλώσανε το σύστημα από πάνω, «έκοψαν» στον τόρνο ένα καινούργια άξονα τελικής και «κουμπώσανε» το σύστημα, αυτούσιο πάνω στο ΚΤΜ»
Διόλου απίθανο, αλλά …. εμένα δεν με νοιάζει αυτό, (στο κάτω κάτω τα πρώτα μηχανάκια της ΥΑΜΑΗΑ και της SUZUKI ήταν αντιγραφή από DKW και ΜΖ!)
αλλά το ότι τελικά «τσίμπησε» και η ΚΤΜ το οποίο σημαίνει ότι η εξέλιξη του συστήματος θα προχωρήσει αρκετά βήματα μπροστά (σε σχέση αυτό της YAMAHA που ουσιαστικά προέρχεται από ιδιώτες) και πιθανότατα σε 3-5 χρόνια να έχουμε όλοι στόχο την αγορά κάποιου καινούργιου «παιχνιδιού» με δυνατότητα επιλογής από διάφορες εταιρίες.
Το που θα φτάσει το πράγμα δεν μπορούμε να το «δούμε» από τώρα, αλλά το νερό μπήκε πλέον στο αυλάκι…..
Από τώρα σκέφτομαι εκείνο το αμπέλι στα Σκούρτα που είχε ρουφήξει το ΚΤΜ μου πριν δυο χρόνια…. Σύντομα θα … πάω να το οργώσω!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Ιουν 2004, 13:37

Gorgorofteros έγραψε:....πρίν 30 χρόνια (γέρασα ρε γαμώτο) τα ΧΤ που αλώνιζαν στο dakar, ουσιαστικά τις τότε γνώσεις δεν αντέγραψαν όλοι οι υπόλοιποι.....


Ρε παλιόγερε….. κοίτα τι σου βρήκα!

Εικόνα

XT500 '79 Version Paris Dakar!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pino » 01 Ιουν 2004, 15:37

Καμία αντίρρηση για την πρόοδο που πιθανώς θα φτάσει στα χέρια του αναβάτη. Το πρόβλημα είναι πως αν δεν αγοράσει τα δικαιώματα η ΚΤΜ από την YAMAHA για το 2WD θα πρέπει να περιμένει 10 χρόνια ως που να λήξει η πατέντα ή να εξελίξει το δικό της (που είναι και το πιο δύσκολο).
Μην ξεχνάτε τα μοχλικά συστήματα στην πίσω ανάρτηση που ξεκίνησε πρώτη η YAMAHA ή η HONDA (δεν θυμάμαι τώρα). Όλοι έσπευσαν να ακολουθήσουν αλλά με διαφορετκή σχεδίαση και πατέντα.
Ευχής έργο η εμπλοκή εργοστασίων στο θέμα και περιμένουμε να δούμε 2WD φτηνό για τον λαό.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό IKE » 01 Ιουν 2004, 19:02

Συμφωνώ πως θα πρέπει να μπεί σε μαζική παραγγή κάτι τέτοιο και φαίνεται πολύ καλή ιδέα αλλα μην τα ισοπεδώνετε όλα περι αντιγραφής. Αν ο εφευρέτης δεν απολαμβάνει την αποκλειστικότητα στην διαχείρηση της εφεύρεσής του τότε η εξέλιξη όχι μόνο δεν θα επιταχυνθεί αλλα θα επιβραδυνθεί.

Το σύστημα πιστευω έτσι όπως είνια χρειάζεται μόνο 2 πράγματα:

1. ελλάτωση βάρους (το προφανές)

2.ενα πολύ απλό ηλεκτρονικό έλεγχο και 2-3 αισθητήρες ωστε να γίνει άψογο. πχ καλό θα ήταν να υπάρχει ενας αισθητήρας στο πηρούνι εμπρός που να απέτρεπε την εμπλοκή του εμπρός τροχού σε κίνηση όσο η εμπρός ανάρτηση είναι σε πλήρη έκταση ωστε να μην κόβει το γκάζι σε μια σούζα ή να μην αρχίζει να γυρνάει σαν τρελός ο εμπρός τροχός σε ένα άλμα (με αλλοπρόσαλες συνέπειες στην προγείωση).

Κάτι μου λέει πως η κίνηση και στους 2 τροχούς θα εξαπλωθεί ραγδαία και θα βρεί το δρόμο της και σε μοτοσυκλέτες δρόμου (ειδικότερα σε πανίσχυρα superbike που πασχίζουν να βάλουν τα άλογα στο δρόμο.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 01 Ιούλ 2004, 08:17

Καλημέρα,
το νεο τεύχος του ΜΟΤΟ, αναφέρει οτι (να πω και εγω πρωτος μια φορά κάτι) η ΚΤΜ για το 2005 και σε περιορισμένη παραγωγή θα εφοδιάζει κάποια 525 με το κατά 1 κιλό ελαφρύτερο απο της YAMAHA σύστημα της OHLINS . Μάλιστα αναφέρει οτι δοκιμάστηκε ακόμη και σε 125 κυβικά αλλά χωρίς να βγει κάτι θετικό .
Το σημαντικότερο όμως είναι οτι για το επόμενο DAKAR ετοιμάζει δυο 660 Rallye , Two Wheel Drive.

Βλέπω απο τώρα πρός τα 525. 8)
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό magic » 10 Φεβ 2005, 11:30

Enduraδες ολου του κοσμου .... δειτε κι αυτο!!!! http://www.ohlins.com/mc_2wd_function.shtml
:)
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

2WD

Δημοσίευσηαπό magic » 10 Φεβ 2005, 11:32

Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 10 Φεβ 2005, 13:22

Κύριοι καλημέρα σας.

Ωραία όλα αυτά αλλά θυμηθείτε ότι υπάρχουν και τα "καταραμένα τμήματα marketing". Αυτά που σκοπό έχουν να πουλάνε.

Σας θυμίζω ότι πριν από μερικά χρόνια σημαντικές εταιρείες όπως η WP άλλαξε όλες τις αναρτήσεις από ανεστραμένα σε συμβατικά "Extreme". Πολλοί ήταν αυτοί που είπαν ότι δούλευαν καλύτερα.

Μετά από μερικά χρόνια επέστεψαν στα ανεστραμένα. Πολλοί είναι τώρα αυτοί που κατηγορούν τα Extreme.

Καλή η κίνηση στους δύο τροχούς αλλά επιτρέψτε μου να έχω επιφυλάξεις. Ο χρόνος θα το δείξει.

Και καλά όλα αυτά περι τεχνολογίας. Στην ουσία τώρα. Θα χάσουμε τα παντιλίκια και τα drift :?: :?:
Τι το πήρα το ρημάδι το 550 :oops:

Θυμάμαι άρθρο του Στατισίνο στους 4 τροχούς όταν βγήκε το καινούργιο Starlet με κίνηση μπροστά. Ήταν σαν να πέρνανε το γλυφιτζούρι από παιδάκι.

Γιατί όλοι στις αναβάσεις περιμένουν να περάσουν τα Escort RS :evil: :evil: για να δούνε θέαμα? :!: :!:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 10 Φεβ 2005, 15:30

Berg το "marketing" απο μόνο του δεν κάνει τίποτα, οι μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα κατα καιρούς μαστίζονται απο "μόδες" και εφόσον κάθε προιόν είναι συμβιβασμός απόδοσης με κόστος προιόντα που δεν έχουν μεταξύ τους ιδιαίτερο προβάδισμα θα έρχονται και θα φεύγουν.

Τα πηρούνια όπως λές πέρα απο μόδες τα ανεστραμμένα με τα νορμάλ έχουν μικροδιαφορές, αν την συγκεκριμένη στιγμή συμφέρει την εταιρία για δεδομένο κόστος να επενδύσει σε καλύτερα υλικά πχ σε ενα νορμάλ πηρούνι αντί για ένα ανεστραμμένο με ελαφρώς υποδεέστερα μπορεί τελικά αυτό να είναι έστω και λίγο καλύτερο.Φυσικά έχει σημασία και η "μόδα" γι'αυτό πρέπει εμείς σαν αγοραστές να είμαστε σοβαροί και "διαβασμένοι".

Για τα συστήματα 2κίνησης εγω έκανα 2 παρατηρήσεις πιο πάνω, η αντιστοιχεία με τα αυτοκίνητα που λες δεν είναι πισωκίνητο στάρλετ με εμπροσθιοκίνητο στάρλετ αλλα πιο σωστά θα έλεγα είναι αντιστοιχεία Lancia 037 με Lancia S4.

Στα αυτοκίνητα η μεταφορά απο την -πρωτόγονη- πίσω κίνηση στην εμπρός έφερε πολλούς συμβιβασμούς, όπως την κακή κατανομή βάρους και την επίσης κακή εκμετάλευση της πρόσφυσης των τροχών.

Στις μοτοσυκλέτες και στο θέμα που συζητάμε δεν υπάρχει ανάλογο πρόβλημα, ούτως ή άλλως τα άλογα είναι πάρα πολλά για τα δεδομένα λάστιχα και η 2κίνηση αν εφαρμοστεί σωστά πιστευω θα είναι ΚΑΙ πιο διασκεδαστική (με εξαίρεση τα dirt track :P )
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό alp » 11 Φεβ 2005, 18:37

καλή η αντιστοιχία starlet ή lancia, αλλά καθότι εδώ μιλάμε πρωτίστως για off road καταστάσεις μήπως θα έπρεπε να αναλογιστούμε πόσο πίσω θα είμασταν εάν δεν υπήρχαν τετρακίνητα (offrad) οχήματα ???
φαντάζεστε willys με κίνηση μόνο πίσω ???

όλα τα υπόλοιπα περι κλοπιράιτ με αφήνουν παντελώς αδιάφορο.... είναι σα να με ενδιέφρε αν χάνει η microsoft λεφτά από αντεγραμένα windows...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Berg » 13 Φεβ 2005, 12:26

Πάντως από ότι έχω ακούσει από φίλους μου εντουράδες που είχαν την τύχη να οδηγήσουν το WR450 2x2 όταν το είχαν τα περιοδικά για τέστ, είπαν ότι σε εδάφη με λάσπη, άμμο και ανηφορικά κομμάτια με κακή πρόσφυση, με το WR450 2x2 ήταν σαν να κλέβεις εκκλησία, (σε σχέση με τα άλλα μηχανάκια). Λέτε να επωφεληθεί ο Γιοσάκης :P :P

Στις κατηφόρες υπήρχε η αίσθηση του πρόσθετου βάρους στο μπροστά μέρος της μοτοσυκλέτας.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron