Σελίδα 1 από 3

GasGas 300 2007.Ποια η γνωμη σου;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 17:06
από patrinos
Το GasGas 300 για χρηση εντουρο τι λεει;Ποια η συμπεριφορα του;Δεν το ξερω καθολου παρα μονο οπτικα.Το εχει κανεις;Το ξερει κανεις;Για χρηση enduro μονοπατάδες και λοιπα τι λεει;Κουραστικο;Αποτομο;Γραμμικο;Τι ειναι τελος παντων;Για δωστε τα φωτα σας οι γνώστες του μοτο...Ευχαριστωωωω :wink:
Εικόνα

GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 17:34
από geco
To 300ρι δεν το έχω δοκιμάσει!

Το 250 που έχω πάρει στον γυιό μου (EC 250/01) είναι εξαιρετικό!
Ελαφρύ, φιλικό, ροπάτο, σβέλτο ... ένα κι ένα γιά εντούρο!

Χώρια που ο εισαγωγέας (Χ.Τασούλης) είναι το καλύτερο παιδί ! Με φτηνά ανταλλακτικά και υποστήριξη είναι πλάϊ σου όταν χρειαστεί!

Καλή enduroχρονιά !

Re: GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 18:06
από kostasYZ250
Έχω οδηγήσει το 250 του 06 και το μηχανάκι είναι καθαρά εντουράδικο δηλαδή σε μονοπάτια, ανηφοροκατηφόρες και πιστάκια με μικρά άλματα είναι φοβερό. Έχει πολύ καλές αναρτήσεις και ειδικά πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό (ΚΤΜ) ξεκινά με γκολ από τα αποδυτήρια, λόγω μοχλικού και όχι μόνο.
Το μοτέρ του είναι όσο πρέπει γραμμικό και ροπάτο αλλά έχει και νεύρο για "καφρίλες" και τα σχετικά. Αυτό που οδήγησα είχε και διακόπτη high - low στο τιμόνι αλλά όπως το είδα είναι τόσο γλυκό το μηχανάκι που νομίζω ότι η θέση low είναι μόνο για πολύ ιδιαίτερες καταστάσεις...
Η θέση οδήγησης μου φάνηκε λίγο περίεργη αλλά το μηχανάκι ήταν ξένο και τα χειρηστήρια ήταν για πιο κοντό αναβάτη ρυθμισμένα.
Το 300ρι 07 δεν το ξέρω αλλά μην πας σε αυτή την κατηγορία αν δεν έχεις ώρες πτήσης με 250 δίχρονο γιατί μπορεί να είναι γραμμικά αλλά ψηλά είναι πολύ - πολύ δυνατά...

Προσωπικά ελπίζω ότι κάποια στιγμή (αν κάτσει το πρωτοχρονιάτικο λαχείο)θα είναι το επόμενο μηχανάκι μου
Τα μοντέλα 08 είναι ακόμα πιο όμορφα και άγρια τουλάχιστον εμφανισιακά.

Re: GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 18:38
από superspy
Όπως είπε και ο kostasYX250 πιο πάνω, η ύπαρξη μοχλικού είναι γκόλ από τα αποδυτήρια. Το μοτέρ είναι γλυκό και τα 300 σε καλύπτουν και στα «πολλα».
Εκτός και αν είσαι εντελώς απροπόνητος δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.

Άμα έχεις τα ευρώ..... πάρε δώρο στον εαυτό σου....

Re: GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 20:17
από drMel
ίσως το καλύτερο 300 στην αγορά και με μοχλικό!!!!
είναι γνωστό ότι είναι απροβλημάτιστα
με την αξία μεταπώλησης έχουν ένα θέμα απ'όσο γνωρίζω αλλά αξίζει και με το παραπάνω,
δεν πάιζει και πολύ after market επίσης (πχ ρεζερβουάρ)

Re: GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 20:54
από kostasYZ250
Για να μην γίνουν παρεξηγήσεις δεν σημαίνει επειδή το gas gas έχει μοχλικό και το ΚΤΜ δεν έχει,ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο.
Ειδικά τα τελευταία μοντέλα της ΚΤΜ διαθέτουν ιδιαίτερα βελτιωμένο σύστημα PDS το οποίο αν είναι σωστά σεταρισμένο δουλεύει άψογα.

Επίσης ο οδηγός πρέπει να είναι πολύ γρήγορος και τα χιλιόμετρα πολλά για να παρουσιαστούν οι απότομες αντιδράσεις του PDS. Υπό κανονικές συνθήκες δουλεύει μια χαρά. Απλά το μοχλικό του Gas Gas όπως και κάθε παρόμοιο σύστημα δουλεύει χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερο ψάξιμο με το
σετάρισμα.

Υπάρχουν πολλά καλά μηχανάκια, απλά διαλέγουμε αυτό που μας ταιριάζει καλύτερα. Προσωπικά προτιμώ τις αναρτήσεις με μοχλικό σύστημα (γι' αυτό έχω και YZ 250).

Το καλύτερο που΄μπορείς να κάνεις αν πραγματικά σε ενδιαφέρει κάποιο μηχανάκι προσπάθησε να το οδηγήσεις πριν το αγοράσεις. Δες το μηχανάκι σαν ενιαίο σύνολο και μην το κοιτάς σαν aftermarket ενωμένα κομμάτια.

Re: GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 21:38
από ktmakis
Καντο βόλτα πρώτα. Κάποιος γνωστός θα έχει.
Ηρεμο ροπάτο και ευκολοδήγητο.
Πολύ πιο "εντούρο" από τα ΚΤΜ.

Re: GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2007, 22:51
από patrinos
Eυχαριστω για τις απαντησεις.Εχω βολταρει με το 250αρι του 07,το οποιο μου φανηκε πολυ καλο και γραμμικο σε λειτουργια.Πολυ καλα φρενα,δεν ενοιωθα καπου να "το χανω" ενω καταπινε ανηφορες-κατηφορες εντελως "μονο του".Οταν μαλιστα το ξαναεδωσα στον ιδιοκτητη του και ανεβηκα στο ΤΤ αισθανθηκα ΤΙ οδηγουσα...Και σε βαρος και σε στησιμο...Για το 300αρι ρωταω ομως διοτι το βρηκα Πατρα μοντελο 2007/Σεπτ με μηδεν σχεδον χλμ και ωρες και τιμη 5700e...Και απλα ακουω οτι ειναι πολυ αποτομο και τετοια και λεω μηπως τελικα ειναι κουραστικο ή πολυ γρηγορο χωρις λογο... :)

Re: GasGas

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2007, 10:18
από ayrton
Δεν ξέρω αν το 07 έχει αλλαγές. Το 05 παντως που το έχει ο ανηψιός μου και το έχω οδηγήσει αρκετά είναι βούτυρο.Δίχρονο με αίσθηση τετράχρονου.Πάει στρωτά με λίγα σαν τετράχρονο και με καλή ροπή .....και ψηλά σκοτώνει.
Καλορίζικο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2007, 13:45
από junior
το εχει ο κολλητος μου!
φοβερο μηχανακι.gasmas σκαβει!
εγω απ'την μικρη εμπειρεια που εχω δεν μου αρεσε η αισθηση βαρους που εχει το τιμονι.:? απιστευτα ντριφτ στις στροφες!
ροπατο ,γκαζι αρκετο και ξεσπασμα στις 7500,χαρτογραφηση,ρεζερβουαρ με μηδαμινη ρεζερβα !σελα κ...οδαχτυλο!
8) με το φαναρι και το εμπρος φτερο απο το 08 ειναι κουκλι.
παρτοοοοοοοοο
δες φοτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2007, 14:22
από junior
Εικόνα
Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2008, 21:14
από patrinos
Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ολους για την βοηθεια σας σχετικα με το ερωτημα μου.Τελικως και μετα απο σκληρες πραγματι διαπραγματευσεις,απο σημερα θα με συντροφευει στα βουνα και στα μονοπάτια η νεα μου παρεα.Οπως καταλαβατε ΝΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: GasGas 300 λοιπον και βουρ για τα βουνα το συντομοτερον!!! :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2008, 21:47
από superspy
Καλοτάξιδο!
Λοιπόν;
Πώς σου φαίνεται;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2008, 09:58
από ktmakis
Καλορίζικο!!
Θα σου κάτσει κουτί !!!
Καλές βόλτες.

Υ.Γ. Να μην ξεχνάς να καθαρίζεις το power. Αμα εχει και σωληνάκι κοίτα μην είναι ταπωμένο ή τσακισμένο κάπου.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2008, 10:24
από GasGas300
Πολύ καλή μοτοσυκλέτα. Είχα ένα EC 300 μοντέλο 2001 και ένα EC 300 μοντέλο 2004 (4 χρόνια σύνολο), μετά πήρα ένα ΚΤΜ 300 07 και τώρα ένα ΚΤΜ 300 2008. Οπως καταλαβαίνεις τα 300αρια με μάγεψαν και δεν νομίζω να αλλάξω κυβικά ποτέ. Συνδιάζουν δύναμη και ροπή χαμηλά με μικρό βάρος.

Σχετικά με το Gas το βασικό του μειονέκτημα είναι η μεταπώληση στην οποία συμβάλει και η αδυναμία της αντιπροσωπίας να βοηθήσει (ανταλλαγή δηλαδή). Επίσης η μικρή απόσταση μαρσπιέ - σέλλας δεν θα βολέψει τους πιό ψηλούς.

Προσεκτικό και πολύ συχνό καθάρισμα του power valve. Επίσης τα αλουμίνια κατασκευής GasGas (πετάλ φρένου, λεβιέ ταχυτήτων) λιώνουν εύκολα και χρειάζονται αντικατάσταση. Γενικά "πάσχει" από ποιότητα.

Στα θετικά έχει εκπληκτικό κινητήρα που βοηθάει πολύ σε δύσκολα και ανηφορικά κομμάτια και σε κάνει "μάγκα" εκεί που οι άλλοι ζορίζονται. Ατρόμητο στα πολλά τόσο σε ευθεία όσο και σε στροφές με μιά ελαφριά δυσκολία στις στροφές με μικρές ταχύτητες καθώς λόγω περιμετρικού πλαισίου θέλει να σε ρίξει στο εσωτερικό της στροφής. Το αντίδοτο εδώ είναι γκάζι.

Ανταλλακτικά σε λογικές τιμές και σχετικά καλό στοκ. Ότι δεν υπάρχει εδώ το στέλνουν γρήγορα.

Δεν έχω οδηγήσει το 08 αλλά φαίνεται πολύ όμορφο. Όπως και να έχει είναι ωραίο συνάισθημα να έχεις κάτι διαφορετικό από πορτοκαλί!!

Καλή διασκέδαση.

ΔΚ