Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

Δημοσίευσηαπό Iratus » 03 Φεβ 2008, 20:14

Γεια σε όλους

Είμαι καινούριος στο Forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε με τις πολύτιμες γνώσεις σας.
Έχω ένα xr250 και γενικά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με τα φρένα του , μιας και το χρησιμοποιώ και για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. Αρκετές φορές έχω κόλληση στο πίσω προφυλαχτήρα ταξι,ΙΧ κτλ.
Να είναι καλά ένας μ______ας μια μέρα μου τη μετακίνησε και είχα το lock στο μπροστινό δισκοφρενο και μου το στράβωσε .Το ίσιωσα όσο πήγαινε αλλά αυτό ακόμα κλωτσάει λίγο. Σκεφτόμουνα όταν άλλαξα δισκοφρενο παλιότερα να έβαζα κάτι πιο μεγάλο αλλά ο τύπος στο συνεργείο μου είπε 350 εύρο για μεγαλύτερο όποτε έβαλα το ίδιο.
Τώρα σκέφτομαι να κανω κάτι για να βελτιώσω τα φρένα τη μου προτείνετε ?
Άβαταρ μέλους
Iratus
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 03 Φεβ 2008, 20:00
Τοποθεσία: kriti

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 03 Φεβ 2008, 22:29

Εξαρτάται από το πόσα διαθέτεις:
1. Σωληνάκια
2. Τρόμπα
3. Δισκόπλακα (μάλλον σίγουρα αμα είναι στραβή δεν τη γλυτώνεις)
4. Τακάκια
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

Δημοσίευσηαπό Iratus » 04 Φεβ 2008, 10:16

Γενικα πιστευω οτι πρεπει να αλλαξω το δισκοφρενο οποτε θα ηταν καλη ευκαιρια να βαλω κατι μεγαλυτερο.Αυτο ποσο θα μου κοστισει περιπου ?
Άβαταρ μέλους
Iratus
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 03 Φεβ 2008, 20:00
Τοποθεσία: kriti

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 04 Φεβ 2008, 10:25

Μεγαλύτερο δισκόφρενο σημαίνει και διαφορετικές βάσεις δαγκάνας και ίσως και δαγκάνα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν αποστάτες για μεγαλύτερη δαγκάνα.
Κοίτα www.bajadesigns.com μπας και έχει κάτι.
Το Xrάκι γενικά είχε καλά φρένα (Nissin νομίζω) οπότε άλλαξε πρώτα τη δισκόπλακα με μια καινούρια, αν θέλεις βαλε σωληνάκια καινούρια και βλέπεις.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

ΧR 250

Δημοσίευσηαπό geco » 04 Φεβ 2008, 12:02

Iratus έγραψε:Έχω ένα xr250 και γενικά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με τα φρένα του , μιας και το χρησιμοποιώ και για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. Αρκετές φορές έχω κόλληση στο πίσω προφυλαχτήρα ταξι,ΙΧ κτλ.
Τώρα σκέφτομαι να κανω κάτι για να βελτιώσω τα φρένα τη μου προτείνετε ?


Kαλώς τον !

Από ότι φαίνεται έχεις πάρει λίγο παραπάνω "φόρα" από ότι πρέπει γιά το συγκεκριμένο μηχανάκι!

Δηλαδή το χρησιμοποιείς καθημερινά μέσα στην πόλη και πας όλο και πιό γρήγορα!

Το XR είναι πολύ καλό γιά γενική χρήση αλλά αυτοί που το έφτιαξαν το έκαναν γιά το χώμα!

Τώρα εσύ γιά να βελτιώσεις την απόδοση των φρένων έχεις τις παρακάτω επιλογές :

1. Να πηγαίνεις πιό σιγά!
2. Να αφήνεις μεγαλύτερες αποστάσεις!
3. Να βάλεις λάστιχα Street !
4. Nα αλλάξεις μηχανάκι !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

ΧR 250

Δημοσίευσηαπό Iratus » 04 Φεβ 2008, 15:00

οκ θα πρεπει αρχικα να αντικαταστησω το δισκοφρενο και μετα να κοιταξω για κανα σωληνακι υψηλης.Απο δισκοφρενο εχετε κατι να προτινετε ? Ακριβως το ιδιο με αυτο που ειχα ?
Άβαταρ μέλους
Iratus
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 03 Φεβ 2008, 20:00
Τοποθεσία: kriti

ΧR 250

Δημοσίευσηαπό Iratus » 04 Φεβ 2008, 15:02

Σχετικα με τη μεγαλυτερη δισκοπλακα που σκευτομουνα μου ειχε πει οτι θα χρειαστουν κατι βασεις για να παει η δαγκανα πιο ψηλα.
Άβαταρ μέλους
Iratus
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 03 Φεβ 2008, 20:00
Τοποθεσία: kriti

ΧR 250

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 04 Φεβ 2008, 16:12

Νομίζω οι δισκόπλακες από Honda είναι ακριβές.
Πάρε ένα τηλ. σε ένα μαγαζί με φρένα μοτοσυκλετών και ρώτα.
Σίγουρα χρειάζεται αλλαγή στη βάση της δαγκάνας για μεγαλύτερη δισκόπλακα.
Αλλά πίστεψέ με δεν χρειάζεται. Τα μηχανάκια αυτά έτρεχαν σε αγώνες με τη μαμά δισκόπλακα.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

ΧR 250

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Φεβ 2008, 18:20

Μπορείς να βάλεις δίσκο 290 και αποστάτη δαγκάνας.... Δες στον Τασούλη....
Μετά όμως θα θές και μπροστινό λάστιχο και πάει λέγοντας... ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΧR 250

Δημοσίευσηαπό doc » 06 Φεβ 2008, 09:04

Iratus έγραψε:οκ θα πρεπει αρχικα να αντικαταστησω το δισκοφρενο και μετα να κοιταξω για κανα σωληνακι υψηλης.Απο δισκοφρενο εχετε κατι να προτινετε ? Ακριβως το ιδιο με αυτο που ειχα ?


Φίλε μου ΜΗΝ βάλεις μεγαλύτερη δισκόπλακα στο XR 250.
Κάτι άλλο φταίει!
Το '93, η Honda έβαλε στο XR200 δισκόφρενο μπροστά και την επόμενη χρονιά το γύρισε πάλι σε ταμπούρο... γιατί ήταν υπερβολή για το πιρούνι του XR 200 ο δίσκος...

Κάτι τέτοι συμβαίνει και με το XR 250: Δεν σηκώνει το πιρούνι του μεγαλύτερο δίσκο, πόσο μάλλον ο σκελετός του! Δεν είναι για μαγκουρώματα και endo - παρόλο που και αυτά τα πετυχαίνει εύκολα και με δύο άτομα, με τον δίσκο της μάνας του.

Αν ο δίσκος είναι φθαρμένος, άλλαξέ τον με έναν ίδιο. Η Honda έχει τις καλύτερες δισκόπλακες, αν και μαλακές, αλλά αν σου πέφτουν ακριβές υπάρχουν και after market Gafler πιο σκληρές.
Το καλό με τις Honda είναι ότι όσο κι αν ζεσταθούν σε υπερβολικό φρενάρισμα, ΔΕΝ στρεβλώνουν (δεν γίνονται δηλαδή σαν πιάτο), απλώς φθείρονται γρηγορα...
ΠΑΝΤΑ μεταλλικά τακάκια, τα καλύτερα είναι και πάλι της Nissin της Honda. Προς θεού, ΟΧΙ Kevlar!
MONO DOT 4 υγρά,
και θα σου 'λεγα ΟΧΙ σωληνάκι υψηλής πίεσης... χάνεις πολύ σε αίσθηση, αλλά μειώνεται και ο όγκος των υγρών φρένων, κάτι που τα ζεσταίνει πολύ πιο εύκολα!

Αν μεγαλώσεις την δισκόπλακα.... απλά θα... πέφτεις χωρίς να το καταλάβεις! Την πάτησαν οσοι -ελάχιστοι- το χρησιμοποίησαν σε... motard!
Θα διπλώνει πανεύκολα, σε βαθμό που θα πρέπει να λύνεις τις πλάκες διαρκώς για να ξεστρεβλώνεις το πιρούνι!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: ΧR 250

Δημοσίευσηαπό alex.maniac » 27 Φεβ 2008, 23:51

Ρε παιδιά, πείτε καμιά ιδέα για δισκόπλακα μπροστά για DT200WR.
Βρίσκω Galfer και Braking (μαργαρίτα) στα 120€ περίπου και EBC στα 80. Ο μαμά έχει επίσης κάπου στα 120.
Τι μου προτείνετε?
Άβαταρ μέλους
alex.maniac
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2007, 19:21

Re: ΧR 250

Δημοσίευσηαπό man300 » 28 Φεβ 2008, 10:58

Braking
Άβαταρ μέλους
man300
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2007, 20:51
Τοποθεσία: Χαλκιδικη


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 9 επισκέπτες