Iratus έγραψε:οκ θα πρεπει αρχικα να αντικαταστησω το δισκοφρενο και μετα να κοιταξω για κανα σωληνακι υψηλης.Απο δισκοφρενο εχετε κατι να προτινετε ? Ακριβως το ιδιο με αυτο που ειχα ?
Φίλε μου ΜΗΝ βάλεις μεγαλύτερη δισκόπλακα στο XR 250.
Κάτι άλλο φταίει!
Το '93, η Honda έβαλε στο XR200 δισκόφρενο μπροστά και την επόμενη χρονιά το γύρισε πάλι σε ταμπούρο... γιατί ήταν υπερβολή για το πιρούνι του XR 200 ο δίσκος...
Κάτι τέτοι συμβαίνει και με το XR 250: Δεν σηκώνει το πιρούνι του μεγαλύτερο δίσκο, πόσο μάλλον ο σκελετός του! Δεν είναι για μαγκουρώματα και endo - παρόλο που και αυτά τα πετυχαίνει εύκολα και με δύο άτομα, με τον δίσκο της μάνας του.
Αν ο δίσκος είναι φθαρμένος, άλλαξέ τον με έναν ίδιο. Η Honda έχει τις καλύτερες δισκόπλακες, αν και μαλακές, αλλά αν σου πέφτουν ακριβές υπάρχουν και after market Gafler πιο σκληρές.
Το καλό με τις Honda είναι ότι όσο κι αν ζεσταθούν σε υπερβολικό φρενάρισμα, ΔΕΝ στρεβλώνουν (δεν γίνονται δηλαδή σαν πιάτο), απλώς φθείρονται γρηγορα...
ΠΑΝΤΑ μεταλλικά τακάκια, τα καλύτερα είναι και πάλι της Nissin της Honda. Προς θεού, ΟΧΙ Kevlar!
MONO DOT 4 υγρά,
και θα σου 'λεγα ΟΧΙ σωληνάκι υψηλής πίεσης... χάνεις πολύ σε αίσθηση, αλλά μειώνεται και ο όγκος των υγρών φρένων, κάτι που τα ζεσταίνει πολύ πιο εύκολα!
Αν μεγαλώσεις την δισκόπλακα.... απλά θα... πέφτεις χωρίς να το καταλάβεις! Την πάτησαν οσοι -ελάχιστοι- το χρησιμοποίησαν σε... motard!
Θα διπλώνει πανεύκολα, σε βαθμό που θα πρέπει να λύνεις τις πλάκες διαρκώς για να ξεστρεβλώνεις το πιρούνι!