Σελίδα 1 από 1

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 20:14
από Iratus
Γεια σε όλους

Είμαι καινούριος στο Forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε με τις πολύτιμες γνώσεις σας.
Έχω ένα xr250 και γενικά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με τα φρένα του , μιας και το χρησιμοποιώ και για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. Αρκετές φορές έχω κόλληση στο πίσω προφυλαχτήρα ταξι,ΙΧ κτλ.
Να είναι καλά ένας μ______ας μια μέρα μου τη μετακίνησε και είχα το lock στο μπροστινό δισκοφρενο και μου το στράβωσε .Το ίσιωσα όσο πήγαινε αλλά αυτό ακόμα κλωτσάει λίγο. Σκεφτόμουνα όταν άλλαξα δισκοφρενο παλιότερα να έβαζα κάτι πιο μεγάλο αλλά ο τύπος στο συνεργείο μου είπε 350 εύρο για μεγαλύτερο όποτε έβαλα το ίδιο.
Τώρα σκέφτομαι να κανω κάτι για να βελτιώσω τα φρένα τη μου προτείνετε ?

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2008, 22:29
από ktmakis
Εξαρτάται από το πόσα διαθέτεις:
1. Σωληνάκια
2. Τρόμπα
3. Δισκόπλακα (μάλλον σίγουρα αμα είναι στραβή δεν τη γλυτώνεις)
4. Τακάκια

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 10:16
από Iratus
Γενικα πιστευω οτι πρεπει να αλλαξω το δισκοφρενο οποτε θα ηταν καλη ευκαιρια να βαλω κατι μεγαλυτερο.Αυτο ποσο θα μου κοστισει περιπου ?

Αλλαγη δισκοφρενων σε xr 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 10:25
από ktmakis
Μεγαλύτερο δισκόφρενο σημαίνει και διαφορετικές βάσεις δαγκάνας και ίσως και δαγκάνα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν αποστάτες για μεγαλύτερη δαγκάνα.
Κοίτα www.bajadesigns.com μπας και έχει κάτι.
Το Xrάκι γενικά είχε καλά φρένα (Nissin νομίζω) οπότε άλλαξε πρώτα τη δισκόπλακα με μια καινούρια, αν θέλεις βαλε σωληνάκια καινούρια και βλέπεις.

ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 12:02
από geco
Iratus έγραψε:Έχω ένα xr250 και γενικά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με τα φρένα του , μιας και το χρησιμοποιώ και για τις καθημερινές μου μετακινήσεις. Αρκετές φορές έχω κόλληση στο πίσω προφυλαχτήρα ταξι,ΙΧ κτλ.
Τώρα σκέφτομαι να κανω κάτι για να βελτιώσω τα φρένα τη μου προτείνετε ?


Kαλώς τον !

Από ότι φαίνεται έχεις πάρει λίγο παραπάνω "φόρα" από ότι πρέπει γιά το συγκεκριμένο μηχανάκι!

Δηλαδή το χρησιμοποιείς καθημερινά μέσα στην πόλη και πας όλο και πιό γρήγορα!

Το XR είναι πολύ καλό γιά γενική χρήση αλλά αυτοί που το έφτιαξαν το έκαναν γιά το χώμα!

Τώρα εσύ γιά να βελτιώσεις την απόδοση των φρένων έχεις τις παρακάτω επιλογές :

1. Να πηγαίνεις πιό σιγά!
2. Να αφήνεις μεγαλύτερες αποστάσεις!
3. Να βάλεις λάστιχα Street !
4. Nα αλλάξεις μηχανάκι !

ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 15:00
από Iratus
οκ θα πρεπει αρχικα να αντικαταστησω το δισκοφρενο και μετα να κοιταξω για κανα σωληνακι υψηλης.Απο δισκοφρενο εχετε κατι να προτινετε ? Ακριβως το ιδιο με αυτο που ειχα ?

ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 15:02
από Iratus
Σχετικα με τη μεγαλυτερη δισκοπλακα που σκευτομουνα μου ειχε πει οτι θα χρειαστουν κατι βασεις για να παει η δαγκανα πιο ψηλα.

ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 16:12
από ktmakis
Νομίζω οι δισκόπλακες από Honda είναι ακριβές.
Πάρε ένα τηλ. σε ένα μαγαζί με φρένα μοτοσυκλετών και ρώτα.
Σίγουρα χρειάζεται αλλαγή στη βάση της δαγκάνας για μεγαλύτερη δισκόπλακα.
Αλλά πίστεψέ με δεν χρειάζεται. Τα μηχανάκια αυτά έτρεχαν σε αγώνες με τη μαμά δισκόπλακα.

ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Φεβ 2008, 18:20
από superspy
Μπορείς να βάλεις δίσκο 290 και αποστάτη δαγκάνας.... Δες στον Τασούλη....
Μετά όμως θα θές και μπροστινό λάστιχο και πάει λέγοντας... ;-)

Re: ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2008, 09:04
από doc
Iratus έγραψε:οκ θα πρεπει αρχικα να αντικαταστησω το δισκοφρενο και μετα να κοιταξω για κανα σωληνακι υψηλης.Απο δισκοφρενο εχετε κατι να προτινετε ? Ακριβως το ιδιο με αυτο που ειχα ?


Φίλε μου ΜΗΝ βάλεις μεγαλύτερη δισκόπλακα στο XR 250.
Κάτι άλλο φταίει!
Το '93, η Honda έβαλε στο XR200 δισκόφρενο μπροστά και την επόμενη χρονιά το γύρισε πάλι σε ταμπούρο... γιατί ήταν υπερβολή για το πιρούνι του XR 200 ο δίσκος...

Κάτι τέτοι συμβαίνει και με το XR 250: Δεν σηκώνει το πιρούνι του μεγαλύτερο δίσκο, πόσο μάλλον ο σκελετός του! Δεν είναι για μαγκουρώματα και endo - παρόλο που και αυτά τα πετυχαίνει εύκολα και με δύο άτομα, με τον δίσκο της μάνας του.

Αν ο δίσκος είναι φθαρμένος, άλλαξέ τον με έναν ίδιο. Η Honda έχει τις καλύτερες δισκόπλακες, αν και μαλακές, αλλά αν σου πέφτουν ακριβές υπάρχουν και after market Gafler πιο σκληρές.
Το καλό με τις Honda είναι ότι όσο κι αν ζεσταθούν σε υπερβολικό φρενάρισμα, ΔΕΝ στρεβλώνουν (δεν γίνονται δηλαδή σαν πιάτο), απλώς φθείρονται γρηγορα...
ΠΑΝΤΑ μεταλλικά τακάκια, τα καλύτερα είναι και πάλι της Nissin της Honda. Προς θεού, ΟΧΙ Kevlar!
MONO DOT 4 υγρά,
και θα σου 'λεγα ΟΧΙ σωληνάκι υψηλής πίεσης... χάνεις πολύ σε αίσθηση, αλλά μειώνεται και ο όγκος των υγρών φρένων, κάτι που τα ζεσταίνει πολύ πιο εύκολα!

Αν μεγαλώσεις την δισκόπλακα.... απλά θα... πέφτεις χωρίς να το καταλάβεις! Την πάτησαν οσοι -ελάχιστοι- το χρησιμοποίησαν σε... motard!
Θα διπλώνει πανεύκολα, σε βαθμό που θα πρέπει να λύνεις τις πλάκες διαρκώς για να ξεστρεβλώνεις το πιρούνι!

Re: ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2008, 23:51
από alex.maniac
Ρε παιδιά, πείτε καμιά ιδέα για δισκόπλακα μπροστά για DT200WR.
Βρίσκω Galfer και Braking (μαργαρίτα) στα 120€ περίπου και EBC στα 80. Ο μαμά έχει επίσης κάπου στα 120.
Τι μου προτείνετε?

Re: ΧR 250

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2008, 10:58
από man300
Braking