Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

xr 250 μετα απο τρακαρισμα

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

xr 250 μετα απο τρακαρισμα

Δημοσίευσηαπό akrovaths » 12 Απρ 2008, 18:26

καλησπερα σας. ειμαι καινουργιος στο φορουμ και σχετικα καινουργιος με τις μηχανες. πριν καποιους μηνες ειχα ατυχημα με ενα xr250 συγκεκριμενα επεσα πανω σε ενα αυτοκινητο με 40-50χλμ οσο μπορω να θυμαμαι. η μηχανη λογο ελειψης χρηματων ακομα επισκευαζεται. καταρχας εκανα ακτινολογηση στον μπροστινο τροχο και εφτιαξα καινουργιο πισω τροχο κρατωντας μονο το κεντρο του παλιου του οποιου ειχε στραβωσει το στεφανι και ειχαν σπασει και 8 ακτινες γιατι ξεχασα να πω πως το αυτοκινιτο αφου επεσε η μηχανη πατησε τον πισω τροχο μου αγνωστο το πως. τωρα η μηχανη πρεπει να περασει απο καλιμπρα γιατι ειναι εμφανως στραβη. θα ηθελα λοιπον προταση για μαγαζι με καλιμπρα και ενδεικτικες τιμες ωστε να μην με κλεψουν πολυ. ευχαριστω και συγνωμη αν σας κουρασα.
Άβαταρ μέλους
akrovaths
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Απρ 2008, 18:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος, Αθηνα

ΧR 250

Δημοσίευσηαπό geco » 16 Απρ 2008, 16:00

Πρόσεξε !

Το τρακαρισμένο μηχανάκι πρέπει να πάει σε έμπειρο "καλιμπραδόρο" που θα το φέρει στα ίσια του.

Κάποια στιγμή πολλά συνεργεία πήραν καλίμπρες και άρχισαν να κάνουν ελέγχους και ισιώματα σε τρακαρισμένα πλαίσια.

Σύντομα διαπίστωσαν ότι αυτή η δουλειά απαιτούσε χρόνο, ειδίκευση, κόπο χωρίς αντίστοιχο κέρδος αν δεν έκαναν εντατική χρήση.

Έτσι οι καλίμπρες λιγόστεψαν σημαντικά και τα συνεργεία πάνε σε λίγους που έχουν ειδικευτεί σε αυτή τη δουλειά!

Από τους πλέον εξειδικευμένους και δημοφιλείς είναι ο Παπουτσάς ατον οποίο καταφεύγουν πολλά συνεργεία.

Θα πρέπει όμως να πας το τρακαρισμένο XR σε συνεργείο που θα το λύσει και θα πάει στην καλίμπρα εκείνα ακριβώς τα εξαρτήματα που πρέπει ώστε να ισιωθεί, να συναρμολογηθεί και να παραδοθεί επισκευασμένο.

Διάλεξε λοιπόν ένα σοβαρό συνεργείο και άν δυσκολεύεσαι πάρε με τηλέφωνο να σε συμβουλέψω!

Γιώργος Οικονομάκος 699 7624017
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό akrovaths » 18 Απρ 2008, 14:23

ευχαριστω πολυ φιλε γιωργο. πρωτον ειχα συνεργιο με απογοητευσε , για να μην μου φανε και αλλα λεφτα 8α το λυσω εγω και ενας φιλοσ που ξερει και 8α τα παμε εμεις τα κομματια, αρα ψαχνω μονο για καλιμπρα. δευτερον στον παπουτσα πηγα οντοσ εχω ακουσει απο ολους οτι ειναι ο καλυτερος αλλα οπως παντα σε γδυνει: εστω οτι θελει ολο η μηχανη ισωμα μου ζηταει 520Ε αναλητικα πιρουνι 140Ε σκελετος 220Ε ψαλιδι 80Ε και υποπλαισιο 80Ε. προχθες πηγα στον χουρμουζιδη στην ηλιουπολη ο οποιος μου ειπε στην χειοτερη 300Ε: 100 το πιρουνι και 200 σκελετος στα οποια εμπεριεχεται και το κοστος σε περιπτωση που εχει παρει και το ψαλιδι και υποπλαισιο. αρα εγω ρωταω ποσο λογικες ειναι αυτες οι τιμες και αν ξερεισ εσυ η καποιος αλλος καποια αλλη καλιμπρα να παρω και αλλες τιμες. ευχαριστω πολυ και παλι.
Άβαταρ μέλους
akrovaths
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Απρ 2008, 18:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητριος, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό geco » 18 Απρ 2008, 15:12

Γνώμη μου είναι να πληρώσεις τον Παπουτσά γιατί τα ίδια χρήματα θα τα δώσεις σιγά-σιγά και στους υπόλοιπους!

Δεν είναι μεγάλη η (αρχική) διαφορά και θέλεις το δυνατόν καλύτερο! Μιλάμε γιά πλαίσιο και είναι σημαντικό να φτιαχτεί σωστά !

Καλή επιτυχία !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες