Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεός ζητάει βοήθεια (για endourάδες)!!.. Επιλογή ΜΟΤΟ!..

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Νεός ζητάει βοήθεια (για endourάδες)!!.. Επιλογή ΜΟΤΟ!..

Δημοσίευσηαπό Nickolaos » 18 Μάιος 2008, 22:14

Είμαι 24 χρονών και έχω να καβαλήσω μηχανή κάπου στα 5-6 χρόνια (απο όταν τελείωσα το σχολείο).. Τελευταία μου αναβίωσε αυτή η κ@υλα και πήρα την απόφαση να εκμεταλετώ τα Σ/Κ μου αγοράζοντας ένα endourάκι και κάνοντας βόλτα στο βουνό. Στο ψάξιμο αυτό θέλω τη βοήθεια σας στην επιλογή μου..

Για έναν άνθρωπο (εγώ είμαι αυτός :P) 1,85 και 95 κιλών (σε καλή φυσική κατάσταση, όχι λαπά :P) το ΕΧC 125 01-05 σαν μεταχειρησμένο αποτελλέι καλή λύση για να ασχοληθεί χομπιστικά με το enduro (Σ/Κ βολτούλα στο βουνό παρέα με άλλους endouraδες, όχι σε αγωνιστικό επίπεδο)? ή μήπως "του" πέφτω λίγο βαρύς ή το ζορίζω υπερβολικά (σαν κατηγορία η "125')?


Είμαι φοιτητής και πρωταρχικό ρόλο στη επιλογή μου παίζουν κατά σειρά προτεραιότητας τα εξής:
1) Χαμηλό κόστος κτήσης (Σχετικό αυτό.. Βασικά θέλω να έχει καλό Value for Money. Υπολογίστε διαθέσημο maximum τα 2000-3000 Ευρώ)
2) Χαμηλό κόστος συντήρισης (service, ανταλλακτικά, μετά απο πτώσεις κτλ)
3) η μηχανή που θα πάρω θέλω να είναι κάλο σχολείο για το χώμα χωρίς να έχει πολλές απαιτήσεις απο τον οδηγό ή να τον κουράζει/ταλαιπωρεί υπερβολικά και ΦΥΣΙΚΑ να είναι πρόθυμη και έυκολη στα παιχνίδια στο χώμα. :P
4) Να μου αρέσει η εμφάνιση της

Το ΚΤΜ το ανέφερα διότι πιστεύω οτι καλύπτει τα αποπάνω κριτήρια (αν εξαιρέσουμε το βάρος μου που δέν ξέρω αν θα το αντέξει αυτο και οποιδήποτε άλλο 125 :P). Σίγουρα τα δίχρονα δεν είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή γι αυτό που θέλω (κάτι μεταξύ βόλτας στο χώμα και play-toy), αλλά τα τετράχρονα έχουν υψηλό κόστος κτήσης και συντήρισης. Μεταξύ των μεταχειρησμένων δίχρονων σε αυτή τη κατηγορία κατέλληξα σε αυτό διότι -μπορεί και εσφαλμένα- πιστεύω οτι είναι το καλύτερο σε οτι ζητάω.