Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

Δημοσίευσηαπό TarTaros » 05 Σεπ 2008, 14:57

Γεια σε ολους.Ειχα ενα ΤΤ και προσφατως αγορασα ενα GasGas 300 EC μεταχειρω.Πολυ καλο μοτο για τα βουνα και εχω να θεσω κανα δυο προβληματισμους,οπότε και θελω την αποψη σας.
Λοιπον,ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε διαφορά σωματομετρικη σε σχεση με μενα.Δηλαδη αυτος ητανε πολυ πιο κοντός αλλά και πολυ πιο μαζεμενος στα κιλα.Κανα 75αρι κιλα αυτος μα εγω στα 110 κοντα!(μην αρχισετε για διαιτες γιατι δεν κανω γιαυτο το σπορ :twisted: ). Θελω να ρωτησω λοιπον.Τι αλλαγες σε σεταρισμα αναρτησεων πρεπει να κανω σε σχεση με τον προηγουμενο;Θελει σφιξιμο η προφορτιση πχ;Για πειτε. Ευχαριστω :)
Το μηχανακι θελει πλεον και λαδι μιξης(σε σχεση με το ΤΤ που ειχα).Τι λαδι μού προτεινετε ως πολυ καλο;
Μου ειπε φιλος οτι στις μεγαλες κατηφορες σε χαλαρο κατεβασμα να σβηνω τη μηχανη για να μη "βραζει".Τι εγινε τωρα λεω;Για να μου πειτε αν θελει τετοια κολπα;;;;;Αλλά και γενικοτερα τι διαφορές εχουν τα 2χρονα σε λειτουργια σε σχεση με τα 4Τ,δηλαδη ποια πραγματα πρεπει να αλλαξω στην οδηγηση μου που ηξερα ως τωρα;
Τι αυτονομία εχει ενα 2χρονο;Εχει 10lt ρεζερβουαρ,για ποσο με φτανει;Θα κουβαλαω και μπιτονι μαζι;
Το καυσιμο πρεπει να το βαζω σε μπιτονι και να ριχνω λαδι μεσα να τα κουναω μαζι ή μπορω και να γεμιζω κατευθειαν στο ρεζερβουαρ και να ριχνω εκει το λαδι προσμιξης χωρις να εχει προβλημα;
Κώστας-Μεσολόγγι
Άβαταρ μέλους
TarTaros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 29 Μαρ 2007, 02:21
Τοποθεσία: Όπου γής και πατρίς

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

Δημοσίευσηαπό TarTaros » 10 Σεπ 2008, 20:09

Καμμια ιδεα κανεις;Ακουει;
Κώστας-Μεσολόγγι
Άβαταρ μέλους
TarTaros
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 29 Μαρ 2007, 02:21
Τοποθεσία: Όπου γής και πατρίς

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Σεπ 2008, 23:09

Τα λίγα που ξέρω είναι οτι πολλοί τα σβήνουν στην κατηφόρα. Γενικά το μηχανλακη δεν είναι καλο να δουλεύει για πολυ ώρα με ενα ρυθμο, θελει εναλλαγες.\
Και..καλο ειναι το λαδάκι να το βάζεις απο πριν αλλιως καποια στιγμη θα την πατήσεις.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 11 Σεπ 2008, 10:47

Δεν το σβήνεις διότι αμα σκαλώσεις κάπου και χρειαστείς γκάζι για να ξεκολλήσεις τη πάτησες.
Καλύτερα μπιτόνι αλλά και στο ρεζερβουάρ αμα δεν το ξεχειλήσεις με βενζίνη και το κουνήσεις καλά είσαι ΟΚ.
Λάδι πάρε ένα καλό συνθετικό επώνυμο.
Για τις αναρτήσεις φτιάξε πρώτα το sag του ελατηρίου και μετά πάς βουνό με εναλλαγές τεραίν οπου σετάρεις συμπίεση επαναφορά μπρος-πίσω.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες