Σελίδα 1 από 1

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Σεπ 2008, 14:57
από TarTaros
Γεια σε ολους.Ειχα ενα ΤΤ και προσφατως αγορασα ενα GasGas 300 EC μεταχειρω.Πολυ καλο μοτο για τα βουνα και εχω να θεσω κανα δυο προβληματισμους,οπότε και θελω την αποψη σας.
Λοιπον,ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε διαφορά σωματομετρικη σε σχεση με μενα.Δηλαδη αυτος ητανε πολυ πιο κοντός αλλά και πολυ πιο μαζεμενος στα κιλα.Κανα 75αρι κιλα αυτος μα εγω στα 110 κοντα!(μην αρχισετε για διαιτες γιατι δεν κανω γιαυτο το σπορ :twisted: ). Θελω να ρωτησω λοιπον.Τι αλλαγες σε σεταρισμα αναρτησεων πρεπει να κανω σε σχεση με τον προηγουμενο;Θελει σφιξιμο η προφορτιση πχ;Για πειτε. Ευχαριστω :)
Το μηχανακι θελει πλεον και λαδι μιξης(σε σχεση με το ΤΤ που ειχα).Τι λαδι μού προτεινετε ως πολυ καλο;
Μου ειπε φιλος οτι στις μεγαλες κατηφορες σε χαλαρο κατεβασμα να σβηνω τη μηχανη για να μη "βραζει".Τι εγινε τωρα λεω;Για να μου πειτε αν θελει τετοια κολπα;;;;;Αλλά και γενικοτερα τι διαφορές εχουν τα 2χρονα σε λειτουργια σε σχεση με τα 4Τ,δηλαδη ποια πραγματα πρεπει να αλλαξω στην οδηγηση μου που ηξερα ως τωρα;
Τι αυτονομία εχει ενα 2χρονο;Εχει 10lt ρεζερβουαρ,για ποσο με φτανει;Θα κουβαλαω και μπιτονι μαζι;
Το καυσιμο πρεπει να το βαζω σε μπιτονι και να ριχνω λαδι μεσα να τα κουναω μαζι ή μπορω και να γεμιζω κατευθειαν στο ρεζερβουαρ και να ριχνω εκει το λαδι προσμιξης χωρις να εχει προβλημα;

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2008, 20:09
από TarTaros
Καμμια ιδεα κανεις;Ακουει;

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2008, 23:09
από NIKOLAS_L200
Τα λίγα που ξέρω είναι οτι πολλοί τα σβήνουν στην κατηφόρα. Γενικά το μηχανλακη δεν είναι καλο να δουλεύει για πολυ ώρα με ενα ρυθμο, θελει εναλλαγες.\
Και..καλο ειναι το λαδάκι να το βάζεις απο πριν αλλιως καποια στιγμη θα την πατήσεις.

Aλλαγές αναμεσα σε δυο αναβατες του ιδιου μοτο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2008, 10:47
από ktmakis
Δεν το σβήνεις διότι αμα σκαλώσεις κάπου και χρειαστείς γκάζι για να ξεκολλήσεις τη πάτησες.
Καλύτερα μπιτόνι αλλά και στο ρεζερβουάρ αμα δεν το ξεχειλήσεις με βενζίνη και το κουνήσεις καλά είσαι ΟΚ.
Λάδι πάρε ένα καλό συνθετικό επώνυμο.
Για τις αναρτήσεις φτιάξε πρώτα το sag του ελατηρίου και μετά πάς βουνό με εναλλαγές τεραίν οπου σετάρεις συμπίεση επαναφορά μπρος-πίσω.