Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ!!

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 31 Ιαν 2008, 20:16

rokko74 έγραψε:Εικόνα
Εικόνα


Εγώ βλέπω αυτές τις φωτογραφίες και λέω είναι δυνατόν να κάνουν κάτι αυτοί οι μαγνήτες που τους έχουν βάλει πριν από το φίλτρο....? Και αν θυμάμαι καλά στου Νίκου ήταν μετά το φίλτρο ( σωστά Νίκο?)
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

!!!

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 31 Ιαν 2008, 20:24

14.3 καις μέσα στην πόλη? η εννοείς μικτά? Γιατί τα περισσότερα 3.7 που ξέρω καίνε γύρω στο 18άρι

Εμένα κυρίως στην πόλη...

Σόρρυ, εγώ φταίω που δεν διευκρίνισα, 99% των φορών το οδηγάω σε εθνική ή το Σ/Κ στην πόλη που είναι ψιλοάδεια, οπότε για αυτό βλέπω 14-15 λίτρα/100 χλμ. 18 μικτά δεν έχω δει ποτέ, πάντοτε μιλώντας με υπολογισμό χιλιομέτρων και λίτρων βενζίνης που καίω αντίστοιχα, διότι το Trip μου φαίνεται αρκετά αναξιόπιστο γενικά και το έχω απλά για χάζι (συγκεκριμενα μια φορά έδειχνε ότι μου μένουν 57 χλμ, ξεκινάω για Αγ Μερκούριο στις ταβέρνες από Κηφισιά, και ξεκινώντας για γυρισμό (με πολύ νορμάλ οδήγηση, ούτε αργα ουτε τετρακίνηση, ούτε off road),δεν είχα κάνει συνολικά παραπάνω από 20 χλμ και έδειχνε 0 klm left...(και λέω τώρα μ@λ@κίζεται η θα μείνουμε επι τόπου στους -3 βραδυάτικα??)

ps άλλος υπολογισμός: Χριστούγεννα Αγ Αθανάσιος συνολικά 1800 χλμ ψιλομικτά (με τρελλό σημειωτόν μετά τα Καμμένα Βούρλα και στο πέταλο του Μαλιακού, και στο πήγαινε κα στο έλα, έδωσα 275 ευρώ (περίπου 260 lt) Αρα: στα 100 χλμ βγαίνει 14.4...
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

!!!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 31 Ιαν 2008, 20:43

Γιάννη , τα μαγνητάκια είναι ελληνική πατέντα? Έγραφαν επάνω made in... κάπου? γιατί στο site τους δεν λένε τίποτα... ή εγώ είμαι στραβός :-)
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

!!

Δημοσίευσηαπό nickpar » 31 Ιαν 2008, 21:34

VAGGELIS
Εγώ βλέπω αυτές τις φωτογραφίες και λέω είναι δυνατόν να κάνουν κάτι αυτοί οι μαγνήτες που τους έχουν βάλει πριν από το φίλτρο....? Και αν θυμάμαι καλά στου Νίκου ήταν μετά το φίλτρο ( σωστά Νίκο?)


ΣΩΣΤΑ ΦΙΛΕ..... ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ROKKO EINAI 2.4 KAI EMENA 3.7 NOMIZA ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ!!! ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΕ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ??
JEEP CHEROKEE 3.7 2003 - LIFT 2.5in SKYJACKER PLATINUM WITH A-ARMS JEEPINBYAL-(ΤΩΡΑ ..ΟΜΕ)
REAR ARB LOCKER- WINCH T-MAX 11000 LIB- TIRES MUD BF-GOODRICH 235/70/16
ΤΩΡΑ.. MAD STT COOPER 245/75/16 !!
Άβαταρ μέλους
nickpar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 12 Ιουν 2005, 19:20
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

!!

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 01 Φεβ 2008, 08:22

Καλά, στην Ελλάδα όλοι "τεχνικοί" είναι... όπως και στα συνεργεία!!!
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 09:29

vaggelis έγραψε:Γιάννη , τα μαγνητάκια είναι ελληνική πατέντα? Έγραφαν επάνω made in... κάπου? γιατί στο site τους δεν λένε τίποτα... ή εγώ είμαι στραβός :-)


Φίλε δεν το έχω κοιτάξει...Θα το κοιτάξω και σου γράψω απάντηση.

vaggelis έγραψε:Καλά, στην Ελλάδα όλοι "τεχνικοί" είναι... όπως και στα συνεργεία!!!


Όχι ρε παιδιά...αυτός ο συγκεκριμένος που ήρθε είναι αυτός που φαίνεται στο site της εταιρίας (εάν δείτε στις φώτο).
Τον ρώτησα κι εγώ για την συγκεκριμένη θέση τοποθέτησης και μου είπε ότι έτσι τα βάζει στα 2.4 εδώ και 7 μήνες και έχουν σημαντικές αλλάγες στην κατανάλωση...Του απάντησα:Εάν σε ένα μήνα δεν δω διαφορά έσενα θα κυνηγήσω πρώτο...
:twisted: :twisted: :evil:
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό notis » 01 Φεβ 2008, 09:36

Μιας και το λεμε η επιστιμονικη εξηγηση για την μειωση της καταναλωσης ποια ειναι?
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 10:06

notis έγραψε:Μιας και το λεμε η επιστιμονικη εξηγηση για την μειωση της καταναλωσης ποια ειναι?


Κάτω από φυσιολογική κατάσταση τα μόρια του καυσίμου και τα μόρια του αέρα είναι ουδέτερα φορτισμένα μαγνητικά μόρια με τάσεις αρνητικών φορτίων. Όταν το καύσιμο και ο αέρας συναντώνται στο θάλαμο καύσης τείνουν να απωθούν το ένα το άλλο, παράγοντας ατελή καύση. Αυτό δημιουργεί ρύπους και σπατάλη καυσίμου. Η ατελής καύση των ατόμων του άνθρακα, δημιουργεί στρώμα από καρβουνίδια, παραφίνη και ένα λεπτό φιλμ (πουρί) το οποίο οδηγεί στην φθορά του κινητήρα.

Με την τεχνολογία ομοιοπολικής εστίασης (μαγνητάκια) πολώνονται και ενεργοποιούνται τα μόρια του καυσίμου, δεσμεύουν περισσότερο οξυγόνο με αποτέλεσμα να έχουμε πληρέστερη καύση, οικονομία καυσίμου, μείωση ρύπων, προστασία και καθαρισμό του κινητήρα ή του καυστήρα.

Το Σύστημα ρύθμισης καυσίμων βελτιστοποιεί την καύση του καυσίμου αλλάζοντας τα μόρια των υδρογονανθράκων από παραυδρογονικούς σε ορθουδρογονικούς, με αποτέλεσμα μια καθαρότερη καύση στο θάλαμο. Αυτό είναι εφικτό με την θετική μαγνητική φόρτιση του καυσίμου το οποίο ανεβάζει την έλξη του αρνητικά φορτισμένου αέρα μέσα στη μηχανή.

Το Σύστημα ρύθμισης καυσίμων αναγκάζει τις φυσικά διαμορφωμένες χημικές ενώσεις (συστάδες υδρογονανθράκων) να διασπαστούν σε απλές αποτελεσματικές μοριακές δομές. Αυτές οι ομοιοπολικά φορτισμένες μοριακές δομές έχουν σαν αποτέλεσμα ομοιόμορφη και εντελώς (αποτελεσματική) καύση, επειδή τα μόρια των καυσίμων έχουν πλήρως εμπλουτιστεί και ιονιστεί με οξυγόνο.

Το αποτέλεσμα των φορτισμένων καυσίμων είναι ισχυρό, ακόμη και στο στάδιο ανάφλεξης, με συνέπεια την ανώτερη αποδοτικότητα της καύσης που επιφέρει οικονομία στις δαπάνες καυσίμων και ενέργειας. Επιπλέον, η πληρέστερη καύση που δημιουργεί το σύστημα μειώνει ουσιαστικά τις εκπομπές ρύπων (άκαυτα καύσιμα).

Σας τα έκανα αντιγραφή από ένα φυλλάδιο
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό notis » 01 Φεβ 2008, 10:20

Οτι έχει μια λογική έχει..
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 10:28

notis έγραψε:Οτι έχει μια λογική έχει..


Για πες, για πες... :shock:
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 01 Φεβ 2008, 11:11

Χωρίς να θέλω να παριστάνω τον "τσολιά στα @@ σας" που λέει και ο λαός μας, εννοείται και ότι χαίρομαι να διαβάζω συζητήσεις από όλα τα μέλη, αλλά σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, μιας και οι απόψεις διίστανται, μήπως να καταλήξουμε στην έναρξη πιο επίσημων μετρήσεων με τους πολωτές για να αποφανθούμε τελικά με επίσημα στοιχεία? Μια χαζή πρόταση κάνω, πχ να φτιάξουμε ένα νέο τόπικ όπου αποκλειστικά θα μπαίνουν οι μετρήσεις κατανάλωσης του καθενός που έχει εγκαταστήσει πολώτή, μετά από κάθε άδειασμα ρεζερβουάρ (πχ εβαλα τόσα λιτρα -έκανα τόσα χλμ), και με μέθοδο των τριών να υπολογίζει την κατανάλωση ανα 100 χλμ. Οποιος έχει χρόνο και όρεξη βέβαια για κάτι παρόμοιο... Από φούλ γέμισμα μέχρι άναμα λαμπάκι ρεζέρβας, για 15 γεμίσματα-αδειάσματα πχ μίνιμουμ. Το τριπ κομπιούτερ εννοείται ότι το ξεχνάμε για να είμαστε σωστοί..Τί λέτε? :P
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 11:23

kostas_renegade έγραψε:Χωρίς να θέλω να παριστάνω τον "τσολιά στα @@ σας" που λέει και ο λαός μας, εννοείται και ότι χαίρομαι να διαβάζω συζητήσεις από όλα τα μέλη, αλλά σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, μιας και οι απόψεις διίστανται, μήπως να καταλήξουμε στην έναρξη πιο επίσημων μετρήσεων με τους πολωτές για να αποφανθούμε τελικά με επίσημα στοιχεία? Μια χαζή πρόταση κάνω, πχ να φτιάξουμε ένα νέο τόπικ όπου αποκλειστικά θα μπαίνουν οι μετρήσεις κατανάλωσης του καθενός που έχει εγκαταστήσει πολώτή, μετά από κάθε άδειασμα ρεζερβουάρ (πχ εβαλα τόσα λιτρα -έκανα τόσα χλμ), και με μέθοδο των τριών να υπολογίζει την κατανάλωση ανα 100 χλμ. Οποιος έχει χρόνο και όρεξη βέβαια για κάτι παρόμοιο... Από φούλ γέμισμα μέχρι άναμα λαμπάκι ρεζέρβας, για 15 γεμίσματα-αδειάσματα πχ μίνιμουμ. Το τριπ κομπιούτερ εννοείται ότι το ξεχνάμε για να είμαστε σωστοί..Τί λέτε? :P


Εγώ συμφωνώ αλλά προς το παρόν δεν έχουμε πολλοί :) Οπότε δεν νομίζω να χρειάζεται καινούριο τόπικ αλλά στο παρόν μπορούμε να αρχίσουμε να βάζουμε τα στοιχεία που λες.
Εγώ θα ξεκινήσω αν είναι μετά από το τρίτο γέμισμα...
Τώρα για το full γέμισμα έως ρεζέρβα το συζητάω γιατί είμαι από αυτούς που σπάνια γεμίζουν όλο το ρεζερβουάρ (τσιγγούνης γαρ :lol: :lol: )
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό kostas_renegade » 01 Φεβ 2008, 11:37

Μπά! Πολύ περίεργο μου φαίνεται! Εγώ είμαι από αυτούς που περιμένουν να καεί η τρόμπα βενζίνης για να σκεφτούν να περάσουν από βενζινάδικο!!
Για να σοβαρευτούμε, πολύ φοβάμαι τώρα που το σκέφτομαι μήπως η ίδια η αξιοπιστία από το δείκτη της ρεζέρβας (το σημελιο στο οποίο ανάβει το λαμπάκι εννοώ) έχει τέτοιο ποσοστό απόκλισης με το ποσοστό πάνω-κάτω μείωσης κατανάλωσης που πάμε να μετρήσουμε..ουφ, κουράστηκα και σας κούρασα..τέλος εγω...
04 KJ Renegade 3.7L Black Clear
Άβαταρ μέλους
kostas_renegade
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 18:54

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό rokko74 » 01 Φεβ 2008, 11:51

kostas_renegade έγραψε:Μπά! Πολύ περίεργο μου φαίνεται! Εγώ είμαι από αυτούς που περιμένουν να καεί η τρόμπα βενζίνης για να σκεφτούν να περάσουν από βενζινάδικο!!
Για να σοβαρευτούμε, πολύ φοβάμαι τώρα που το σκέφτομαι μήπως η ίδια η αξιοπιστία από το δείκτη της ρεζέρβας (το σημελιο στο οποίο ανάβει το λαμπάκι εννοώ) έχει τέτοιο ποσοστό απόκλισης με το ποσοστό πάνω-κάτω μείωσης κατανάλωσης που πάμε να μετρήσουμε..ουφ, κουράστηκα και σας κούρασα..τέλος εγω...


Το καλό είναι πως θα έχουμε μετρήσεις και από 3.7 και από 2.4 :D
Λοιπόν, πρωτείνω να κάνουμε το εξής:

π.χ.
15/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.500 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)
25/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.700 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)

άρα θα κάνουμε 40λίτρα/200χλμ=0,20λίτρα ανά 1χλμ =0,20λίτρα Χ 100χλμ =20λίτρα ανά 100χλμ

Το ίδιο θα γίνει με 5 γέμισματα/αδειάσματα και θα βγει ένας μέσος όρος.

Και το ίδιο θα κάνει ένας με 3.7 & ένας 2.4 που δεν έχουν βάλει μαγνητάκια και ούτε έχουν πειραγμένα αυτοκίνητα.
Θα τα συγκρίνουμε και θα βγάλουμε ένα συμπέρασμα....

Υπάρχει και το άλλο...Εμένα εδώ και 2 μήνες σχεδόν, δεν έχει πέσει ο μετρητής κάτω από 14L ανά 100χλμ....Εάν ξαφνικά σε 10 ημέρες χρήσης των μαγνητών πέσει στα 12L ανά 100χλμ πάει να πει ότι υπάρχει αποτέλεσμα που κάνει μπαμ και δεν χρειάζονται περαιτέρω έρευνες...
Άβαταρ μέλους
rokko74
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 02 Μάιος 2007, 12:03
Τοποθεσία: Γαλάτσι

Re: !!!

Δημοσίευσηαπό notis » 01 Φεβ 2008, 12:05

rokko74 έγραψε:
kostas_renegade έγραψε:Μπά! Πολύ περίεργο μου φαίνεται! Εγώ είμαι από αυτούς που περιμένουν να καεί η τρόμπα βενζίνης για να σκεφτούν να περάσουν από βενζινάδικο!!
Για να σοβαρευτούμε, πολύ φοβάμαι τώρα που το σκέφτομαι μήπως η ίδια η αξιοπιστία από το δείκτη της ρεζέρβας (το σημελιο στο οποίο ανάβει το λαμπάκι εννοώ) έχει τέτοιο ποσοστό απόκλισης με το ποσοστό πάνω-κάτω μείωσης κατανάλωσης που πάμε να μετρήσουμε..ουφ, κουράστηκα και σας κούρασα..τέλος εγω...


Το καλό είναι πως θα έχουμε μετρήσεις και από 3.7 και από 2.4 :D
Λοιπόν, πρωτείνω να κάνουμε το εξής:

π.χ.
15/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.500 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)
25/2/2008 έβαλα 40λίτρα και ο Χιλιομετρητής έγγραφε 80.700 και ήταν άδειο (κόκκινη μπάρα)

άρα θα κάνουμε 40λίτρα/200χλμ=0,20λίτρα ανά 1χλμ =0,20λίτρα Χ 100χλμ =20λίτρα ανά 100χλμ

Το ίδιο θα γίνει με 5 γέμισματα/αδειάσματα και θα βγει ένας μέσος όρος.

Και το ίδιο θα κάνει ένας με 3.7 & ένας 2.4 που δεν έχουν βάλει μαγνητάκια και ούτε έχουν πειραγμένα αυτοκίνητα.
Θα τα συγκρίνουμε και θα βγάλουμε ένα συμπέρασμα....

Υπάρχει και το άλλο...Εμένα εδώ και 2 μήνες σχεδόν, δεν έχει πέσει ο μετρητής κάτω από 14L ανά 100χλμ....Εάν ξαφνικά σε 10 ημέρες χρήσης των μαγνητών πέσει στα 12L ανά 100χλμ πάει να πει ότι υπάρχει αποτέλεσμα που κάνει μπαμ και δεν χρειάζονται περαιτέρω έρευνες...


Η οτι μπορεί να τα εχει παίξει τελείως το trip :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
notis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 10:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης