Μου εστειλαν μια απαντηση οι "Γερμανοι" (οι οποιοι το προωθησαν μαλλον στους Ολλανδους):
quote
Dear Panagiotis
Thank you for your email of the 18th of August 2008, which was received by Chrysler International.
We are sorry to learn about your recent experiences with you dealership.
In order to investigate your inquiry further, we need a Vehicle Identification Number/chassis number, and the full name of the dealership you have attended.
When we have all the necessary information, we will investigate your inquiry, and provide you with an answer.
We trust that this will lead to a satisfying solution.
Yours sincerely,
Andreas Hansen | Customer Assistance Center
Phone: +32 2 717 33 02
Fax: +32 2 256 66 65
E-mail:
talkto@chrysler.com
[Mailing: Gaetano Martinolaan 10, 6229GS Maastricht, Netherlands]
Chrysler International Corporation, Auburn Hills, MI, USA
unquote
Θα τους στειλω τις λεπτομερειες που ζητουν κι ας κανουν οτι θελουν... Τουλαχιστον εστειλαν μια απαντηση... κατι ειναι κι αυτο
Η οποια απαντηση βεβαια ηρθε στο τελευταιο μου μηνυμα που εστειλα χθες αναφεροντας τις γελοιες απαντησεις της αντιπροσωπειας σχετικα με τον θορυβο και πως "ολα τα Wrangler ετσι κανουν" κι εφοσον βεβαια τους προσθεσα στην επιστολη μου μεταξυ των αλλων και την ακολουθη φραση
quote
This is the last time i give my car to an authorized Jeep dealer for service and furthermore i already contacted
a jurnalist friend of mine who is interresting to make it public.
unquote
Μαλλον επαιξε τον ρολο της...