Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ JEEP

Δημοσίευσηαπό ZooL » 26 Οκτ 2008, 03:31

Κώστα, ο καλύτερος τρόπος είναι να ανεβάζεις πρώτα τις fotos σου στο http://www.imageshack.us/ - εκεί θα βρεις και την επιλογή για το resize.

Μόλις ολοκληρωθεί το upload της foto σου εκεί, στην επόμενη σελίδα θα βρεις τα "κωδικάκια" που πρέπει να κάνεις copy-paste μέσα στο post σου εδώ στο forum, ώστε να εμφανίζεται η εικόνα σου.
Ο απλούστερος τρόπος είναι, από τις διάφορα διαθέσιμα κωδικάκια να επιλέξεις το "Hotlink for forums (1)", το οποίο όταν το κάνεις paste εδώ θα μοιάζει κάπως σαν κι αυτό:

Κώδικας: Επιλογή όλων
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img88.imageshack.us/img88/5933/cp122ox7.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img88/cp122ox7.jpg/1/][IMG]http://img88.imageshack.us/img88/cp122ox7.jpg/1/w800.png[/IMG][/URL]

(*) Aν θέλεις (δεν είναι απαραίτητο), μπορείς να σβήνεις τις 2 τελευταίες γραμμές από τις 4 που έγιναν paste, δηλαδή από το δεύτερο [url=http... κλπ, μέχρι το τέλος: .../IMG]http... κλπ, μέχρι το τέλος: .../IMG[/url]

Good luck!

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 26 Οκτ 2008, 11:31

Ναι Κωστα, επειδη κι εγω ταλαιπωρηθηκα λιγο μεχρι να τις σηκωσω ακολουθησε τον ακολουθο δρομο.

1. Πηγαινεις στο http://load.imageshack.us/ κι ανοιγεις εναν λογαριασμο (ευκολο, μονο το email κι ενα nickname σου ζηταει)
2. Ανεβαζεις οποιες φωτος θελεις στον λογαριασμο σου επιλεγοντας αρχικα το μεγεθος (κανεις τικ στο resize image κι επιλεγεις επιθημητο μεγεθος - στις δικες μου επελεξα το 800χ600) και κανεις επισης τικ στο "remove size/resolution bar from thumbnail"
3. Οταν πλεον τις εχεις ανεβασει σου εμφανιζονται ολες σε μικρα παραθυρακια ενω διπλα απ την καθεμια σου εχει κατι πολυ μικρα εικονιδια. Πηγαινεις στο δευτερο απο πανω (image details) και κανεις κλικ.
4. Σου ανοιγει μια καινουρια σελιδα οπου εμφανιζεται η φωτο που επελεξες ενω απο κατω της ακριβως εχει καποια link για να την ανεβαζεις οπου θελεις. Εσυ κανεις απλα copy το πρωτο link που εχει διπλα του την ενδειξη "forum" και απλα το αντιγραφεις στο ποστ σου στο φορουμ εδω και τελος. (Αντιγραφοντας ενα ενα τα link απο 2-3 φωτος και βαζοντας τα το ενα κατω απ το αλλο στο ιδιο ποστ μπορεις να τις ανεβασεις ολες μαζι χωρις να χρειαζεται να ανοιγεις καινουριο ποστ καθε φορα. Πατα απλα ενα Enter μετα απο καθε αντιγραφη ωστε να σου αφηνει ενα κενο - αν θελεις - μεταξυ των link ωστε να μπορεις να βαζεις επιμερους σχολια)

Ελπιζω να βοηθησαμε.

(Ζool ειναι το ονειρο μου το φορτηγο σου. Πιστευω (υποκειμενικη εκτιμηση παντα) πως δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη ομορφοτερο εκτος δρομου οχημα απ το νεο 4-πορτο Wrangler. Θυμιζει το Hummer αλλα με τον ιδανικο ογκο. Να το χαιρεσαι αμιγκο μου!!!)
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 26 Οκτ 2008, 12:09

μερικες φωτο απο τα καινουργια λαστιχα 32χ11.50χ15.τα προηγουμενα ηταν 31χ10.50χ15 Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα κ ο διακοπτης για τα φωτα στην οροφη Εικόνα
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 26 Οκτ 2008, 12:45

Ωραια η τοποθετηση του διακοπτη. Πολυ προσεγμενη δουλεια αμιγκο!

Στους τροχους εβαλες προσθηκες η τα πηρε ετσι τα καινουρια λαστιχα? Το εχεις ψηλωσει καθολου κι αν ναι ποσο?
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 26 Οκτ 2008, 17:37

ευχαριστω!ναι εχω 1.25'' spidertrax και ψηλωμα 2'' της rubicon express!αν εχεις την δυνατοτητα παρτο με τα monotubes κ οχι τα twintubes αμορτισερ!για την συνεχεια σκεφτομαι ενα bl(daystar) και ενα mml(browndog) για να μπορεσω να βγαλω το tc drop που εχω.οσο για το δικο σου εχεις κανει πολυ καλη δουλεια κ θα σου προτεινα 2'' bb με 31'' κ οχι 32'' λογω του κινητηρα σου.επισης κανε φυμε τα πισω παραθυρα,θα δειξει πολυ πιο ομορφο!! :wink:
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό ZooL » 26 Οκτ 2008, 19:19

@PanY: thanx amigo, και το TJ σου όμως δεν πάει πίσω!

@jeep2008: πανέμορφο το clear-black look!
εξαιρετική η προσοχή στην λεπτομέρεια όπως και το όλο στήσιμο.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 26 Οκτ 2008, 21:40

thanks zool,απο εσενα αυτο σημαινει πολλα !!
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 26 Οκτ 2008, 21:41

Η αληθεια ειναι πως εχω μπλεξει λιγο σχετικα με το πως να προχωρησω με Ψηλωμα / Ζαντες / Λαστιχα (εχω ηδη αγορασει τα ΟΜΕ).

Στο μονο που χω καταληξει ειναι το σχεδιο των ζαντων (μην αρχισετε το δουλεμα) αλλα και παλι προβληματιζομαι.

Μ αρεσουν πολυ οι σιδερενιες 16" Rock Crawler Soft 8's. Περασα μαλιστα το Σαββατο απ τον Κοκολακη (auto control) για μια ζυγοσταθμιση (μου ετρεμε λιγο στα 120 χλμ αλλα τωρα ειναι αψογο) και τις ειδα απο κοντα. Μου τις εδειξε επισης και σε αλουμινιο με ακριβως το ιδιο σχεδιο. Τι μου προτεινετε μεταξυ των δυο?

Εχω επισης τα εξης διλημματα:

1. Οχι ψηλωμα και Λαστιχα 31"
2. Οχι ψηλωμα και Λαστιχα 32"
3. Ψηλωμα 2,5" και Λαστιχα 31"
4. Ψηλωμα 2,5" και Λαστιχα 32" και Κορωνοπηνια 4,56

Οσον αφορα στα Λαστιχα θα θελα να σε ρωτησω ZooL σχετικα με τα STΤ Cooper Discoverer αν εχεις μεινει ικανοποιημενος και αν τα χεις δει καθολου σε βρεγμενη ασφαλτο. Σε μια συντομη ερευνα που εκανα εχουν πολυ καλες κριτικες ενω σε καποια τεστ που ειδα ηταν στην 2 ή 3 θεση αν θυμαμαι καλα στον μεσο ορο βαθμολογησης. Το rig το χρησιμοποιω κυριως στις εκδρομες (μεσ στη πολη ειμαι περισσοτερο με τη μηχανουλα) και σκεφτομαι να προχωρησω στην αλλαγη των Α/Τ με Μ/Τ αλλα ο μονος προβληματισμος που εχω ειναι η προσφυση στη βρεγμενη ασφαλτο (οχι πως τα Α/Τ Dueler που χω τωρα ειναι βεντουζες, το αντιθετο θα λεγα).
Τελευταία επεξεργασία από PanY και 26 Οκτ 2008, 22:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 26 Οκτ 2008, 21:57

αν δεν το ψιλωσεις τι θα κανεις τα ome?ποσο τα πηρες επι τη ευκαιρια?κατα την γνωμη μου οι 2'' κ τα 31'' ειναι η καλυτερη επιλογη για τον κινητηρα σου.τα 32'' τα εβαλα μετα απο 31'' κ παροτι εναι μονο 1'' διαφορα η 1.5'' στο πλατος κανει διαφορα οποτε θα ελεγα να το ξεχασεις!!οσο αναφορα την αλλαγη στα κορωνοπηνια να εχεις υποψη σου οτι δεν προκειται να νοιωσεις διαφορα σε ''γκαζια'' παρα μονο στα ξεκινηματα κ αυτο με 4χ4 πιο πολυ αρα μην στηριζεσαι σ'αυτα για να πηγαινεις ευπρεπως με 32''!!τελoς ξεχνα τις σιδερενιες ζαντες λογω βαρους(διπλασιο).δες κ κατι σε procomp (8x15).ολα αυτα τα λεω μετα απο πολυ προσωπικο ψαξιμο....
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 26 Οκτ 2008, 22:14

Χιλια ευχαριστω για τις συμβουλες σου αμιγκο μου. Την 2,5" την εχω ηδη φερει κομπλε απ το 4WD με 500 ευρω (ελατηρια κι αμορτισερ) + μεταφορικα τα οποια δεν στοιχησαν πολυ γιατι συμπτωματικα συνδιασα την αποστολη με καποια ανταλλακτικα που φερα Ελλαδα λογω της δουλειας μου για ενα καραβι. Ο μονος λογος που δεν την εχω φορεσει ακομα πανω ειναι γιατι θα δειχνει αρκετα (για μενα παααρα πολυ) γελοιο με τα λαστιχα και κυριως τις ζαντες που χει τωρα. Δεν ξερω ρε γ@μωτο. Με τα 32" θα μου αρεσε παρα πολυ (ετσι το χα στο μυαλο μου οταν την εφερνα) αλλα αν ειναι να σερνεται περισσοτερο το μοσχαρι (δεν το κακολογω, ετσι το χω βαφτισει) χιλιες φορες να μην το ψηλωσω καθολου και να του φορεσω απλα τα 31". Εκτος κι αν βγαλω το κιτ στο σφυρι και του φορεσω ενα 2" οπως μου ειπες που ισως να δεσει ωραια με τα 31". Τι λετε? (Συγνωμη για το πρηξιμο αλλα εχω κολλησει... ισως χωρις λογο)
Τελευταία επεξεργασία από PanY και 26 Οκτ 2008, 22:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jeep2008 » 26 Οκτ 2008, 22:37

θα προσπαθησω να σε βοηθησω οσο μπορω:στην φωτο βλεπεις την αλλαγη απο 225/75χ15 αριστερα σε 31χ10.50χ15 δεξια.η αλλαγη ειναι τεραστια κ φαντασου οτι εσυ εχεις τα 215/75χ15,αρα καταλαβαινεις...Εικόνα επισης το jeep ειναι εδω χωρις ψιλωμα με 31'' Εικόνα Εικόνα μπροστα ειναι σχετικα κοντα στο φτερο αλλα αν δεν αποσυνδεσεις την αντιστρεπτικη δεν θα εχεις προβλημα,ειδικα αν βαλεις αποστατες.εδω ειναι με 2'' ψιλωμενο Εικόνα .τελος να εχεις υποψη σου οτι η ome βγαινει σχεδον 3'' σαν ψιλωμα ενω η re που εχω ειναι κοντα στο 1.75''.οπως κ να'χει παντως βγαλε απο το μυαλο σου τα 32''.......
TJ
Άβαταρ μέλους
jeep2008
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 18 Φεβ 2008, 10:50

Δημοσίευσηαπό PanY » 26 Οκτ 2008, 22:47

1 (ή μαλλον 4 φωτος) ηταν οντως χιλιες λεξεις αμιγκο. Με τα 31" ειναι τεραστια η διαφορα και με το 2" ειναι ακριβως ετσι οπως το χα στο μυαλο μου. ΟΚ αμιγκο μου, ας τα φορεσουμε τοτε με την ΟΜΕ (μιας και την εχουμε) και βλεπουμε. Τα 32" τα εβγαλα ηδη απ το μυαλο μου. Χιλια ευχαριστω και παλι για τον χρονο και τις συμβουλες.
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 26 Οκτ 2008, 22:49

PanY έγραψε:Οσον αφορα στα Λαστιχα θα θελα να σε ρωτησω ZooL σχετικα με τα STΤ Cooper Discoverer αν εχεις μεινει ικανοποιημενος και αν τα χεις δει καθολου σε βρεγμενη ασφαλτο

Έχοντας πάντα κατά νου πως μιλάμε για Μ/Τ λάστιχα, τα STT είναι εκπληκτικά στην άσφαλτο, ακόμη και στη βρεγμένη. Σίγουρα τα αξίζουν τα -όχι και λίγα- λεφτά τους.

Ως προς τον προβληματισμό "ψήλωμα /λάστιχα", αν σ' ενδιαφέρει πρωτίστως η off χρήση, με τις 2.5" της ΟΜΕ, τα 32άρια και το βήμα στο 4.56, θα είσαι ok.
Μέχρι όμως να φτάσεις να βγεις από το δρόμο, θα βλαστημάς...
Επιπλέον, θα έχεις και μια υπολογίσιμη αύξηση κατανάλωσης.
Εν ολίγοις, το όχημα σου πλέον θα γίνει αρκετά πιο "ειδικής χρήσης".

Αν αυτά αποτελούν συνειδητοποιημένες παραχωρήσεις, προκειμένου να έχεις το συνδυασμό των θετικών αποτελεσμάτων που επιδιώκεις από το συνολικό ψήλωμα που θα προκύψει από την ανάρτηση και τα λάστιχα, τότε ok.
Έτσι κι αλλιώς, το όλο παιχνίδι είναι ένας ατελείωτος συμβιβασμός...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό PanY » 27 Οκτ 2008, 00:31

Ευχαριστω αμιγκο ZooL για τις επισημανσεις. Η αληθεια ειναι πως δεν θελω να αναθεματιζω κατα τη διαρκεια της ασφαλτινης διαδρομης. Ομολογω πως μεχρι να συνηθισω το μοσχαρι, μην εχοντας αναλογη προυπηρεσια σε εκτος δρομου οχηματα και προερχομενος απο τις "νευρικες" Alfa, στην αρχη δυσκολευτηκα αρκετα μεχρι να αρχισω σιγα σιγα να εγκλιματιζομαι στη καινουρια νοοτροπια οδηγησης. Η αληθεια ειναι πως με δυσκολεψε αρκετα το 2,5αρι στην αρχη, πολλες φορες με εκνευρισε αλλα πλεον το χω συνηθισει και αγαπησει απιστευτα. Σκεφτομαι να προχωρησω με το 2,5" της ΟΜΕ, τα 31" και τις αλουμινιου τις Procomp τις 16αρες αλλα θα θελα να βρω ενα τροπο (οποιον) ωστε να το κανω μια σκαλα αν ηταν δυνατον πιο νευρικο σε ολο το ευρος των στροφων. Ειλικρινα παντως ακομα προσπαθω να βρω για ποιον λογο υπαρχει η πεμπτη ταχυτητα στο σασμαν. Ειναι ζητημα να την εχω χρησιμοποιησει 3-4 φορες στην εθνικη. Υπαρχει αληθεια κατι που θα μπορουσε αξιοπιστα να του δωσει αυτο το "κατι παραπανω" ή θα πρεπει να κανω υπομονη μεχρι να ρθει η ωρα του JK?
'06 Wrangler TJ 4.0

Jeep και πάλι Jeep αλλά... Δεν είμαστε "Αμερικανακια"!!!
Άβαταρ μέλους
PanY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 443
Εγγραφή: 06 Αύγ 2008, 21:40
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZooL » 27 Οκτ 2008, 03:23

Προχώρα όπως λες και θα είσαι μια χαρά!

Για το θέμα της δύναμης:
PanY έγραψε:Υπαρχει αληθεια κατι που θα μπορουσε αξιοπιστα να του δωσει αυτο το "κατι παραπανω" ή θα πρεπει να κανω υπομονη μεχρι να ρθει η ωρα του JK?
Η προσγειωμένη απάντηση είναι ...μάλλον το δεύτερο.

Αν θες να δοκιμάσεις πάντως, το "μενού" συνήθως περιλαμβάνει συνδυασμούς από throtle body spacers, Jetchips, εξατμίσεις, κλπ. - τα παιδιά με τα TJ /XJ και δη τα 2.5αρια σίγουρα θα έχουν περισσότερα να σου πουν.
Ρίξε μια ματιά κι εδώ: http://www.hellasjeepclub.gr/forum/viewtopic.php?t=397

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες