mato έγραψε:Χωρίς παρεξήγηση, βάζετε στη ζυγαριά δυό πράγματα εντελώς διαφορετικά. Άλλη δουλειά κάνει το locker, άλλη ο εργάτης. Δεν πρέπει να τα συγκρίνεις με βάση λάθος ορισμό για το αναμενόμενο αποτέλεσμα
Δεν νομίζω πως τέθηκε θέμα σύγκρισης.
Το γεγονός ότι άλλη δουλειά κάνει το locker κι άλλη ο εργάτης, είναι τουλάχιστον προφανές.
Ταυτόχρονα όμως, και τα δύο αυτά εξαρτήματα προσδίδουν στο όχημα μεγαλύτερες δυνατότητες κινητικότητας - είτε πριν, είτε αφότου κολλήσει.
Συνεπώς, αν σε κάποια δεδομένη χρονική στιγμή υπάρχει η διάθεση (ή η ανάγκη) για την αύξηση των ορίων κινητικότητας αλλά το budget είναι περιορισμένο (που πάντα είναι το άτιμο...), τότε αυτομάτως τίθεται
θέμα επιλογής.
Γιατί σίγουρα, αν μπορείς, καλό είναι να έχεις και εργάτη και locker.
Καθώς επίσης και λάστιχα.
Και μεγαλύτερους τροχούς.
Και κορωνοπηνία.
Και ανάρτηση.
Και προφυλακτήρες (για το ευρωπαϊκό Wrangler μιλάμε
)
Και ένα full set ποδιές.
Και αποσπώμενη αντιστρεπτική.
Και πρόγραμμα για βελτίωση της ροπής χαμηλά.
και και και ...
(κι αυτά είναι μόνο τα "βασικά", για να εξοπλίσεις /θωρακίσεις ένα όχημα που όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι έτσι κι αλλιώς το 1 από τα 2 ικανότερα εκεί έξω...)
--------------
tom, ευχαριστώ, επίσης
Αν τα Goodyear Wrangler που λες είναι τα μαμά HT, αυτά είναι ασφάλτινα... γι' αυτό και ταλαιπωρήθηκες στη λασπωμένη ανηφόρα.
Σ' αυτή την περίπτωση λοιπόν, αντί της επιλογής ανάμεσα σε εργάτη ή locker θα ήταν απολύτως προτιμότερο να αλλάξεις πρώτα λάστιχα και να πας σε κάτι πιο χωμάτινο - το JK κυριολεκτικά μεταμορφώνεται με τα "σωστά" λάστιχα.
Επίσης, τα 35psi είναι όντως πολλά - προσωπικά έχω 28psi στο JK.
Μια φορά δοκίμασα να ταξιδέψω (αυτοκινητόδρομο) με 40psi, για να δω αν θα έχω κάποια βελτίωση στην κατανάλωση - αφενός μεν δεν είδα κάτι το αξιοσημείωτο, αφετέρου δε το Jeep συμπεριφερόταν εντελώς "ξερά", έτριζε, κοπάναγε ... δεν το επαναλαμβάνω.
Θα σου έλεγα λοιπόν, δες πρώτα τι μπορείς να κάνεις με τα λάστιχα και κάνε τον προγραμματισμό σου για τον εργάτη για κάποια στιγμή στο μέλλον.
Γιατί, θέλει και σωστό σχεδιασμό η ιστορία με τον εργάτη: βάση στήριξης, σημεία πρόσδεσης, τροποποίηση ή αλλαγή του προφυλακτήρα, ενίσχυση της ανάρτησης (αφού θα βάλεις από 50+ έως και 80+ επιπλέον κιλά βάρους μπροστά), κλπ.
Τέλος, για το locker: στη δική μου προσωπική λίστα αναβαθμίσεων, είναι πολύ-πολύ χαμηλά...
Χ.