babisv έγραψε:tucson2.0lt έγραψε:babisv έγραψε:INSTALLATION γίνονται μόνο 4 τρύπες στην πολλαπλή εκεί που φτάνει το καυσιμο στα μπέκ και μπαίνουν 4 μικρά ακροφύσια!! εκεί μπαίνουν σωληνάκια τα μπέκ του
υγραερίου και στερεώνονται με 2 βίδες στο αμάξωμα!! επίσης δύο βίδες για τον εγκέφαλο και αυτό είναι όλο!! οι καλωδιώσεις στερεώνονται με straps ώστε αν θέλουμε μετά από καιρό να το αφαιρέσουμε και να το βάλουμε στο καινούργιο μας αυτοκίνητο (αφού πουλήσουμε αυτό)!!
Tι αλλες τρυπες γινονται? Τα μπεκ του υγραεριου που μπαινουν πριν ή μετα απο αυτα της βενζινης? Οταν λες τρυπες εννοεις οτι τρυπιεται η πολλαπλη εισαγωγης με τρυπανι????
Ναι έτσι μόνο μπαίνουν τα νέα μπεκ. Και εμένα όταν μου το είπαν το πήρα στραβά αλλά όταν είδα αυτοκίνητα πολύ ποιο ακριβά από το δικό μου τοποθετημένα άλλαξα γνώμη και βέβαια τώρα δεν το έχω μετανιώσει και απολαμβάνω τα χλμ. Χωρίς το άγχος της τιμής της βενζίνης.
καλησπερα, οταν τρυπανε την πολλαπλη χωρις αυτη να λυθει αποτον υπολοιπο κινητηρα, τα γρεζια εκ φυσεως πεφτουν καποια μεσα,μπορει να ρουφανε πχ. με σκουπα αλλα κατι θα πεσει μεσα.. σωστα?
κατα ποσο ειναι αξιοπιστο κατι τετοιο?
επισης μια αλλη απορια, για εγκατασταση στην βουλγαρια με μισα €, τουλαχιστον ετσι ακουγεται, μετα με την χαρτουρα τι γινετε εδω???