Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αλλαγη ελαστικων

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 08 Ιαν 2007, 10:46

AMG έγραψε:Είμαι για αλλαγή στο CHEROKEE 2.4
Επειδή το έχω ψάξει αρκετά αποφάσησα να βάλω τα PIRELLI SCORPION ATR.
Έχει κανείς γνώμη για τα συγκεκριμένα?


http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... ?type=ORAT

Στο tirerack τα βγάζει πρώτα αλλά στη στήλη τέρμα δεξιά φαίνεται πόσα μίλια έχουν κάνει όσοι το κριτικάρουν.
Νομίζω ότι είναι καινούργιο λάστιχο. Πες μας και τη χρήση του....
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό AMG » 08 Ιαν 2007, 14:25

Η χρήση του θα είναι 90% άσφαλτο και 10% χώμα και άλλα...
Με αυτά που γράφετε ρε παιδιά μάλλον είμαι ήρωας που κράτησα τα WRANGLER S4 για 35.000 χλμ.!!!!!!
Άβαταρ μέλους
AMG
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Ιαν 2007, 18:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

Δημοσίευσηαπό AMG » 12 Ιαν 2007, 10:47

Σήμερα μου πρότειναν και τα COOPER DISCOVERER ATR.
Από αυτά έχει κανείς εμπειρία?
Άβαταρ μέλους
AMG
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Ιαν 2007, 18:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 12 Ιαν 2007, 12:52

Θα ήθελα να ρωτήσω για το 2,8 diesel κατανάλωση, ανταλλακτικά, και αν κανείς μπορεί να μου πει γιατί έχει τόση μεγάλη διαφορά το χειροκίνητο κιβώτιο από το αυτόματο (προτιμώ αυτόματο). Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε κάθε πότε θέλει service και πόσο κοστίζει. Διαβάζω στο forum ότι τα βενζινοκίνητα βγάζουν πολλά προβλήματα ισχύει το ιδιο και στα diesel?
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 12 Ιαν 2007, 14:52

AMG έγραψε:Σήμερα μου πρότειναν και τα COOPER DISCOVERER ATR.
Από αυτά έχει κανείς εμπειρία?


Τα Cooper Α/Τ τα φόρεσα για ~20Κ και πέσαν πολύ γρήγορα σε απόδοση. Τα ATR δεν τα γνωρίζω αλλά εγώ δεν θα τα ξανάβαζα στο αυτοκίνητό μου.
Ηταν ήσυχα και δεν μου παρουσίασαν άλλα προβλήματα. Στο τέλος όμως γλυστούσαν στην άσφαλτο απίστευτα....

Τα BFG A/T που έχω τώρα μου αρέσουν πολύ περισσότερο αλλά κάνουν φασαρία στην άσφαλτο.

Νομίζω ότι κάτι σε Bridgestone AT 694 είναι καλή επιλογή.

Πάντως ότι και να βάλεις θα είναι ΠΟΛΥ καλύτερο απο τα "μανίσια".
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό AMG » 12 Ιαν 2007, 18:46

ANDREAS2003 έγραψε:Θα ήθελα να ρωτήσω για το 2,8 diesel κατανάλωση, ανταλλακτικά, και αν κανείς μπορεί να μου πει γιατί έχει τόση μεγάλη διαφορά το χειροκίνητο κιβώτιο από το αυτόματο (προτιμώ αυτόματο). Επίσης αν μπορείτε να μου πείτε κάθε πότε θέλει service και πόσο κοστίζει. Διαβάζω στο forum ότι τα βενζινοκίνητα βγάζουν πολλά προβλήματα ισχύει το ιδιο και στα diesel?


Αν παρατηρήσεις τα περισσότερα προβλήματα δεν είναι στον κινητήρα...
Με το 2,8 να υπολογίζεις γύρω στα 10lt/100km.
Με το αυτόματο ευχαριστίεσαι περισσότερο τη ροπή του αυτοκινήτου...
Για service κάθε 10κ χλμ. και κόστος ΑΝΑΛΟΓΑ το συνεργείο....
Άβαταρ μέλους
AMG
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 05 Ιαν 2007, 18:03
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη

Δημοσίευσηαπό J37L » 17 Ιαν 2007, 13:29

Caravan έγραψε:ΟΚ... πάσο.
γεια σου, εχω τα cooper st και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εδω και 2 χρονια,
δεν εχω κολλησει ποτε κ πουθενα. (χιονια-παγο-λασπη)ειναι πιο αγριο απο
το BF A/T ομως.αν δεν τα εχεις αλλαξει ακομα,θα ελεγα να τα κοιταξεις σοβαρα.
Άβαταρ μέλους
J37L
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 17 Ιαν 2007, 12:20
Τοποθεσία: ΠΕΥΚΗ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 18 Ιαν 2007, 09:56

Τά BFG A/T δεν τα αλλάζω με τίποτα. Κατά την γνώμη μου, είναι τα καλύτερα και μοναδικά 50-50 λάστιχα. Όλα τα άλλα που είχα δεί, μπροστά τους μοιάζουν με "ασφάλτινα".
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Jeep

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες