Ιδού λοιπόν το εργαλείο, φρέσκο, φρέσκο:
Για τα λάστιχα που λέτε, αυτά με τα οποία ήρθε (δώρο) ήταν τα Pirelli Scorpion ATR, 60/40 on/off.
Έχοντας οδηγήσει στο πρόσφατο παρελθόν τον συγκεκριμένο συνδυασμό αυτοκινήτου /ελαστικών για κάμποσα χιλιόμετρα και σε όλες τις συνθήκες (εθνική /επαρχιακό /χώμα /λάσπη /πηλό), είχα τη δυνατότητα να τα αξιολογήσω στην πράξη - και η απόφαση εξαρχής ήταν πως τα λάστιχα θα έπρεπε να αλλάξουν...
Έτσι ολοκαίνουρια εν τω μεταξύ (...ούτε 70χλμ) έπιαναν και πολύ καλή τιμή - οπότε η καλύτερη στιγμή για την αλλαγή ήταν τώρα.
Στη θέση τους μπήκαν 33άρια Cooper Discoverer STT (285/70R17), στις εργοστασιακές Rubicon ζάντες - οι οποίες όμως έχουν μικρό backspacing και γι' αυτό χρειάζεται να προστεθούν αποστάτες στους τροχούς (έχουν παραγγελθεί και αναμένονται). Όπως έχει το setup αυτή τη στιγμή, στο τέρμα τιμόνι (full lock) οι μπροστινοί τροχοί βρίσκουν στην αντιστρεπτική - δεν αποτελεί πρόβλημα, είναι απλά λίγο ενοχλητικό.
Να και το λάστιχο (από το κινητό):
Το πρώτο στάδιο εξέλιξης θα ολοκληρωθεί μόλις μπει και η ανάρτηση της OME στις 2", κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα που θα ξανα-έχω έξοδο ...από τη γαλέρα.
Παράλληλα, θα γίνονται και διάφορες μικρο-επεμβάσεις στα βασικά: σημεία πρόσδεσης μπρος-πίσω, μάζεμα του πίσω προφυλακτήρα (για τον μπροστά δεν υπάρχουν και πολλά περιθώρια...), ίσως κάποια επιπλέον ποδιά, κλπ.
Γενικά το όλο σχέδιο δεν είναι και τόσο extreme, μάλλον ως entry level θα το χαρακτήριζα περισσότερο.
Απλά εδώ η βάση είναι διαφορετική και όλα γίνονται σε εντελώς άλλη κλίμακα... Στο KJ ας πούμε, για να περάσεις από τους εργοστασιακούς 29" τροχούς σε 31" (που ήταν και το άνω όριο), έπρεπε να γίνουν πολλά και διάφορα, πατέντες, κλπ.
Εδώ, πολύ απλά, το αυτοκίνητο μου παραδόθηκε stock με 32άρια...
Και είτε με άλλες ζάντες, ή με αποστάτες στις εργοστασιακές, μπορείς να περάσεις σε τροχούς 33" χωρίς καμιά άλλη αλλαγή.
Αυτά για αρχή, άντε τώρα να βρούμε και λίγο χρόνο να το χαρούμε
Χ.