Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2008, 00:04
από ZooL
obelix έγραψε:...ο καλυτερος εργατης ειναι του φιλου σου....!!!!! :twisted: :twisted:

+1 :lol: :lol: :lol:

tom, σίγουρα ξεκίνα από τα λάστιχα!

Ανάλογα με το πως χρησιμοποιείς το Jeep, μπορείς είτε να πας για A/T (προσωπική επιλογή τα BFGoodrich), ή για M/T (φοράω τα Cooper Discoverer STT και είμαι πολύ ευχαριστημένος).

Κορωνοπηνία θα χρειαστώ (κάποια στιγμή) γιατί έχοντας αλλάξει διάσταση ελαστικού, έχει μακρύνει αρκετά η τελική σχέση μετάδοσης και το JK έχει "βαρύνει" αρκετά...

Για ποδιές, αυτό που σκέφτομαι δεν υπάρχει εδώ και φοβάμαι πως όταν (κάποια στιγμή) έρθει η ώρα να κάνω την κίνηση, θα πρέπει να ξηλωθώ κανονικά μάλλον, για να τις φέρω από την Αμερική...

Εικόνα

Αυτές είναι της Rock Hard και καλύπτουν το transfer (γαλάζια), τον χώρο κάτω από τον κινητήρα (κίτρινη), το ρεζερβουάρ (κόκκινη) και το evap. canister (γκρι).

Jeep = Just Empty Every Pocket ;)

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2008, 21:01
από PanY
Ωραιες ποδιες αμιγκο...

Ερωτηση ασχετη: Ειναι ευκολο να καθαριστουν καλα οταν το πλενεις απο κατω? Εννοω, δεν συσσωρευουν λασπες κλπ στο εσωτερικο με το φιλετο που εχουν περιμετρικα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2008, 22:06
από nickpar
ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ...
1ον ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΕ ΕΧΤΡΕΕΜ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ ..
ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΠΡΩΤΑ ΕΡΓΑΤΗ... ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΙΣΩ ΜΠΛΟΚΕ ...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ WARN ΕΡΓΑΤΗ ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ.. ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2008, 02:51
από heroicentaur
PanY έγραψε:Ωραιες ποδιες αμιγκο...

Ερωτηση ασχετη: Ειναι ευκολο να καθαριστουν καλα οταν το πλενεις απο κατω? Εννοω, δεν συσσωρευουν λασπες κλπ στο εσωτερικο με το φιλετο που εχουν περιμετρικα?


ΤΟ φιλετο που εχουνε περιμετρικα λειτουγρει σαν ενισχυση τωρα αμα εχεις πιεστικο δεν θα χεις προβλημα να δωσης λιγο παραπανω χρονο να το καθαρισεις εκει μεσα. Μπορεις ομως να κανεις μια δυο τρυπουλες απο κατω σε καθε κομματι για να βαζης μεσα το πιεστικο να διωχνει την λασπη οπως εχει η κιτρινη ποδια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Δεκ 2008, 02:27
από ZooL
Όλες οι ποδιές μαζεύουν χώμα. Θεωρητικά, μια στο τόσο πρέπει να λύνονται και να καθαρίζονται...

Δεν είναι εύκολο, γιατί ενδεχομένως να χρειάζεται να σηκωθεί το αυτοκίνητο, αξίζει τον κόπο όμως, ειδικά αν δεις τι χώμα (για τις γλάστρες) μπορείς να βγάλεις μετά από μερικές βόλτες...
Επίσης, αν σκεφτείς και πόση οικονομία μπορεί να κάνεις από το extra βάρος που ξεφορτώνεσαι... :lol: :lol: :lol:

@nickpar: που είσαι ρε Νικόλα!

Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2008, 21:13
από nickpar
ΠΟΥ ΕΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ..ΧΑΘΗΚΑΜΕ ..ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ WRAGLERAS..
:P :P :P
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΚΑΜΟΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ..

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΡΗΣΤΑΡΑ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2008, 00:24
από tomkerkira
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας
nickpar ποσο σου πηγε ο εργατης μαζι με τοποθετηση? αλλαξες και ελατηρια?