Σελίδα 2 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 20:12
από argos
μηπως το χερι του ειδικευμενου τεχνιτη οτου ειδικευμενου συνεργειου στη διαρκεια του ελεγου ππροκαλεσε καταλαθος τη ζημια??
γιατι απο οτι ακουω συμβαινει συχνα τον τελευταιο καιρο!!
μηπως λεω μηπως??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 10:44
από BILLJEEP
Ρε Γρηγορη η φουσκα που αναφερεις ειναι στο τελειωμα του αξονα, απο τη μερια του μπροστινου διαφορικου, και οχι στη μερια του κεντρικου. Αυτη ναι, υπαρχει περιπτωση να σκιστει! Μηπως εννοεις αυτην? Απο τη αλλη μερια δεν υπαρχει φουσκα και δεν εχει νοημα, αφου το συγκεκριμενο σημειο ειναι σταθερο. Απλα χθες που το κοιτουσα ηταν βραδυ οποτε "αλλα τα ματια του λαγου και αλλα της κουκουβαγιας".

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 10:47
από SKARTOS
Σάν να είδα μιά αχτίδα φωτός στο τούνελ.......
http://www.crownautomotive.net/
Πρόκειται, για τον επίσημο προμηθευτή τής MOPAR. Άν δείτε τα part number που έχουν δίπλα απο κάθε είδος, θα διαπιστώσετε ότι είναι ακριβώς τα ίδια με την part list τής JEEP. Το αποτρεπτικό της υπόθεσης είναι ότι δέν δίνει σε μεμονωμένα άτομα τα προιόντα της αλλά μόνο σε επαγγελματίες. Το ενθαρυντικό τής υπόθεσης είναι ότι έχει dealer στη Γερμανία, ο οποίος μπορεί να μάς στείλει οτιδήποτε, και ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟ, γιατί πρόκειται για χώρα της ευρωπαικής ένωσης (νά και ένα καλό).
Γιά να δούμε....... :? :? :? :? :?

Να σημειώσω δέ, ότι απ'ότι είδα και στο service manual, η αλλαγή του άξονα μπορεί να γίνει σε ελάχιστη ώρα, πανεύκολα, και με απλά εργαλεία.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 10:55
από SKARTOS
BILLJEEP έγραψε:Ρε Γρηγορη η φουσκα που αναφερεις ειναι στο τελειωμα του αξονα, απο τη μερια του μπροστινου διαφορικου, και οχι στη μερια του κεντρικου. Αυτη ναι, υπαρχει περιπτωση να σκιστει! Μηπως εννοεις αυτην? Απο τη αλλη μερια δεν υπαρχει φουσκα και δεν εχει νοημα, αφου το συγκεκριμενο σημειο ειναι σταθερο. Απλα χθες που το κοιτουσα ηταν βραδυ οποτε "αλλα τα ματια του λαγου και αλλα της κουκουβαγιας".


Καί όμως Βασίλη, εκεί υπάρχει ένα ελαστικό. Και εγώ στην αρχή που το κοίταζα, δέν μπορούσα να καταλάβω τί είναι, μέχρι που έβαλα το χέρι μου, και είδα ότι είναι φούσκα. Μιλάμε για το σημείο που ενώνετε ο άξονας με το βοηθητικό, και όχι με το διαφορικό το μπροστά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 11:05
από BILLJEEP
Φιλε το ειδα!!!! Το μονο που μπορει να το σκισει ειναι κομματι απο ξυλο λεπτο, και παλι πρεπει να εισαι πολυ κ@@@φαρδος ρε γαμωτο. Τι να πω. Παντως υπαρχει και η περιπτωση ελλατωματος απο τη αρχη. Αλλιως θα πρεπει να το περιμενουμε και μεις :( :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 11:10
από noxmas
LEW MHPWS THA PREPEI NA MAZEUTOUME KAI NA ARXIZOUMAI NA KANOUME PARAPONA SE KAPOIOA ADIPROSOPEIA STO EKSOTERIKO EDOS EURWPHS H KAI STHN AMERIKI DEN KSERW H ELLADA APO POU FERNEI TA AUTOKINITA KATEUTHIAN APO US H YPARXEI DIANOMEAS EURWPHS KAPOIOS TELOS PADON POU NA EINAI POIO PANW AP TOUS DIKOUS MAS
DEN PAEI ALLO EXW EKNEURISTI AFADASTA MONO KAI MONO EPIDI EXOUME AUTA TA AMAKSIA THEOROUS ENDOMIXA ...TH ANAGKI EXOUN AUTOI EHE ELAIOS POIA
THA PREEI NA TO SKEUTOUME SOBARA PISTEUW PWS DEN EXOUMAI TIPOTA NA XASOUME

KAI MAZI ME THN ADIPROSOPEIA TREFONTAI KAI OI ALOI POU LENE ...E POU THA PANE SE MAS THA ERTHOUN KAI THA TOUS PIASOUME KAI EMEIS TON K....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 12:08
από superspy
noxmas μην γράφεις με αγγλικούς χαρακτήρες και φυσικά ούτε με κεφαλαία...
Τα μάτια μας!

Ευχαριστώ

Σπύρος Κατσιμαλής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 16:38
από SKARTOS
Noxmas, άν κατάλαβα καλά απο τα γραφόμενά σου φίλε μου (στραβώθηκα για να καταλάβω τί λές :) ), λές να μαζευτούμε και να κάνουμε μία επιστολή διαμαρτυρίας στη μαμά εταιρεία. Αυτό θέλω και εγώ, αλλά να υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο πρόβλημα. Μήν ξεχνάμε πώς κάπως έτσι ξεκίνησε και η ιστορία με την ανάκληση τών lower ball joints στην αμερική. Απο ένα φόρουμ, ένα club ιδιοκτητών KJ, που έκαναν τα παράπονά τους στην εταιρεία. Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι, αυτό για την εδώ αντιπροσωπεία, είναι συνηθισμένο φαινόμενο και φυσιολογική φθορά. Δηλαδή, είναι τελείως φυσιολογικό, να αλλάξω άξονα μετάδοσης στα 40000 χλμ, και μετά απο άλλα 40000 χλμ να μου ξαναχαλάσει. Δηλαδή, θα αλλάζω άξονες, πιό συχνά απ'ότι θα αλλάζω λάστιχα :shock: :shock: :shock: !!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 20:07
από argos
αντιμετωπιζω το ιδιο θεμα οπως εγραψα και ειμαι μεσα αν ακνουμε κατι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 20:34
από gus-60
Αγαπητοί μου έχω κάνει 88.000 Km. κι 'εχω αλλάξει δύο φορές την συγκεκριμένη φούσκα και πριν μία εβδομάδα τον μισό άξονα ( ο μηχανικός άλλαξε το μισό μπροστινό κομμάτι του άξονα γιατί είναι διαιρούμενος είπε), ευτυχώς σε συνεργείο εμπιστοσύνης μου εκτός αντιπροσωπείας με 250 ευρώ .
Για να δούμε τι άλλο πρέπει να περιμένουμε απ'αυτάτα αυτοκίνητα ύστερα από τόσα προβλήματα!!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 20:46
από argos
για στειλε κανενα πμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2008, 22:46
από noxmas
συγνωμη για την γλωσσα

οπως και να εχει εμενα με εχει κουρασει παντος καθε φορα που πιγενω σε ενα συνεργιο να νιωθω πως θα μου πιασουν τον κ@λ@ λογο αυτοκινιτου οσο αναφορα την αντιπροσοποια ετσι δουλευουν και στην γαλλια η γερμανια ? για να ξερω δηλαδη τη παιζετε και στο κατο κατω της γραφης χαρας το αμαξη που εχουμε που πρεπει να μας ποιανουν τον κ.... 35000 εχει και ενα rav αυτοματο
επιδη ειναι jeep ? να ειχα καμια laborgini το καταλαβενω αλλα και παλι μερικα πραγματα ειναι κοληματικα του ελληνα πιστευω κατοχικα .

ναι φισικα αν μπορουμε να παραπονεθουμε γαλλια αγγλια γερμανια η και αμερικι γιατι οχι να το κανουμε δεν μας τα χαριζει κανενας τα λευτα για να τα δινουμε ετσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2008, 01:40
από kostas_renegade
+10000,
αν και στην κωλοελλάδα είμαστε (και σόρρυ), στη χώρα όπου διαμελίζεσαι στην Κορινθου-Πατρών επειδή η διαχωριστική μπαριέρα κοστίζει περισσότερο από τους 2000 νεκρούς το χρόνο. μην περιμένετε και πολλά...εγώ μέσα είμαι πάντως.

ps το να παραπονεθούμε Γαλλία -Γερμανία δε νομίζω πως θα έχει νόημα από τη στιγμή που και αυτοί είναι "αδερφάκια" αντιπροσωπίες. Πρέπει να πιάσουμε μια "Μαμά¨...και σίγουρα να είμαστε περισσότεροι απο 5-6 "κακομοίρηδες".

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2008, 08:24
από SKARTOS
πριν μία εβδομάδα τον μισό άξονα ( ο μηχανικός άλλαξε το μισό μπροστινό κομμάτι του άξονα γιατί είναι διαιρούμενος είπε),

:?: :?: :?: :?: :?:
Μιλάμε για τον ίδιο άξονα ????? Έχω την εντύπωση πώς δέν είναι διαιρούμενος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2008, 08:34
από SKARTOS
Πρέπει να πιάσουμε μια "Μαμά¨...και σίγουρα να είμαστε περισσότεροι απο 5-6 "κακομοίρηδες".

Άμα είναι ωραία η μαμά, την πιάνω και μόνος μου !!! :lol: :lol: :lol:
Επειδή σ'αυτό που λές έχεις δίκιο (για τους 5-6), γιατί έχει αποδειχτεί ότι οι κάτοχοι KJ στην Ελλάδα, δέν είμαστε και τόσο οργανωμένοι, σκέφτηκα να στείλω ένα πόστ και στούς αμερικάνους στο LOSTKJ, που να τους εξηγώ τί έχει γίνει. Δέν μπορεί, και αυτοί πρέπει να έχουν προβλήματα. Αυτοί επειδή είναι πολυάριθμη λέσχη, μπορεί να πιέσουν καλύτερα (τό έχουν κάνει ήδη με το θέμα τών lower ball joint, απο αυτούς ξεκίνησε όλη η ιστορία), και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Κάτι μου λέει, ότι άν στείλουμε 5-6 άτομα επιστολή διαμαρτυρίας στη μαμά εταιρεία,θα μας γράψουν στα @$$#δια τους .