![Δημοσίευση Δημοσίευση](./styles/prosilver/imageset/icon_post_target.gif)
Ναι σαι καλα ZooL. Διαβασα το αρθρο και σκεφτομαι να προχωρησω κι εγω στη συγκεκριμενη μετατροπη με το ΤΒ απο 4L μιας και μονο με τα κορωνοπηνια βλεπω να δινω παλι αρκετα χρηματα χωρις ουσιαστικο αποτελεσμα. O Θεος βοηθος.
PanY έγραψε:Αληθεια, τα 4,56 κορωνοπηνια δεν θα δωσουν τιποτα ουσιαστικο αμιγκος? Γενικοτερο εννοω, οχι μονο στο ξεκινημα. Ουτε ενα τσικ? ενα τσακ? Κατι?
PanY έγραψε:Η αληθεια ειναι πως εχω μπλεξει λιγο σχετικα με το πως να προχωρησω με Ψηλωμα / Ζαντες / Λαστιχα (εχω ηδη αγορασει τα ΟΜΕ).
Στο μονο που χω καταληξει ειναι το σχεδιο των ζαντων (μην αρχισετε το δουλεμα) αλλα και παλι προβληματιζομαι.
Μ αρεσουν πολυ οι σιδερενιες 16" Rock Crawler Soft 8's. Περασα μαλιστα το Σαββατο απ τον Κοκολακη (auto control) για μια ζυγοσταθμιση (μου ετρεμε λιγο στα 120 χλμ αλλα τωρα ειναι αψογο) και τις ειδα απο κοντα. Μου τις εδειξε επισης και σε αλουμινιο με ακριβως το ιδιο σχεδιο. Τι μου προτεινετε μεταξυ των δυο?
Εχω επισης τα εξης διλημματα:
1. Οχι ψηλωμα και Λαστιχα 31"
2. Οχι ψηλωμα και Λαστιχα 32"
3. Ψηλωμα 2,5" και Λαστιχα 31"
4. Ψηλωμα 2,5" και Λαστιχα 32" και Κορωνοπηνια 4,56
Οσον αφορα στα Λαστιχα θα θελα να σε ρωτησω ZooL σχετικα με τα STΤ Cooper Discoverer αν εχεις μεινει ικανοποιημενος και αν τα χεις δει καθολου σε βρεγμενη ασφαλτο. Σε μια συντομη ερευνα που εκανα εχουν πολυ καλες κριτικες ενω σε καποια τεστ που ειδα ηταν στην 2 ή 3 θεση αν θυμαμαι καλα στον μεσο ορο βαθμολογησης. Το rig το χρησιμοποιω κυριως στις εκδρομες (μεσ στη πολη ειμαι περισσοτερο με τη μηχανουλα) και σκεφτομαι να προχωρησω στην αλλαγη των Α/Τ με Μ/Τ αλλα ο μονος προβληματισμος που εχω ειναι η προσφυση στη βρεγμενη ασφαλτο (οχι πως τα Α/Τ Dueler που χω τωρα ειναι βεντουζες, το αντιθετο θα λεγα).
ZooL έγραψε:PanY έγραψε:Οσον αφορα στα Λαστιχα θα θελα να σε ρωτησω ZooL σχετικα με τα STΤ Cooper Discoverer αν εχεις μεινει ικανοποιημενος και αν τα χεις δει καθολου σε βρεγμενη ασφαλτο
Έχοντας πάντα κατά νου πως μιλάμε για Μ/Τ λάστιχα, τα STT είναι εκπληκτικά στην άσφαλτο, ακόμη και στη βρεγμένη. Σίγουρα τα αξίζουν τα -όχι και λίγα- λεφτά τους.
Ως προς τον προβληματισμό "ψήλωμα /λάστιχα", αν σ' ενδιαφέρει πρωτίστως η off χρήση, με τις 2.5" της ΟΜΕ, τα 32άρια και το βήμα στο 4.56, θα είσαι ok.
Μέχρι όμως να φτάσεις να βγεις από το δρόμο, θα βλαστημάς...
Επιπλέον, θα έχεις και μια υπολογίσιμη αύξηση κατανάλωσης.
Εν ολίγοις, το όχημα σου πλέον θα γίνει αρκετά πιο "ειδικής χρήσης".
Αν αυτά αποτελούν συνειδητοποιημένες παραχωρήσεις, προκειμένου να έχεις το συνδυασμό των θετικών αποτελεσμάτων που επιδιώκεις από το συνολικό ψήλωμα που θα προκύψει από την ανάρτηση και τα λάστιχα, τότε ok.
Έτσι κι αλλιώς, το όλο παιχνίδι είναι ένας ατελείωτος συμβιβασμός...
Χ.
PanY έγραψε:Ναι σαι καλα ZooL. Διαβασα το αρθρο και σκεφτομαι να προχωρησω κι εγω στη συγκεκριμενη μετατροπη με το ΤΒ απο 4L μιας και μονο με τα κορωνοπηνια βλεπω να δινω παλι αρκετα χρηματα χωρις ουσιαστικο αποτελεσμα. O Θεος βοηθος.
cousto έγραψε:Βλεπω οτι γραφεις TJ "02 2.5, νομιζω οτι το 02 ειναι 2.4 που εχει και αλλη ιπποδυναμη απο το 2.5 και αλλα κορωνοπηνια.
Η OME για μενα ειναι η καλυτερη επιλογη (αυτη εχω 2")
Βαλε 31" οχι παραπανω μετα θα γονατισει πολυ και αν εχεις το 2.5 θα χρειαστεις κ/π ενα νουμερο πανω απο αυτα που εχεις (ανεβαινουν 10%) αν εχεις το 2.4 μπορει να το γλιτωσεις.
cousto έγραψε:Τα 31" ειναι για 15" ζαντα αλλιως μιλας για 265/70/16 περιπου.
cousto έγραψε:Για την OME γραφεις μονο ελατηρια-αμορτισερ απο οτι ομως ξερω (και πηρα) περιλαμβανει αποστατες διαφορικου και αποστατη πισω αντιστρεπτικης.
cousto έγραψε:Επισης μεγαλη προσοχη τα ελατηρια της OME εχουν συγκεκριμενη τοποθετηση που λιγοι το ξερουν...
PanY έγραψε:cousto έγραψε:Για την OME γραφεις μονο ελατηρια-αμορτισερ απο οτι ομως ξερω (και πηρα) περιλαμβανει αποστατες διαφορικου και αποστατη πισω αντιστρεπτικης.
Σωστα αμιγκο μου.cousto έγραψε:Επισης μεγαλη προσοχη τα ελατηρια της OME εχουν συγκεκριμενη τοποθετηση που λιγοι το ξερουν...
Σουπερ το αρθρο, ευχαριστω!